BE
Belgie – Customer Care en Support.
In de gebruiksaanwijzing en op www.electrolux.be kunt u lezen wat u moet doen bij een storing en hoe u uw apparaat
dient te onderhouden. Op deze website staan ook de eigen garantie- en reparatievoorwaarden van Electrolux (fabrieks-
garantie), die u kunt downloaden en opslaan.
U kunt desgewenst een schriftelijke versie van deze voorwaarden bestellen via de afdeling Customer Care, Raketstraat
40, 1130 Brussel of telefoon 02- 7162444. Heeft u onverhoopt een defect aan het apparaat, neemt u dan contact op
met onze Customer Care afdeling telefoon 02 - 7162444. Zorgt u dan dat u de volgende informatie bij de hand heeft:
Merk:.................................................................... Model:....................................................................
Serienummer:........................................................ Productnummer:.....................................................
Aankoopdatum:......................................................
BG
БЪЛГАРИЯ - Обслужване на клиенти и поддръжка
В ръководството за клиенти и на www.electrolux.bg има информация за това как да се справяте с малки по-
вреди и как да поддържате вашия продукт.
Обслужването и/или инсталирането на електрически компоненти и/или свързване с водоснабдителната сис-
тема трябва да се извършва от квалифициран инженер. Когато се свързвате с отдел "Обслужване
", трябва
да имате касова бележка за покупката и следната информация:
Модел ................................................................... Сериен номер .....................................................
Номер на продукта ............................................... Дата на закупуване..............................................
CZ
Česká republika – Péče o zákazníky a zákaznická podpora
Záruční podmínky pro domácí spotřebiče dodané společností ELECTROLUX s.r.o. prodejci Vámi zakoupeného výrobku
jsou uvedeny na webové stránce: www.electrolux.cz.
Dříve než se při jakékoli poruše obrátíte na příslušné Autorizované servisní středisko, ověřte si podle Návodu k obsluze
nebo na webové stránce www.electrolux.cz zda vzniklý problém není způsoben nesprávnou obsluhou výrobku nebo
jinou obdobnou příčinou.
Servis a/nebo instalaci elektrických spotřebičů a/nebo vodovodních přípojek smí provádět pouze oprávněná osoba. Při
každé reklamaci mějte připravený doklad o zakoupení, záruční list a v zájmu jejího co nejrychlejšího vyřízení vždy uveďte
tyto údaje reklamovaného výrobku:
Model:.................................................................. Sériové číslo:.........................................................
Číslo výrobku:........................................................ Datum zakoupeni:..................................................
HR
HRVATSKA – Briga o kupcu i servisna podrška
U uputama za korištenje i na www.electrolux.hr nalaze se informacija kako riješiti moguće greške i uputa kako održavati
proizvod.
Servisiranje i/ili instalaciju električnih komponenti i/ili spajanje na vodovodnu instalaciju mora biti obavljena od strane
stučnog osoblja. Kada kontaktirate servis , osigurajte račun/jamčevnu izjavu za proizvod te slijedeće podatke:
Model:..................................................................... Serijski broj:............................................................
Proizvodni broj:...................................................... Datum kupnje:.......................................................
DK
DANMARK– Kundepleje og support
I brugervejledningen og på www.electrolux.dk findes der oplysninger om, hvordan du håndterer mindre fejl og passer
på produktet.
Serviceeftersyn og/eller installation af elektriske komponenter og/eller vandtilslutninger skal udføres af en kvalificeret
tekniker. Sørg for at have kvitteringen og følgende data tilgængelige, når du kontakter service:
Model:................................................................... Serienummer:........................................................
Produktnummer:.................................................... Købsdato:..............................................................
EE
EESTI – Klienditeenindus ja tugi
Informatsiooni, kuidas käituda rikke korral ja hooldada toodet, leiate kasutusjuhendist ja
meie kodulehelt www.electrolux.ee
Toote remonti ja paigaldust võivad teostada ainult pädevust omavad tehnikud. Kontakteerumisel hooldusega veendu-
ge, et on olemas ostudokument ja järgnevad andmed:
Mudel (Model):....................................................... Seeria number (Serial number):..............................
Toote number (Product number):............................ Ostukuupäev (kviitungilt):.......................................
Find out more at www.electrolux.com 3