92
ČEŠTINA
CS
Překlad původního návodu k používání
5.4 SPOUŠTĚNÍ MOTORU (BEZ ELEKTRICKÉHO
STARTÉRU), VIZ OBR. 1
Za chodu a až 30 minut po vypnutí se nedotýkejte
součástí motoru, které se zahřívají. Hrozí
nebezpečí popálení.
Nikdy nenechávejte motor běžet v uzavřených
prostorách. Výfukové plyny obsahují oxid
uhelnatý, velmi toxický plyn.
1. Páky pohonu kol (N) a nabíracího šroubu (O) musí být
uvolněné.
2. Zasuňte klíček zapalování. Klíček musí zapadnout.
Klíčkem neotáčejte!
3. Páku sytiče posuňte do polohy . Poznámka: Teplý
motor lze startovat bez sytiče (obr.
4. Dvakrát až třikrát stiskněte gumové tlačítko přímého
vstřiku (J. Tisknete-li tlačítko přímého vstřiku, otvor
musí být zakrytý. Poznámka: Tuto funkci nepoužívejte,
je-li motor teplý.
5. Povytáhněte startovací lanko, dokud neucítíte odpor.
Prudkým zatažením za lanko motor nastartujte.
6. Jakmile motor naskočí, otáčejte pákou sytiče proti směru
hodinových ručiček až po jeho úplné vypnutí.
5.5 SPOUŠTĚNÍ MOTORU (S ELEKTRICKÝM
STARTÉREM), VIZ OBR. 1
Za chodu a až 30 minut po vypnutí se nedotýkejte
součástí motoru, které se zahřívají. Hrozí
nebezpečí popálení.
Nikdy nenechávejte motor běžet v uzavřených
prostorách. Výfukové plyny obsahují oxid
uhelnatý, velmi toxický plyn.
1. Spojovací kabel připojte k třížilovému prodlužovacímu
kabelu.. Poté prodlužovací kabel připojte k uzemněné
zásuvce o napětí 220/230 V.
2. Páky pohonu kol (N) a nabíracího šroubu (O) musí být
uvolněné.
3. Zasuňte klíček zapalování. Klíček musí zapadnout.
Klíčkem neotáčejte!
4. Páku sytiče posuňte do polohy . Poznámka: Teplý
motor lze startovat bez sytiče (obr.
5. Dvakrát až třikrát stiskněte gumové tlačítko přímého
vstřiku (J). Tisknete-li tlačítko přímého vstřiku, otvor
musí být zakrytý. Poznámka: Tuto funkci nepoužívejte,
je-li motor teplý.
6. Spuštění motoru:
A. Stisknutím startovacího tlačítka spus˙te motor
startéru.
B. Jakmile motor naskočí, uvolněte tlačítko startéru a
pomalým otáčením páky sytiče proti směru hodinových
ručiček do polohy sytič vypněte.
C. Začne-li se motor dusit, ihned sytič zapněte a postupně
jej znovu vypínejte.
D. Nejprve vytáhn
ěte prodlužovací kabel ze zásuvky.
Poté prodlužovací kabel odpojte od motoru.
Poznámka: Elektrický startér je vybaven tepelnou
pojistkou. Při přehřátí se automaticky vypne. Startér
nelze znovu použít, dokud se pojistka neochladí, což trvá
přibližně 5-10 minut.
7. Jakmile motor naskočí, otáčejte pákou sytiče proti směru
hodinových ručiček až po jeho úplné vypnutí.
5.6 BEZPEČNOSTNÍ ZKOUŠKA
Tento stroj je vybaven několika mechanickými bezpečnostn-
ími systémy, jejichž úkolem je chránit bezpečnosti obsluhy
během práce se strojem.
Po spuštění a před použitím stroje je nezbytné provést níže
popsanou bezpečnostní zkoušku.
Pokud zařízení nefunguje podle popisu, NEPOUŽÍVEJTE
ho. V takovém případě se obraťte na autorizovanou dílnu se
žádostí o opravu.
Zkouška šneku
1. Spusťte motor.
2. Stiskněte páku šneku a šnek se bude otáčet.
3. Uvolněte páku šneku a šnek se do pěti sekund zastaví.
Zkouška pohonu
1. Spusťte motor a přesuňte řadicí páku do polohy prvního
převodového stupně, příp. nastavte páku ovládání rych-
losti na nízkou rychlost.
2. Stiskněte páku pohonu a zařízení se rozjede.
3. Uvolněte páku pohonu a zařízení se zastaví.
5.7 VYPÍNÁNÍ MOTORU
1. Uvolněte páky obou spojek. Poznámka: Pokud se šroub
frézy nadále otáčí, seřiďte lanko - viz níže “ 7.4”.
2. Uzavøete palivový kohout (1:M).
3. Vypínač motoru (1:S) nastavte do polohy „OFF“.
5.8 UVEDENÍ STROJE DO POHYBU
1. Podle výše uvedených pokynů nastartujte motor. Několik
minut jej nechte běžet, aby se před použitím zahřál.
2. Nastavte deflektor vyhazovacího komínu.
3. Otáčením přestavovací páky nastavte vyhazovací komín
tak, aby sníh odlétal po směru větru.
Řadící pákou lze pohybovat pouze je-li páka
spojky stisknutá.
4. Zařaďte vhodný rychlostní stupeň.
5. Stisknutím páky spojky šroubu aktivujte nabírací šroub a
vrtuli vyhazovacího mechanismu.
Dávejte pozor na otáčející se šroub. Ruce,
chodidla, vlasy a volné části oděvu mějte vždy v
bezpečné vzdálenosti od pohyblivých částí stroje.
6. Stiskněte páku spojky pohonu kol. Sněhová fréza se nyní
začne pohybovat vpřed nebo vzad v závislosti na
zařazené rychlosti.
5.9 RADY PRO ODKLÍZENÍ SNĚHU
1. Motor vždy udržujte v nejvyšších nebo skoro maximálních
otáčkách.
Bìhem provozu se tlumiè výfuku a pøilehlé díly
velmi zahøejí. Hrozí nebezpeèí popálení.
2. Rychlost stroje vždy přizpů
sobte sněhovým podmínkám..
Rychlost regulujte pomocí řadící páky, nikoliv plynu.
3. Nejefektivněji se odklízí čerstvě napadaný sníh.
4. Je-li to možné, odhazujte sníh vždy po směru větru.
5. V závislosti na kvalitě povrchu nastavte patky pomocí
šroubů (1:H):
- Na rovném povrchu, například na asfaltu, by měly být
patky přibližně 3 mm pod stíracím nožem.