© Copyright Ford 2010
HM02 E 12346495 000
SKAM5J 19D520 BA
19/43
CZ
Matice nárazového tělesa (6x X2) opět našroubujte na závity
na plechu zadní stěny a utáhněte předepsaným utahovacím
momentem.
Pokud se tam nachází anténa (X3), uvolněte ji z držáku
nárazníku. Připevňovacích součástí už nebude zapotřebí.
Boční díly (B + C) tažného zařízení zasuňte do podélných
nosičů, vyrovnejte s protilehlými podložkami (2x D) a šrouby
(4x E) pevně zašroubujte.
Pozor: Šroubový spoj tažného zařízení na
karoserii se musí provést čistě bez oleje a tuku na
šroubech a závitech!
Příčný nosník (A) tažného zařízení vyrovnejte s bočními díly
(B + C) a pevně utáhněte šrouby s podložkami (4x F + 4x
G).
Před utažením šroubů (E) vyrovnejte protilehlé podložky (2x
D) podle vyobrazení.
Pozor: Protilehlé podložky nesmějí doléhat k ple-
chové přírubě!
Nejdříve utáhněte šrouby (4x E) na bočních dílech předep-
saným utahovacím momentem.
Potom utáhněte šrouby (4x F) na příčném nosiči předep-
saným utahovacím momentem.
Pokud se tam nachází anténa (X3), připevněte podle
vyobrazení pěnovým dílem a kabelovými svorkami
(AM3M5J-10K015-A*) na horní straně příčného nosiče
tažného zařízení.
Demontujte koberec pod bočním obložením vzadu vpravo
podle dílenské příručky.
U vozidel Grand odstraňte záslepky z podlahy. Záslepek už
nebude zapotřebí.
U vozidel Compact na místě vyznačeném důlčíkem vyvrtejte
zespodu do plechu podlahy otvor o průměru 28,5 mm. Po
vyvrtání odstraňte ostřiny a naneste antikorozní ochranu
podle směrnic Ford.
Zasaďte hmoždinky pro držák (3x I) podle vyobrazení do
otvorů v boční stěně.
Nasaďte držák (K1 nebo K2) a připevněte šrouby (3x H) na
boční stěně.
Elektrická vedení a bovden tažného zařízení (A) protáhněte
až k pryžové průchodce otvorem v podlaze.
Za pravým obložením stěny vytáhněte přívodní vedení (X4)
ze zásuvky 12 V a spojte s vhodnou dvoupólovou zástrčkou
elektrického vedení tažného zařízení.
Nakonec připojte dvoupólovou zásuvku elektrického vedení
tažného zařízení do zásuvky 12 V. Zasuňte čtyřpólovou
zástrčku pro bzučák (malý průřez kabelu) na zadní straně
obslužné jednotky (L).
Pozor: Pro spojení bovdenu (A) s obslužnou jednotkou
(L) musí být stříbrné označení na ručním kole a šipka na
krytu vyrovnané podle vyobrazení.
Nakonec bovden zasuňte až na doraz do obslužné jednotky
a zajistěte zasunutím klipsu. Nasuňte obslužnou jednotku (L)
na držák (K1 nebo K2) tak, aby zapadla.
Pozor: Zkontrolujte pevné uložení pryžové průchodky v
podlaze!
Svorky volného elektrického vedení (A) zasuňte podle
vyobrazení do krytu (N) a překlopte výběžky. Nasaďte
pojistku (M) a upevněte držák pojistky (N) podle vyobrazení
kabelovou svorkou (O) na bovdenu.
Nakonec zkontrolujte mechanickou funkci spouštění výsu-
vného tažného zařízení. Obsluha je popsána v příručce k
vozidlu.
Upevněte elektrické vedení tažného zařízení kabelovými
spojkami (2x O) na bovdenu. Bovden upevněte velkými
kabelovými svorkami (2x P) podle vyobrazení na příčném
nosiči tažného zařízení a na vozidle.
V koberci bočního obložení podél vyražení na zadní straně
vyřízněte kruhový otvor o průměru 121 mm. Poté otvor
nahoře a dole (vyražení) radiálně cca 15 mm rovně
nařízněte. Zářezy slouží jako pojistka proti přetočení pro
kryt.
Přední rám krytu (AM5J-313A16-A*) nasaďte zevnitř do
otvoru v koberci podle vyobrazení. Poté přiložte zadní rám
krytu (AM5J-313A16-A*) na zadní stranu koberce a nechte
zapadnout s předním rámem.
Položte koberec podle dílenské příručky a nasaďte víko
podle vyobrazení.
Pozor: Před nasazením víka se musí vytáhnout klíč z
ručního kola obslužné jednotky!
Upozornění:
Na tomto místě dokončete instalaci sady elektro.
Demontované nebo uvolněné díly namontujte podle dílenské
příručky.
Pokud se tam nachází anténa (X3), opět ji připojte a připněte
ukostřovací kabel k baterii.
Pokyny pro provoz:
Spojovací hlavici je třeba udržovat v čistotě a mazat ji (*).
(*) Výjimka:
Při použití stabilizačních zařízení, která působí na
spojovací hlavici, postupujte podle pokynů výrobce
stabilizačních zařízení. Při použití stabilizačních zařízení je
třeba v pravidelných intervalech kontrolovat, zda není
spojovací hlavice opotřebená.
Jakmile se průměr na jakémkoli místě kulové hlavy sníží na
49,0 mm nebo méně, nesmí se už závěsné zařízení pro
přívěs používat a je popř. nutno ho vyměnit.
Hmotnost prázdného vozidla se po montáži závěsného zaří-
zení zvýší asi o 25,0 kg.