91
takovém případě vítězí hráč nejblíže hranici 100 bodů (hráč,
jehož skóre nad 100 je nejnižší).
HRA 27: GREEN VS. RED (pouze 2 hráči)
Tato hra je závodem okolo terče, kde trefení double a triple
přináší vítězství. Hráč 1 je "zelený" a hráč 2 "červený". Hráč 1
střílí pouze na double a triple zelené barvy a postupuje po terči ve
směru hodinových ručiček. Hráč 2 začíná na 20 a pokračuje proti
směru hodinových ručiček, trefuje se do červených polí (dočasné
skóre ukazuje, kterou výseč je nutné trefit). Poznámka: maximum
double a triple stejného čísla lze trefit v jednom kole. Trefení
špatného čísla (soupeřovy barvy) odečte tento počet z vašeho
skóre - buďte opatrmní. Hráč s nejvyšším počtem bodů po
skončení hry vyhrává.
HRA 28: GOLD HUNTING
Cílem této hry je najít "zlato". Za každých 50 bodů získáte zlato.
Zlato získáte pouze v případě, že jste dosáhli přesně 50 bodů
nebo násobek 50 (100, 150, atd.) v kterýkoli moment. Zlato dělá z
lidí chamtivce, a proto můžete sbírat nejenom zlato za každých
50 bodů, ale také ukrást zlato soupeřům. Jakmile získáte zlato,
získáváte také zlato od svých protihráčů. Perfektní hra a hráč,
který dosáhne zvoleného počtu bodů jako první, vyhrává.
HRA 29: KASINO A - POSTUPKA
Tato hra je inspirovaná hrou v kasinu, otestuje vaše nervy a
dovednosti, když budete vsázet body, abyste porazili vašeho
protivníka. Cílem hry je být prvním hráčem, který dosáhne
určeného počtu bodů. Poznámka: Můžete upravit konečný počet
bodů.
Terč zobrazí počet bodů, na které musíte hrát. Výchozí "sázka" je
10 bodů. Avšak na startu každého kola může každý hráč zvýšit
svou sázku na 20, 30, 40,... 90 bodů. Hráči obvykle vsadí víc,
když se objeví číslo, na které si věří. Chcete-li změnit sázku (na
začátku každého kola), stiskněte tlačítko BOUNCE OUT. Na
obrazovce se zobrazí vaše nová sázka (například "b20" bude
určovat sázku za 20 bodů). Sázka se automaticky vrátí na 10
bodů na startu každého kola.
Abyste "proměnili" vaši sázku, musíte zasáhnout požadovaný
segment. Pokud trefíte jednonásobek na první hod, bere se to
jako "dál" a nezískáváte body. Pokud však zasáhnete dvoj nebo
trojnásobek správného segmentu na první hod, počítá se to jako
1násobek resp. 2násobek vaší sázky. Vaše další dva hody v kole
se počítají jako 1, 2 nebo 3násobek vaší sázky, pokud jej
zasáhnete. Segment zobrazující skóre se zobrazí, a zobrazí
počet úspěšných hodů, které jste zaznamenali. Nepodaří-li se
vám zasáhnout segment během celého kola, přijdete o sázku,
kterou jste si zvolili na začátku tohoto kola. První hráč, který
dosáhne požadovaného počtu bodů, je vítěz
HRA 30: KASINO B - BARVA
Tato hra je pohodná Kasinu A, ale má do hry přidaný prvek. Opět,
cílem hry je být prvním hráčem, který dosáhne určeného počtu
bodů. Poznámka: Můžete upravit konečný počet bodů.
Terč zobrazí počet bodů, na které musíte hrát. Výchozí "sázka" je
10 bodů. Avšak na startu každého kola může každý hráč zvýšit
svou sázku na 20, 30, 40,... 90 bodů. Hráči obvykle vsadí víc,
když se objeví číslo, na které si věří. Chcete-li změnit sázku (na
začátku každého kola), stiskněte tlačítko BOUNCE OUT. Na
obrazovce se zobrazí vaše nová sázka (například "b20" bude
určovat sázku za 20 bodů). Sázka se automaticky vrátí na 10
bodů na startu každého kola.
Abyste "proměnili" vaši sázku, musíte zasáhnout požadovaný
segment. Pokud trefíte jednonásobek na první hod, bere se to
jako "dál" a nezískáváte body. Pokud však zasáhnete dvoj nebo
trojnásobek správného segmentu na první hod, počítá se to jako
1násobek
resp. 2násobek vaší sázky. Zde vstupuje do hry nový
prvek. Místo toho, abyste házeli na stejný segment během
každého kola, vaše sekvence se musí nacházet v cílové oblasti.
Pokud například je na displeji zobrazeno, že máte mířit na
segment, pokusíte se trefit segment č.1, po něm býčí oko a
následně segment 19. Dočasné skóre zobrazí segment, na který
máte po každém hodu mířit.
Vaše další dva hody v kole se počítají jako 1, 2 nebo 3násobek
vaší sázky pro oblast 1, 2 nebo 3násobku (býčí oko nemá
trojnásobek). Segment zobrazující skóre se zobrazí, a zobrazí
počet úspěšných hodů, které jste zaznamenali. Nepodaří-li se
vám zasáhnout segment během celého kola, přijdete o sázku,
kterou jste si zvolili na začátku tohoto kola. První hráč, který
dosáhne požadovaného počtu bodů, je vítěz
HRA 31: KASINO C - 3HVĚZDA
Tato verze Kasina je velmi náročná, protože musíte skórovat
minimálně ve třech hodech ve třech aktivních segmentech,
abyste získali body. Opět, cílem hry je být prvním hráčem, který
dosáhne určeného počtu bodů. Poznámka: Můžete upravit
konečný počet bodů.
V této hře jsou aktivní pouze segmenty od 15 do 20 bodů a býčí
oko. Displej zobrazující aktivní segment se zobrazí na začátku
každého k
ola. Výchozí "sázka" je 10 bodů. Avšak na startu
každého kola může každý hráč zvýšit svou sázku na 20, 30, 40,...
90 bodů. Hráči obvykle vsadí víc, když se objeví číslo, na které si
věří. Chcete-li změnit sázku (na začátku každého kola), stiskněte
tlačítko BOUNCE OUT. Na obrazovce se zobrazí vaše nová
sázka (například "b20" bude určovat sázku za 20 bodů). Sázka se
automaticky vrátí na 10 bodů na startu každého kola.
Abyste "proměnili" svoji sázku, musíte zasáhnout aktivní segment
(15 - 20 a býčí oko) 3krát nebo zasáhnutí trojnásobku segment
"otevře" pro body a hráč obdrží trojnásobek hodnoty své sázky.
Dvojnásobky a trojnásobky se počítají jako 2násobky a 3násoby
sázky. Pokud se hráči nepodaří zasáhnout segment 3krát, ztratí
hodnotu své sázky. Zásahy v rámci segmentů se nepřenáší do
dalšího kola. První hráč, který dosáhne požadovaného počtu
bodů, je vítěz
HRA 32: ELIMINACE
Cílem hry je "vyřadit" vašeho soupeře. Pravidla jsou velmi
jednoduchá. Každý hráč musí zasáhnout vyšší počet bodů třemi
šipkami než hráč před ním. Každý hráč začíná se tře
mi životy.
Pokud se hráči nepodaří zasáhnout více bodů než hráč před ním,
ztrácí život. Při remíze také ztrácí život. Vítězem je poslední hráč
se životem ve hře. Poznámka: Můžete upravit počet životů.
HRA 33: PODKOVY
Tato hra pro dva hráče používá segmenty 20 a 3 pro reprezentaci
dvou koňských podkov. Hráč 1 bude mířit na segment 20 a hráč 2
bude mířit na segment 3. Body se sčítají za kolo. První hráč, který
dosáhne 15 bodů, je vítěz.
Body jsou následující:
KRUH TROJNÁSOBKU = 3 body VNITŘNÍ SEGMENT
JEDNONÁSOBKU (Trojúhelník) = 1 bod
KRUH DVOJNÁSOBKU= 2 body VNĚJŠÍ KRUH
JEDNONÁSOBKU (obdélník) = 0 bodů
Body se započítají pouze týmu s vyšším počtem bodů v rámci
kola. Například, pokud hráč 1 získá 3 body, a hráč 2 získá 1 bod,
pouze hráč 1 získá za toto kolo 3 body. Kola budou pokračovat
do dosažení 15 bodů. Poznámka: Můžete upravit konečný počet
bodů.
Údržba elektronického terče
1. Společně s tímto terčem nikdy nepoužívejte šipky s
kovovými špičkami.