165
CoolAir SP950C Instalace
6.3 Stanovení instalační polohy
Instalační poloha zařízení musí splňovat následující kritéria:
• Musí umožňovat snadné provádění údržby.
• Musí být k dispozici dostatek místa pro rozvody chladiva.
• Kompresorovou jednotku nesmíte instalovat s horizontálním ani vertikálním
sklonem.
• Kompresorovou jednotku nesmíte montovat v oblasti přímého odpadního
tepla (teplo z motoru apod.).
• Délka rozvodu chladiva (SP950T: cca 4,2 m; SP950I: cca 2,3 m) musí být
dostatečná ke spojení kompresorové a výparníkové jednotky. Rozvody
nesmíte instalovat příliš napnuté.
• Upevňovací plocha musí být co nejvíce rovná. Na nerovných plochách insta-
lujte distanční pouzdra. Při použití distančních pouzder je třeba použít odpo-
vídající delší upevňovací šrouby s dostatečnou pevností v tahu (nejsou
součástí montážní sady).
• Nesmí být omezena volnost pohybu návěsů (vnější okraje návěsu při zatáčení
nebo při zalomení) a jiných nástaveb vozidla.
6.4 Instalace kompresorové jednotky
A
I
➤ Demontujte vnější kryt.
Vyšroubujte přitom čtyři šrouby se šestihrannou hlavou na ventilátoru
(fig. 2 1, page 4) a osm šroubů s vnitřním šestihranem (fig. 2 2, page 4).
Při sundávání vnějšího krytu uvolněte konektorové spoje kabelu k připojení
ventilátoru.
➤ Stanovte pozici kompresorové jednotky.
Použijte upevňovací otvory kompresorové jednotky jako šablonu.
➤ Označte vybrané otvory fixem.
➤ Vyvrtejte upevňovací otvory (Ø 9 mm) na vyznačených místech.
POZOR!
Z důvodu hmotnosti musí kompresorová jednotka dosedat minimálně dvěma
upevňovacími body k upevňovací ploše. Nepoužívejte na všech čtyřech
upevňovacích bodech distanční pouzdra.
POZNÁMKA
Při instalaci kompresorové jednotky pomocí upevňovacího rámu pro příslušný
typ vozidla pracujte podle návodu, který je součástí dodávky rámu. Následující
pracovní postup popisuje instalaci kompresorové jednotky bez použití upev-
ňovacího rámu pro daný typ vozidla.
SP950C-Uni--I-16s.book Seite 165 Mittwoch, 2. November 2016 6:45 18