Informace o servisu, podpoře a záruce
Následující informace popisují technickou podporu, která je pro váš
produkt dostupná během záruční doby nebo po dobu životnosti
produktu. Úplné vysvětlení všech záručních podmínek Lenovo
najdete v dokumentu Omezená záruka Lenovo.
Technická podpora online
Technická podpora online je dostupná po dobu životnosti produktu
na webové stránce http://www.lenovo.com/support.
Technická podpora po telefonu
V případě potřeby je možné získat pomoc a informace telefonicky v
servisním středisku. Při volání na technickou podporu společnosti
Lenovo mějte připraveny následující údaje: model a sériové číslo,
přesné znění případné chybové zprávy a popis problému.
Je možné, že pracovník technické podpory s vámi bude během
hovoru procházet na telefonu kroky vedoucí k určení problému.
Celosvětový telefonní seznam podpory Lenovo
DŮLEŽITÉ: Uvedená telefonní čísla mohou být změněna bez
předchozího upozornění. Aktuální telefonní seznam servisního
střediska je vždy k dispozici na webové stránce
http://support.lenovo.com/serviceproviders.
Telefonní číslo Střediska podpory se může změnit, proto si ověřte
nejnovější číslo na webových stránkách elektronické podpory. Není-li
telefonní číslo pro vaši zemi nebo oblast uvedeno, obraťte se na prodejce
společnosti Lenovo nebo obchodního zástupce společnosti Lenovo.
Informace o omezené záruce Lenovo
Přečtěte si celé znění Omezené záruky Lenovo (LLW) na webové
stránce http://support.lenovo.com/smartphone-llw.Na této stránce si
můžete text LLW přečíst v mnoha různých jazycích. Jestliže
nemůžete text LLW zobrazit na svém telefonu ani na webových
stránkách, obraťte se na místní zastoupení společnosti Lenovo nebo
na prodejce, kde bezplatně získáte tištěnou verzi úplného znění LLW.
DŮLEŽITÉ: Chytré telefony Lenovo nemají mezinárodní záruční
servis.
9