Packard Bell STORE&SAVE3500 3'5 EXTHDD360EU Návod k obsluze

Typ
Návod k obsluze
1
PACKARD BELL LIMITED WARRANTY ..................................... 2
GARANTIE CONTRACTUELLE PACKARD BELL......................... 3
GARANTÍA LIMITADA DE PACKARD BELL............................... 5
GARANTIA LIMITADA DA PACKARD BELL.............................. 6
GARANZIA LIMITATA PACKARD BELL .................................... 8
BESCHRÄNKTE PACKARD BELL-GARANTIE .......................... 10
PACKARD BELL BEPERKTE GARANTIE .................................. 12
PACKARD BELL BEGRÆNSET GARANTI ............................... 13
PACKARD BELL BEGRENSET GARANTI................................. 15
BEGRÄNSAD GARANTI FRÅN PACKARD BELL ..................... 16
RAJOITETTU PACKARD BELL -TAKUU ................................... 18
OMEZENÁ ZÁRUKA PACKARD BELL.................................... 20
GWARANCJA PACKARD BELL............................................. 21
PACKARD BELL KORLÁTOZOTT GARANCIA......................... 23
ОГРАНИЧЕННАЯ ГАРАНТИЯ КОМПАНИИ PACKARD BELL.25
PACKARD BELL SINIRLI GARANTI......................................... 27
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΗΣ PACKARD BELL................... 29
.............................................. 31
CONTACT INFORMATION.................................................. 32
20
OMEZENÁ ZÁRUKA PACKARD BELL
Vážení zákazníci,
Pokud dojde k potížím s produktem, spolecnost Packard Bell doporucuje, abyste provedli rychlou
technickou kontrolu a vyrešili problém pomocí uživatelské prírucky a pomocí informacích odborné
pomoci uvedených na webu spolecnosti Packard Bell:
http://support.packardbell.com/uk.
Zde
naleznete pomoc ve
forme diagnostického
nástroje k odstranování problému, fóra a v prípade
potreby i
kontaktního formuláre
. Nástroj k odstranování problému je nejlepším a nejúcinnejším
pocátecním bodem pri získávání odborné pomoci k produktu. Mužete jej použít po zadání sériového
císla (S/N) nebo císla dílu (P/N) produktu. Pokud problém nevyrešíte, zatelefonujte na príslušné císlo
uvedené v cásti s kontaktními údaji. Odborný pracovník spolecnosti Packard Bell vám potom poskytne
informace o tom, co je nutné provést, aby byl produkt opraven nebo vymenen za podobnou funkcní
jednotku. Pred kontaktováním spolecnosti Packard Bell zkontrolujte, zda máte platný doklad o
zakoupení, aby bylo možné overit platnost záruky. Durazne doporucujeme nevracet produkt, dokud k
tomu nebudete vyzváni spolecností Packard Bell. Jinak by to mohlo zpusobit zbytecné prodlevy nebo
zrušit platnost záruky.
Záruční doba:
Produkt značky Packard Bell .......................................................................................................... 1 rok
Periferní zařízení u některých produktů ....................................................................................6 měsíců
Software tvořící součást některých produktů ............................................................................3 měsíce
Na jednorázové baterie dodávané s některými produkty se smluvní/omezená záruka nevztahuje.
Společnost Packard Bell poskytuje záruku na to, že produkty značky Packard Bell nemají vady
materiálu a zpracování po dobu trvání záruky (od data zakoupení nebo dodání produktu) a v zemi
nákupu. Tato smluvní/omezená záruka je omezena na výměnu produktu nebo jeho vadné části za
identický nebo porovnatelný produkt nebo část, novým produktem nebo ekvivalentem nového
produktu, nebo vyplacením celé částky nebo její části. Společnost Packard Bell si vyhrazuje právo na
zpoplatnění dílů, práce, administrace a přepravy v případě, že zjistí, že produkt není vadný, pokud se
zákazník nedržel některé z podmínek uvedených v této části, nebo v případě, že k závadě došlo
vdůsledku činnosti zákazníka (nesprávné nebo neopatrné zacházení).
DŮLEŽITÉ: Požadavky na zálohování dat (platí pouze pro produkty, které umožňují ukládání dat)
Zákazník nese odpovědnost za zálohování dat uložených v produktu předtím, než zařízení vrátí do
prodejny. Společnost Packard Bell důrazně doporučuje pravidelně zálohovat na různá média (CD,
DVD apod.) jakékoli dokumenty, data, soubory a/anebo software v produktu. Společnost Packard Bell
a její autorizovaní servisní poskytovatelé nenesou odpovědnost za ztrátu nebo poškození dat v
průběhu procesu podpory.
Tato smluvní/omezená záruka neplatí, když:
problémy způsobil hardware nebo software, který nebyl dodán v balení produktu z výroby;
originální identifikační značky byly změněny nebo odstraněny z produktu;
k závadám nebo poruchám došlo v důsledku nehody, nešetrného nebo nesprávného používání,
problémům s elektrickým napájením, externího elektrického okruhu, nezvyklého fyzického nebo
elektrického napětí, klimatizace nebo environmentálních příčin, vlivu počasí nebo domácích zvířat;
použití předmětů, které nebyly dodány společností Packard Bell;
závady jsou způsobeny virem nebo jiným naprogramovaným zařízením s podobným účinkem;
zákazník, jakákoli neoprávněná třetí strana ve vztahu ke společnosti Packard Bell nebo jakákoli
neoprávněná třetí strana ve vztahu k autorizovanému poskytovateli servisních služeb modifikovala,
upravovala, opravovala nebo instalovala produkt;
používání produktu není v souladu s dokumentací společnosti Packard Bell;
•k závadě produktu došlo z jiného důvodu, který - podle rozhodnutí společnosti Packard Bell - není
výsledkem vady materiálu nebo zpracování;
klient nepostupoval podle procedur uvedených v této záruce.
Tato smluvní/omezená záruka nahrazuje všechny jiné záruky, aś již mlčky předpokládané či výslovně
uvedené, včetně, avšak ne omezeně ve vztahu k předpokládaným zárukám za prodejnost a funkčnost
nebo vhodnost tohoto produktu a dokumentace pro konkrétní účely. Odpovědnost společnosti Packard
Bell a jejích zástupců
je omezena na vyplacení investice do produktu nebo na jeho výměnu.
21
Společnost Packard Bell a ani její zástupci nenesou odpovědnost za vyplacený sumy investice nebo
opravu produktu v případě, kdy se smluvní/omezená záruka nedá použít z důvodů, uvedených v této
části. Společnost Packard Bell nenese v žádném případě odpovědnost za jakékoli jiné náklady,
poplatky, ztráty nebo škody jakéhokoli typu: přímé nebo nepřímé, následné nebo náhodné, včetně ale
bez omezení ve vztahu ke ztrátě obchodního zisku nebo jakýmkoli jiným komerčním škodám, ztrátě
dat vyplývající z používáni produktu nebo přítomnosti viru (nebo naprogramovaného zařízení s
podobným účinkem) v produktu. Vyjma případu smrti nebo osobního zranění způsobeného nedbalostí
společnosti Packard Bell, její zaměstnanců nebo poskytovatele servisu tato omezená záruka
představuje veškerou odpovědnost společnosti Packard Bell vzhledem k produktu a dodávaného
zboží nebo služeb a společnost Packard Bell nebude mít vzhledem k zákazníkovi žádné jiné
povinnosti a ani odpovědnost, vyplývající se smlouvy, zneužití (včetně odpovědnosti za nedbalost)
nebo jinak. Toto omezení odpovědnosti žádným způsobem neovlivňuje zákonná práva zákazníka
podle národní legislativy, kterou se řídí prodej spotřebitelského zboží v zemi. Společnost Packard Bell
nenese žádnou odpovědnost za závady nebo nedostatečný výkon z důvodů
, na které nemá vliv. Tyto
okolnosti zahrnují (nejsou však omezené jen na) přerušení telefonních služeb, uzavření letišś, v
důsledku kterých se opozdí doručení dílů, vyšší moc, povětrnostní podmínky, stávky zaměstnanců a
nemožnost kontaktování zákazníka s cílem potvrzení plánů. V případě vlastnění produktu se zbytková
část této smluvní/omezená záruky dá převést za podmínky, že nový uživatel bude disponovat
originálním potvrzením o nákupu produktu.
Likvidace produktu:
Směrnice 2002/96/EC, známá jako směrnice o elektrickém a elektronickém odpadu
(WEEE), vyžaduje, aby se použitá elektrická a elektronická zařízení likvidovala odděleně
od běžného domovního odpadu. Má tak být podporováno opětovné použití, recyklace a
další formy obnovení zdrojů a zmenšení množství odpadu s ohledem na omezování
skládek odpadů a spalování. Logo s přeškrtnutým košem připomíná, že tyto produkty je
nutné třídit pro samostatnou likvidaci. Tato pravidla se vztahují na všechny produkty
Packard Bell (počítač, monitor, GPS, MP3 přehrávač, externí pevný disk) a na veškeré příslušenství,
například klávesnici, myš, reproduktory, dálkový ovladač atd. Likvidujete-li takové produkty, zajistěte
jejich řádnou recyklaci bud’ zjištěním potřebných informací na místním úřadě, nebo vrácením starého
zařízení prodejci, pokud jej nahrazujete. Pro více informací navštivte www.packardbell.com/recycling.
Telefonická podpora Packard Bell: kontaktní informace pro vaši zemi najdete na poslední
straně
. Pokud kontaktní informace pro vaší zemi nejsou uvedené, obraśte se na prodejce. Kontaktní
informace se mohou měnit; aktuální informace najdete na webové lokalitě Packard Bell.
Packard Bell je registrovaná ochranná známka společnosti Packard Bell B.V.
GWARANCJA PACKARD BELL
Szanowni Klienci,
W przypadku wystapienia jakichkolwiek problemów z Produktem Packard Bell zaleca wykonanie
szybkiego sprawdzenia ewentualnej przyczyny w oparciu o informacje dostepne w podreczniku
uzytkownika lub na naszej stronie internetowej:
http://support.packardbell.com/uk.
Mozna tam
skorzystac z naszego narzedzia do rozwiazywania problemów (
Diagnostic Tool Troubleshooter
),
podyskutowac na
Forum
, albo skontaktowac sie z nami za pomoca specjalnego formularza (
Contact
form
). ABY WIZYTA W DZIALE POMOCY NA NASZEJ WITRYNIE INTERNETOWEJ BYLA JAK
NAJBARDZIEJ EFEKTYWNA, RADZIMY WPISAC NUMER SERYJNY PRODUKTU (S/N) LUB
NUMER CZESCI (P/N) JAKO HASLO.
Jesli problemu nie mozna rozwiazac, prosze zadzwonic pod odpowiedni numer kontaktowy (Contact
Information), aby polaczyc sie z serwisantem Packard Bell, który doradzi jak naprawic produkt lub
zastapic go podobnym sprawnym urzadzeniem. Przed skontaktowaniem sie z Packard Bell nalezy
przygotowac dowód zakupu potwierdzajacy waznosc gwarancji. Stanowczo odradzamy naprawianie
produktu w jakichkolwiek punktach serwisowych przed oddaniem go do Packard Bell. Moze to
prowadzic do niepotrzebnych opóznien lub uniewaznienia gwarancji. Proszę zachować opakowanie i
przechowywać je w suchym miejscu, ponieważ będzie ono potrzebne w razie konieczności odesłania
produktu do serwisu.
CONTACT INFORMATION
WEB SITE: WWW.PACKARDBELL.COM/SUPPORT
PACKARD BELL B.V.
P
OSTBUS 6925
6503 GK N
IJMEGEN
THE NETHERLANDS
Country Telephone Opening Hours Cost
BELGIË 022566606 Ma-vrij: 9:00-21:00
Afhankelijk van de bellocatie/
provider.
BELGIQUE 022566618 Lun-Ven: 9:00-21:00
Variable selon la situation
géographique de l'appelant/le
fournisseur.
DANMARK 69918044
Mandag-fredag:
9:00-18:00
Varierer alt efter rekvirentens /
serviceyderens sted.
DEUTSCHLAND
030896779915
Mo-Fr: 9:00-19:00
Abhängig vom jeweiligen Ort
Anbieter.
ESPAÑA 902876076
Lun.-Vie.: 9:00-21:00
Sábado: 10:30-13:30
Tarifa variable según proveedor.
Consulte tarifas con su proveedor.
FRANCE 0892700309
Lun-Ven: 9:00-21:00
Sam-Dim: 9:00-18:00
0,34€/min
IRELAND 015262801 Mon-Fri: 9:00-20:00
Variable from the caller location /
provider
ITALIA 0240042020 Lun-Dom: 24 ore
Costo chiamata variabile in base
alla località di chiamata / provider
dei servizi di telefonia.
LUXEMBOURG 20202838 Lun-Ven: 9:00-21:00
Variable selon la situation
géographique de l'appelant/le
fournisseur.
LUXEMBURG 20202837 Mo-Fr: 9:00-19:00
Abhängig vom jeweiligen Ort/
Anbieter.
NEDERLAND 09002022925 Ma-vrij: 9:00-21:00 0,05€/min
NORGE 21554636
Mandag-fredag:
9:00-18:00
Variabel fra anroperstedet /
leverandøren.
ÖSTERREICH 0720880328 Mo-Fr: 9:00-19:00
Abhängig vom jeweiligen Ort
Anbieter.
PORTUGAL 808500099 Seg.-Sex.: 9:00-18:00
Variável consoante a localização da
pessoa que telefone/fornecedor:
SCHWEIZ 0315500690 Mo-Fr: 9:00-19:00
Abhängig vom jeweiligen Ort/
Anbieter.
SUISSE 0315500692 Lun-Ven: 9:00-21:00
Variable selon la situation
géographique de l'appelant/le
fournisseur.
SUOMI 0942599540 Ma–Pe: 9:00-17:30
Riippuu soittajan sijainnista/palve-
luntarjoajasta.
SVERIGE 0857929035
Måndag–fredag:
9:00-18:00
Varierar beroende på vart samtalet
kommer från/operatör.
SVIZZERA 0315500691 Lun-Ven: 9:00-21:00
Costo chiamata variabile in base
alla località di chiamata / provider
dei servizi di telefonia.
U.K 02030512931 Mon-Sun: 24 hours
Variable from the caller location /
provider
6990020200
6990020100
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32

Packard Bell STORE&SAVE3500 3'5 EXTHDD360EU Návod k obsluze

Typ
Návod k obsluze