21
Společnost Packard Bell a ani její zástupci nenesou odpovědnost za vyplacený sumy investice nebo
opravu produktu v případě, kdy se smluvní/omezená záruka nedá použít z důvodů, uvedených v této
části. Společnost Packard Bell nenese v žádném případě odpovědnost za jakékoli jiné náklady,
poplatky, ztráty nebo škody jakéhokoli typu: přímé nebo nepřímé, následné nebo náhodné, včetně ale
bez omezení ve vztahu ke ztrátě obchodního zisku nebo jakýmkoli jiným komerčním škodám, ztrátě
dat vyplývající z používáni produktu nebo přítomnosti viru (nebo naprogramovaného zařízení s
podobným účinkem) v produktu. Vyjma případu smrti nebo osobního zranění způsobeného nedbalostí
společnosti Packard Bell, její zaměstnanců nebo poskytovatele servisu tato omezená záruka
představuje veškerou odpovědnost společnosti Packard Bell vzhledem k produktu a dodávaného
zboží nebo služeb a společnost Packard Bell nebude mít vzhledem k zákazníkovi žádné jiné
povinnosti a ani odpovědnost, vyplývající se smlouvy, zneužití (včetně odpovědnosti za nedbalost)
nebo jinak. Toto omezení odpovědnosti žádným způsobem neovlivňuje zákonná práva zákazníka
podle národní legislativy, kterou se řídí prodej spotřebitelského zboží v zemi. Společnost Packard Bell
nenese žádnou odpovědnost za závady nebo nedostatečný výkon z důvodů
, na které nemá vliv. Tyto
okolnosti zahrnují (nejsou však omezené jen na) přerušení telefonních služeb, uzavření letišś, v
důsledku kterých se opozdí doručení dílů, vyšší moc, povětrnostní podmínky, stávky zaměstnanců a
nemožnost kontaktování zákazníka s cílem potvrzení plánů. V případě vlastnění produktu se zbytková
část této smluvní/omezená záruky dá převést za podmínky, že nový uživatel bude disponovat
originálním potvrzením o nákupu produktu.
Likvidace produktu:
Směrnice 2002/96/EC, známá jako směrnice o elektrickém a elektronickém odpadu
(WEEE), vyžaduje, aby se použitá elektrická a elektronická zařízení likvidovala odděleně
od běžného domovního odpadu. Má tak být podporováno opětovné použití, recyklace a
další formy obnovení zdrojů a zmenšení množství odpadu s ohledem na omezování
skládek odpadů a spalování. Logo s přeškrtnutým košem připomíná, že tyto produkty je
nutné třídit pro samostatnou likvidaci. Tato pravidla se vztahují na všechny produkty
Packard Bell (počítač, monitor, GPS, MP3 přehrávač, externí pevný disk) a na veškeré příslušenství,
například klávesnici, myš, reproduktory, dálkový ovladač atd. Likvidujete-li takové produkty, zajistěte
jejich řádnou recyklaci bud’ zjištěním potřebných informací na místním úřadě, nebo vrácením starého
zařízení prodejci, pokud jej nahrazujete. Pro více informací navštivte www.packardbell.com/recycling.
Telefonická podpora Packard Bell: kontaktní informace pro vaši zemi najdete na poslední
straně
. Pokud kontaktní informace pro vaší zemi nejsou uvedené, obraśte se na prodejce. Kontaktní
informace se mohou měnit; aktuální informace najdete na webové lokalitě Packard Bell.
Packard Bell je registrovaná ochranná známka společnosti Packard Bell B.V.
GWARANCJA PACKARD BELL
Szanowni Klienci,
W przypadku wystapienia jakichkolwiek problemów z Produktem Packard Bell zaleca wykonanie
szybkiego sprawdzenia ewentualnej przyczyny w oparciu o informacje dostepne w podreczniku
uzytkownika lub na naszej stronie internetowej:
http://support.packardbell.com/uk.
Mozna tam
skorzystac z naszego narzedzia do rozwiazywania problemów (
Diagnostic Tool Troubleshooter
),
podyskutowac na
Forum
, albo skontaktowac sie z nami za pomoca specjalnego formularza (
Contact
form
). ABY WIZYTA W DZIALE POMOCY NA NASZEJ WITRYNIE INTERNETOWEJ BYLA JAK
NAJBARDZIEJ EFEKTYWNA, RADZIMY WPISAC NUMER SERYJNY PRODUKTU (S/N) LUB
NUMER CZESCI (P/N) JAKO HASLO.
Jesli problemu nie mozna rozwiazac, prosze zadzwonic pod odpowiedni numer kontaktowy (Contact
Information), aby polaczyc sie z serwisantem Packard Bell, który doradzi jak naprawic produkt lub
zastapic go podobnym sprawnym urzadzeniem. Przed skontaktowaniem sie z Packard Bell nalezy
przygotowac dowód zakupu potwierdzajacy waznosc gwarancji. Stanowczo odradzamy naprawianie
produktu w jakichkolwiek punktach serwisowych przed oddaniem go do Packard Bell. Moze to
prowadzic do niepotrzebnych opóznien lub uniewaznienia gwarancji. Proszę zachować opakowanie i
przechowywać je w suchym miejscu, ponieważ będzie ono potrzebne w razie konieczności odesłania
produktu do serwisu.