Sony VGN-AR41SR Warranty

Typ
Warranty
GUARANTEE . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
End User Software License
Agreement. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
Sony Support services . . . . . . . . . . . . . 51
GARANTIA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
Contrato de utilização
de software. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36
Serviços de apoio Sony. . . . . . . . . . . . . 55
TAKUU . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .11
Loppukäyttäjän
käyttöoikeussopimus . . . . . . . . . . . . . . 38
Sonyn tukipalvelut . . . . . . . . . . . . . . . .59
GARANT . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .14
Programvarulicensavtal
för slutanvändare
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
Sonys supporttjänster. . . . . . . . . . . . . . 63
ΕΓΓΥΗΣΗ
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .17
Σύμαση άδειας ρήσης λγισμικύ
απ τν τελικ ρήστη
. . . . . . . . . . . . . . 42
Υπηρεσίες υπστήριης Sony
. . . . . . . . . 67
ZÁRUKA
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .21
Licenční smlouva na software
s koncovým uživatelem
. . . . . . . . . . . . . . 44
Poskytování odborné pomoci
společností Sony
. . . . . . . . . . . . . . . . . . 72
GARANTİ
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24
Son Kullanıcı Yazılım Lisans
Sözleşmesi
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46
Sony Destek hizmetleri
. . . . . . . . . . . . 76
GWARANCJA. . . . . . . . . . . . . . . . . . .27
Umowa Licencyjna Użytkownika
Oprogramowania . . . . . . . . . . . . . . . .47
Usługi pomocy technicznej firmy Sony .80
GARANŢIE . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .31
Acord de licenţă a aplicaţiilor software
cu utilizatorul final . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .49
Servicii de asistenţă Sony. . . . . . . . . . . . . . .84
EN
PT
FI
SV
EΛ
CS
TR
PL
RO
3-211-480-11.fm Page 3 Friday, March 9, 2007 2:05 PM
21
ZÁRUKA
Vážená zákaznice, vážený zákazníku,
Děkujeme vám za koupi vašeho produktu společnosti Sony. Doufáme, že budete s jeho používáním
spokojeni.
Pokud dojde k málo pravděpodobné situaci, že bude potřeba provést záruční opravu vašeho produktu,
obrat’te se laskavě na linku VAIO (http://support.vaio.sony.eu) nebo na vašeho prodejce, případně na
některý ze servisů naší autorizované sítě servisů (Authorized Service Network -ASN) v Evropské
ekonomické zóně (EEA) nebo v jiné zemi, uvedené v této záruce nebo přiložených letácích. Aby přitom
nemohlo dojít k zbytečným nepříjemnostem, doporučujeme vám, abyste si před vyhledáním záručního
servisu pečlivě přečetli dokumentaci k produktu.
Vaše záruka
Tato záruka se vztahuje na váš produkt, je-li uvedeno v letácích, které jste obdrželi společně s vaším
produktem, že byl tento produkt zakoupen v záruční oblasti. V rámci této záruky společnost Sony zaručuje,
že produkt bude bez závad materiálu i zpracování v den původní koupě a po dobu kratší, než JEDEN ROK,
od tohoto dne. Přesná délka záruční doby viz str. 23 tohoto dokumentu nebo http://support.vaio.sony.eu.
Konkrétní firma společnosti Sony, která poskytuje a bude uznávat tuto záruku, je uvedena v této záruce
nebo v přiložených letácích pro konkrétní zemi, kde budete vyžadovat záruční opravu.
Pokud během této záruční doby (nebo v den původní koupě) produkt vykáže závady z důvodu vad
materiálů nebo zpracování, společnost Sony, nebo servis ze sítě ASN v záruční oblasti, bez poplatku za
práci či díly, opraví nebo (podle vlastního uvážení společnosti Sony) vymění produkt nebo jeho vadné díly
podle záručních podmínek uvedených níže. Společnost Sony nebo servisy ze sítě ASN mohou vyměnit
vadné produkty či díly za nové nebo za renovované produkty či díly. Veškeré vyměněné produkty a díly
přejdou do vlastnictví společnosti Sony.
Záruční podmínky
1 Záruční oprava bude provedena pouze tehdy, pokud bude v záruční době s vadným produktem
předložen i originál faktury nebo příjmového dokladu (na němž bude uveden den koupě, označení
modelu a název prodejce). Společnost Sony nebo servisy ze sítě ASN mohou odmítnout provedení
záruční opravy zdarma, pokud nebudou předloženy výše uvedené dokumenty nebo pokud budou tyto
nekompletní či nečitelné. Tato záruka pozbude platnosti, pokud bude změněno, vymazáno, odstraněno
nebo bude nečitelné označení modelu a sériové číslo na produktu.
2 Pro zabránění škod na nebo ztrát / vymazání výměnných pamět’ových médií nebo příslušenství, musíte
tyto před odesláním vašeho produktu k záruční opravě odstranit.
3 Tato záruka nezahrnuje náklady na přepravu vašeho produktu do a ze společnosti Sony nebo servisu
sítě ASN a rizika s touto přepravou spojená.
4 Tato záruka nezahrnuje:
pravidelnou údržbu a opravy nebo výměny dílů z důvodu běžného opotřebení
spotřební materiál (díly, u nichž se předpokládá pravidelná výměna během životnosti produktu, jako jsou
akumulátory)
škody nebo závady způsobené použitím, provozem nebo zacházením s produktem, které neodpovídá
běžnému osobnímu nebo domácímu použití
škody nebo změny produktu v důsledku nesprávného použití, včetně:
zacházení s produktem, které má za následek fyzické, kosmetické nebo povrchové poškození nebo
změny produktu, nebo poškození displejů z tekutých krystalů
opomenutí instalovat a používat produkt pro účely, k nimž je normálně určen nebo podle pokynů
společnosti Sony pro řádnou instalaci a používání
opomenutí údržby produktu podle pokynů společnosti Sony pro řádnou údržbu
instalace nebo použití produktu způsobem, který neodpovídá technickým nebo bezpečnostním
zákonům, předpisům nebo normám v zemi, ve které je produkt instalován nebo používán
napadení počítačovými viry, nebo použití softwaru, který nebyl dodán s produktem, v produktu, nebo
nesprávně instalovaného softwaru
CS
3-211-480-11.fm Page 21 Friday, March 9, 2007 2:05 PM
22
podmínek, v nichž je produkt používán nebo závad v systémech, do nichž je produkt zabudován, s
výjimkou jiných produktů Sony, určených k použití s produktem
použití produktu s příslušenstvím, periferními zařízeními nebo jinými produkty, jejichž typy, podmínky
a standardy jsou jiné než jaké jsou předepsány společností Sony
oprav nebo pokusů o opravu osobami jinými než společností Sony nebo servisy sítě ASN
nastavení nebo úprav bez předchozího písemného souhlasu společnosti Sony, včetně:
modernizace produktu mimo rámec specifikací nebo vlastností, popsaných v návodu k obsluze, nebo
modifikací produktu pro splnění podmínek státních nebo místních technických nebo bezpečnostních
norem v jiných zemích, než pro ja byl produkt konkrétně určen a vyroben
nedbalosti
nehod, požáru, tekutin, chemikálií, jiných látek, povodní, vibrací, nadměrného tepla, nesprávné
ventilace, proudových nárazů, nadměrného nebo nesprávného napájení nebo přívodního napětí,
záření, elektrostatických výbojů včetně blesků, jiných vnějších sil a nárazů.
5 Tato záruka zahrnuje pouze hardwarové komponenty produktu. Nezahrnuje software (at’ již společnosti
Sony nebo jiný), pro nějž jsou poskytovány nebo určeny k aplikaci licenční ujednání pro konečné
uživatele nebo samostatné záruky / záruční prohlášení nebo vyloučení.
6 Dovolujeme si vás informovat, že v následujících případech bude nezbytné, abyste prohlídku výrobku
uhradili:
a) pokud bude při prohlídce vašeho výrobku společností Sony nebo autorizovaným servisním
střediskem Sony zjištěno, že na opravu v záruce nemáte nárok (z jakéhokoli důvodu);
b) nebo pokud nebude zjištěna žádná závada a váš výrobek bude fungovat správně.
Informace o výši poplatku za diagnostickou prohlídku viz http://support.vaio.sony.eu.
7 Zásady týkající se vadných obrazových bodů:
Povolené množství vadných obrazových na monitorech s plochou obrazovkou, které splňují požadavky
ISO 13406-2, představují méně než 0,0005 % z celkového množství. Část Novinky | Nejnovější
aktualizace na webu VAIO-Link (http://support.vaio.sony.eu/hotnews/Data/pixels) obsahuje téma
„Zásady týkající se vadných obrazových bodů“, podle kterého můžete ověřit, zda se zásady týkající se
vadných obrazových bodů vztahují na váš počítač VAIO.
Vyloučení a omezení
S výjimkou výše uvedeného neposkytuje společnost Sony žádné záruky (výslovné, předpokládané,
zákonné či jiné) týkající se jakosti, výkonu, přesnosti, spolehlivosti, vhodnosti pro konkrétní účely nebo
jiných vlastností produktu nebo doprovodného či zabudovaného softwaru. Pokud tato vyloučení nejsou
povolena nebo plně povolena platným zákonem, společnost Sony vylučuje nebo omezuje její záruky pouze
do maximálního rozsahu povoleného platným zákonem. Veškeré záruky, které nemohou být plně
vyloučeny, budou omezeny (umožňuje-li to platný zákon) na dobu trvání této záruky.
Jedinou povinností společnosti Sony podle této záruky je opravit nebo vyměnit produkty podle záručních
podmínek této záruky. Společnost Sony není odpovědná za jakékoliv ztráty nebo škody týkající se
produktů, služeb, této záruky nebo jiných, včetně – ekonomických nebo nehmotných ztrát – ceny zaplacené
za produkt – ztrát zisků, příjmů, dat, požitků nebo užití produktu nebo jakýchkoliv přidružených produktů –
nepřímých, vedlejších nebo následných ztrát či škod. To se vztahuje na ztráty či škody související s:
poškozením nebo nefunkčností produktu nebo přidružených produktů kvůli závadám nebo
nedostupnosti v době opravy společností Sony nebo servisem sítě ASN, které způsobí prostoje, ztrátu
času uživatele nebo přerušení provozu
nepřesností výstupů z produktu nebo přidružených produktů
škodami na nebo ztrátami softwarových programů nebo výměnných pamět’ových médií, nebo
napadeními počítačovými viry a jinými příčinami.
To se vztahuje na ztráty či škody podle jakékoliv právní teorie, včetně nedbalosti nebo jiných deliktů,
porušení smlouvy, výslovné nebo předpokládané záruky a přísné odpovědnosti (i když společnosti Sony
nebo servisu sítě ASN byla oznámena možnost takových škod).
Pokud tato vyloučení odpovědnosti jsou zakázána nebo jsou omezena platným zákonem, společnost Sony
vylučuje nebo omezuje její odpovědnost pouze do maximálního rozsahu povoleného platným zákonem.
Některé země například zakazují vyloučení nebo omezení odpovědnosti za škody vzniklé nedbalostí,
3-211-480-11.fm Page 22 Friday, March 9, 2007 2:05 PM
23
hrubou nedbalostí, úmyslným pochybením, podvodem a podobným jednáním. Odpovědnost společnosti
Sony podle této záruky v žádném případě nepřevýší cenu zaplacenou za produkt, ale pokud platný zákon
povoluje pouze vyšší omezení odpovědnosti, budou platit vyšší omezení.
Vyhrazení vašich zákonných práv
Spotřebitelé mají zákonná práva podle platných vnitrostátních zákonů, týkajících se prodeje spotřebních
produktů. Tato záruka neomezuje zákonná práva, která můžete mít, ani práva, která nelze vyloučit nebo
omezit, ani práva vůči osobě, od níž jste produkt zakoupili. Můžete prosazovat jakákoliv práva, která máte
podle vašeho vlastního uvážení.
Sony Vaio of Europe,
a division of Sony Service Centre (Europe) N.V.
The Corporate Village
Da Vincilaan 7 - D1
B-1935 Zaventem - Belgie
Záruční doba Sony na nové a repasované (prodané) výrobky VAIO
Notebook a stolní počítač VAIO
Rakousko 2letá záruční doba
Belgie 1letá záruční doba
Dánsko 1letá záruční doba
Finsko 1letá záruční doba
Francie 1letá záruční doba
Německo 2letá záruční doba
Řecko 1letá záruční doba
Irsko 1letá záruční doba
Itálie 1letá záruční doba
Lucembursko 1letá záruční doba
Nizozemí 1letá záruční doba
Norsko 1letá záruční doba
Portugalsko 2letá záruční doba
Španělsko 1letá záruční doba
Švédsko 1letá záruční doba
Švýcarsko 1letá záruční doba
Česká republika 2letá záruční doba
Turecko 2letá záruční doba
Velká Británie 1letá záruční doba
Ukrajina 1letá záruční doba
Polsko 1letá záruční doba
Rumunsko 1letá záruční doba
3-211-480-11.fm Page 23 Friday, March 9, 2007 2:05 PM
44
Licenční smlouva na software s koncovým uživatelem
Tato Licenční smlouva na software s koncovým uživatelem („smlouva EULA“) je zákonnou
smlouvou uzavřenou mezi vámi a společností Sony Corporation (dále označovanou „Sony“),
založenou podle japonských zákonů, výrobcem vašeho počítačového systému Sony („hardware“),
a každým poskytovatelem licence společnosti Sony na libovolný software Sony („třetí strana“). Před
nainstalováním nebo používáním softwaru Sony a softwaru třetí strany, distribuovaného s touto smlouvou
(„SOFTWARE SONY“), si pečlivě tuto smlouvu přečtěte. Instalací nebo používáním SOFTWARU SONY
vyjadřujete svůj souhlas s podmínkami této smlouvy. SOFTWARE SONY smí být používán pouze společně
s HARDWAREM SONY. SOFTWARE SONY není prodáván, ale licencován.
Nehledě na výše uvedené, software distribuovaný společně se samostatnou licenční smlouvou na software
s koncovým uživatelem („smlouva EULA s třetí stranou“), včetně operačního systému Windows
poskytnutého společností Microsoft Corporation, se bude řídit smlouvou EULA s třetí stranou.
Pokud nesouhlasíte s podmínkami této Smlouvy EULA, vrat’te SOFTWARE SONY společně s
HARDWARE SONY na místě, kde jste je obdrželi.
1 Licence. Licence na SOFTWARE SONY a související dokumentace jsou poskytovány společností
SONY. Tato Smlouva EULA vám dovoluje použít SOFTWARE SONY pro osobní potřebu na jednom
kusu HARDWARU SONY mimo sít’ a vytvořit jedinou kopii SOFTWARU SONY v elektronické formě pro
účely zálohování.
2 Omezení. SOFTWARE SONY obsahuje materiály chráněné autorským zákonem a další zákonem
chráněné materiály. SOFTWARE SONY je třeba chránit tak, že s výjimkou toho, co povolují příslušné
zákony, nesmí být ani jako celek, ani zčásti dekompilován, zpětně analyzován či převáděn ze strojového
kódu. Kromě převodu SOFTWARU SONY společně s HARDWARE SONY nesmíte bez předchozího
souhlasu příjemce s ustanoveními a podmínkami této Smlouvy EULA SOFTWARE SONY ani jeho kopii
prodávat či pronajímat třetí straně.
3 Omezená záruka. Společnost SONY poskytuje po dobu devadesáti (90) dní od data nákupu
vyznačeného na kopii stvrzenky záruku, že média, na kterých je nahrán SOFTWARE SONY, budou
prosta fyzických vad. Po dobu trvání platné záruky společnost SONY bezplatně vymění prokazatelně
vadná média, pokud budou vrácena v původním balení na místě, kde byla získána, společně s vaším
jménem, adresou a potvrzením o datu prodeje. Společnost SONY nenese odpovědnost za požadavek
na výměnu médií poškozených náhodně, špatným zacházením nebo chybným použitím.
Výše uvedená omezená záruka nahrazuje veškerá další prohlášení, podmínky a záruky, at’ výslovné či
předpokládané, vyplývající ze zákona či jinak a společnost SONY a příslušné třetí strany se výslovně
zříkají všech dalších záruk a podmínek včetně, avšak ne výhradně, předpokládaných záruk a/nebo
podmínek dostatečné kvality či vhodnosti ke konkrétnímu účelu. Podmínky této omezené záruky
neovlivňují ani nepoškozují vaše zákonná práva konečného spotřebitele, ani neomezují či nevylučují
žádné závazky za úmrtí či zranění osob způsobené nedbalostí společnosti SONY.
4 Omezení odpovědnosti. SPOLEČNOST SONY ANI PŘÍSLUŠNÉ TŘETÍ STRANY NEBUDOU
ODPOVĚDNÉ ZA ŽÁDNÉ NEPŘÍMÉ, ZVLÁŠTNÍ, NÁHODNÉ, TRESTNÍ NEBO NÁHODNÉ ŠKODY
VZNIKLÉ V DŮSLEDKU PORUŠENÍ LIBOVOLNÉ VÝSLOVNÉ NEBO ODVOZENÉ ZÁRUKY,
PORUŠENÍ SMLOUVY, ZANEDBÁNÍ, STRIKTNÍ ODPOVĚDNOSTI NEBO JINÉ PRÁVNÍ TEORIE,
TÝKAJÍCÍ SE SOFTWARE NEBO HARDWARE SPOLEČNOSTI SONY. MEZI TAKOVÉ ŠKODY PATŘÍ
MIMO JINÉ ZTRÁTU ZISKU, ZTRÁTU VÝNOSŮ, ZTRÁTU DAT, ZTRÁTU MOŽNOSTI POUŽÍVÁNÍ
VÝROBKU NEBO DOPLŇKOVÉHO ZAŘÍZENÍ, PROSTOJE A ČAS KUPUJÍCÍHO, A TO I V PŘÍPADĚ,
ŽE SONY NEBO TŘETÍ STRANY BYLY VYROZUMĚNY O MOŽNOSTI VZNIKU TAKOVÝCH ŠKOD. V
KAŽDÉM PŘÍPADĚ CELKOVÁ ODPOVĚDNOST SONY A TŘETÍCH STRAN V RÁMCI JAKÉHOKOLIV
USTANOVENÍ TÉTO SMLOUVY BUDIŽ OMEZENA NA ČÁSTKU VÁMI DOOPRAVDY ZAPLACENOU A
KTEROU LZE PŘIŘADIT K SOFTWARE. NĚKTERÉ JURISDIKCE NEUMOŽŇUJÍ VÝJIMKY NEBO
OMEZENÍ ODPOVĚDNOSTI ZA NĚKTERÉ TYPY ŠKOD, TAKŽE SE VÝŠE UVEDENÁ VÝJIMKA NEBO
OMEZENÍ NEMUSÍ VZTAHOVAT NA VÁS.
CS
3-211-480-11.fm Page 44 Friday, March 9, 2007 2:05 PM
45
5 Ukončení. Tato Smlouva EULA je platná do okamžiku ukončení. Smlouvu můžete kdykoli ukončit
zničením SOFTWARU SONY, související dokumentace a všech jeho kopií. Smlouva EULA může být
ukončena okamžitě bez předchozího upozornění ze strany společnosti SONY, pokud nedodržíte jakékoli
ustanovení této smlouvy. Při jejím ukončení musíte zničit SOFTWARE SONY, související dokumentaci
a všechny jeho kopie.
6 Rozhodné právo. Tato Smlouva EULA se bude řídit a bude interpretována v souladu s japonskými
zákony.
Se všemi dotazy ohledně této licenční smlouvy (EULA) nebo této omezené záruky se prosím obracejte na
společnost VAIO-Link.
3-211-480-11.fm Page 45 Friday, March 9, 2007 2:05 PM
72
Poskytování odborné pomoci společností Sony
Společnost Sony poskytuje pro tento počítač celou řadu služeb odborné pomoci, mezi které patří:
e-Support
Podpora zákazníků VAIO-Link
Pro přístup k uvedeným službám online je zapotřebí připojení k Internetu.
e-Support
Co je e-Support?
Prohledali jste uživatelské příručky a web, a přesto jste nenašli odpověď na otázku nebo problém? e-Support je
ideálním řešením právě pro vás!
Na interaktivním webovém portálu e-Support Web Portal naší společnosti můžete zadávat veškeré technické
dotazy, které se týkají systému VAIO, a přijímat odpovědi od specializovanému týmu odborné pomoci.
Každý přijatý dotaz bude označen jedinečným číslem, aby byla zajištěna bezproblémová komunikace mezi vámi
a týmem portálu e-Support Team.
Kdo může portál e-Support využívat?
K VAIO-Link e-Support mají zaručený neomezený přístup všichni registrovaní zákazníci systému VAIO.
Jak lze přistupovat k portálu VAIO-Link e-Support?
Po registraci počítače VAIO získáte během několika hodin automaticky e-mail s odkazem na e-Support,
identifikátorem zákazníka a několika základními informacemi. Pro aktivaci účtu stačí kliknout na odkaz
uvedený v tomto emailu. Nyní můžete zadat první dotaz!
K VAIO-Link e-Support Portal můžete přistupovat z jakéhokoli počítače s aktivním připojením k internetu.
Na e-Support je k dispozici kompletní soubor nápovědy pro používání služeb e-Support.
Lze zadávat dotazy v rodném jazyce?
Vzhledem k tomu, že s týmem e-Support Team komunikujete prostřednictvím portálu, který vás připojuje přímo do
naší centrální databáze, lze prostřednictvím služby e-Support zadávat dotazy pouze v angličtině, francouzšti
nebo němčině.
Lze zadávat dotazy kdykoliv?
Ano, dotazy lze zadávat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Nezapomeňte, že tým služby e-Support Team může
odpovídat na dotazy od pondělí do pátku – od 8:00 do 18:00 hodin.
Je používání služby e-Support zpoplatněno?
Ne, tuto službu nabízíme všem registrovaným zákazníkům VAIO zcela zdarma!
Lze zjistit, kdy tým služby e-Support Team zpracoval zadaný dotaz?
Jakmile tým služby e-Support Team dotaz zpracuje, obdržíte e-mail s oznámením, že odpověď na dotaz je k
dispozici.
Podpora zákazníků VAIO-Link
Co je VAIO-Link?
VAIO-Link je program služeb vytvořený společností Sony tak, aby zákazníkům počítačů VAIO poskytl osobní
spojení se službami technické a zákaznické podpory. Tyto služby mají pomoci zákazníkům získat z počítačů VAIO
to nejlepší a poskytnout vám nejlepší možné služby.
Pozadí služeb
Společnost Sony vyrábí své počítače z kvalitních materiálů, s vysokou profesionalitou a designem, pro co
nejsnadnější použití. Ačkoliv je cílem společnosti Sony spokojenost zákazníků s produkty, tak jak jsou zakoupeny,
připouští vzhledem ke složitosti technologie, že zákazníci mohou někdy narazit na problémy, které vyžadu
podporu a asistenci ze strany Sony. Pro zajištění těchto potřeb vytvořila společnost Sony servisní program zvaný
VAIO-Link. Tento program je zajištěn centrem telefonické podpory a servisního centra, ve kterém pracuje vysoce
kvalifikovaný personál. Zaměstnanci jsou proškoleni tak, aby vám poskytli nejlepší možné služby.
Kdo může VAIO-link využívat?
Všichni registrovaní zákazníci, kteří mají záruku VAIO, mají možnost používat služby VAIO-Link.
Mimo záruku VAIO budou čísla zpoplatněna.
Čísla podléhají změnám a aktualizacím bez předchozího upozornění.
CS
3-211-480-11.fm Page 72 Friday, March 9, 2007 2:05 PM
73
Registrace produktu VAIO
Registrace je pro nás velmi důležitá, jelikož to nám poskytuje možnost zabezpečit pro vás lepší služby, nebo˙ tak
můžeme uchovávat záznamy o konfiguraci vašeho počítače i záznam všech kontaktů s námi, které během vaší
záruky proběhly. To nám také umožňuje automaticky povolit vašemu počítači přímý přístup k informacím nebo
aktualizacím softwaru. V krátkém období nám to umožňuje individualizovat naše služby.
Můžete se zaregistrovat prostřednictvím VAIO Online Registration, která je nainstalována na vašem počítači.
Tato možnost vyžaduje připojení k internetu.
Přístup ke službám VAIO-Link
Pro poskytnutí snadného přístupu všem zákazníkům může být VAIO-Link dostupný následujícími způsoby:
http://support.vaio.sony.eu: vytvořili jsme velice výkonné webové stránky pro vaši podporu, na kterých
najdete služby pomoci vlastními silami. Umožňují vám vyhledávat řešení, aktualizace atd. Nemůžete najít
řešení? Prostřednictvím e-Support můžete vytvořit případ, sledovat jej, aktualizovat a řešit. Webové stránky
obsahují informační základnu s tisíci odpověďmi na všechny typy otázek a rovněž sekci se soubory pro stažení.
Pokud počítač VAIO potřebuje opravit, můžete zde také sledovat stav oprav.
Telefon: zde najdete národní telefonní čísla pro většinu zemí, ve kterých se naše produkty v současné době
prodávají.
Naše webové stránky můžete navštívit 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Telefonická podpora VAIO-Link je k dispozici během zde uvedených hodin:
8:00 až 18:00 (místního času), pondělí až pátek;
služby VAIO-Link nejsou dostupné o víkendech, 25. prosince a 1. ledna.
Níže najdete konkrétní telefonní čísla. Podrobnosti a jejich případné aktualizace naleznete v registračních infor-
macích a na naší webové stránce.
Čísla budou pravidelně aktualizována bez předchozího upozornění.
Země Jazyk Telefonní číslo Volejte na toto číslo v případě, že je váš
počítač VAIO …
Rakousko Němčina 0179 56 73 33 … v záruce.
0900 270 31505 … po záruce.
… zakoupen mimo EU.
Belgie Holandština 02 717 32 18 v záruce.
0900 51 503 … po záruce.
… zakoupen mimo EU.
Francouzština 02 717 32 19 … v záruce.
0900 51 501 … po záruce.
… zakoupen mimo EU.
Kypr Angličtina 800 911 50 … v záruce.
… po záruce.
… zakoupen mimo EU.
Dánsko Angličtina 070 11 21 05 … v záruce.
… po záruce.
… zakoupen mimo EU.
Finsko Finština
Angličtina
0969 37 94 50 … v záruce.
… po záruce.
… zakoupen mimo EU.
Francie Francouzština 08 25 33 33 00 … v záruce.
08 92 39 02 53 … po záruce.
… zakoupen mimo EU.
Německo Němčina 0180 577 67 76 … v záruce.
09001 101 986 … po záruce.
… zakoupen mimo EU.
3-211-480-11.fm Page 73 Friday, March 9, 2007 2:05 PM
74
Řecko Řečtina 00800 4412 1496 … v záruce.
… po záruce.
… zakoupen mimo EU.
Irsko Angličtina 01 407 30 40 … v záruce.
1530 501 002 … po záruce.
… zakoupen mimo EU.
Itálie Italština 848 801 541 … v záruce.
… po záruce.
… zakoupen mimo EU.
Lucembursko Francouzština 342 08 08 538 … v záruce.
342 08 08 380 … v záruce.
… po záruce.
… zakoupen mimo EU.
Nizozemsko Holandština 020 346 93 03 … v záruce.
0900 04 00 278 … po záruce.
… zakoupen mimo EU.
Norsko Angličtina 23 16 25 92 … v záruce.
… po záruce.
… zakoupen mimo EU.
Portugalsko Portugalština 808 201 174 … v záruce.
707 200 672 … po záruce.
… zakoupen mimo EU.
Ruská federace Ruština 495 258 76 69 … v záruce.
… po záruce.
… zakoupen mimo EU.
Španělsko Španělština 914 534 087 … v záruce.
803 111 933 … po záruce.
… zakoupen mimo EU.
Švýcarsko Němčina 01800 93 00 … v záruce.
0900 000 033 … po záruce.
… zakoupen mimo EU.
Francouzština 01800 97 00 … v záruce.
0900 000 034 … po záruce.
… zakoupen mimo EU.
Švédsko Švédština 08 58 769 220 … v záruce.
… po záruce.
… zakoupen mimo EU.
Velká Británie Angličtina 0870 240 24 08 … v záruce.
0905 031 00 06 … po záruce.
… zakoupen mimo EU.
Turecko Turečtina 444 82 46 v záruce.
444 04 70 … po záruce.
… zakoupen mimo EU.
Ukrajina Ruština (44) 390 8246
… v záruce.
… po záruce.
… zakoupen mimo EU.
Česká republika Čeština +420 2 9676 0422
… v záruce.
… po záruce.
… zakoupen mimo EU.
3-211-480-11.fm Page 74 Friday, March 9, 2007 2:05 PM
75
Služby opravy hardwaru VAIO
Pokud máte zájem o více informací o způsobu poskytování těchto služeb, navštivte webové stránky VAIO-Link
(http://support.vaio.sony.eu). Většina problémů je vyřešena přes internet nebo po telefonu, přesto mohou některá
řešení vyžadovat intervenci nebo opravu.
Analytici naší zákaznické podpory stanoví, zda-li je oprava nezbytná. Dříve než zavoláte VAIO-Link, a to zejména
z důvodu možnosti poskytovat lepší služby, postupujte prosím dle následujících instrukcí:
Připravte si k ruce sériové číslo počítače VAIO a číslo uvedené na počítačové skříni.
Pokud jste se prozatím nezaregistrovali, prosím vydržte s námi to, že vás nejprve zaregistrujeme do naší
databáze zákazníků.
Připravte si jasný popis vašeho problému.
Uveďte jakékoliv specifické změny, které jste na počítači provedli a/nebo aplikace, které na počítači běží a/nebo
periferní zařízení připojená k počítači.
Poskytněte nám jakékoliv další doplňkové soubory nebo data, která budou vyžádána.
V případě, že analytik naší zákaznické podpory potvrdí potřebu opravy, chceme vás upozornit na následující
důležité poznámky, dříve než si vyzvedneme váš VAIO počítač.
Jelikož jste zodpovědní za zálohování vašich dat, je nutné, abyste zálohovali všechny soubory z vašeho
pevného disku (naíklad na výměnný disk), protože Sony nemůže zaručit integritu programů nebo dat na
vašem počítači během opravy.
Nezahrnujte žádné příslušenství do zásilky s hlavní jednotkou, ledaže by bylo jinak doporučeno analytikem
zákaznické podpory.
Pokud se rozhodnete, abychom nepokračovali v opravě, bude účtován paušální poplatek.
Adresa, telefonní číslo a kontaktní osoba dosažitelná během úředních hodin jsou povinné pro umožnění
úspěšné práce našeho doručovatele a týmu.
3-211-480-11.fm Page 75 Friday, March 9, 2007 2:05 PM
http://support.vaio.sony.eu
© 2007 Sony Corporation. All rights reserved.
Printed in China
*321148011*
3-211-480-11
3-211-480-11.fm Page 88 Friday, March 9, 2007 2:05 PM
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55
  • Page 56 56
  • Page 57 57
  • Page 58 58
  • Page 59 59
  • Page 60 60
  • Page 61 61
  • Page 62 62
  • Page 63 63
  • Page 64 64
  • Page 65 65
  • Page 66 66
  • Page 67 67
  • Page 68 68
  • Page 69 69
  • Page 70 70
  • Page 71 71
  • Page 72 72
  • Page 73 73
  • Page 74 74
  • Page 75 75
  • Page 76 76
  • Page 77 77
  • Page 78 78
  • Page 79 79
  • Page 80 80
  • Page 81 81
  • Page 82 82
  • Page 83 83
  • Page 84 84
  • Page 85 85
  • Page 86 86
  • Page 87 87
  • Page 88 88

Sony VGN-AR41SR Warranty

Typ
Warranty