Fibaro button Uživatelský manuál

Typ
Uživatelský manuál

Tato příručka je také vhodná pro

29
FIBARO Button je HomeKit kompatibilní zařízení,
kompaktní, baterií napájené a používá technologii
Bluetooth
®
low energy. Umožnuje ovládát zařízení
HomeKit pomocí Automatizací.
Můžete spouštět různé akce, ať jedním kliknutím,
dvojkliknutím nebo podržením.
ČESKY
TIP: Hledejte obrázky v příslušných kapitolách
Rychlého návodu k použití (Quick Start Guide).
Obsah balení (strana 3):
• Zařízení,
• Návody a záruční podmínky,
• Připevňovací součásti,
• Nálepka.
Stáhněte si FIBARO aplikaci z App Store (strana 4).
První zapnutí (strana 5):
1) Stiskněte a otočte tlačítko proti směru hodino-
vých ručiček – tím otevřete kryt (Fig. 1).
2) Vyberte blokátor baterie a zkontrolujte, zda je ba-
terie vložena správně (Fig. 2).
3) Stiskněte a otočte tlačítko ve směru hodinových
ručiček. Tím ho zavřete (Fig. 3).
4) Otevřete FIBARO aplikaci a klikněte na ikonu
(Fig. 4).
5) Aplikace vás provede procesem párování.
6) Namonujte tlačítko v požadovaném místě pomocí
samolepící podložky (Fig. 5 & Fig. 6).
Kód nastavení:
Kód nastavení najdete na zadní straně Quick Start
Guide. Uložte si kód na bezpečné místo. Budete ho
potřebovat v případě nutnosti přepárování.
Specikace:
Napájení: Baterie ER14250 (½AA) 3.6V
Rádiový protokol: Nízkoenergetický Bluetooth
®
Rádiová frekvence: 2.4 GHz
Provozní teplota: 0-40°C
Rozměry (průměr x výška): 46 x 34 mm
Shoda se směrnicemi EU: RED 2014/53/EU
RoHS 2011/65/EU
Varování:
Pokud nedodržíte postupy dle kompletního návo-
du, může to vést ke škodám na zdraví, či poškodit
přístroj. Výrobce, Fibar Group S.A. není zodpovědný
za jakoukoli ztrátu nebo poškození vzniklé neupo-
slechnutím návodu.
Použití jiných baterií než uvedených může vést k
explozi. Baterie likvidujte správným způsobem, v
souladu s předpisy na ochranu životního prostředí.
Tento výrobek není hračka. Udržujte mimo dosah
dětí a domácích zvířat!
Resetování (strana 7):
1) Stiskněte tlačítko přesně třikrát (Fig. 7).
2) Stiskněte a podržte tlačítko alespoň 10 sekund.
3) Dlouhé pípnutí potvrdí reset zařízení.
DŮLEŽITÉ: Přečtěte si celý návod, než začnete
používat zařízení!
Pro více informací o FIBARO
Button, jako například video ná-
vody, parametry, technické ná-
vody a vyhlášení, navštivte naši
webstránku:
manuals.baro.com/cs/hk-button
30
Záruční podmínky:
1. Záruka je poskytována společností FIBAR GROUP S.A. (dále jen
„výrobce“), sídlící v Poznani, ul. Lotnicza 1; 60-421 Poznan, a vedené
v National Court Register pod správou District Court in Poznań, VIII
Economic Department of the National Court Register, no. 553265, NIP
7811858097, REGON: 301595664.
2. Výrobce je zodpovědný za selhání zařízení způsobené fyzickými
vadami (ať již výrobními nebo materiálovými) po dobu 12 měsíců
pro remní zákazníky a 24 měsíců pro soukromé zákazníky. A to od
data nákupu.
3. Během záruční doby výrobce na svoje náklady odstraní jakékoli
vady, a to ať již opravou nebo výměnou (dle rozhodnutí výrobce) ja-
kéhokoli kusu zařízení za nový kus nebo obnovený kus, které je zcela
bez vad. Pokud je oprava nemožná, tak si výrobce vyhrazuje právo
nahradit zařízení novým nebo obnoveným kusem, který nebude mít
žádné vady a jeho stav nebude horší než stav originálního zařízení
vlastněného zákazníkem.
4. Ve speciálních případech, kdy zařízení nebude možné nahradit
zařízením stejného typu (např. zařízení již nebude dostupné), tak jej
výrobce může nahradit jiným zařízením s podobnými technickými
parametry. Tato činnost je považována za splnění povinností výrob-
ce. Výrobce v tomto případě nebude zákazníkovi vracet zaplacené
peníze.
5. Majitel platné záruky posílá záruční požadavek na reklamační
oddělení. Pamatujte: předtím než pošlete reklamační požadavek,
kontaktujte telefonicky nebo emailem naši technickou podporu. Více
než 50% problémů je vyřešeno na dálku, což vám ušetří čas i peníze.
Pokud vzdálená podpora nestačila, tak vyplňte reklamační protokol
(dostupný na webu www.baro.cz) pro získání unikátní čísla reklama-
ce (Return Merchandise Authorization – RMA).
6. Požadavek je možné také zadat telefonicky. V tomto případě je ho-
vor nahráván a zákazník o tom bude informován v průběhu hovoru.
Okamžitě po zadání reklamační žádosti zákazník obdrží unikátní číslo
reklamace (číslo RMA).
7. V případě, že je reklamační žádost podána správně, bude zákazníka
kontaktovat autorizované servisní středisko (dále jen „AGS“).
8. Vady nastalé během záruční doby budou odstraněny do 30 dnů
od doručení zařízení do AGS. Záruční doba je prodloužena o dobu
pobytu zařízení v AGS.
9. Vadné zařízení je nutné dodat s běžným příslušenstvím a dokumen-
tací, která dokazuje jeho nákup.
10. Části vyměněné v rámci záruky jsou majetkem výrobce. Záruka
na všechny vyměněné součástky je stejná jako záruka na originální
zařízení. Záruční doba vyměněných zařízení není prodloužena.
11. Náklady na doručení vadného zařízení výrobci jsou nákladem
zákazníka. Za neoprávněné servisní hovory může být zákazníkovi
naúčtován poplatek a cestovní náklady.
12. AGS neuzná záruku v následujících případech:
- zařízení bylo užíváno nesprávně či v rozporu s dokumentací;
- zařízení bylo zákazníkem dodáno nekompletní, bez příslušenství;
- bylo zjištěno, že chyba zařízení byla způsobena jinak než materiálo-
vou či výrobní vadou zařízení;
- záruční dokument je neplatný, nebo nebyl dodán důkaz o koupi.
13. Výrobce není zodpovědný za škody způsobené vadným zaříze-
ním. Výrobce není zodpovědný vedlejší, náhodné speciální, následné
či trestní škody či za jakékoli škody zahrnující kromě jiného ztrátu zis-
ků, úspor, dat či ztrátu výhod, nárokovaných třetí stranou a ani žádná
poškození majetku či osoby vzniklá nebo vztažená k použití zařízení.
14. Záruka nekryje:
- mechanická poškození (prasknutí, roztříštění, pořezání, odření, fyzic-
ké deformace způsobené nárazem, pádem či upuštěním zařízení na
jiný objekt, nesprávným či nedovoleným použitím);
- poškození plynoucí z vnější příčiny, např. záplavy, bouře, ohně, bles-
ku, přírodní pohromy, zemětřesení, války,
občanských nepokojů, vyšší síly, nepředvídatelných událostí, krádeže,
poškození vodou, vytečení baterie, extrémního počasí, slunečního
svitu, písku, vlhkosti, nízké či vysoké teploty, znečištění vzduchu;
- poškození způsobené vadným softwarem, útokem počítačového
viru, nebo neúspěšným updatem software;
- poškození vzniklé: přepětím v elektrické síti či telekomunikační síti,
nesprávné připojení k síti, které není v souladu s návodem, nebo z
připojení jiných zařízení, která nejsou
- poškození způsobená provozováním nebo skladováním zařízení
v extrémně nepříznivých podmínkách, např. vysoká vlhkost, prach,
příliš nízká nebo příliš vysoká teplota prostředí. Detailní informace o
provozních podmínkách zařízení
naleznete v návodu k zařízení;
- poškození způsobené příslušenstvím, které není doporučené vý-
robcem;
- poškození způsobené vadnou elektrickou instalací, a to včetně po-
užití nesprávných jističů;
- poškození způsobená zákazníkem, který neposkytl zařízení potřeb-
nou údržbu dle návodu;
- poškození plynoucí z použití nepůvodních náhradních dílů či ne-
správného příslušenství pro daný model, opravy či jiného pozměňo-
vání neautorizovanou osobou;
- vady způsobené používáním vadného zařízení či příslušenství.
15. Rozsah záruční opravy nezahrnuje pravidelnou údržbu a prohlíd-
ky, obzvláště pak čištění, přizpůsobení, pravidelné kontroly, opravy
chyb či parametrů a další aktivity, které mají být prováděny zákazní-
kem. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení a jeho součástí zmí-
něné v návodu a technické dokumentaci, protože tyto prvky mohou
omezenou životnost.
16. Pokud není vada kryta zárukou, výrobce si vyhrazuje právo od-
stranit tuto vadu dle vlastního uvážení, ať již opravou poškozených
či zničených částí nebo poskytnutím náhradních dílů nezbytných
pro opravu.
17. Tato záruka nevylučuje ani neomezuje práva zákazníka v případě,
že poskytnutý produkt je v rozporu s kupní smlouvou.
Právní informace:
Fibaro a Fibar Group jsou ochranné známky společnosti Fibar Group
S.A. Bluetooth je registrovanou známkou Bluetooth SIG, Inc. Apple a
HomeKit jsou registrované známky společnosti Apple Inc.
Použití loga Works with Apple HomeKit znamená, že elektronické
zařízení je určeno na propojení s iPod touch, iPhone nebo iPad a
bylo výrobcem certikováno, aby splnilo výkonnostní nároky Apple.
Společnost Apple není zodpovědná za provoz zařízení a jeho shodu s
bezpečnostními a regulačními normami.
Fibar Group S.A. tímto prohlašuje, že toto zařízení je ve
shodě se základními požadavky a dalšími příslušnými
ustanoveními směrnice 2014/53/EU. Úplné znění EU pro-
hlášení o shodě je k dispozici na této internetové adrese:
www.manuals.baro.com
Zařízení s tímto symbolem nesmí být likvidováno s ostatními
odpady z domácnosti. Musí být předáno příslušnému místu
pro recyklaci elektrických a elektrotechnických zařízení.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44

Fibaro button Uživatelský manuál

Typ
Uživatelský manuál
Tato příručka je také vhodná pro