HP (Hewlett-Packard) 4752 Uživatelský manuál

4
Informace o podpoře
Technická podpora společnosti HP
Společnost HP poskytuje při používání digitálních projektorů HP a řešení
problémů s nimi odbornou pomoc. Dostupnost a forma podpory se liší v
závislosti na produktu, zemi nebo regionu a jazyku. Nejefektivněji můžete
podporu společnosti HP získat provedením následujících kroků v uvedeném
pořadí:
Krok 1: Dokumentace k digitálnímu projektoru HP
Prostudujte si uživatelskou příručku dodanou na disku CD-ROM. Přečtete
si také tištěnou instalační příručku dodanou s projektorem. Ze zkušenosti
víme, že velké procento problémů našich zákazníků je v uživatelské
příručce ošetřeno.
Krok 2: Technická podpora HP
Technická podpora HP nabízí v režimu online rychlý přístup k
podpůrným informacím a užitečným tipům, stejně jako nejnovější
aktualizace. To vše 24 hodin denně, sedm dní v týdnu a bez dalších
poplatků. Tato služba vyžaduje přístup k Internetu. Naleznete ji na
našem webovém serveru na adrese www.hp.com/support
.
Webové servery technické podpory HP
Připojte se k Internetu a získejte širokou škálu informací o svém
digitálním projektoru, včetně nápovědy k produktu a uživatelského fóra.
Technická podpora HP prostřednictvím e-mailu
Pomocí e-mailu můžete získat odpovědi na své otázky od servisního
technika společnosti HP. E-mailová podpora je velmi vhodný způsob,
chcete-li položit otázku na určitou specifickou situaci. Daný problém
popište co nejpodrobněji. Odpověď na většinu e-mailů je obvykle
odeslána do 1 hodiny.
Krok 3: Telefonická podpora společnosti HP
Společnost HP poskytuje telefonickou podporu po celou dobu, kdy trvá
vaše vlastnictví projektoru, bez dalších poplatků. (Mohou být účtovány
standardní telefonní poplatky.) Telefonická podpora je k dispozici ve
všech zemích, kde je daný produkt společností HP distribuován.
5
Před zavoláním
Před použitím telefonické podpory zkuste využít možnosti 1 a 2 uvedené
výše.
Pokud jejich pomocí nedokážete problém vyřešit, zavolejte servisního
technika společnosti HP. Mějte přitom připraven počítač i projektor.
Připravte se také na poskytnutí následujících informací:
Model a sériové číslo digitálního projektoru.
Model a operační systém počítače.
Zprávy, které se zobrazily při výskytu problému.
Odpovědi na tyto otázky:
Došlo k této situaci již dříve?
Můžete tuto situaci znovu nasimulovat?
Kdy k této situaci došlo?
Instalovali jste v době blízké k výskytu problému nějaký nový
hardware nebo software?
Jakými kroky jste se pokusili problém vyřešit?
Telefonní číslo technické podpory
Potřebujete-li pomoci s řešením problému, zavojte na telefonní číslo
technické podpory uvedené na zadní straně této příručky. Nejnovější
telefonní čísla platná ve vaší zemi nebo regionu naleznete na webu
www.hp.com/support
.
Oprava společností HP
Pokud je nutné váš digitální projektor HP opravit, obraťte se na telefonní
číslo technické podpory HP. Školený servisní technik HP zjistí příčinu
problému a zkoordinuje proces opravy. Budete informováni o
nejvhodnějším řešení, kterým může být autorizovaný poskytovatel služeb
nebo místní zastoupení společnosti HP. Opravy, na které se vztahuje
omezená záruka, jsou po dobu trvání omezené záruky poskytovány bez
dalších poplatků. Po skončení záruční doby vám bude předem poskytnut
odhad ceny za opravu.
/