MWE820, 860, 890 Používání parkovacího asistenta
199
11 Používání parkovacího asistenta
Zadní čidla (MWE820, 860) jsou aktivovány automaticky zařazením zpátečky, jak-
mile je zapnuto zapalování, nebo pokud běží motor. Z reproduktoru zazní dvojitý
akustický signál.
Přední čidla (MWE890) jsou aktivována automaticky, jakmile je zapnuto zapalování
a rychlost jízdy je 0 až cca 15 km/hod.
Volitelně můžete připojit k řídicí elektronice předních čidel místo signálu rychlosti
také reflektor zpátečky, nebo externí spínač.
I
Čidla jsou aktivní v následujících případech:
• Po dobu cca 30 vteřin po nastartování motoru
• Po zařazení zpátečky, pokud je řídicí elektronika připojena k reflektoru zpátečky
• Po dobu cca 30 vteřin po vyřazení zpátečky
• Pomocí externího tlačítka (příslušenství) můžete čidla aktivovat po dobu
cca 30 vteřin.
Jakmile se v oblasti snímané snímači objeví překážka, zazní rovnoměrně se opakující
akustický signál.
Při přibližování, v závislosti na tom, v jaké zóně se překážka nachází, se sled akustic-
kých signálů a frekvence blikání mění, a tím je signalizována vzdálenost (obr. d).
MWE860 (volitelný MWE890): Na displeji se rozsvěcuje stále větší počet LED
podle toho, jak se přibližuje překážka.
A
POZNÁMKA
Použití některé z těchto obou funkcí stiskněte tlačítko na řídicí elektro-
nice a podržte je 2 vteřiny stisknuté (viz kap. „Obnova nastavení
z výroby“ na stranì 197).
POZOR!
Okamžitě zastavte vozidlo a zkontrolujte situaci (případně i vystupte),
pokud se při manévrování stane následující:
Při manévrování přístroj nejprve signalizoval překážku a sled akustických
signálů se obvyklým způsobem měnil (např. změna z pomalejšího sledu
akustických signálů na rychlejší). Náhle se změnil sled akustických sig-
nálů na pomalejší nebo systém zcela přestal indikovat překážku.
To znamená, že původní překážka již není v oblasti snímané snímači
(závisí na typu instalace), ale stále ještě je možné do ní narazit.
MWE820-860-890-IO-16s.book Seite 199 Freitag, 26. August 2016 9:19 21