OMEZENÁ SPOTŘEBITELSKÁ ZÁRUKA
Monster Cable Products, Inc., 455 Valley Drive, Brisbane,
CA 94005, USA, [POVŠIMNĚTE SI, ŽE SPOLEČNOST MONSTER
NEPŘIJÍMÁ PRODUKTY ZASÍLANÉ NA JEJÍ VLASTNÍ ADRESU –
POSTUPUJTE PODLE POKYNŮ V ČÁSTI „JAK PODAT FORMÁLNÍ
REKLAMACI“ NÍŽE] (415) 840-2000. („Monster“) rozšiřuje tuto
omezenou záruku. Zákonná nebo jiná ustanovení vám mohou
poskytovat další dodatečná práva nebo náhrady, které touto
omezenou zárukou nejsou nijak omezeny.
DEFINICE
„Odpovídající použití“znamená použití Produktu (i) v domácnosti nebo
obydlí, (ii) pro soukromé (v protikladu ke komerčním) účelům, (iii) v souladu se
všemi platnými místními, státními nebo federálními zákony, vyhláškami nebo
předpisy (kromě jiného včetně zákonů týkající se budov nebo elektrických zařízení),
(iv) v souladu s doporučeními výrobce nebo pokyny uvedenými v materiálech
a dokumentaci, které jsou k Produktu dodávány, a (v) se správným elektrickým
uzemněním (pokud je to vhodné).
„Autorizovaný dodavatel“znamená jakéhokoliv distributora, dealera nebo
prodejce, který (i) má řádné oprávnění k obchodování v rámci jurisdikce, kde vám byl
Produkt prodán, (ii) je oprávněn prodávat Produkt podle zákonů dané jurisdikce, kde
jste si Produkt zakoupili a (iii) prodal vám Produkt nový v originálním obalu.
„Formální reklamace“znamená reklamaci podanou v souladu s částí „Formální
reklamace“ dále v tomto dokumentu.
„Produkt“znamená Produkt, (i) který je uveden v tabulce specifikací níže, (ii)
který jste si zakoupili od Autorizovaného dodavatele jako nový v originálním obalu
a (iii) jehož sériové číslo, pokud je uvedeno, nebylo odstraněno, změněnou nebo
učiněno nečitelným.
„Závada produktu“znamená jakoukoliv neshodu Produktu, která se vyskytla v
době, kdy jste obdrželi Produkt od Autorizovaného dodavatele a která způsobila, že
Produkt nepracuje v souladu s dokumentací společnosti Monster, která byla k Produktu
přiložena, pokud taková závada nebyla způsobena zcela nebo částečně (a) jakýmkoliv
jiným použitím, než Odpovídajícím použitím, (b) přepravou, zanedbáním, zneužitím
nebo nesprávným použitím jinou osobou, než zaměstnanci společnosti Monster;
(c) změnou, neoprávněnou manipulací nebo modifikací Produktu jinou osobou, než
zaměstnanci společnosti Monster; (d) nehodo (kromě poruchy, kterou by bylo možné
jinak označit za Závadu produktu); (e) údržbou nebo servisním zásahem na Produktu
jinou osobou, než zaměstnanci společnosti Monster; (f) vystavením Produktu působení
tepla, prudkého světla, slunečního záření, kapalin, písku nebo jiných znečišťujících
látek; nebo (g) jednáním, které je mimo kontrolu společnosti Monster, kromě jiného
včetně zásahu Vyšší moci, požárů, bouří, zemětřesení nebo záplav.
„Záruční lhůta“znamená časový interval, během kterého musí společnost
Monster obdržet vaši Formální reklamaci. Různé Záruční lhůty týkající se Závad
ČEštINA
ČEštINA