Fibaro FGBHFS-101 Short Manual

Typ
Short Manual
2827
FIBARO Flood Sensor z řady HomeKit je vodní
snímač, používající nízkoenergetickou bezdrátovou
technologii Bluetooth®.
Toto příslušenství varuje o zatopení, kdykoliv je mezi
jeho sondami detekována voda.
Společně s detekcí vody, tento senzor měří také
okolní teplotu. Manipulování je detekováno vždy,
když je produkt oddělený od povrchu nebo když je
kryt otevřen.
ČESKY
TIP: Hledejte obrázky v příslušných kapitolách
Rychlého návodu k použití (Quick Start Guide).
Obsah balení (strana 3):
• Zařízení,
• Návody a záruční podmínky.
Stáhněte si FIBARO aplikaci z App Store (strana 4).
První zapnutí (strana 5):
1) Otevřete produkt otočením krytu proti směru ho-
dinových ručiček (Fig. 1).
2) Sejměte kryt (Fig. 2).
3) Vyberte blokátor baterie a zkontrolujte, zda je ba-
terie vložena správně (Fig. 3).
4) Zavřete kryt otočením ve směru hodinových ruči-
ček (Fig. 4).
5) Otevřete FIBARO aplikaci a klikněte na ikonu
(Fig. 5).
6) Aplikace vás provede procesem párování.
7) Umístěte zařízení na povrch náchylný k zatopení
(Fig. 6).
Kód nastavení:
Kód nastavení najdete na zadní straně Rychlého ná-
vodu k použití. Uložte si kód na bezpečné místo. Bu-
dete ho potřebovat v případě nutnosti přepárování.
Resetování (strana 7):
1) Otevřete kryt.
2) Stiskněte tlačítko 3x a potom ho stiskněte a držte
(Fig. 7).
3) Až se rozsvítí LED kontrolka nažluto, uvolněte
stisknutí tlačítka.
4) Znovu stiskněte tlačítko pro potvrzení.
Pro více informací o FIBARO
Flood Sensor, jako například vi-
deo návody, parametry, technic-
ké návody a vyhlášení, navštivte
naši webstránku:
manuals.baro.com/cs/hk-ood-sensor
Specikace:
Napájení: Baterie CR123A 3.0V
Rádiový protokol: Nízkoenergetický Bluetooth
®
Rádiová frekvence: 2.4 GHz
Provozní teplota: 0-40°C
Rozměry (průměr x výška): 72 x 28 mm
Shoda se směrnicemi EU: R&TTE 1999/5/ES
RoHS 2011/65/EU
Varování:
Pokud nedodržíte postupy dle kompletního návodu, může to
vést ke škodám na zdraví, či poškodit přístroj. Výrobce, Fibar
Group S.A. není zodpovědný za jakoukoli ztrátu nebo poškoze-
ní vzniklé neuposlechnutím návodu.
Použití jiných baterií než uvedených může vést k explozi. Ba-
terie likvidujte správným způsobem, v souladu s předpisy na
ochranu životního prostředí.
Právní informace:
Fibaro a Fibar Group jsou ochranné známky společnosti Fibar
Group S.A. Bluetooth je registrovanou známkou Bluetooth SIG,
Inc. Apple a HomeKit jsou registrované známky společnosti
Apple Inc.
Použití loga Works with Apple HomeKit znamená, že elektronic-
ké zařízení je určeno na propojení s iPod, iPhone nebo iPad a
bylo výrobcem certikováno, aby splnilo výkonnostní nároky
Apple. Společnost Apple není zodpovědná za provoz zařízení a
jeho shodu s bezpečnostními a regulačními normami.
Společnost Fibar Group S.A. tímto prohlašuje, že tento FIBARO
Flood Sensor je ve shodě se základními požadavky a dalšími
příslušnými ustanoveními směrnice 1999/5/ES.
Záruční podmínky:
1. Záruka je poskytována společností FIBAR GROUP S.A. (dále jen
„výrobce“), sídlící v Poznani, ul. Lotnicza 1; 60-421 Poznan, a vedené
v National Court Register pod správou District Court in Poznań, VIII
Economic Department of the National Court Register, no. 553265, NIP
7811858097, REGON: 301595664.
2. Výrobce je zodpovědný za selhání zařízení způsobené fyzickými
vadami (ať již výrobními nebo materiálovými) po dobu 12 měsíců
pro remní zákazníky a 24 měsíců pro soukromé zákazníky. A to od
data nákupu.
3. Během záruční doby výrobce na svoje náklady odstraní jakékoli
vady, a to ať již opravou nebo výměnou (dle rozhodnutí výrobce) ja
-
kéhokoli kusu zařízení za nový kus nebo obnovený kus, které je zcela
bez vad. Pokud je oprava nemožná, tak si výrobce vyhrazuje právo
nahradit zařízení novým nebo obnoveným kusem, který nebude mít
žádné vady a jeho stav nebude horší než stav originálního zařízení
vlastněného zákazníkem.
4. Ve speciálních případech, kdy zařízení nebude možné nahradit
zařízením stejného typu (např. zařízení již nebude dostupné), tak jej
výrobce může nahradit jiným zařízením s podobnými technickými
parametry. Tato činnost je považována za splnění povinností výrobce.
Výrobce v tomto případě nebude zákazníkovi vracet zaplacené peníze.
5. Majitel platné záruky posílá záruční požadavek na reklamační od
-
dělení. Pamatujte: předtím než pošlete reklamační požadavek, kon-
taktujte telefonicky nebo emailem naši technickou podporu. Více než
50% problémů je vyřešeno na dálku, což vám ušetří čas i peníze. Pokud
vzdálená podpora nestačila, tak vyplňte reklamační protokol (dostup
-
ný na webu www.baro.cz) pro získání unikátní čísla reklamace (Re-
turn Merchandise Authorization – RMA).
6. Požadavek je možné také zadat telefonicky. V tomto případě je ho
-
vor nahráván a zákazník o tom bude informován v průběhu hovoru.
Okamžitě po zadání reklamační žádosti zákazník obdrží unikátní číslo
reklamace (číslo RMA).
7. V případě, že je reklamační žádost podána správně, bude zákazníka
kontaktovat autorizované servisní středisko (dále jen „AGS“).
8. Vady nastalé během záruční doby budou odstraněny do 30 dnů od
doručení zařízení do AGS. Záruční doba je prodloužena o dobu pobytu
zařízení v AGS.
9. Vadné zařízení je nutné dodat s běžným příslušenstvím a dokumen
-
tací, která dokazuje jeho nákup.
10. Části vyměněné v rámci záruky jsou majetkem výrobce. Záruka na
všechny vyměněné součástky je stejná jako záruka na originální zaříze
-
ní. Záruční doba vyměněných zařízení není prodloužena.
11. Náklady na doručení vadného zařízení výrobci jsou nákladem
zákazníka. Za neoprávněné servisní hovory může být zákazníkovi na
-
účtován poplatek a cestovní náklady.
12. AGS neuzná záruku v následujících případech:
- zařízení bylo užíváno nesprávně či v rozporu s dokumentací;
- zařízení bylo zákazníkem dodáno nekompletní, bez příslušenství;
- bylo zjištěno, že chyba zařízení byla způsobena jinak než materiálo
-
vou či výrobní vadou zařízení;
- záruční dokument je neplatný, nebo nebyl dodán důkaz o koupi.
13. Výrobce není zodpovědný za škody způsobené vadným zařízením.
Výrobce není zodpovědný vedlejší, náhodné speciální, následné či
trestní škody či za jakékoli škody zahrnující kromě jiného ztrátu zisků,
úspor, dat či ztrátu výhod, nárokovaných třetí stranou a ani žádná
poškození majetku či osoby vzniklá nebo vztažená k použití zařízení.
14. Záruka nekryje:
- mechanická poškození (prasknutí, roztříštění, pořezání, odření, fyzic
-
ké deformace způsobené nárazem, pádem či upuštěním zařízení na
jiný objekt, nesprávným či nedovoleným použitím);
- poškození plynoucí z vnější příčiny, např. záplavy, bouře, ohně, bles
-
ku, přírodní pohromy, zemětřesení, války,
občanských nepokojů, vyšší síly, nepředvídatelných událostí, krádeže,
poškození vodou, vytečení baterie, extrémního počasí, slunečního svi
-
tu, písku, vlhkosti, nízké či vysoké teploty, znečištění vzduchu;
- poškození způsobené vadným softwarem, útokem počítačového
viru, nebo neúspěšným updatem software;
- poškození vzniklé: přepětím v elektrické síti či telekomunikační síti,
nesprávné připojení k síti, které není v souladu s návodem, nebo z při
-
pojení jiných zařízení, která nejsou
- poškození způsobená provozováním nebo skladováním zařízení v
extrémně nepříznivých podmínkách, např. vysoká vlhkost, prach, příliš
nízká nebo příliš vysoká teplota prostředí. Detailní informace o provoz
-
ních podmínkách zařízení
naleznete v návodu k zařízení;
- poškození způsobené příslušenstvím, které není doporučené vý
-
robcem;
- poškození způsobené vadnou elektrickou instalací, a to včetně pou
-
žití nesprávných jističů;
- poškození způsobená zákazníkem, který neposkytl zařízení potřeb
-
nou údržbu dle návodu;
- poškození plynoucí z použití nepůvodních náhradních dílů či ne
-
správného příslušenství pro daný model, opravy či jiného pozměňo-
vání neautorizovanou osobou;
- vady způsobené používáním vadného zařízení či příslušenství.
15. Rozsah záruční opravy nezahrnuje pravidelnou údržbu a prohlídky,
obzvláště pak čištění, přizpůsobení, pravidelné kontroly, opravy chyb
či parametrů a další aktivity, které mají být prováděny zákazníkem.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení a jeho součástí zmíněné
v návodu a technické dokumentaci, protože tyto prvky mohou ome
-
zenou životnost.
16. Pokud není vada kryta zárukou, výrobce si vyhrazuje právo od
-
stranit tuto vadu dle vlastního uvážení, ať již opravou poškozených
či zničených částí nebo poskytnutím náhradních dílů nezbytných pro
opravu.
17. Tato záruka nevylučuje ani neomezuje práva zákazníka v případě,
že poskytnutý produkt je v rozporu s kupní smlouvou.
1 / 1

v jiných jazycích