CarAudio Connect FM
CZ-11
ČÁSTI
1 3 54Obsah 62
INFORMACE
Tříletá omezená záruka na výrobek společnosti Belkin International, Inc.
Rozsah záruky.
Společnost Belkin International, Inc. („Belkin“) původnímu nabyvateli tohoto výrobku Belkin zaručuje, že výrobek neobsahuje
chyby v návrhu, montáži, materiálu ani zpracování.
Délka platnosti záruky.
Společnost Belkin na tento výrobek poskytuje tříletou záruku.
Jak odstraníme případné problémy?
Záruka na výrobek.
Společnost Belkin dle svého uvážení bezplatně (vyjma poštovného) nahradí nebo opraví jakýkoli závadný výrobek. Společnost
Belkin si vyhrazuje právo bez předchozího upozornění ukončit výrobu jakéhokoli výrobku a odmítá veškeré záruky na opravu
nebo výměnu takových výrobků. Není-li společnost Belkin schopna opravit nebo vyměnit výrobek (například z důvodu ukončení
jeho výroby), nabídne zákazníkovi vrácení peněz nebo dobropis na nákup jiného výrobku ze stránky Belkin.com na částku
odpovídající nákupní ceně výrobku podle původního dokladu o koupi, sníženou o srážku vyplývající z přirozeného opotřebení.
Čeho se tato záruka netýká?
Všechny výše uvedené záruky jsou neplatné, pokud výrobek Belkin nebyl poskytnut společnosti Belkin k prohlídce na žádost
společnosti Belkin na náklady vlastníka, nebo pokud společnost Belkin dojde k závěru, že výrobek Belkin byl nesprávně
instalován, jakýmkoli způsobem změněn nebo narušen. Tato záruka na výrobek Belkin se nevztahuje na zásahy vyšší moci,
jako jsou záplavy, údery blesku, zemětřesení, válečné akty, vandalismus, krádeže, běžné opotřebení, mechanické poškození,
ztráta, zastarání, zneužití, poškození v důsledku výkyvů napájení (tj. výpadků a poklesů), neautorizované programy či modifikace
a změny zařízení.
Zajištění servisu.
Chcete-li zajistit servis výrobku Belkin, musíte provést následující kroky:
1. Obraťte se na společnost Belkin Ltd Express Business Park, Shipton Way, Rushden, NN106GL, Spojené království, k rukám:
Customer Service (Oddělení služeb zákazníkům), nebo zavolejte na číslo +44 (0) 1933 35 2000 či 0845 607 77 87 do 15 dní od
události. Připravte si následující údaje:
a. Výrobní číslo výrobku Belkin.
b. Místo zakoupení výrobku.
c. Datum zakoupení výrobku.
d. Kopii originálního dokladu o koupi.
2. Zástupce služeb zákazníkům společnosti Belkin vám poskytne pokyny, jak odeslat doklad o koupi a výrobek Belkin a jak
postupovat při reklamaci.