Čeština
DŮLEŽITÉ: Uschovejte tento list pro budoucí použití. Společnost ASUS si vyhrazuje
právo požadovat tento dokument před přijetím požadavku na servis.
Formulář záručních informací ASUS
Pan/paní/slečna: ______________________________________________________________
Telefonní číslo: _______________________________________________________________
Adresa: _____________________________________________________________________
E-mail : _____________________________________________________________________
Datum zakoupení (DD/MM/RRRR): _______________________________________________
Jméno prodejce: _____________________________________________________________
Adresa prodejce: _____________________________________________________________
Sériové číslo *:
Globální server: http://www.asus.com
Registrace VIP: http://vip.asus.com
Vážení zákazníci,
Děkujeme vám za zakoupení produktu ASUS!
1. Zaregistrujte se nyní online a využívejte veškeré záruční služby jako člen ASUS VIP!
2. Automaticky vám budou poskytnuty následující VIP služby a výhody:
Nejaktuálnější informace o produktech ASUS, propagační akce a
další výhody
Upozornění na aktualizace softwaru / rmwaru
POZNÁMKA: Další informace a podrobnosti ohledně záležitostí záruky najdete na
ociálním webu ASUS VIP na adrese http://vip.asus.com
Čeština
Tuto záruku výrobce ASUS („Záruka“) poskytuje společnost ASUSTeK Computer Inc. Tchaj-wan
(„ASUS“) „Vám“, kupujícímu nově vyrobeného počítačového systému („Produkt“), se kterým je tento
záruční list dodán, na základě následujících podmínek. Servis v rámci této Záruky budou provádět
servisní zástupci a opravny akreditované společností ASUS.
Záruční doba produktu
Tato záruka platí po dobu uvedenou na štítku na zadní straně Produktu („Záruční doba“), například:
12M znamená 12 měsíců, 24M znamená 24 měsíců a 36M znamená 36 měsíců ode dne zakoupení.
Není-li k dispozici doklad o zakoupení, bude za datum zakoupení považováno datum výroby Produktu.
Statutární záruky
Tato záruka je poskytována nezávisle na jakékoli statutární záruce, která může platit v zemi zakoupení
a žádným způsobem neomezuje ani neovlivňuje takovou statutární záruku.
1. Obecné
Společnost ASUS zaručuje, že tento Produkt bude v Záruční době bez závad na provedení a
materiálech. Tato Záruka se nevztahuje na přiložené příslušenství dodané s tímto Produktem,
například: kabely, brašna, myš atd…. Dojde-li v Záruční době při normálním a správném používání k
závadě tohoto Produktu, společnost ASUS opraví nebo vymění závadné části Produktu nebo samotný
Produkt za použití nových nebo repasovaných dílů nebo produktů, které jsou funkčně ekvivalentní nebo
lepší, než původně dodané.
Tato Záruka platí pouze, pokud byl Produkt nově vyroben ke dni zakoupení. Uschovejte původní
nákupní fakturu a tento záruční list pro případnou budoucí žádost o servis. Tato Záruka se nevztahuje
na závady způsobené nesprávnou instalací, používáním, čištěním nebo údržbou, nehodou,
poškozením, špatným nebo nesprávným používáním, úpravami produktu, které nebyly schváleny
společností ASUS, softwarovými programy, běžným opotřebením nebo jakoukoli jinou událostí, činem,
stavem nebo chybou mimo vliv společnosti ASUS.
Všechny opravené nebo vyměněné komponenty budou v záruce do konce záruční doby celého
Univerzálního počítače ASUS , nebo ne více jak 3 měsíce. Servisní středisko může obnovit původně
nakongurovaný operační systém dodaný s Produktem. Společnost ASUS neobnoví ani nepřenese
žádná data nebo software z původního paměťového média Produktu. Pokud je Produkt opraven,
veškerá data vytvořená uživatelem budou pravděpodobně trvale odstraněna.
Pokud se na Produkt vztahuje Záruka, souhlasíte se změnou vlastnictví vyměněných závadných dílů a
takové díly se automaticky stávají vlastnictvím společnosti ASUS.
2. Podpora softwaru
Veškerý software dodávaný s Produktem je poskytován „tak-jak-je“. Společnost ASUS nezaručuje
nepřerušený nebo bezchybný provoz jakéhokoli softwaru dodaného s Produktem.
Tato záruka se vztahuje na hardware Produktu. Společnost ASUS poskytne technickou podporu
pro předinstalovaný software, se kterým je Produkt dodáván, pouze v rozsahu správného fungování
hardwaru. V případě jiných problémů se softwarem vám doporučujeme vyhledat informace v
uživatelských příručkách, na webu odborné pomoci ASUS a/nebo na dalších online zdrojích. Software
jiných výrobců bude pravděpodobně vyžadovat podporu příslušných výrobců.
3. Odpovědnost zákazníka
Při používání Produktu
Nejdříve si přečtěte uživatelskou příručku a používejte tento Produkt pouze podle uživatelské
příručky.
Připojte Produkt ke zdroji napájení pouze, když jej používáte nebo k němu jiným způsobem
přistupujete; některé elektrické součásti by neměly být dlouhodobě připojeny ke zdroji napájení.
Pravidelně zálohujte kopie dat uložených v Produktu.
Uschovejte původní obal. Je-li třeba Produkt odeslat zpět k opravě, poskytuje původní obal lepší
ochranu Produktu během převážení.
Čeština
Před kontaktováním zákaznického servisu vyzkoušejte předdenovaná řešení problémů uvedené v
příručce na webu odborné pomoci ASUS.
Pokud je Produkt vybaven funkcí TPM (Trusted Platform Module), uložte heslo integrovaného
bezpečnostního čipu pro použití před spuštěním na bezpečném místě (Poznámka: Vzhledem k
designu TPM společnost ASUS nemůže resetovat heslo integrovaného bezpečnostního čipu pro
použití před spuštěním. V případě ztráty hesla lze Produkt opravit pouze výměnou celé základní
desky, na což se nevztahuje záruka.)
Při kontaktování zákaznického servisu ASUS
Před kontaktováním odborné pomoci ASUS mějte Produkt pokud možno před sebou a zapnutý.
Rovněž si připravte výrobní číslo Produktu, název modelu a doklad o nákupu.
Telefonní číslo horké linky odborné pomoci je uvedeno v tabulce horkých linek v části Kontaktní
informace servisních středisek ASUS (informace o místních servisech) nebo na webu http://
support.asus.com. Vzhledem k tomu, že se kontaktní informace mohou měnit, vyhledejte aktuální
kontaktní informace na těchto webových stránkách.
Požádáte-li společnost ASUS o podporu při odstraňování problémů s Produktem, budete vyzváni,
abyste provedli akce, mezi které mohou patřit následující typy:
Obnova systému pro obnovení operačního systému, ovladačů a softwaru na původní
konguraci, ve které se Produkt nacházel při expedici z výrobního závodu.
Instalování aktualizací, oprav nebo aktualizací Service Pack.
Spouštění diagnostických nástrojů a programů v Produktu.
Umožnění přístupu zástupce odborné pomoci společnosti ASUS k Produktu prostřednictvím
nástrojů pro vzdálenou diagnostiku (podle dostupnosti).
Provádění dalších přiměřených činností vyžadovaných společností ASUS, které pomohou při
odhalování nebo odstraňování problémů.
Pokud problém nelze vyřešit vzdáleně, bude nezbytné předat Produkt některému servisnímu
středisku ASUS (tento postup se nazývá „RMA“). Společnost ASUS vydá číslo RMA pro váš
Produkt. Poznamenejte si vaše číslo RMA pro sledování postupu opravy.
Jasně a úplně popište problém ve formuláři žádosti RMA
Přiložte kopii tohoto vyplněného záručního listu nebo kopii vaší faktury/příjmového dokladu
s podrobnými informacemi o zakoupení vašeho Produktu. (Poznámka: Společnost ASUS si
vyhrazuje právo požadovat originály těchto dokumentů.) Neposkytnete-li požadované dokumenty
pro ověření záruky, bude za datum nákupu považováno datum výroby Produktu evidované
společností ASUS.
Před zahájením jakéhokoli servisu zcela zazálohujte veškerá data uložená ve vašem Produktu a
odstraňte veškeré osobní, důvěrné nebo speciální informace. Souhlasíte s tím, že společnost ASUS
může odstranit veškerá data, software nebo programy nainstalované v Produktu bez obnovení. Na
vlastní odpovědnost jste povinni zabránit jakékoli trvalé ztrátě, poškození nebo zneužití vašich dat
způsobeném nevytvořením záložní kopie a neodstraněním dat z produktu.
Zabalte Produkt do původního obalu. Původní obal zajistí lepší ochranu Produktu během
převážení. Není-li Produkt řádně zabalen ve své původní krabici, společnost ASUS nenese žádnou
odpovědnost za jakékoli poškození způsobené během přepravy. Nevyžaduje-li společnost ASUS
konkrétně jinak, kromě samotného Produktu nezasílejte nic jiného. Odpojte od Produktu veškeré
příslušenství a rovněž vyjměte veškerá vyjímatelná paměťová zařízení, například paměťové karty,
disky nebo jednotky Flash. Společnost ASUS nenese žádnou odpovědnost za ztrátu, poškození
nebo zničení příslušenství nebo vyjímatelných paměťových zařízení, která nebyla způsobena
úmyslným jednáním nebo hrubou nedbalostí společnosti ASUS.
Odstraňte nebo poskytněte heslo, kterým je Produkt zabezpečen. Pokud je přístup k Produktu
zablokován hesly, společnost ASUS nemusí zjistit a opravit všechny závady Produktu.
Pokud je Produkt vybaven funkcí TPM (Trusted Platform Module), poskytněte heslo integrovaného
bezpečnostního čipu pro použití před spuštěním.
Čeština
4. Metody RMA
Pokud je nezbytné RMA, musíte doručit váš produkt do nejbližšího servisního střediska ASUS.
Společnost ASUS může na základě vlastního uvážení zjednodušit postup opravy nabídkou dodání
Produktu do prodejny, ve které jste jej zakoupili, nebo prostřednictvím služby bezplatného vyzvednutí a
dodání.
5. Výjimky z této omezené záruky
Společnost ASUS nezaručuje nepřerušený nebo bezchybný provoz tohoto produktu.Tato záruka
se vztahuje pouze na technické hardwarové problémy v záruční době a při normálním používání.
Nevztahuje se na softwarového problémy ani na poškození způsobená zákazníkem nebo na (ale ne
pouze) následující situace:
a) S produktem bylo nesprávně zacházeno nebo byl neodborně opravován a/nebo upravován.
b) Sériové číslo na tomto produktu, jeho součástech nebo příslušenství bylo upraveno, zničeno nebo
odstraněno.
c)
Záruční plomby byly porušeny nebo upraveny.
(d) Zastaralost.
(e) Kosmetické poškození (náhodně nebo jinak) Produkt, tzn. poškození, které nemá vliv na používání
a fungování Produktu, včetně (nikoli však výhradně) například koroze, změny zabarvení, textury
nebo povrchové úpravy, běžného opotřebení, postupného stárnutí.
(f) Poškození Produktu způsobené válečným koniktem, teroristickým činem, požárem, nehodou,
přírodní katastrofou záměrným nebo náhodným nesprávným používáním, špatným zacházením,
nedbalostí nebo nesprávnou údržbou, používáním za abnormálních podmínek.
(g) Poškození Produktu způsobené nainstalováním nebo připojením Produktu k perifernímu zařízení
jiné značky, než ASUS, nebo k perifernímu zařízení, které není společností ASUS prodáváno.
(h) Produkt je poškozen nesprávnou instalací, nebo nesprávným připojením přídavné periferie jako
tiskárna, optická mechanika, síťová karta, nebo zařízení USB atd.
(i)
Došlo k poškození způsobenému vnější elektrickou závadou nebo nehodou.
(j)
Došlo k poškození způsobeném používáním mimo provozní nebo skladovací parametry nebo prostředí
uvedené v uživatelské příručce.
(k) Poškození Produktu způsobené softwarem třetí strany nebo virem (viry) nebo ztráta softwaru nebo
dat, ke které může dojít během opravy nebo výměny.
(l) Znemožnění používání z důvodu zapomenutých nebo ztracených bezpečnostních hesel.
(m) Znemožnění používání nebo poškození Produktu způsobené kontaminací nebezpečnými látkami,
chorobami, hmyzem nebo radiací.
(n) Zpronevěra, krádež, nevysvětlené zmizení nebo záměrný čin.
Kromě toho jak je uvedeno v této záruce a v maximálním rozsahu povoleném zákonem nenese
společnost ASUS odpovědnost za přímé, zvláštní, náhodné nebo následné škody vzniklé jakýmkoli
porušením záruky nebo podmínky nebo podle jakékoli jiné právní teorie včetně, ale bez omezení, ztráty
používání; ztráty příjmů; ztráty skutečných nebo předpokládaných zisků (včetně ztráty zisků ze smluv);
ztráty použití peněz; ztráty předpokládaných úspor; obchodní ztráty; ztráty příležitosti; ztráty dobré
vůle; ztráty dobré pověsti; ztráty, zničení nebo poškození dat; nebo jakékoli nepřímé nebo následné
ztráty nebo škody jakkoli způsobené včetně náhrady vybavení a majetku, veškerých nákladů na obnovu
nebo reprodukování jakýchkoli dat uložených nebo používaných s Produktem. Předchozí omezení se
nevztahuje nároky související s úmrtím nebo zraněním osob nebo jakoukoli statutární odpovědnost
za činy záměrné a hrubé nedbalosti a/nebo zanedbání společnosti ASUS. Některé právní řády
nedovolují vyloučit nebo omezit náhodné nebo následné škody; v rozsahu, ve kterém se tato Záruka řídí
konkrétním právním řádem, se na vás výše uvedená omezení nemusí vztahovat.
6. Ochrana dat
Souhlasíte a rozumíte, že je pro společnost ASUS nezbytné shromažďovat, přenášet a zpracovávat
osobní údaje za účelem usnadnění požadované služby; a že z tohoto důvodu mohou být vaše údaje
přenášeny do a zpracovávány v jakékoli zemi, ve které má společnost ASUS nebo její přidružené
společnosti pobočky. Veškeré používání vašich dat podléhá a je chráněno zásadami ochrany osobních
údajů společnosti ASUS (http://www.asus.com/Terms_of_Use_Notice_Privacy_Policy/Privacy_
Policy/).
Čeština
7. Pozáruční případy
Doručení Produktu servisnímu středisku ASUS v záruční době automaticky neznamená, že bude
opraven zdarma. Po obdržení vašeho Produktu si společnost ASUS vyhrazuje právo zkontrolovat
platnost vaší Záruky a vašeho požadavku na Záruční servis. Pokud Záruční doba vypršela nebo pokud
platí některá z výjimek v klauzuli 5, váš požadavek bude považován jako pozáruční („OOW“).
Pokud je váš požadavek na servis OOW, bude vám poskytnut Seznam servisních poplatků s nabídkou
na opravu, se kterou můžete souhlasit nebo ji odmítnout. Budete-li s opravou souhlasit, vyfakturujeme
vám práci na opravě, náhradní díly a další náklady uvedené v Seznamu servisních poplatků. Fakturu
musíte zaplatit do 4 týdnů ode dne vydání faktury. Oprava bude dokončena pouze po uhrazení faktury.
V rozsahu povoleném platným zákonem vám společnost ASUS může účtovat diagnostický poplatek
(včetně případných nákladů na dopravu) až do částky US$ 100 (nebo odpovídající částky v místní
měně), pokud je váš požadavek na servis OOW a pokud odmítnete nabídku na opravu; nebo pokud váš
Produkt nevyžaduje servis.
8. Opuštěný majetek
Po provedení opravy vašeho Produktu nebo pokud odmítnete nabídku na opravu společnost
ASUS nabídne váš Produkt k vrácení prostřednictví dohodnuté metody RMA. Pokud si váš Produkt
nevyzvednete nebo pokud jej není možné doručit na vámi poskytnutou adresu, společnost ASUS
bude váš Produkt skladovat po dobu 60 dnů. Po této době vám společnost ASUS zašle upozornění
na adresu, kterou jste uvedli při žádosti o servis. Pokud si ani poté Produkt nevyzvednete, společnost
ASUS si vyhrazuje právo nárokovat od vás náhradu škod včetně nákladů na skladování; zlikvidovat
produkt v souladu s platnými zákony a předpisy; a veškerá statutární práva držby za neuhrazené plnění.
9. Mezinárodní podpora a záruka
Společnost ASUS neposkytuje záruční servis mimo zemi, ve které jste zakoupili výrobek ASUS
Chromebox.
10. Kontaktní informace servisního střediska ASUS
Kontaktní informace jsou uvedeny na zadní straně tohoto záručního listu
Kontaktní údaje ASUS
Tuto záruku poskytuje:
ASUSTeK Computer Inc.
No. 15 Li-Te Road, Peitou
Taipei 112, Taiwan
Phone: +886-2-2894-3447
Čeština
/