Údržba a péče o sadu DC-Kit DC-Kit1
182
Jízda: Napájení z baterie 12 V při nastartovaném motoru
Za jízdy jsou při aktivním dynamu elektricky propojeny startovací a napájecí baterie.
Tím může být napájecí baterie nabíjena z dynama.
Startovací baterie nesmějí být vybity tak hluboko, jako napájecí baterie. Z důvodu
ochrany startovací baterie proto odpojuje rozdělovač nabíjecího proudu startovací
baterii od napájecí baterie, jakmile nabíjecí napětí startovací baterie poklesne pod
10,5 V. Kromě toho je tímto způsobem zajištěno, aby byla startovací baterie nabíjena
dříve než napájecí baterie.
Pokud regulátor napájecího napětí odpojí z důvodu podpětí spojení s napájecí bate-
rií, dojde současně k odpojení kompresoru střešní klimatizace. Měnič zůstává i
nadále aktivní a na jedné ze zásuvek je napětí.
Jakmile dosáhne napětí napájecí baterie hodnotu zapnutí rozdělovače nabíjecího
proudu, bude opět zapnut kompresor střešní klimatizace.
Pokud napětí napájecí baterie i nadále klesá a poklesne pod hodnotu sepnutí
měniče 10,5 V, dojde k vypnutí měniče (kap. „Jízda: Napájení z baterie 12 V při
vypnutém motoru“ na stranì 181).
8.2 Vypnutí zařízení
➤ Nejprve vypněte klimatizaci.
➤ Vypněte měnič dálkovým ovladačem.
9 Údržba a péče o sadu DC-Kit
I
➤ Pravidelně kontrolujte, zda nedošlo k poškození a prodření rozvodů proudů.
➤ Pravidelně nechejte zařízení zkontrolovat odborníkem.
➤ Pokud naleznete vadné tavné pojistky, nechejte zařízení zkontrolovat
odborníkem.
POZNÁMKA
Dodržujte pokyny k čištění a údržbě uvedené v návodech k obsluze
jednotlivých součástí.
DC-Kit1--IO-16s.book Seite 182 Dienstag, 21. März 2017 2:05 14