12
Záruky
ZÁRUČNÍ PODMÍNKY
Vážený zákazníku,
Zakoupil jste aparát od společnosti Sagem Communication, za což Vám děkujeme. Zhotovení výrobku
jsme věnovali maximální péči a věříme, že i Vy budete plně spokojen.
Pokud by však zařízení přes veškerou péči při výrobě vykazovalo určité závady, kontaktujte prodejce,
který Vám poskytne další rady o následujících krocích:
Podle níže uvedených postupů Sagem Communication zaručuje úplnost jednotlivých dílů a práce
zakoupeného zařízení s výjimkou barvící pásky, fotopapíru, atd. po dobu 12 (dvanácti) měsíců od data
zakoupení výrobku, pokud závada vznikla v důsledku nedokonalé řemeslné práce. U pomocných zařízení
je tato lhůta 3 měsíce od zakoupení výrobku. Záruka se dále vztahuje na výrobek pouze v tom případě,
že je použit pouze k určeným účelům.
Zakoupení aparátu musíte být schopni prokázat. Doklad o nákupu proto uschovejte na bezpečném místě.
Aparát opravovaný během záruční lhůty (náhradní díly a práce) je kryt zárukou takto:
•končí výše uvedená záruční lhůta,
•tři (3) měsíce po zásahu Sagem Communication.
Bě
hem opravy nelze poskytnout náhradní zařízení.
Před odevzdáním aparátu k opravě neopomeňte:
• uložit osobní data, která by mohla být při opravě vymazána. Sagem Communication za poškození dat
neodpovídá a jejich reinstalaci nezabezpečuje,
• K aparátu připojte lístek se jménem, adresou a telefonním spojením,
•Přiložte důkaz o koupi aparátu,
• Podle dohody s prodejcem nepřikládejte k aparátu pomocná zařízení, jako jsou kabely, spotřební
materiál, pamět’ové karty, dongly, atd.
Tento záruční list nemá vliv na další zákonná práva zákazníka.
Předchozí se vztahuje jen na VB. Pokud by ustanovení této záruky byla zčásti nebo zcela neplatná pro
zákazníky, na něž se vztahují závazná ustanovení anglické legislativy, pak tato neplatnost nebo
nelegálnost nezmenší nebo neovlivní zbývající část či části této záruky.
*vyjma dalších případů tohoto dokumentu
VÝJIMKY ZE ZÁRUKY
Záruka se nevztahuje na následující případy :
1. Defekty a závady vzniklé:
• nedbalostmi při instalaci aparátu a nerespektování návodu k obsluze; nebo
•vnějšími příčinami (včetně, ale nejen včetně úderem, bleskem, ohněm, vandalismem, zlovolným
jednáním, kontaktem s tekutinami, vodou či dotěrným hmyzem, použitím nesprávného elektrického
napětí); nebo
•změnami aparátu, prováděnými bez písemného souhlasu společnosti
Sagem Communication; nebo
• zanedbáním denní údržby (uvedené v dokumentaci, přiložené k aparátu) a nedostatkem dohledu a
péče; nebo
• špatným životním prostředím, zvláště pokud jde o teplotu a vlhkost vzduchu, kolísáním napětí,
cizopasníky v elektrické síti či v zemi; nebo
• opravami a jinými pracemi (otevírání či pokusy o otevírání aparatury) a údržbou zařízení techniky, jež
Sagem Communication nezplnomocnil;
2. Škoda vzniklá nedostatečným nebo špatným zabalením aparátu při předání autorizované opravně.
3. Přirozené opotřebování aparátu a příslušenství.
4. Problémy přenosu v důsledku nevhodného okolního prostředí, zejména:
• vznik problémů v přístupu a/nebo připojení do telefonní sítě (poruchy v přípojných polích nebo vadná
funkce účastnického vedení abonenta či jeho korespondenta,
•přenosové chyby (na příklad interference nebo špatná kvalita přenosové linky),
• chybovost v místní síti (rozvody, servery, pracovní stanice) nebo defekty v přenosové síti (nejen
interference, chyby a špatná kvalita sítě).
GI AP2700.book Page 12 Mercredi, 20. septembre 2006 4:15 16