60
Česká verze
61
Česká verze
Omezená záruka na hardwarové produkty společnosti Logitech
Logitech ručí za to, že váš hardwarový výrobek Logitech bude bez vad materiálu a provedení po dobu 2 roku počínaje dnem nákupu.
Kromě případů, kdy to zakazují příslušné zákony, je tato záruka nepřevoditelná a omezuje se na původního kupujícího. Tato záruka Vám dává
specifická práva; můžete však mít ještě další práva, která závisejí na místních zákonech.
Opravné prostředky
Veškerá odpovědnost společnosti Logitech a Vaše výlučné opravné prostředky v případě porušení záruky budou, dle uvážení společnosti
Logitech, (1) oprava nebo výměna hardwaru nebo (2) vrácení zaplacené ceny za předpokladu, že hardware byl vrácen do původní prodejny
nebo do jiného místa určeného společností Logitech a byla předložena kopie kupní stvrzenky nebo stvrzenky s rozvedením jednotlivých
položek a opatřené datem. Kromě případů, kde to zakazuje příslušný zákon, se mohou na produkt vztahovat přepravní a manipulační
poplatky. Podle vlastního rozhodnutí může společnost Logitech k opravě nebo výměně hardwarového produktu použít nové či regenerované
či použité součástky v dobrém provozním stavu. Eventuální vyměněný hardwarový produkt bude kryt zárukou po zbytek původní záruční lhůty
nebo třicet (30) dnů, podle toho, která doba je delší, nebo po jinou dodatečnou dobu, která je zákonem předepsaná ve vašem právním řádu.
Tato záruka se nevztahuje na problémy nebo poškození způsobené (1) nehodou, násilným použitím, použitím pro jiný než určený účel nebo
neschválenou opravou, úpravou nebo rozebráním; (2) nesprávným provozem nebo údržbou, použitím v rozporu s pokyny k provozování
produktu nebo připojením k nesprávnému zdroji napětí; nebo (3) použití spotřebního materiálu jako např. náhradních baterií, které nedodává
společnost Logitech s výjimkou případů, kde takové omezení je zakázáno příslušným zákonem.
Jak obdržet pomoc v rámci záruky
Dříve, než začnete uplatňovat svá práva ze záruky, doporučujeme, abyste navštívili naše oddělení podpory na internetových stránkách
na adrese www.logitech.com a požádali je o technickou pomoc. Oprávněné požadavky z titulu záruky se obvykle vyřizují prostřednictvím
původní prodejny během prvních třiceti (30) dnů po prodeji; toto období se však může měnit podle toho, kde jste svůj produkt nakoupili
– o podrobnosti prosím požádejte společnost Logitech nebo maloobchodní prodejnu, kde jste produkt nakoupili. Se svými požadavky
z titulu záruky, které nelze vyřídit prostřednictvím prodejny, a s ostatními otázkami ohledně produktu se prosím obraťte přímo na společnost
Logitech. Adresy a ostatní informace o našich službách zákazníkům společnosti Logitech naleznete v dokumentaci dodané společně s Vaším
produktem a dále pak na Internetu na adrese: www.logitech.com/contactus.
Omezení odpovědnosti
SPOLEČNOST LOGITECH NEODPOVÍDÁ ZA ŽÁDNÉ ZVLÁŠTNÍ, NEPŘÍMÉ, VEDLEJŠÍ NEBO NÁSLEDNÉ ŠKODY, VČETNĚ NAPŘÍKLAD UŠLÉHO ZISKU,
ZTRÁTY TRŽEB NEBO DAT (AŤ PŘÍMÉ ČI NEPŘÍMÉ) NEBO OBCHODNÍ ZTRÁTY V DŮSLEDKU PORUŠENÍ VÝSLOVNÉ ČI IMPLIKOVANÉ ZÁRUKY ZA VÁŠ
PRODUKT, A TO I V TOM PŘÍPADĚ, ŽE SPOLEČNOST LOGITECH BYLA O MOŽNOSTI TAKOVÝCH ŠKOD INFORMOVÁNA. Některé právní systémy
nedovolují vyloučení nebo omezení zvláštních, nepřímých, vedlejších nebo následných škod, takže výše uvedené omezení nebo vyloučení se
na vás nemusí vztahovat.
Trvání implikovaných záruk
KROMĚ PŘÍPADŮ A ROZSAHU ZAKÁZANÉHO PŘÍSLUŠNÝM ZÁKONEM JSOU VEŠKERÉ IMPLIKOVANÉ ZÁRUKY NEBO PODMÍNKY
OBCHODOVATELNOSTI NEBO VHODNOSTI PRO URČITÝ ÚČEL VZTAHUJÍCÍ SE NA TENTO HARDWARE ČASOVĚ OMEZENY NA DOBU TRVÁNÍ
PŘÍSLUŠNÉ OMEZENÉ ZÁRUKY NA VÁŠ PRODUKT. Některé právní systémy nepovolují omezení doby platnosti implikované záruky, takže výše
uvedená omezení se na vás nemusí vztahovat.
Práva vyplývající z místního právního systému
Spotřebitelé mají práva vyplývající z místních právních předpisů, které upravují prodej spotřebního zboží. Taková práva nejsou nikterak
dotčena ustanoveními této omezené záruky.
Žádné jiné záruky se neposkytují
Žádný prodejce produktů, zástupce ani zaměstnanec společnosti Logitech nemá povolení jakkoli upravovat, prodlužovat nebo doplňovat
tuto záruku.
Adresa společnosti Logitech
Logitech, Inc. 6505 Kaiser Drive Fremont, California 94555 U.S.A.
ODSTRAŇOVÁNÍ PROBLÉMŮ
Jestliže sluchátka vydávají slabý zvuk nebo nevydávají zvuk žádný, zkontrolujte následující
možnosti:
• Je zapnuté integrované ovládání hlasitosti sluchátek?
• Jsou v právě používané aplikaci nastavena sluchátka s mikrofonem jako aktivní zařízení pro výstup zvuku?
(Je možné, že po připojení náhlavní soupravy k počítači bude potřeba aplikaci restartovat.)
• Je hlasitost právě používané aplikace nastavena na slyšitelnou úroveň?
• Je na slyšitelnou úroveň hlasitosti nastaven zvuk počítače v Ovládacích panelech nebo v předvolbě systému?
• Jsou konektory náhlavní soupravy a mikrofonu připojeny k příslušným portům počítače?
• Používáte-li převodník USB, zkontrolujte, zda jsou oba konektory 3,5 mm zapojeny do převodníku.
Nezaznamenává-li mikrofon zvuk, zkontrolujte následující možnosti:
• Není integrované ovládání sluchátek s mikrofonem přepnuto do pozice ztlumeno (
)?
• Jsou v právě používané aplikaci nastavena sluchátka s mikrofonem jako aktivní záznamové zařízení?
(Je možné, že po připojení náhlavní soupravy k počítači bude potřeba aplikaci restartovat.)
• Je na záznam pomocí náhlavní soupravy nastaven zvuk počítače v Ovládacích panelech nebo v předvolbě
systému?
• Jsou konektory náhlavní soupravy a mikrofonu připojeny k příslušným portům počítače?
• Používáte-li převodník USB, zkontrolujte, zda jsou oba konektory 3,5 mm zapojeny do převodníku.
• Směřuje mikrofon ke koutku úst?
Chraňte si sluch:
Doporučení týkající se zamezení poškození sluchu při poslechu
Hlasitý poslech prostřednictvím sluchátek, náušníků nebo náhlavní soupravy může způsobit
trvalou nedoslýchavost. Čím je zvuk hlasitější, tím méně času je třeba k postižení sluchu.
Stanovení bezpečné hlasitosti:
• U zařízení, které spouštíte, nastavte ovladačem nejslabší hlasitost.
• Pomalu zvyšujte hlasitost, dokud zvuk zní bez zkreslení příjemně a čistě.
• Nenastavujte takovou úroveň hlasitosti, která by bránila v poslechu rozhovoru nebo jiných podobných
okolních zvuků.
Jakmile jednou nastavíte příjemnou úroveň hlasitosti, neměňte ji. Jestliže se setkáte se zvoněním v uších,
nepříjemným nebo tlumeným hovorem, zeslabte hlasitost nebo poslech ukončete a nechte si sluch
zkontrolovat.
Další informace naleznete na stránce podpory produktu webu společnosti Logitech
®
(www.logitech.com).
620-000193 Digital Precision HeaSec1:60-Sec1:61 Sec1:60-Sec1:61620-000193 Digital Precision HeaSec1:60-Sec1:61 Sec1:60-Sec1:61 7.3.2007 14:50:547.3.2007 14:50:54