18 19
• Pokud jste heslo změnili a nepamatujete si je, budete muset směrovač resetovat, aby se
obnovilo výchozí heslo „“ (prázdné pole).
2. Jak mám resetovat směrovač DIR-300, aby se obnovilo výchozí tovární nastavení?
• Zkontrolujte, zda je směrovač připojen k napájení.
• Stiskněte a držte resetovací tlačítko vzadu na zařízení po dobu 20 sekund.
Poznámka: Resetováním směrovače se vymaže aktuální nastavení konfigurace. Pro nastavení
požadované konfigurace se připojte ke směrovači podle pokynů v dotazu 1 a pak
spusťte průvodce nastavením (Setup Wizard).
3. Jak mám přidat nového bezdrátového klienta nebo PC, když jsem zapomněl jméno
bezdrátové sítě (SSID) nebo šifrovací klíč?
• U každého PC, který se má připojit bezdrátově ke směrovači, musíte nastavit správné jméno
bezdrátové sítě (SSID) a šifrovací klíč.
• Použijte webové konfigurační rozhraní (jak je popsáno v dotazu 1 výše), abyste zjistili nastavení
bezdrátové sítě.
• Poznamenejte si nastavení, abyste je mohli zadat na každém bezdrátově připojeném PC.
D-Link dodává pro tento účel užitečnou nálepku, na kterou můžete nastavení zapsat a pak ji
nalepit na směrovač nebo jiné vhodné místo.
4. Co mám dělat, když směrovač nefunguje správně?
• Zkontrolujte indikátory na předním panelu směrovače. Indikátory Power, WLAN a Internet by
měly svítit. Jeden nebo více indikátorů LAN by mělo blikat.
• Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely na obou koncích dobře připojeny.
• Odpojte směrovač na 20 sekund od napájení, a pak jej opět připojte
5. Co mám dělat, když se nemůžu připojit s počítačem do bezdrátové sítě?
• Vyzkoušejte připojení nejprve ve stejné místnosti, jako je směrovač.
• Zkontrolujte, zda je karta pro připojení k bezdrátové síti na počítači nainstalována a aktivována.
Má-li notebook vestavěné bezdrátové připojení, zkontrolujte, zda je zapnuto. Pro zapnutí
bezdrátové komunikace je někdy zapotřebí použít nějaký spínač nebo tlačítko.
6. Proč se mi nedaří připojit k Internetu?
• Uživatelé kabelového připojení by měli při použití průvodce instalací zaškrtnout volbu pro
klonování MAC adresy (nebo zadat zaregistrovanou MAC adresu) a zkontrolovat, zda jim
poskytovatel aktivoval/zapojil připojení a zda je funkční.
• Uživatelé ADSL by měli kontaktovat svého poskytovatele internetových služeb (ISP), aby
se ujistili, že byla služba aktivována a že je přihlašovací jméno a heslo pro připojení k ISP
správné
Poznámka: Pokud se vám nedaří připojit, podívejte se do kapitoly Řešení problémů v návodu
na D-Link CD.
Technická podpora
Děkujeme, že jste si vybrali produkty D-Link. Další informace, podporu, aktualizace produktu a
návody získáte na webových stránkách D-Link www.dlink.eu.
http://www.dlink.cz