D-Link DSL-321B Uživatelský manuál

18
Stručný návod na instalaci
DSL-321B
ADSL2+ ETHERNET MODEM
DSL-321B
ADSL2+ ETHER-
NETOVÝ MODEM
CD-ROM
(D-Link
Click’n’Connect.
Návod a záruka)
Ethernetový (CAT5
UTP) kabel
Napájecí adaptér
Pokud některá položka chybí, kontaktujte prodejce.
Výchozí IP: 192.168.1.1
Výchozí Username: admin
Výchozí Password: admin
1
Vyjměte CD D-Link Click
and Connect.
2
A. Zkontrolujte, zda je aktivní
připojení k Internetu. Modem zatím
NEPŘIPOJUJTE.
B. Vložte CD D-Link Click’n Connect do
počítače.
Rychlá instalace
Obsah dodávky
Poznámka :
Použití napájecího zdroje s jiným
jmenovitým napětím poškodí
zařízení a zapříčiní ztrátu záruky.
RJ-11 kabel
Klikněte na
3
18 19
Řešení problémů
1. Jak mám nakonfigurovat modem DSL-321B bez CD?
Připojte PC k modemu pomocí ethernetového kabelu.
Spusťte webový prohlížeč a zadejte adresu http://192.168.1.1
Výchozí jméno uživatele (Username) je „admin“ a výchozí heslo „Password“ je „admin“.
Pokud jste heslo změnili a nepamatujete si je, musíte resetovat modem na výchozí tovární
nastavení (postup viz Otázka 2), čímž se obnoví heslo „admin“.
2. Jak mám resetovat modem na výchozí nastavení?
Zkontrolujte, zda je modem zapnutý.
Stiskněte a držte resetovací tlačítko vzadu na zařízení po dobu asi 5 až 8 sekund.
Proces resetování trvá asi 30~60 sekund.
Poznámka: Resetováním modemu na výchozí tovární nastavení se vymaže
aktuální nastavení konfigurace. Pro nastavení konfigurace se připojte k
modemu podle pokynů v Otázce 1 a spusťte Setup Wizard.
3. Co mám dělat, když modem nefunguje správně?
Úplný popis řešení problémů je obsažen v návodu, který lze stáhnout z webových stránek D-Link
(viz níže). Zde je několik základních kroků, které můžete zkusit pro vyřešení problému:
Resetujte modem podle pokynů v Otázce 2.
Zkontrolujte, zda jsou oba konce všech kabelů správně připojeny.
Zkontrolujte indikátory vpředu na modemu. Indikátor Power by měl svítit, indikátor Status by
měl blikat a indikátory DSL a LAN by měly také svítit.
Zkontrolujte, zda je nastavení ve webovém konfiguračním rozhraní, například jméno uživatele
a heslo pro připojení, které jste dostali od poskytovatele internetových služeb (ISP), správně
zadáno.
4. Co mám dělat, když se nemůžu připojit k Internetu?
Máte-li předplacenou službu ADSL, kontaktujte svého poskytovatele internetových služeb
(ISP) a ověřte si, že je ADSL služba aktivována a že máte správné jméno uživatele a heslo
při připojení k ISP.
Technická podpora
Děkujeme, že jste si vybrali produkty D-Link. Další informace, podporu, aktualizace produktu a
návody získáte na webových stránkách D-Link www.dlink.eu.
www.dlink.cz
: 224 247 503
/