18 19
Řešení problémů
1. Jak mám nakonfigurovat modem DSL-321B bez CD?
• Připojte PC k modemu pomocí ethernetového kabelu.
• Spusťte webový prohlížeč a zadejte adresu http://192.168.1.1
• Výchozí jméno uživatele (Username) je „admin“ a výchozí heslo „Password“ je „admin“.
• Pokud jste heslo změnili a nepamatujete si je, musíte resetovat modem na výchozí tovární
nastavení (postup viz Otázka 2), čímž se obnoví heslo „admin“.
2. Jak mám resetovat modem na výchozí nastavení?
• Zkontrolujte, zda je modem zapnutý.
• Stiskněte a držte resetovací tlačítko vzadu na zařízení po dobu asi 5 až 8 sekund.
• Proces resetování trvá asi 30~60 sekund.
Poznámka: Resetováním modemu na výchozí tovární nastavení se vymaže
aktuální nastavení konfigurace. Pro nastavení konfigurace se připojte k
modemu podle pokynů v Otázce 1 a spusťte Setup Wizard.
3. Co mám dělat, když modem nefunguje správně?
Úplný popis řešení problémů je obsažen v návodu, který lze stáhnout z webových stránek D-Link
(viz níže). Zde je několik základních kroků, které můžete zkusit pro vyřešení problému:
• Resetujte modem podle pokynů v Otázce 2.
• Zkontrolujte, zda jsou oba konce všech kabelů správně připojeny.
• Zkontrolujte indikátory vpředu na modemu. Indikátor Power by měl svítit, indikátor Status by
měl blikat a indikátory DSL a LAN by měly také svítit.
• Zkontrolujte, zda je nastavení ve webovém konfiguračním rozhraní, například jméno uživatele
a heslo pro připojení, které jste dostali od poskytovatele internetových služeb (ISP), správně
zadáno.
4. Co mám dělat, když se nemůžu připojit k Internetu?
• Máte-li předplacenou službu ADSL, kontaktujte svého poskytovatele internetových služeb
(ISP) a ověřte si, že je ADSL služba aktivována a že máte správné jméno uživatele a heslo
při připojení k ISP.
Technická podpora
Děkujeme, že jste si vybrali produkty D-Link. Další informace, podporu, aktualizace produktu a
návody získáte na webových stránkách D-Link www.dlink.eu.
www.dlink.cz
: 224 247 503