Čeština
4. Metody RMA
PokudjenezbytnéRMA,musítedoručitvášproduktdonejbližšíhoservisníhostřediskaASUS.
SpolečnostASUSmůženazákladěvlastníhouváženízjednodušitpostupopravynabídkoudodání
Produktudoprodejny,vekteréjstejejzakoupili,neboprostřednictvímslužbybezplatnéhovyzvednutía
dodání.
5. Výjimky z této omezené záruky
SpolečnostASUSnezaručujenepřerušenýnebobezchybnýprovoztohotoproduktu.Tatozáruka
sevztahujepouzenatechnickéhardwarovéproblémyvzáručnídoběapřinormálnímpoužívání.
Nevztahujesenasoftwarovéhoproblémyaninapoškozenízpůsobenázákazníkemnebona(alene
pouze)následujícísituace:
a) Sproduktembylonesprávnězacházenonebobylneodborněopravována/neboupravován.
b) Sériovéčíslonatomtoproduktu,jehosoučástechnebopříslušenstvíbyloupraveno,zničenonebo
odstraněno.
c)
Záručníplombybylyporušenyneboupraveny.
(d) Zastaralost.
(e) Kosmeticképoškození(náhodněnebojinak)Produkt,tzn.poškození,kterénemávlivnapoužívání
afungováníProduktu,včetně(nikolivšakvýhradně)napříkladkoroze,změnyzabarvení,textury
nebopovrchovéúpravy,běžnéhoopotřebení,postupnéhostárnutí.
(f) PoškozeníProduktuzpůsobenéválečnýmkoniktem,teroristickýmčinem,požárem,nehodou,
přírodníkatastrofouzáměrnýmnebonáhodnýmnesprávnýmpoužíváním,špatnýmzacházením,
nedbalostínebonesprávnouúdržbou,používánímzaabnormálníchpodmínek.
(g) PoškozeníProduktuzpůsobenénainstalovánímnebopřipojenímProduktukperifernímuzařízení
jinéznačky,nežASUS,nebokperifernímuzařízení,kteréneníspolečnostíASUSprodáváno.
(h) Produktjepoškozennesprávnouinstalací,nebonesprávnýmpřipojenímpřídavnéperiferiejako
tiskárna,optickámechanika,síťovákarta,nebozařízeníUSBatd.
(i)
Došlokpoškozenízpůsobenémuvnějšíelektrickouzávadounebonehodou.
(j)
Došlokpoškozenízpůsobenémpoužívánímmimoprovozníneboskladovacíparametryneboprostředí
uvedenévuživatelsképříručce.
(k) PoškozeníProduktuzpůsobenésoftwaremtřetístranynebovirem(viry)neboztrátasoftwarunebo
dat,kekterémůžedojítběhemopravynebovýměny.
(l) Znemožněnípoužívánízdůvoduzapomenutýchneboztracenýchbezpečnostníchhesel.
(m)ZnemožněnípoužívánínebopoškozeníProduktuzpůsobenékontaminacínebezpečnýmilátkami,
chorobami,hmyzemneboradiací.
(n) Zpronevěra,krádež,nevysvětlenézmizenínebozáměrnýčin.
Kromětohojakjeuvedenovtétozáruceavmaximálnímrozsahupovolenémzákonemnenese
společnostASUSodpovědnostzapřímé,zvláštní,náhodnénebonáslednéškodyvznikléjakýmkoli
porušenímzárukynebopodmínkynebopodlejakékolijinéprávníteorievčetně,alebezomezení,ztráty
používání;ztrátypříjmů;ztrátyskutečnýchnebopředpokládanýchzisků(včetněztrátyziskůzesmluv);
ztrátypoužitípeněz;ztrátypředpokládanýchúspor;obchodníztráty;ztrátypříležitosti;ztrátydobrévůle;
ztrátydobrépověsti;ztráty,zničenínebopoškozenídat;nebojakékolinepříménebonáslednéztráty
neboškodyjakkolizpůsobenévčetněnáhradyvybaveníamajetku,veškerýchnákladůnaobnovu
neboreprodukováníjakýchkolidatuloženýchnebopoužívanýchsProduktem.Předchozíomezeníse
nevztahujenárokysouvisejícísúmrtímnebozraněnímosobnebojakoukolistatutárníodpovědnost
začinyzáměrnéahrubénedbalostia/nebozanedbáníspolečnostiASUS.Některéprávnířády
nedovolujívyloučitneboomezitnáhodnénebonáslednéškody;vrozsahu,vekterémsetatoZárukařídí
konkrétnímprávnímřádem,senavásvýšeuvedenáomezenínemusívztahovat.
6. Ochrana dat
Souhlasítearozumíte,žejeprospolečnostASUSnezbytnéshromažďovat,přenášetazpracovávat
osobníúdajezaúčelemusnadněnípožadovanéslužby;ažeztohotodůvodumohoubýtvašeúdaje
přenášenydoazpracováványvjakékolizemi,vekterémáspolečnostASUSnebojejípřidružené
společnostipobočky.Veškerépoužívánívašichdatpodléháajechráněnozásadamiochranyosobních
údajůspolečnostiASUS(http://www.asus.com/Terms_of_Use_Notice_Privacy_Policy/Privacy_
Policy/).