VC60

Asus VC60, VivoPC VM60 Uživatelský manuál

Čeština
DŮLEŽITÉ: Uschovejte tento listprobudoucípoužití.SpolečnostASUSsivyhrazuje
právopožadovattentodokumentpředpřijetímpožadavkunaservis.
Formulář záručních informací ASUS
Pan/paní/slečna: ______________________________________________________________
Telefonní číslo: _______________________________________________________________
Adresa: _____________________________________________________________________
E-mail : _____________________________________________________________________
Datum zakoupení (DD/MM/RRRR): _______________________________________________
Jméno prodejce: _____________________________________________________________
Adresa prodejce: _____________________________________________________________
Sériové číslo *:
Globální server: http://www.asus.com
Registrace VIP: http://vip.asus.com
Vážení zákazníci,
Děkujeme vám za zakoupení produktu ASUS!
1. ZaregistrujtesenyníonlineavyužívejteveškerézáručníslužbyjakočlenASUSVIP!
2. AutomatickyvámbudouposkytnutynásledujícíVIPslužbyavýhody:
• NejaktuálnějšíinformaceoproduktechASUS,propagačníakcea
dalšívýhody
• Upozorněnínaaktualizacesoftwaru/rmwaru
POZNÁMKA:Dalšíinformaceapodrobnostiohlednězáležitostízárukynajdetena
ociálnímwebuASUSVIPnaadresehttp://vip.asus.com
Čeština
TutozárukuvýrobceASUS(„Záruka“)poskytujespolečnostASUSTeKComputerInc.Tchaj-wan
(„ASUS“)„Vám“,kupujícímunověvyrobenéhopočítačovéhosystému(„Produkt“),sekterýmjetento
záručnílistdodán,nazákladěnásledujícíchpodmínek.ServisvrámcitétoZárukybudouprovádět
servisnízástupciaopravnyakreditovanéspolečnostíASUS.
Záruční doba produktu
TatozárukaplatípodobuuvedenounaštítkunazadnístraněProduktu(„Záručnídoba“),například:12M
znamená12měsíců,24Mznamená24měsícůa36Mznamená36měsícůodednezakoupení.Není-li
kdispozicidokladozakoupení,budezadatumzakoupenípovažovánodatumvýrobyProduktu.
Statutární záruky
Tatozárukajeposkytovánanezávislenajakékolistatutárnízáruce,kterámůžeplatitvzemizakoupení
ažádnýmzpůsobemneomezujeanineovlivňujetakovoustatutárnízáruku.
1. Obecné
SpolečnostASUSzaručuje,žetentoProduktbudevZáručnídoběbezzávadnaprovedenía
materiálech.TatoZárukasenevztahujenapřiloženépříslušenstvídodanéstímtoProduktem,například:
kabely,brašna,myšatd….Dojde-livZáručnídoběpřinormálnímasprávnémpoužíváníkzávadě
tohotoProduktu,společnostASUSopravínebovyměnízávadnéčástiProduktunebosamotnýProdukt
zapoužitínovýchneborepasovanýchdílůneboproduktů,kteréjsoufunkčněekvivalentnínebolepší,
nežpůvodnědodané.
TatoZárukaplatípouze,pokudbylProduktnověvyrobenkednizakoupení.Uschovejtepůvodní
nákupnífakturuatentozáručnílistpropřípadnoubudoucížádostoservis.TatoZárukasenevztahuje
nazávadyzpůsobenénesprávnouinstalací,používáním,čištěnímneboúdržbou,nehodou,
poškozením,špatnýmnebonesprávnýmpoužíváním,úpravamiproduktu,kterénebylyschváleny
společnostíASUS,softwarovýmiprogramy,běžnýmopotřebenímnebojakoukolijinouudálostí,činem,
stavemnebochyboumimovlivspolečnostiASUS.
Všechnyopravenénebovyměněnékomponentybudouvzárucedokoncezáručnídobycelého
UniverzálníhopočítačeASUS,nebonevícejak3měsíce.Servisnístřediskomůžeobnovitpůvodně
nakongurovanýoperačnísystémdodanýsProduktem.SpolečnostASUSneobnovíaninepřenese
žádnádatanebosoftwarezpůvodníhopaměťovéhomédiaProduktu.PokudjeProduktopraven,
veškerádatavytvořenáuživatelembudoupravděpodobnětrvaleodstraněna.
PokudsenaProduktvztahujeZáruka,souhlasítesezměnouvlastnictvívyměněnýchzávadnýchdílůa
takovédílyseautomatickystávajívlastnictvímspolečnostiASUS.
2. Podpora softwaru
VeškerýsoftwaredodávanýsProduktemjeposkytován„tak-jak-je“.SpolečnostASUSnezaručuje
nepřerušenýnebobezchybnýprovozjakéhokolisoftwarudodanéhosProduktem.
TatozárukasevztahujenahardwareProduktu.SpolečnostASUSposkytnetechnickoupodporu
propředinstalovanýsoftware,sekterýmjeProduktdodáván,pouzevrozsahusprávnéhofungování
hardwaru.Vpřípadějinýchproblémůsesoftwaremvámdoporučujemevyhledatinformacev
uživatelskýchpříručkách,nawebuodbornépomociASUSa/nebonadalšíchonlinezdrojích.Software
jinýchvýrobcůbudepravděpodobněvyžadovatpodporupříslušnýchvýrobců.
3. Odpovědnost zákazníka
Při používání Produktu
• NejdřívesipřečtěteuživatelskoupříručkuapoužívejtetentoProduktpouzepodleuživatelské
příručky.
• PřipojteProduktkezdrojinapájenípouze,kdyžjejpoužívátenebokněmujinýmzpůsobem
přistupujete;některéelektrickésoučástibynemělybýtdlouhodoběpřipojenykezdrojinapájení.
• PravidelnězálohujtekopiedatuloženýchvProduktu.
• Uschovejtepůvodníobal.Je-litřebaProduktodeslatzpětkopravě,poskytujepůvodníoballepší
ochranuProduktuběhempřevážení.
Čeština
• Předkontaktovánímzákaznickéhoservisuvyzkoušejtepředdenovanářešeníproblémůuvedenév
příručcenawebuodbornépomociASUS.
• PokudjeProduktvybavenfunkcíTPM(TrustedPlatformModule),uložteheslointegrovaného
bezpečnostníhočipupropoužitípředspuštěnímnabezpečnémmístě(Poznámka:Vzhledemk
designuTPMspolečnostASUSnemůžeresetovatheslointegrovanéhobezpečnostníhočipupro
použitípředspuštěním.VpřípaděztrátyheslalzeProduktopravitpouzevýměnoucelézákladní
desky,nacožsenevztahujezáruka.)
Při kontaktování zákaznického servisu ASUS
• PředkontaktovánímodbornépomociASUSmějteProduktpokudmožnopředsebouazapnutý.
RovněžsipřipravtevýrobníčísloProduktu,názevmodeluadokladonákupu.
• TelefonníčíslohorkélinkyodbornépomocijeuvedenovtabulcehorkýchlinekvčástiKontaktní
informaceservisníchstředisekASUS(informaceomístníchservisech)nebonawebu
http://
support.asus.com.Vzhledemktomu,žesekontaktníinformacemohouměnit,vyhledejteaktuální
kontaktníinformacenatěchtowebovýchstránkách.
• Požádáte-lispolečnostASUSopodporupřiodstraňováníproblémůsProduktem,budetevyzváni,
abysteprovedliakce,mezikterémohoupatřitnásledujícítypy:
• Obnovasystémuproobnoveníoperačníhosystému,ovladačůasoftwarunapůvodní
konguraci,vekteréseProduktnacházelpřiexpedicizvýrobníhozávodu.
• Instalováníaktualizací,opravneboaktualizacíServicePack.
• SpouštěnídiagnostickýchnástrojůaprogramůvProduktu.
• UmožněnípřístupuzástupceodbornépomocispolečnostiASUSkProduktuprostřednictvím
nástrojůprovzdálenoudiagnostiku(podledostupnosti).
• ProváděnídalšíchpřiměřenýchčinnostívyžadovanýchspolečnostíASUS,kterépomohoupři
odhalováníneboodstraňováníproblémů.
• Pokudproblémnelzevyřešitvzdáleně,budenezbytnépředatProduktněkterémuservisnímu
střediskuASUS(tentopostupsenazývá„RMA“).SpolečnostASUSvydáčísloRMAprováš
Produkt.PoznamenejtesivašečísloRMAprosledovánípostupuopravy.
• JasněaúplněpopišteproblémveformulářižádostiRMA
• Přiložtekopiitohotovyplněnéhozáručníholistunebokopiivašífaktury/příjmovéhodokladu
spodrobnýmiinformacemiozakoupenívašehoProduktu.(Poznámka:SpolečnostASUSsi
vyhrazujeprávopožadovatoriginálytěchtodokumentů.)Neposkytnete-lipožadovanédokumenty
proověřenízáruky,budezadatumnákupupovažovánodatumvýrobyProduktuevidované
společnostíASUS.
• PředzahájenímjakéhokoliservisuzcelazazálohujteveškerádatauloženávevašemProduktua
odstraňteveškeréosobní,důvěrnénebospeciálníinformace.Souhlasítestím,žespolečnostASUS
můžeodstranitveškerádata,softwareneboprogramynainstalovanévProduktubezobnovení.Na
vlastníodpovědnostjstepovinnizabránitjakékolitrvaléztrátě,poškozenínebozneužitívašichdat
způsobenémnevytvořenímzáložníkopieaneodstraněnímdatzproduktu.
• ZabalteProduktdopůvodníhoobalu.PůvodníobalzajistílepšíochranuProduktuběhem
převážení.Není-liProduktřádnězabalenvesvépůvodníkrabici,společnostASUSnenesežádnou
odpovědnostzajakékolipoškozenízpůsobenéběhempřepravy.Nevyžaduje-lispolečnostASUS
konkrétnějinak,kroměsamotnéhoProduktunezasílejtenicjiného.OdpojteodProduktuveškeré
příslušenstvíarovněžvyjměteveškerávyjímatelnápaměťovázařízení,napříkladpaměťovékarty,
diskynebojednotkyFlash.SpolečnostASUSnenesežádnouodpovědnostzaztrátu,poškození
nebozničenípříslušenstvínebovyjímatelnýchpaměťovýchzařízení,kteránebylazpůsobena
úmyslnýmjednánímnebohrubounedbalostíspolečnostiASUS.
• Odstraňteneboposkytněteheslo,kterýmjeProduktzabezpečen.PokudjepřístupkProduktu
zablokovánhesly,společnostASUSnemusízjistitaopravitvšechnyzávadyProduktu.
• PokudjeProduktvybavenfunkcíTPM(TrustedPlatformModule),poskytněteheslointegrovaného
bezpečnostníhočipupropoužitípředspuštěním.
Čeština
4. Metody RMA
PokudjenezbytnéRMA,musítedoručitvášproduktdonejbližšíhoservisníhostřediskaASUS.
SpolečnostASUSmůženazákladěvlastníhouváženízjednodušitpostupopravynabídkoudodání
Produktudoprodejny,vekteréjstejejzakoupili,neboprostřednictvímslužbybezplatnéhovyzvednutía
dodání.
5. Výjimky z této omezené záruky
SpolečnostASUSnezaručujenepřerušenýnebobezchybnýprovoztohotoproduktu.Tatozáruka
sevztahujepouzenatechnickéhardwarovéproblémyvzáručnídoběapřinormálnímpoužívání.
Nevztahujesenasoftwarovéhoproblémyaninapoškozenízpůsobenázákazníkemnebona(alene
pouze)následujícísituace:
a) Sproduktembylonesprávnězacházenonebobylneodborněopravována/neboupravován.
b) Sériovéčíslonatomtoproduktu,jehosoučástechnebopříslušenstvíbyloupraveno,zničenonebo
odstraněno.
c)
Záručníplombybylyporušenyneboupraveny.
(d) Zastaralost.
(e) Kosmeticképoškození(náhodněnebojinak)Produkt,tzn.poškození,kterénemávlivnapoužívání
afungováníProduktu,včetně(nikolivšakvýhradně)napříkladkoroze,změnyzabarvení,textury
nebopovrchovéúpravy,běžnéhoopotřebení,postupnéhostárnutí.
(f) PoškozeníProduktuzpůsobenéválečnýmkoniktem,teroristickýmčinem,požárem,nehodou,
přírodníkatastrofouzáměrnýmnebonáhodnýmnesprávnýmpoužíváním,špatnýmzacházením,
nedbalostínebonesprávnouúdržbou,používánímzaabnormálníchpodmínek.
(g) PoškozeníProduktuzpůsobenénainstalovánímnebopřipojenímProduktukperifernímuzařízení
jinéznačky,nežASUS,nebokperifernímuzařízení,kteréneníspolečnostíASUSprodáváno.
(h) Produktjepoškozennesprávnouinstalací,nebonesprávnýmpřipojenímpřídavnéperiferiejako
tiskárna,optickámechanika,síťovákarta,nebozařízeníUSBatd.
(i)
Došlokpoškozenízpůsobenémuvnějšíelektrickouzávadounebonehodou.
(j)
Došlokpoškozenízpůsobenémpoužívánímmimoprovozníneboskladovacíparametryneboprostředí
uvedenévuživatelsképříručce.
(k) PoškozeníProduktuzpůsobenésoftwaremtřetístranynebovirem(viry)neboztrátasoftwarunebo
dat,kekterémůžedojítběhemopravynebovýměny.
(l) Znemožněnípoužívánízdůvoduzapomenutýchneboztracenýchbezpečnostníchhesel.
(m)ZnemožněnípoužívánínebopoškozeníProduktuzpůsobenékontaminacínebezpečnýmilátkami,
chorobami,hmyzemneboradiací.
(n) Zpronevěra,krádež,nevysvětlenézmizenínebozáměrnýčin.
Kromětohojakjeuvedenovtétozáruceavmaximálnímrozsahupovolenémzákonemnenese
společnostASUSodpovědnostzapřímé,zvláštní,náhodnénebonáslednéškodyvznikléjakýmkoli
porušenímzárukynebopodmínkynebopodlejakékolijinéprávníteorievčetně,alebezomezení,ztráty
používání;ztrátypříjmů;ztrátyskutečnýchnebopředpokládanýchzisků(včetněztrátyziskůzesmluv);
ztrátypoužitípeněz;ztrátypředpokládanýchúspor;obchodníztráty;ztrátypříležitosti;ztrátydobrévůle;
ztrátydobrépověsti;ztráty,zničenínebopoškozenídat;nebojakékolinepříménebonáslednéztráty
neboškodyjakkolizpůsobenévčetněnáhradyvybaveníamajetku,veškerýchnákladůnaobnovu
neboreprodukováníjakýchkolidatuloženýchnebopoužívanýchsProduktem.Předchozíomezeníse
nevztahujenárokysouvisejícísúmrtímnebozraněnímosobnebojakoukolistatutárníodpovědnost
začinyzáměrnéahrubénedbalostia/nebozanedbáníspolečnostiASUS.Některéprávnířády
nedovolujívyloučitneboomezitnáhodnénebonáslednéškody;vrozsahu,vekterémsetatoZárukařídí
konkrétnímprávnímřádem,senavásvýšeuvedenáomezenínemusívztahovat.
6. Ochrana dat
Souhlasítearozumíte,žejeprospolečnostASUSnezbytnéshromažďovat,přenášetazpracovávat
osobníúdajezaúčelemusnadněnípožadovanéslužby;ažeztohotodůvodumohoubýtvašeúdaje
přenášenydoazpracováványvjakékolizemi,vekterémáspolečnostASUSnebojejípřidružené
společnostipobočky.Veškerépoužívánívašichdatpodléháajechráněnozásadamiochranyosobních
údajůspolečnostiASUS(http://www.asus.com/Terms_of_Use_Notice_Privacy_Policy/Privacy_
Policy/).
Čeština
7. Pozáruční případy
DoručeníProduktuservisnímustřediskuASUSvzáručnídoběautomatickyneznamená,žebude
opravenzdarma.PoobdrženívašehoProduktusispolečnostASUSvyhrazujeprávozkontrolovat
platnostvašíZárukyavašehopožadavkunaZáručníservis.PokudZáručnídobavypršelanebopokud
platíněkterázvýjimekvklauzuli5,vášpožadavekbudepovažovánjakopozáruční(„OOW“).
PokudjevášpožadaveknaservisOOW,budevámposkytnutSeznamservisníchpoplatkůsnabídkou
naopravu,sekteroumůžetesouhlasitnebojiodmítnout.Budete-lisopravousouhlasit,vyfakturujeme
vámprácinaopravě,náhradnídílyadalšínákladyuvedenévSeznamuservisníchpoplatků.Fakturu
musítezaplatitdo4týdnůodednevydánífaktury.Opravabudedokončenapouzepouhrazenífaktury.
VrozsahupovolenémplatnýmzákonemvámspolečnostASUSmůžeúčtovatdiagnostickýpoplatek
(včetněpřípadnýchnákladůnadopravu)aždočástkyUS$100(neboodpovídajícíčástkyvmístní
měně),pokudjevášpožadaveknaservisOOWapokudodmítnetenabídkunaopravu;nebopokudváš
Produktnevyžadujeservis.
8. Opuštěný majetek
PoprovedeníopravyvašehoProduktunebopokudodmítnetenabídkunaopravuspolečnost
ASUSnabídnevášProduktkvráceníprostřednictvídohodnutémetodyRMA.PokudsivášProdukt
nevyzvednetenebopokudjejnenímožnédoručitnavámiposkytnutouadresu,společnostASUS
budevášProduktskladovatpodobu60dnů.PotétodoběvámspolečnostASUSzašleupozornění
naadresu,kteroujsteuvedlipřižádostioservis.PokudsianipotéProduktnevyzvednete,společnost
ASUSsivyhrazujeprávonárokovatodvásnáhraduškodvčetněnákladůnaskladování;zlikvidovat
produktvsouladusplatnýmizákonyapředpisy;aveškerástatutárníprávadržbyzaneuhrazenéplnění.
9. Mezinárodní podpora a záruka
SpolečnostASUSneposkytujezáručníservismimozemi,vekteréjstezakoupilivýrobekASUSVivoPC.
10. Kontaktní informace servisního střediska ASUS
Kontaktníinformacejsouuvedenynazadnístranětohotozáručníholistu.
Kontaktní údaje ASUS
Tutozárukuposkytuje:
ASUSTeK Computer Inc.
No. 15 Li-Te Road, Peitou
Taipei 112, Taiwan
Phone: +886-2-2894-3447
/