Toshiba DRS322EU-V Uživatelský manuál

Kategorie
Záruka
Typ
Uživatelský manuál
cZ
sLUŽba obNoveNÍ dat i ČesKy 6
II) Další evropské země neuvedené výše:
Chcete-li získat tuto službu, kontaktujte místní autorizované servisní zastoupení.
Nejnovější kontaktní informace lze získat na adrese:
toshiba-europe.com/asp-locator
Při registraci je třeba, abyste měli přístup ke svému produktu Toshiba a k infor-
macím o produktu, protože to bude nutné k dokončení procesu.
Upozornění: Společnost Toshiba ani její servisní zastoupenezaručují obnovení dat.
Využijete-li tuto nabízenou službu, opravňujete m společnost Toshiba a její
servis zastoupe k posouze veho pevho disku za účelem zj
povahy poškozea možnosti obnovení dat. Při ístupu společnosti Toshiba
a jejích servisních zastoupení k datům na pevném disku je největší důraz kladen
na dodržení všech právních povinností vyplývajících ze zákonných ustanovení
na ochranu dat. Pro společnost Toshiba a její servisní zastoupenavíc pla
výslovná povinnost zachovávat absolutní věrnost ohledně jakýchkoli vašich
dat, ke kterým mohly mít přístup v důsledku poskytování služby obnovení dat.
Data nebudou společnos Toshiba či jejími servisními zastoupemi použita
k vlastním účelům ani k účelům třetích stran. Veškerá data, ke kterým mohla
mít společnost Toshiba či její servisní zastoupení přístup, etně kopií chto
informací, budou vrácena nebo zničena do deseti kalendářních dní po dokončení
služby obnovení dat.
Vyžádáním slby obnovení dat potvrzujete, že jakákoli a vke data na
pevném disku jsou výhradně ve vašem legálním vlastnictví.
PoKUd Je obNoveNÍ dat MoŽNÉ:
Data budou obnovena a uložena na serveru společnosti Toshiba nebo jejích
servisních zastoupení. Obnovená data obdržíte na novém pevném disku.
Poškozepevdisk se stane vlastnictvím spolnosti Toshiba a data
obsažená v produktu budou zničena podle nejnověích technických
standardů dostupných v dané době tak, aby bylo nemožné data obnovit.
Kopie obnovených dat bude uložena na serveru společnosti Toshiba nebo
jejích servisních zastoupepo dobu deseti kalendářních dní po odeslání
nového pevného disku. Pokud od vás středisko podpory společnosti Toshiba
neobdrží během této doby žádné oznámení, budou uložená data odstraněna
a následně nebudou uchovávány a nebudou k dispozici žádné kopie.
PoKUd NeNÍ obNoveNÍ dat MoŽNÉ:
Spolnost Toshiba nebo její servisní zastoupe vám to oznámí. Od
oznámení budete mít deset kalendářních dní na to, abyste si mohli vyžádat
vrácení poškozeného pevného disku. Žádost lze uplatnit prostřednictvím
telefonického centra společnosti Toshiba.
Pokud takto o vrácení nepožádáte, bude poškozepevný disk zničen.
Znená data nebude m obnovit. Upozorňujeme, že nemáte právo
požadovat za zničený pevný disk odškodné.
obecNÉ iNforMace
Tato služba upgraduje záruku vašeho pevného disku Toshiba na službu obnovení
dat a prodlužuje standardní záruční dobu (je-li to relevantní). Tato služba zahrnuje
posouzení možnosti obnovení dat, a pokud je to možné, obnovení uložených
dat, uložení dat na nový pevný disk a zpětnou dopravu pevného disku.
Tyto podmínky platí navíc k podmínkám standardní záruky a v případě konfliktu
mají vždy přednost.
Tato služba je k dispozici pouze pro produkty Toshiba zakoupené v Evropě.
Tato služba nemá vliv na vaše zákonná práva.
aKtivace sLUŽby
Tato služba je platná pouze tehdy, pokud je zakoupena do 90 dnů od pořízení
hardwaru Toshiba, a musí t aktivována do 30 dnů od zakoupení. Chcete-
li službu aktivovat, je nutné registrovat produkt na této internetowebové
stránce:
toshiba.eu/registration/cz
Při registraci je nutposkytnout informace o této službě a vašem produktu
a údaje o uživateli. Pokud jste již službu aktivovali během nákupu v obchodě
Toshiba Store, není třeba ji znovu aktivovat na našem webu.
Po úspěš registraci obdržíte e-mail s potvrzením, a získáte tak pvo na
tuto službu. V případě změny umístění (přestěhování) produktu nezapomeňte
informovat společnost Toshiba aktualizací registračních údajů na stejném webu.
Tato služba je platná pouze pro produkt Toshiba, pro který je registrována.
PoPis sLUŽby
Tuto službu je možné zakoupit pouze v chto zemích: Belgie, Bosna
a Hercegovina, Bulharsko, Černá Hora, Česká republika, Estonsko, Francie,
Chorvatsko, Irsko, Itálie, Izrael, Kypr, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko,
Makedonie, Malta, Německo, Nizozemsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko,
Rumunsko, Řecko, Slovensko, Slovinsko, Srbsko, Španělsko, Turecko a Velká
Británie. Služba je k dispozici pouze v zemi, ve které byla zakoupena.
Postup uplatnění nároku se může lišit v závislosti na zemi, kde jste tuto službu
zakoupili.
I) Západoevropské země:
Belgie, Francie, Irsko, Itálie, Lucembursko, Německo, Nizozemsko, Portugalsko,
Rakousko, Spojené království a Španělsko
K získání této služby je nutné, aby byla vaše žádost registrována na následujícím
webu společnosti Toshiba:
toshiba.eu/option-claim
sLUŽba sPoLeČNosti toshiba
Pro obNoveNÍ dat
Z PevNÝch disKŮ toshiba
cZ
oMeZeNÍ a vyLoUČeNÍ sLUŽby
Tato služba ne plat, pokud je závada pevného disku nebo soásti
důsledkem zacházení, údržby nebo opravy provedené jiným subjektem, n
je autorizovaprodejce nebo autorizovaservisní zastoupespolečnosti
Toshiba, nebo pokud jsou změněny nebo nejsou čitelné štítky či sériová čísla
pevného disku.
Tato služba obnovení dat nezahrnuje obnovení softwaroch programů.
Společnost Toshiba neodpovídá za zisk ani následné ztráty, ztráty dat či
softwaru ani za výdaje na rekonfiguraci softwaru.
S ohledem na to, že média nebo data jsou již ve znehodnoceném stavu, se
musíte zřeknout práva na vymáhání odškodnění za hodnotu zmíněných položek.
Následně společnost Toshiba ani její dodavatelé nenesou žádnou odpovědnost
za daí škody, kte mohou zněné polky utrpět v důsledku poku
o obnovení dat a uložení uvedených dat do nového zařízení.
Společnost Toshiba ani jedodavatelé neodpovídají za jakékoli škody, které
mohou média a data utrpět hem doručení či přepravy. kazník souhlasí
s tím, že případné nároky by měly být vzneseny vůči dopravci.
Pokud k poruše hardwaru došlo již před zakoupením služby, nebude se tato
služba na tuto poruchu vztahovat.
NePosKytovÁZÁrUK / vyLoUČeNÍ odPovĚdNosti
Společnost Toshiba a její servisní zastoupení neuznávají žádnou odpovědnost,
výslovně uvedenou ani předpokládanou.
Společnost Toshiba či její servisní zastoupení nemohou být činěny odpovědnými
za jakékoli ztráty dat, tržeb nebo zisků ani za jakékoli zvláštní, náhodné nebo
následné škody, mimo jiné za ztráty dat během přepravy do nebo ze společnosti
Toshiba či jejích servisních zastoupení.
Je nut zraznit, že u této slby obnovení dat existuje pvodní riziko
poškození pevného disku a dat, včetně (kromě jiných) rizik zničení či poškození
pevného disku a dat a nemožnosti obnovení dat nebo možnosti nesprávného či
neúplného obnovení dat. Společnost Toshiba či její servisní zastoupení nemohou
být činěny za takové škody nebo ztráty odpovědnými.
sLUŽba obNoveNÍ dat i ČesKy 7
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35

Toshiba DRS322EU-V Uživatelský manuál

Kategorie
Záruka
Typ
Uživatelský manuál