cZ
sLUŽba obNoveNÍ dat i ČesKy 6
II) Další evropské země neuvedené výše:
Chcete-li získat tuto službu, kontaktujte místní autorizované servisní zastoupení.
Nejnovější kontaktní informace lze získat na adrese:
toshiba-europe.com/asp-locator
Při registraci je třeba, abyste měli přístup ke svému produktu Toshiba a k infor-
macím o produktu, protože to bude nutné k dokončení procesu.
Upozornění: Společnost Toshiba ani její servisní zastoupení nezaručují obnovení dat.
Využijete-li tuto nabízenou službu, opravňujete tím společnost Toshiba a její
servisní zastoupení k posouzení vašeho pevného disku za účelem zjištění
povahy poškození a možnosti obnovení dat. Při přístupu společnosti Toshiba
a jejích servisních zastoupení k datům na pevném disku je největší důraz kladen
na dodržení všech právních povinností vyplývajících ze zákonných ustanovení
na ochranu dat. Pro společnost Toshiba a její servisní zastoupení navíc platí
výslovná povinnost zachovávat absolutní důvěrnost ohledně jakýchkoli vašich
dat, ke kterým mohly mít přístup v důsledku poskytování služby obnovení dat.
Data nebudou společností Toshiba či jejími servisními zastoupeními použita
k vlastním účelům ani k účelům třetích stran. Veškerá data, ke kterým mohla
mít společnost Toshiba či její servisní zastoupení přístup, včetně kopií těchto
informací, budou vrácena nebo zničena do deseti kalendářních dní po dokončení
služby obnovení dat.
Vyžádáním služby obnovení dat potvrzujete, že jakákoli a veškerá data na
pevném disku jsou výhradně ve vašem legálním vlastnictví.
PoKUd Je obNoveNÍ dat MoŽNÉ:
• Data budou obnovena a uložena na serveru společnosti Toshiba nebo jejích
servisních zastoupení. Obnovená data obdržíte na novém pevném disku.
• Poškozený pevný disk se stane vlastnictvím společnosti Toshiba a data
obsažená v produktu budou zničena podle nejnovějších technických
standardů dostupných v dané době tak, aby bylo nemožné data obnovit.
• Kopie obnovených dat bude uložena na serveru společnosti Toshiba nebo
jejích servisních zastoupení po dobu deseti kalendářních dní po odeslání
nového pevného disku. Pokud od vás středisko podpory společnosti Toshiba
neobdrží během této doby žádné oznámení, budou uložená data odstraněna
a následně nebudou uchovávány a nebudou k dispozici žádné kopie.
PoKUd NeNÍ obNoveNÍ dat MoŽNÉ:
• Společnost Toshiba nebo její servisní zastoupení vám to oznámí. Od
oznámení budete mít deset kalendářních dní na to, abyste si mohli vyžádat
vrácení poškozeného pevného disku. Žádost lze uplatnit prostřednictvím
telefonického centra společnosti Toshiba.
• Pokud takto o vrácení nepožádáte, bude poškozený pevný disk zničen.
Zničená data nebude možné obnovit. Upozorňujeme, že nemáte právo
požadovat za zničený pevný disk odškodné.
obecNÉ iNforMace
Tato služba upgraduje záruku vašeho pevného disku Toshiba na službu obnovení
dat a prodlužuje standardní záruční dobu (je-li to relevantní). Tato služba zahrnuje
posouzení možnosti obnovení dat, a pokud je to možné, obnovení uložených
dat, uložení dat na nový pevný disk a zpětnou dopravu pevného disku.
Tyto podmínky platí navíc k podmínkám standardní záruky a v případě konfliktu
mají vždy přednost.
Tato služba je k dispozici pouze pro produkty Toshiba zakoupené v Evropě.
Tato služba nemá vliv na vaše zákonná práva.
aKtivace sLUŽby
Tato služba je platná pouze tehdy, pokud je zakoupena do 90 dnů od pořízení
hardwaru Toshiba, a musí být aktivována do 30 dnů od zakoupení. Chcete-
li službu aktivovat, je nutné registrovat produkt na této internetové webové
stránce:
toshiba.eu/registration/cz
Při registraci je nutné poskytnout informace o této službě a vašem produktu
a údaje o uživateli. Pokud jste již službu aktivovali během nákupu v obchodě
Toshiba Store, není třeba ji znovu aktivovat na našem webu.
Po úspěšné registraci obdržíte e-mail s potvrzením, a získáte tak právo na
tuto službu. V případě změny umístění (přestěhování) produktu nezapomeňte
informovat společnost Toshiba aktualizací registračních údajů na stejném webu.
Tato služba je platná pouze pro produkt Toshiba, pro který je registrována.
PoPis sLUŽby
Tuto službu je možné zakoupit pouze v těchto zemích: Belgie, Bosna
a Hercegovina, Bulharsko, Černá Hora, Česká republika, Estonsko, Francie,
Chorvatsko, Irsko, Itálie, Izrael, Kypr, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko,
Makedonie, Malta, Německo, Nizozemsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko,
Rumunsko, Řecko, Slovensko, Slovinsko, Srbsko, Španělsko, Turecko a Velká
Británie. Služba je k dispozici pouze v zemi, ve které byla zakoupena.
Postup uplatnění nároku se může lišit v závislosti na zemi, kde jste tuto službu
zakoupili.
I) Západoevropské země:
Belgie, Francie, Irsko, Itálie, Lucembursko, Německo, Nizozemsko, Portugalsko,
Rakousko, Spojené království a Španělsko
K získání této služby je nutné, aby byla vaše žádost registrována na následujícím
webu společnosti Toshiba:
toshiba.eu/option-claim
sLUŽba sPoLeČNosti toshiba
Pro obNoveNÍ dat
Z PevNÝch disKŮ toshiba