Iomega 34337 - Home Media Network Hard Drive NAS Server Rychlý návod

Typ
Rychlý návod

Tato příručka je také vhodná pro

26
Rychlá instalace
POZNÁMKA: Pokud jste zakoupili více než jednu síťovou jednotku pevného disku Iomega Home Media,
dokončete postup u jedné, než začnete s nastavením ostatních.
1. Přiloženým síťovým kabelem připojte jednotku síťového úložiště k síťovému směrovači.
2. Připojte napájecí kabel, který je součástí balení, k zadní straně zařízení síťového úložiště a k zásuvce nebo
nepřerušitelnému zdroji napájení (UPS).
3. Zařízení Home Media Network Hard Drive se automaticky zapne.
4. Do mechaniky počítače CD/DVD ROM vložte instalační disk CD, abyste mohli nainstalovat software Iomega
Storage Manager.
POZNÁMKA: Iomega Storage Manager je klientský software uložený na přiloženém instalačním disku CD.
Informace o podporovaných operačních systémech naleznete na stránkách podpory na adrese
www.iomega.com/support.
POZNÁMKA: Nejlepších výsledků dosáhnete, pokud je počítač připojen ke stejnému směrovači, rozbočovači
nebo přepínači jako zařízení Iomega Home Media. Pokud se software nespustí automaticky, přejděte
k zobrazení jednotky CD v počítači a poklepejte na ikonu Setup (Nastavení).
5. Po dokončení instalace se software Storage Manager automaticky spustí.
POZNÁMKA: Software Iomega Storage Manager po spuštění automaticky prověří síť. Pokud se zobrazí
upozornění brány firewall systému Windows související se síťovou aktivitou, klepněte na tlačítko Unblock
(Odblokovat).
6. Jakmile nástroj Storage Manager nalezne zařízení Iomega StorCenter, vyberte jej a poté zvolte
možnost Manage (Správa). Pomocí průvodce instalací zařízení Iomega Media nakonfigurujte.
Konfigurace jednotky Home Media
Klepněte na ikonu aplikace Iomega Storage Manager voznamovací oblasti (Windows) či vpanelu nabídek
(Mac) nebo zařízení zvolte ze seznamu (většina operačních systémů). Zvolte své nové zařízení, poté vyberte
položku Manage (Správa). Vokně prohlížeče se otevře nástroj Iomega Home Media Console. Informace o
další konfiguraci a podrobnosti naleznete na stránkách www.iomega.com/support nebo v systému nápovědy
softwaru Storage Manager.
Odpojení jednotky
UPOZORNĚNÍ: Během přenosu dat neodpojujte žádné kabely, mohlo by dojít ke ztrátě dat. Během přenosu dat
bliká indikátor aktivity na jednotce. Přemísťujete-li jednotku připojenou k napájení, buďte opatrní. Jednotku
Home Media vždy vypínejte pomocí síťového vypínače nebo aplikace Home Storage Manager. Nikdy jednotku
Home Media nevypínejte vytažením konektoru ze zásuvky.
Zálohování pomocí jednotky
Pro zajištění trvalé ochrany důležitých dat doporuje společnost Iomega pravidelné zálohování systému a častější
zálohování dat. Chcete-li získat informace k instalaci a další informace o strategiích zálohování, nainstalujte
dodaný software a otevřete Nápovědu.
27
Bezpečnostní informace
Při používání síťového pevného disku Home Media Network dodržujte následující pokyny:
1. Dodržujte veškeré pokyny uvedené na jednotce Home Media a vdokumentaci.
2. Vždy používejte odpovídající napájecí zástrčku používanou ve vaší zemi.
3. Nepoužívejte síťový pevný disk Home Media vblízkosti vody. Zabraňte proniknutí vody do síťového pevného
disku Home Media i jeho polití.
4. Neumisťujte síťový pevný disk Home Media na nestabilní povrch.
5. Nešlapejte na napájecí kabel, ani na něj nic nepokládejte.
6. Neotevírejte jednotku Iomega Home Media. Otevřením jednotky Home Media porušíte záruční podmínky.
Omezená záruka
Společnost Iomega ručí za skutečnost, že tento produkt neobsahuje žádné vady materiálu či vady způsobené v procesu výroby,
a to po celou dobu platnosti záruční lhůty. Tato záruka je nepřenosná a je tedy platná pouze ve vztahu k prvnímu koncovému
uživateli a kupci výrobku. Záruční doba začíná dnem zakoupení výrobku atrvá po dobu jednoho (1) roku pro výrobky zakoupené
vAmerice, vjižní ajihovýchodní Asii, devadesát (90) dní pro repasované výrobky Iomega zakoupené v uvedených zemích,
nebo dva (2) roky pro výrobky zakoupené koncovým uživatelem vEvropě, na Středním východě nebo vAfrice. Zákazníci, kteří
zaregistrují nové výrobky do 90 dnů od nákupu na webových stránkách www.iomegareg.com, získají prodloužení záruční lhůty,
takže jejich celková záruční lhůta bude trvat tři (3) roky, a to ve všech oblastech.
POZNÁMKA: Registraci musíte provézt vjednom zdostupných jazyků. Repasované výrobky nemají nárok na prodloužení záruky.
Tato záruka se nevztahuje na: (a) softwarové produkty Iomega; (b) spotřební komponenty, např. pojistky nebo žárovky, nebo
(c) produkty, hardware nebo software třetích osob dodávaný s výrobky, na které je poskytována záruka. Iomega neposkytuje
žádné záruky na tyto výrobky, které – pokud tvoří součást dodávky - jsou poskytovány “TAK, JAK JSOU”. Tato záruka také vylučuje
poškození způsobené nehodou, chybným použitím, nesprávnou aplikací, použitím médií, která společnost Iomega neschválila,
vystavení médií nadměrnému působení magnetických polí nebo vlivů vnějšího prostředí.
Vaším jediným a výhradním opravným prostředkem vpřípadě závady, na kterou se vztahuje záruka, bude oprava nebo výměna
vadného výrobku dle výhradního uvážení společnosti Iomega a na její náklady (poštovné může být vyúčtováno). Společnost
Iomega přitom může použít nové i repasované díly nebo výrobky. Na vyměněné díly nebo výrobky se bude vztahovat záruka po
zbytek původní záruční lhůty nebo tři (3) měsíce od data odeslání takového dílu nebo výrobku podle toho, která lhůta je delší.
Nebude-li společnost Iomega schopna vadný výrobek opravit nebo vyměnit, bude vaším výhradním alternativním opravným
prostředkem vrácení původní kupní ceny.
Výše uvedené ustanovení představuje celý závazek společnosti Iomega vůči vám vyplývající z této záruky. SPOLEČNOST IOMEGA
NEBUDE VŽÁDNÉM PŘÍPADĚ ODPOVĚDNÁ ZA JAKÉKOLI NEPŘÍMÉ, NÁHODNÉ, NÁSLEDNÉ NEBO ZVLÁŠTNÍ ŠKODY NEBO ZTRÁTY,
VČETNĚ ZTRÁTY DAT, MOŽNOSTI POUŽITÍ NEBO ZISKU, A TO I VPŘÍPADĚ, ŽE SPOLEČNOST IOMEGA BYLA NA MOŽNOST TAKOVÝCH
ŠKOD UPOZORNĚNA. Odpovědnost společnosti Iomega nebude vžádném případě vyšší než původní kupní cena jednotky nebo
disku jako média. Některé jurisdikce neumožňují výjimky zomezení náhodných nebo následných škod či jejich omezení, takže
výše uvedená omezení nebo výjimky se na vás nemusí vztahovat.
Nárok na záruční servis
Žádáte-li ozáruční servis během záruční doby, musíte se obrátit na společnost Iomega. Zdůvodu rozdílných technologických
atržních podmínek se zásady apostup zákaznické podpory společnosti Iomega (včetně poplatků za služby) mohou měnit.
Chcete-li získat aktuální informace ozásadách nebo záručních službách, navštivte naše webové stránky www.iomega.com/
supportpolicy.html nebo napište na adresu: Iomega Customer Service, 4059 South 1900 West, Roy, UT 84067. Kontaktní
informace zákaznické podpory v Evropě najdete na webových stránkách podpory www.iomega.com/europe/support. Bude-li
uznán nárok na záruční servis výrobku, budete požádáni, abyste výrobek zaslali společnosti Iomega společně spřesným názvem
aautorizačním návratovým číslem, které naleznete na webových stránkách nebo uobchodního zástupce společnosti Iomega,
adokladem ozakoupení. Společnost Iomega nebude během záručního servisu chránit, obnovovat ani vracet vaše data, proto
data před odesláním výrobku na opravu zálohujte.
Omezení
VÝŠE UVEDENÁ ZÁRUKA JE VÝHRADNÍ A NAHRAZUJE VŠECHNY OSTATNÍ VÝSLOVNÉ NEBO ODVOZENÉ ZÁRUKY. Společnost IOMEGA
se vrozsahu povoleném platnými zákony VÝSLOVNĚ ZŘÍKÁ VŠECH ODVOZENÝCH ZÁRUK VČETNĚ VŠECH ODVOZENÝCH ZÁRUK
OBCHODOVATELNOSTI NEBO VHODNOSTI PRO URČITÝ ÚČEL. Doba platnosti veškerých odvozených záruk vyžadovaných platnými
zákony bude omezena na výslovnou dobu platnosti záruky. Některé státy nebo jurisdikce neumožňují vyloučení odvozených
záruk nebo omezení doby platnosti odvozených záruk, takže výše uvedená omezení se na vás nemusí vztahovat. Tato záruka vám
poskytuje určitá zákonná práva a můžete mít také další práva, která se liší podle oblasti soudní příslušnosti. Případná žaloba na
porušení záruky na váš výrobek musí být podána do jednoho (1) roku od prvního dne, kdy mohla být taková žaloba podána.
29
Informacje o bezpiecze stwie
Podczas używania napędu Home Media Network Hard Drive należy zastosować się do poniższych wytycznych:
1. Wykonuj polecenia opisane na napędzie Home Media Drive i w dokumentacji.
2. Zawsze używaj odpowiedniej wtyczki zasilacza dla danego kraju..
3. Nie używaj napędu Home Media Network Hard Drive w pobliżu wody. Nie narażaj napędu Home Media
Network Hard Drive na działanie wody.
4. Nie umieszczaj napędu Home Media Network Hard Drive na nierównej powierzchni.
5. Nie deptaj przewodu zasilającego ani nie umieszczaj na nim żadnych przedmiotów..
6. Nie rozmontowuj napędu Iomega Home Media Drive. Otwarcie obudowy napędu Home Media Drive
powoduje unieważnienie gwarancji.
Omezená ruka
Společnost Iomega ručí za skutečnost, že tento produkt neobsahuje žádné vady materiálu či vady způsobené v procesu výroby,
a to po celou dobu platnosti záruční lhůty. Tato záruka je nepřenosná a je tedy platná pouze ve vztahu k prvnímu koncovému
uživateli a kupci výrobku. Záruční doba začíná dnem zakoupení výrobku atrvá po dobu jednoho (1) roku pro výrobky zakoupené
vAmerice, vjižní ajihovýchodní Asii, devadesát (90) dní pro repasované výrobky Iomega zakoupené v uvedených zemích,
nebo dva (2) roky pro výrobky zakoupené koncovým uživatelem vEvropě, na Středním východě nebo vAfrice. Zákazníci, kteří
zaregistrují nové výrobky do 90 dnů od nákupu na webových stránkách www.iomegareg.com, získají prodloužení záruční lhůty,
takže jejich celková záruční lhůta bude trvat tři (3) roky, a to ve všech oblastech.
POZNÁMKA: Registraci musíte provézt vjednom zdostupných jazyků. Repasované výrobky nemají nárok na prodloužení záruky.
Tato záruka se nevztahuje na: (a) softwarové produkty Iomega; (b) spotřební komponenty, např. pojistky nebo žárovky, nebo
(c) produkty, hardware nebo software třetích osob dodávaný s výrobky, na které je poskytována záruka. Iomega neposkytuje
žádné záruky na tyto výrobky, které – pokud tvoří součást dodávky - jsou poskytovány “TAK, JAK JSOU”. Tato záruka také vylučuje
poškození způsobené nehodou, chybným použitím, nesprávnou aplikací, použitím médií, která společnost Iomega neschválila,
vystavení médií nadměrnému působení magnetických polí nebo vlivů vnějšího prostředí.
Vaším jediným a výhradním opravným prostředkem vpřípadě závady, na kterou se vztahuje záruka, bude oprava nebo výměna
vadného výrobku dle výhradního uvážení společnosti Iomega a na její náklady (poštovné může být vyúčtováno). Společnost
Iomega přitom může použít nové i repasované díly nebo výrobky. Na vyměněné díly nebo výrobky se bude vztahovat záruka po
zbytek původní záruční lhůty nebo tři (3) měsíce od data odeslání takového dílu nebo výrobku podle toho, která lhůta je delší.
Nebude-li společnost Iomega schopna vadný výrobek opravit nebo vyměnit, bude vaším výhradním alternativním opravným
prostředkem vrácení původní kupní ceny.
Výše uvedené ustanovení představuje celý závazek společnosti Iomega vůči vám vyplývající z této záruky. SPOLEČNOST IOMEGA
NEBUDE VŽÁDNÉM PŘÍPADĚ ODPOVĚDNÁ ZA JAKÉKOLI NEPŘÍMÉ, NÁHODNÉ, NÁSLEDNÉ NEBO ZVLÁŠTNÍ ŠKODY NEBO ZTRÁTY,
VČETNĚ ZTRÁTY DAT, MOŽNOSTI POUŽITÍ NEBO ZISKU, A TO I VPŘÍPADĚ, ŽE SPOLEČNOST IOMEGA BYLA NA MOŽNOST TAKOVÝCH
ŠKOD UPOZORNĚNA. Odpovědnost společnosti Iomega nebude vžádném případě vyšší než původní kupní cena jednotky nebo
disku jako média. Některé jurisdikce neumožňují výjimky zomezení náhodných nebo následných škod či jejich omezení, takže
výše uvedená omezení nebo výjimky se na vás nemusí vztahovat.
Nárok na záruční servis
Žádáte-li ozáruční servis během záruční doby, musíte se obrátit na společnost Iomega. Zdůvodu rozdílných technologických
atržních podmínek se zásady apostup zákaznické podpory společnosti Iomega (včetně poplatků za služby) mohou měnit.
Chcete-li získat aktuální informace ozásadách nebo záručních službách, navštivte naše webové stránky
www.iomega.com/supportpolicy.html nebo napište na adresu: Iomega Customer Service, 4059 South 1900 West, Roy, UT 84067.
Kontaktní informace zákaznické podpory v Evropě najdete na webových stránkách podpory www.iomega.com/europe/support.
Bude-li uznán nárok na záruční servis výrobku, budete požádáni, abyste výrobek zaslali společnosti Iomega společně spřesným
názvem aautorizačním návratovým číslem, které naleznete na webových stránkách nebo uobchodního zástupce společnosti
Iomega, adokladem ozakoupení. Společnost Iomega nebude během záručního servisu chránit, obnovovat ani vracet vaše data,
proto data před odesláním výrobku na opravu zálohujte.
Omezení
VÝŠE UVEDENÁ ZÁRUKA JE VÝHRADNÍ A NAHRAZUJE VŠECHNY OSTATNÍ VÝSLOVNÉ NEBO ODVOZENÉ ZÁRUKY. Společnost
IOMEGA se vrozsahu povoleném platnými zákony VÝSLOVNĚ ZŘÍKÁ VŠECH ODVOZENÝCH ZÁRUK VČETNĚ VŠECH ODVOZENÝCH
ZÁRUK OBCHODOVATELNOSTI NEBO VHODNOSTI PRO URČITÝ ÚČEL. Doba platnosti veškerých odvozených záruk vyžadovaných
platnými zákony bude omezena na výslovnou dobu platnosti záruky. Některé
státy nebo jurisdikce neumožňují vyloučení
odvozených záruk nebo omezení doby platnosti odvozených záruk, takže výše uvedená omezení se na vás
nemusí vztahovat. Tato záruka vám poskytuje určitá zákonná práva a můžete mít také další práva, která se
liší podle oblasti soudní příslušnosti. Případná žaloba na porušení záruky na váš výrobek musí být podána do
jednoho (1) roku od prvního dne, kdy mohla být taková žaloba podána.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44

Iomega 34337 - Home Media Network Hard Drive NAS Server Rychlý návod

Typ
Rychlý návod
Tato příručka je také vhodná pro