26
Rych instalace
POZNÁMKA: Pokud jste zakoupili více než jednu jednotku StorCenter, dokončete postup u jedné, než začnete s
nastavením ostatních.
1. Dodaným síťovým kabelem připojte zařízení StorCenter k síťovému rozbočovači nebo přepínači.
2. Připojte dodaný přívodní kabel k zadní straně zařízení StorCenter a k nepřerušitelnému zdroji napájení
(UPS).
UPOZORNĚNÍ! (Některé modely) Ujistěte se, že nastavení přepínače střídavého napětí na zadní straně
zařízení StorCenterPro odpovídá požadavkům ve vaší zemi. Ujistěte se také, že je tento přepínač zapnutý
(ON).
3. Zapněte zařízení StorCenter.
4. Do mechaniky počítače CD/DVD ROM vložte instalační disk CD, abyste mohli nainstalovat software Iomega
Storage Manager.
POZNÁMKA: Iomega Storage Manager je klientský software uložený na přiloženém instalačním disku CD.
Informace o podporovaných operačních systémech naleznete na stránkách podpory na adrese
www.iomega.com/support.
POZNÁMKA: Nejlepších výsledků dosáhnete, pokud je počítač připojen ke stejnému směrovači, rozbočovači
nebo přepínači jako zařízení Iomega StorCenter. Pokud se software nespustí automaticky, přejděte
k zobrazení jednotky CD v počítači a poklepejte na ikonu Setup (Nastavení).
5. Po dokončení instalace se software Storage Manager automaticky spustí.
POZNÁMKA: Software StorCenter Manager při spuštění automaticky prozkoumá vaši síť. Pokud obdržíte
varování brány Windows Firewall o síťové aktivitě, klepněte na tlačítko odblokovat.
6. Jakmile software najde zařízení StorCenter, řiďte se průvodcem instalací zařízení, který vám pomůže vytvořit
účet správce a konfigurovat zařízení StorCenter. Po dokončení konfigurace budete připojeni k zařízení
StorCenter.
Použíťové jednotky pevného disku StorCenter
Vyhledávání jednotky softwarem StorCenter Manager
Aplikace StorCenter Manager umožňuje uživateli snadno konfigurovat jednotku síťového úložiště Iomega
StorCenter. Pouhým spuštěním nástroje v každém počítači připojeném k síti můžete rychle přiřadit písmeno
jednotky k procházení jednotky.
Odpojení jednotky
UPOZORNĚNÍ: Jednotku neodpojujte během přenosu dat, mohlo by dojít k jejich ztrátě. Indikátor činnosti na
jednotce během přenosu dat bliká modře. Přemísťujete-li jednotku připojenou knapájení, buďte opatrní.
Zálohování pomocí jednotky
Pro zajištění trvalé ochrany důležitých dat doporučuje společnost Iomega pravidelné zálohování systému a častější
zálohování dat. Chcete-li získat informace k instalaci a další informace o strategiích zálohování, nainstalujte
dodaný software a otevřete Nápovědu.
Řešení probmů
Jednotka nebyla nalezena
Pokud aplikace Iomega StorCenter Manager nemůže vyhledat jednotku, zkuste následující řešení:
Ujistěte se, že je jednotka napájená. Indikátor na přední části jednotky by měl svítit zeleně.
Používejte funkční kabel Ethernet. Ověřte, zda indikátor LED připojení v zadní části jednotky svítí.
Zkuste znovu spustit aplikaci StorCenter Manager a přiřadit písmeno jednotky k síťové jednotce pevného
disku Iomega StorCenter. Software StorCenter Manager byste měli spustit v každém počítači připojeném k
síti.
POZNÁMKA: Jednotka nebude zjištěna, pokud vdobě spuštění aplikace StorCenter Manager není zcela zapnuta.
Počkejte, dokud se indikátor nerozsvítí zeleně a znovu spusťte aplikaci StorCenter Manager.
27
Bezpečnost informace
Při provádění libovolné práce na Iomega iConnect dodržujte následující pokyny:
1. Dodržujte veškeré pokyny uvedené na Iomega StorCenter a v dokumentaci.
2. Používejte pouze napájecí kabel dodávaný s Iomega StorCenter. Vždy používejte napájecí kabel určený pro
vaší zemi.
3. Před čištěním Iomega StorCenter odpojte od napájení. Nepoužívejte tekuté nebo aerosolové čisticí
prostředky. Na čištění používejte vlhký hadřík.
4. Iomega StroCenter nepoužívejte v blízkosti vody. Nepolévejte Iomega StorCenter vodou ani ji nelijte
dovnitř.
5. Nepokládejte Iomega StorCenter na nestabilní povrch.
6. Zařízení StorCenter neumisťujte poblíž nebo přímo na radiátor či jiný zdroj tepla.
7. Zajistěte, aby zařízení StorCenter mělo dostatečný prostor k ventilaci (alespoň 6“ nebo 127 mm) před i za
zařízením.
8. Nešlapejte na napájecí kabel, ani na něj nic nepokládejte.
9. Při chybné výměně baterie hrozí její exploze. K výměně používejte jen stejný nebo rovnocenný typ baterie
doporučený výrobcem zařízení. Baterie likvidujte v souladu s místními, státními nebo evropskými předpisy.
Pokud dojde k některé z následujících situací, odpojte IomegaStorCenter ze zásuvky a obraťte se na technickou
podporu: je poškozený napájecí kabel či zástrčka, do Iomega StorCenter se dostala voda, Iomega StorCenter při
dodržení provozních pokynů nefunguje správně, Iomega StorCenter upadla nebo je poškozené pouzdro
.
Omeze záruka
Společnost Iomega zaručuje, že tento produkt nemá žádné vady materiálu ani výrobní vady, ato po celou dobu platnosti níže
specifikované záruční lhůty. Tato záruka je nepřenosná. Platí pouze pro vás, prvního koncového zákazníka, ato pouze vpřípadě,
že je produkt používán ke komerčním účelům. Záruka nabývá platnosti dnem zakoupení tohoto produktu aplatí po dobu tří (3) let
unových produktů apo dobu devadesáti (90) dní urepasovaných produktů.
Tato záruka se nevztahuje na: (a) softwarové produkty Iomega; (b) spotřební komponenty, např. pojistky nebo žárovky, nebo
(c) produkty, hardware nebo software třetích osob dodávaný s výrobky, na které je poskytována záruka. Iomega neposkytuje
žádné záruky na tyto výrobky, které – pokud tvoří součást dodávky - jsou poskytovány “TAK, JAK JSOU”. Tato záruka také vylučuje
poškození způsobené nehodou, chybným použitím, nesprávnou aplikací, použitím médií, která společnost Iomega neschválila,
vystavení médií nadměrnému působení magnetických polí nebo vlivů vnějšího prostředí.
Vaším jediným a výhradním opravným prostředkem vpřípadě závady, na kterou se vztahuje záruka, bude oprava nebo výměna
vadného výrobku dle výhradního uvážení společnosti Iomega a na její náklady (poštovné může být vyúčtováno). Společnost
Iomega přitom může použít nové i repasované díly nebo výrobky. Na vyměněné díly nebo výrobky se bude vztahovat záruka po
zbytek původní záruční lhůty nebo tři (3) měsíce od data odeslání takového dílu nebo výrobku podle toho, která lhůta je delší.
Nebude-li společnost Iomega schopna vadný výrobek opravit nebo vyměnit, bude vaším výhradním alternativním opravným
prostředkem vrácení původní kupní ceny.
Výše uvedené ustanovení představuje celý závazek společnosti Iomega vůči vám vyplývající z této záruky. SPOLEČNOST IOMEGA
NEBUDE VŽÁDNÉM PŘÍPADĚ ODPOVĚDNÁ ZA JAKÉKOLI NEPŘÍMÉ, NÁHODNÉ, NÁSLEDNÉ NEBO ZVLÁŠTNÍ ŠKODY NEBO ZTRÁTY,
VČETNĚ ZTRÁTY DAT, MOŽNOSTI POUŽITÍ NEBO ZISKU, A TO I VPŘÍPADĚ, ŽE SPOLEČNOST IOMEGA BYLA NA MOŽNOST TAKOVÝCH
ŠKOD UPOZORNĚNA. Odpovědnost společnosti Iomega nebude vžádném případě vyšší než původní kupní cena jednotky nebo
disku jako média. Některé jurisdikce neumožňují výjimky zomezení náhodných nebo následných škod či jejich omezení, takže
výše uvedená omezení nebo výjimky se na vás nemusí vztahovat.
Nárok na záruční servis
Žádáte-li ozáruční servis během záruční doby, musíte se obrátit na společnost Iomega. Zdůvodu rozdílných technologických
atržních podmínek se zásady apostup zákaznické podpory společnosti Iomega (včetně poplatků za služby) mohou měnit.
Chcete-li získat aktuální informace ozásadách nebo záručních službách, navštivte naše webové stránky www.iomega.com/
supportpolicy.html nebo napište na adresu: Iomega Customer Service, 4059 South 1900 West, Roy, UT 84067. Kontaktní
informace zákaznické podpory v Evropě najdete na webových stránkách podpory www.iomega.com/europe/support. Bude-li
uznán nárok na záruční servis výrobku, budete požádáni, abyste výrobek zaslali společnosti Iomega společně spřesným názvem
aautorizačním návratovým číslem, které naleznete na webových stránkách nebo uobchodního zástupce společnosti Iomega,
adokladem ozakoupení. Společnost Iomega nebude během záručního servisu chránit, obnovovat ani vracet vaše data, proto
data před odesláním výrobku na opravu zálohujte.
Omezení
VÝŠE UVEDENÁ ZÁRUKA JE VÝHRADNÍ A NAHRAZUJE VŠECHNY OSTATNÍ VÝSLOVNÉ NEBO ODVOZENÉ ZÁRUKY. Společnost IOMEGA
se vrozsahu povoleném platnými zákony VÝSLOVNĚ ZŘÍKÁ VŠECH ODVOZENÝCH ZÁRUK VČETNĚ VŠECH ODVOZENÝCH ZÁRUK
OBCHODOVATELNOSTI NEBO VHODNOSTI PRO URČITÝ ÚČEL. Doba platnosti veškerých odvozených záruk vyžadovaných platnými
zákony bude omezena na výslovnou dobu platnosti záruky. Některé státy nebo jurisdikce neumožňují vyloučení odvozených
záruk nebo omezení doby platnosti odvozených záruk, takže výše uvedená omezení se na vás nemusí vztahovat. Tato záruka vám
poskytuje určitá zákonná práva a můžete mít také další práva, která se liší podle oblasti soudní příslušnosti. Případná žaloba na
porušení záruky na váš výrobek musí být podána do jednoho (1) roku od prvního dne, kdy mohla být taková žaloba podána.
29
Informacje o bezpieczeństwie
Podczas używania napędu Iomega StorCenter należy zastosować się do poniższych wytycznych:
1. Wykonuj polecenia opisane na napędzie Iomega StorCenter i w dokumentacji.
2. Używaj tylko kabla zasilacza dostarczonego z urządzeniem Iomega StorCenter. Zawsze używaj
odpowiedniego kabla zasilacza dla danego kraju.
3. Przed czyszczeniem urządzenia odłącz je od zasilania. Nie używaj płynów ani środków czyszczących w
aerozolu. Używaj tylko wilgotnej tkaniny.
4. Nie używaj urządzenia Iomega StorCenter w pobliżu wody. Nie narażaj urządzenia Iomega StorCenter na
działanie wody.
5. Nie umieszczaj urządzenia Iomega StorCenter na nierównej powierzchni.
6. Nie umieszczać urządzenia StorCenter w pobliżu grzejnika ani innych urządzeń grzewczych.
7. Należy zapewnić właściwą wentylację (odległość co najmniej 6 cali lub 127 mm) z przodu i z tyłu
urządzenia StorCenter.
8. Nie deptaj przewodu zasilającego ani nie umieszczaj na nim żadnych przedmiotów.
9. Nieprawidłowa wymiana baterii może być przyczyną wybuchu.. Baterie należy wymieniać na takie same
lub ich zamienniki zalecane przez producenta urządzenia. Zużyte baterie należy utylizować zgodnie z
lokalnymi, regionalnymi i krajowymi rozporządzeniami.
W przypadku wystąpienia każdej z poniższych sytuacji odłącz urządzenie Iomega StorCenter od gniazdka
ściennego i skontaktuj się z pomocą techniczną: przewód zasilacza lub wtyczka są uszkodzone, urządzenie
Iomega StorCenter zostało narażone na kontakt z płynem, urządzanie Iomega StorCenter nie działa prawidłowo,
pomimo używania zgodnie z zaleceniami, urządzenie Iomega StorCenter zostało upuszczone lub obudowa jest
uszkodzona.
Ograniczona gwarancja
Firma Iomega, na czas trwania okresu gwarancyjnego przedstawionego poniżej, udziela gwarancji, że niniejszy produkt jest wolny
od wad materiałowych i wykonawczych. Nieprzenaszalna gwarancja przysługuje tylko pierwszemu nabywcy i tylko w przypadku
nabycia produktu do zastosowań komercyjnych. Za dzień rozpoczęcia okresu objętego gwarancją uznaje się datę zakupu; okres
trwa trzy (3) lata dla nowych produktów lub dziewięćdziesiąt (90) dni dla produktów odnawianych Iomega.
Tato záruka se nevztahuje na: (a) softwarové produkty Iomega; (b) spotřební komponenty, např. pojistky nebo žárovky, nebo
(c) produkty, hardware nebo software třetích osob dodávaný s výrobky, na které je poskytována záruka. Iomega neposkytuje
žádné záruky na tyto výrobky, které – pokud tvoří součást dodávky - jsou poskytovány “TAK, JAK JSOU”. Tato záruka také vylučuje
poškození způsobené nehodou, chybným použitím, nesprávnou aplikací, použitím médií, která společnost Iomega neschválila,
vystavení médií nadměrnému působení magnetických polí nebo vlivů vnějšího prostředí.
Vaším jediným a výhradním opravným prostředkem vpřípadě závady, na kterou se vztahuje záruka, bude oprava nebo výměna
vadného výrobku dle výhradního uvážení společnosti Iomega a na její náklady (poštovné může být vyúčtováno). Společnost
Iomega přitom může použít nové i repasované díly nebo výrobky. Na vyměněné díly nebo výrobky se bude vztahovat záruka po
zbytek původní záruční lhůty nebo tři (3) měsíce od data odeslání takového dílu nebo výrobku podle toho, která lhůta je delší.
Nebude-li společnost Iomega schopna vadný výrobek opravit nebo vyměnit, bude vaším výhradním alternativním opravným
prostředkem vrácení původní kupní ceny.
Výše uvedené ustanovení představuje celý závazek společnosti Iomega vůči vám vyplývající z této záruky. SPOLEČNOST IOMEGA
NEBUDE VŽÁDNÉM PŘÍPADĚ ODPOVĚDNÁ ZA JAKÉKOLI NEPŘÍMÉ, NÁHODNÉ, NÁSLEDNÉ NEBO ZVLÁŠTNÍ ŠKODY NEBO ZTRÁTY,
VČETNĚ ZTRÁTY DAT, MOŽNOSTI POUŽITÍ NEBO ZISKU, A TO I VPŘÍPADĚ, ŽE SPOLEČNOST IOMEGA BYLA NA MOŽNOST TAKOVÝCH
ŠKOD UPOZORNĚNA. Odpovědnost společnosti Iomega nebude vžádném případě vyšší než původní kupní cena jednotky nebo
disku jako média. Některé jurisdikce neumožňují výjimky zomezení náhodných nebo následných škod či jejich omezení, takže
výše uvedená omezení nebo výjimky se na vás nemusí vztahovat.
Nárok na záruční servis
Žádáte-li ozáruční servis během záruční doby, musíte se obrátit na společnost Iomega. Zdůvodu rozdílných technologických
atržních podmínek se zásady apostup zákaznické podpory společnosti Iomega (včetně poplatků za služby) mohou měnit.
Chcete-li získat aktuální informace ozásadách nebo záručních službách, navštivte naše webové stránky
www.iomega.com/supportpolicy.html nebo napište na adresu: Iomega Customer Service, 4059 South 1900 West, Roy, UT 84067.
Kontaktní informace zákaznické podpory v Evropě najdete na webových stránkách podpory www.iomega.com/europe/support.
Bude-li uznán nárok na záruční servis výrobku, budete požádáni, abyste výrobek zaslali společnosti Iomega společně spřesným
názvem aautorizačním návratovým číslem, které naleznete na webových stránkách nebo uobchodního zástupce společnosti
Iomega, adokladem ozakoupení. Společnost Iomega nebude během záručního servisu chránit, obnovovat ani vracet vaše data,
proto data před odesláním výrobku na opravu zálohujte.
Omezení
VÝŠE UVEDENÁ ZÁRUKA JE VÝHRADNÍ A NAHRAZUJE VŠECHNY OSTATNÍ VÝSLOVNÉ NEBO ODVOZENÉ ZÁRUKY. Společnost IOMEGA
se vrozsahu povoleném platnými zákony VÝSLOVNĚ ZŘÍKÁ VŠECH ODVOZENÝCH ZÁRUK VČETNĚ VŠECH ODVOZENÝCH ZÁRUK
OBCHODOVATELNOSTI NEBO VHODNOSTI PRO URČITÝ ÚČEL. Doba platnosti veškerých odvozených záruk vyžadovaných platnými
zákony bude omezena na výslovnou dobu platnosti záruky. Některé státy nebo jurisdikce neumožňují vyloučení odvozených
záruk nebo omezení doby platnosti odvozených záruk, takže výše uvedená omezení se na vás nemusí vztahovat. Tato záruka vám
poskytuje určitá zákonná práva a můžete mít také další práva, která se liší podle oblasti soudní příslušnosti. Případná žaloba na
porušení záruky na váš výrobek musí být podána do jednoho (1) roku od prvního dne, kdy mohla být taková žaloba podána.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44