23
stránkách www.iomegareg.com, získají prodloužení záruční lhůty, takže jejich celková záruční lhůta bude trvat tři (3) roky, a to ve všech
oblastech.
POZNÁMKA: Registraci musíte provézt v jednom z dostupných jazyků. Repasované výrobky nemají nárok na prodloužení záruky.
Tato záruka se nevztahuje na: (a) softwarové produkty Iomega; (b) spotřební komponenty, např. pojistky nebo žárovky, nebo (c) produkty,
hardware nebo software třetích osob dodávaný s výrobky, na které je poskytována záruka. Iomega neposkytuje žádné záruky na tyto výrobky,
které – pokud tvoří součást dodávky - jsou poskytovány “TAK, JAK JSOU”. Tato záruka také vylučuje poškození způsobené nehodou, chybným
použitím, nesprávnou aplikací, použitím médií, která společnost Iomega neschválila, vystavení médií nadměrnému působení magnetických
polí nebo vlivů vnějšího prostředí.
Vaším jediným a výhradním opravným prostředkem v případě závady, na kterou se vztahuje záruka, bude oprava nebo výměna vadného
výrobku dle výhradního uvážení společnosti Iomega a na její náklady (poštovné může být vyúčtováno). Společnost Iomega přitom může
použít nové i repasované díly nebo výrobky. Na vyměněné díly nebo výrobky se bude vztahovat záruka po zbytek původní záruční lhůty nebo
tři (3) měsíce od data odeslání takového dílu nebo výrobku podle toho, která lhůta je delší. Nebude-li společnost Iomega schopna vadný
výrobek opravit nebo vyměnit, bude vaším výhradním alternativním opravným prostředkem vrácení původní kupní ceny.
Výše uvedené ustanovení představuje celý závazek společnosti Iomega vůči vám vyplývající z této záruky. SPOLEČNOST IOMEGA NEBUDE
V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ ODPOVĚDNÁ ZA JAKÉKOLI NEPŘÍMÉ, NÁHODNÉ, NÁSLEDNÉ NEBO ZVLÁŠTNÍ ŠKODY NEBO ZTRÁTY, VČETNĚ ZTRÁTY
DAT, MOŽNOSTI POUŽITÍ NEBO ZISKU, A TO I V PŘÍPADĚ, ŽE SPOLEČNOST IOMEGA BYLA NA MOŽNOST TAKOVÝCH ŠKOD UPOZORNĚNA.
Odpovědnost společnosti Iomega nebude v žádném případě vyšší než původní kupní cena jednotky nebo disku jako média. Některé
jurisdikce neumožňují výjimky z omezení náhodných nebo následných škod či jejich omezení, takže výše uvedená omezení nebo výjimky se
na vás nemusí vztahovat.
Nárok na záruční servis
Žádáte-li o záruční servis během záruční doby, musíte se obrátit na společnost Iomega. Z důvodu rozdílných technologických a tržních
podmínek se zásady a postup zákaznické podpory společnosti Iomega (včetně poplatků za služby) mohou měnit. Chcete-li získat aktuální
informace o zásadách nebo záručních službách, navštivte naše webové stránky www.iomega.com/supportpolicy.html nebo napište na
adresu: Iomega Customer Service, 4059 South 1900 West, Roy, UT 84067. Kontaktní informace zákaznické podpory v Evropě najdete na
webových stránkách podpory www.iomega.com/europe/support. Bude-li uznán nárok na záruční servis výrobku, budete požádáni, abyste
výrobek zaslali společnosti Iomega společně s přesným názvem a autorizačním návratovým číslem, které naleznete na webových stránkách
nebo u obchodního zástupce společnosti Iomega, a dokladem o zakoupení. Společnost Iomega nebude během záručního servisu chránit,
obnovovat ani vracet vaše data, proto data před odesláním výrobku na opravu zálohujte.
Omezení
VÝŠE UVEDENÁ ZÁRUKA JE VÝHRADNÍ A NAHRAZUJE VŠECHNY OSTATNÍ VÝSLOVNÉ NEBO ODVOZENÉ ZÁRUKY. Společnost IOMEGA se v rozsahu
povoleném platnými zákony VÝSLOVNĚ ZŘÍKÁ VŠECH ODVOZENÝCH ZÁRUK VČETNĚ VŠECH ODVOZENÝCH ZÁRUK OBCHODOVATELNOSTI NEBO
VHODNOSTI PRO URČITÝ ÚČEL. Doba platnosti veškerých odvozených záruk vyžadovaných platnými zákony bude omezena na výslovnou dobu
platnosti záruky. Některé státy nebo jurisdikce neumožňují vyloučení odvozených záruk nebo omezení doby platnosti odvozených záruk,
takže výše uvedená omezení se na vás nemusí vztahovat. Tato záruka vám poskytuje určitá zákonná práva a můžete mít také další práva,
která se liší podle oblasti soudní příslušnosti. Případná žaloba na porušení záruky na váš výrobek musí být podána do jednoho (1) roku od
prvního dne, kdy mohla být taková žaloba podána.
Szybka instalacja
Przed zainstalowaniem nowego dysku twardego w urządzeniu Iomega sprawdź listę obsługiwanych dysków
twardych dostępną online pod adresem www.iomega.com/support, aby upewnić się, że dany dysk twardy się na
niej znajduje.
W przypadku zakupu bezdyskowego urządzenia NAS ix2-dl przed wykonaniem kolejnych kroków należy
zainstalować dysk twardy.
1. Użyj dołączonego przewodu sieciowego, aby podłączyć napęd do routera sieciowego.
2. Użyj dołączonego przewodu zasilającego, aby podłączyć urządzenie StorCenter ix2 do gniazdka
zapewniającego ochronę przed przepięciami.
3. Urządzenie zostanie uruchomione automatycznie.
4. Na komputerze podłączonym do sieci otwórz przeglądarkę internetową i przejdź do witryny www.myiomega.
com, aby skonfigurować urządzenie Iomega StorCenter ix2 do pracy w sieci.
Pod tym adresem dostępne są również inne opcje konfiguracji urządzenia StorCenter ix2. Użytkownik może
także zainstalować oprogramowanie opcjonalne takie jak Iomega Storage Manager umożliwiające wykrywanie
urządzenia w sieci. Treściami multimedialnymi można również zarządzać za pomocą rozwiązania Twonky™
Server i korzystać z funkcji tworzenia kopii zapasowych w programie QuickProtect. Pozostałe dostępne opcje
obejmują konfigurację chmury osobistej Iomega Personal Cloud i automatyczne uruchamianie interfejsu w celu
używania urządzenia StorCenter ix2.
UWAGA: Dodatkowe instrukcje zawarto w dokumencie Instrukcja konfiguracji chmury osobistej Iomega
Personal Cloud.
Używanie urządzenia StorCenter ix2
Wykrywanie urządzania za pomocą narzędzia Storage Manager
Iomega Storage Manager to oprogramowanie klienckie zapewniające obsługę wielu komputerów w urządzeniu
StorCenter ix2. Aby szybko wykryć urządzenie i przypisać mu literę dysku pozwalającą na przeglądanie jego
zawartości, należy zainstalować i uruchomić tę aplikację na wszystkich komputerach podłączonych do sieci.