Iomega StorCenter ix2 Rychlý návod

Typ
Rychlý návod

Tato příručka je také vhodná pro

22
1. Pomocí přiloženého síťového kabelu ipojte jednotku k síťovému směrovači.
2. Pomocí přiloženého napájecího kabelu připojte zařízení StorCenter ix2 ke zdroji napájení s přepěťovou
ochranou.
3. Zařízení se spustí automaticky.
4. Na počítači, který je připojen k síti, spusťte webový prohlížeč a na adrese www.myiomega.com nastavte
vaše zařízení Iomega StorCenter ix2 pro ipojení k síti.
Na této webové stránce najdete několik možností, jak nastavit a konfigurovat zařízení StorCenter ix2. Můžete
instalovat volitelné softwarové komponenty, jako je správce Iomega Storage Manager, který slouží ke zjištění
zařízení ve vaší síti. Také můžete prostřednictvím aplikace Twonky™ Server spravovat mediální obsah nebo
provádět zálohování díky aplikaci QuickProtect. Dále můžete také nastavit službu Iomega Personal Cloud nebo
automatické spuštění rozhraní pro práci se zařízením StorCenter ix2.
POZNÁMKA: Více informací naleznete v průvodci nastavením služby Iomega Personal Cloud.
Používání zařízení StorCenter ix2
Zjištění zařízení pomocí softwaru Storage Manager
Iomega Storage Manager je klientský software, který umožňuje více počítačům přistupovat k zařízení StorCenter
ix2. Nainstalujte a používejte tuto aplikaci na každém počítači, který je připojen k síti. Umožní vám rychle zjistit
zařízení a sdíleným složkám zařízení přiřadit písmena jednotek tak, abyste jimi mohli procházet.
POZNÁMKA: Na webových stránkách podpory naleznete různé verze aplikace Iomega Storage Manager
pro počítače s operačními systémy Windows, Mac a Linux. Kompatibilitu operačního systému můžete
zkontrolovat na webových stránkách.
Odpojení zařízení StorCenter ix2
Zařízení StorCenter ix2 je navrženo tak, aby bylo v síti používáno nepřetržitě. Pokud chcete zařízení restartovat,
jednoduše jej vypněte a znovu zapněte pomocí spínače napájení. Zařízení StorCenter ix2 je možné v síti zjistit již
několik sekund po spuštění.
UPOZORNĚNÍ: Během přenosu dat neodpojujte toto ani žádné jiné úložné zařízení. Jinak může dojít ke
ztrátě dat.
Zálohování zařízení
Aby byla vaše důležitá data stále chráněna, společnost Iomega doporučuje provádět pravidelná celková
zálohování zařízení a častá zálohování dat. Kompletní pokyny k nastavení a více informací o způsobech
zálohování naleznete v souborech s nápovědou k softwaru ve webovém rozhraní správy zařízení.
Uživatelská příručka
Kompletní uživatelskou příručku, další pokyny ke konfiguraci a nejnovější software ke stažení naleznete na
stránce www.iomega.com/support (Angličtina).
Bezpečnostní informace
i provádění libovolné práce na Iomega iConnect dodržujte následující pokyny:
1. Dodržujte veškeré pokyny uvedené na Iomega StorCenter a v dokumentaci.
2. Používejte pouze napájecí kabel dodávaný s Iomega StorCenter. Vždy používejte napájecí kabel určený pro vaší zemi.
3. Před čištěním Iomega StorCenter odpojte od napájení. Nepoužívejte tekuté nebo aerosolové čisticí prostředky. Na čištění používejte
vlhký hadřík.
4. Iomega StroCenter nepoužívejte v blízkosti vody. Nepolévejte Iomega StorCenter vodou ani ji nelijte dovnitř.
5. Nepokládejte Iomega StorCenter na nestabilní povrch.
6. Zařízení StorCenter neumisťujte poblíž nebo přímo na radiátor či jiný zdroj tepla.
7. Zajistěte, aby zařízení StorCenter mělo dostatečný prostor k ventilaci (alespoň 6“ nebo 127 mm) před i za zařízením.
8. Nešlapejte na napájecí kabel, ani na něj nic nepokládejte.
9. i chybné výměně baterie hrozí její exploze. K výměně používejte jen stejný nebo rovnocenný typ baterie doporučený výrobcem
zařízení. Baterie likvidujte v souladu s místními, státními nebo evropskými předpisy.
Pokud dojde k některé z následujících situací, odpojte IomegaStorCenter ze zásuvky a obraťte se na technickou podporu: je poškozený
napájecí kabel či strčka, do Iomega StorCenter se dostala voda, Iomega StorCenter při dodržení provozních pokynů nefunguje správně,
Iomega StorCenter upadla nebo je poškozené pouzdro.
Omezená záruka
Společnost Iomega ručí za skutečnost, že tento produkt neobsahuje žádné vady materiálu či vady způsobené v procesu výroby, a to po celou
dobu platnosti záruční lhůty. Tato záruka je nepřenosná a je tedy platná pouze ve vztahu k prvnímu koncovému uživateli a kupci výrobku.
Záruční doba začíná dnem zakoupení výrobku a trvá po dobu jednoho (1) roku pro výrobky zakoupené v Americe, v jižní a jihovýchodní Asii,
devadesát (90) dní pro repasované výrobky Iomega zakoupené v uvedených zemích, nebo dva (2) roky pro výrobky zakoupené koncovým
uživatelem v Evropě, na Středním východě nebo v Africe. Zákazníci, kteří zaregistrují nové výrobky do 90 dnů od nákupu na webových
23
stránkách www.iomegareg.com, získají prodloužení záruční lhůty, takže jejich celková záruční lhůta bude trvat tři (3) roky, a to ve všech
oblastech.
POZNÁMKA: Registraci musíte provézt v jednom z dostupných jazyků. Repasované výrobky nemají nárok na prodloužení záruky.
Tato záruka se nevztahuje na: (a) softwarové produkty Iomega; (b) spotřební komponenty, např. pojistky nebo žárovky, nebo (c) produkty,
hardware nebo software třetích osob dodávaný s výrobky, na které je poskytována záruka. Iomega neposkytuje žádné záruky na tyto výrobky,
které – pokud tvoří součást dodávky - jsou poskytoványTAK, JAK JSOU”. Tato záruka také vylučuje poškození způsobené nehodou, chybným
použitím, nesprávnou aplikací, použitím médií, která společnost Iomega neschválila, vystavení médií nadměrnému působení magnetických
polí nebo vlivů vnějšího prostředí.
Vaším jediným a výhradním opravným prostředkem v případě závady, na kterou se vztahuje záruka, bude oprava nebo výměna vadného
výrobku dle výhradního uvážení společnosti Iomega a na její náklady (poštovné může být vyúčtováno). Společnost Iomega přitom může
použít nové i repasované díly nebo výrobky. Na vyměněné díly nebo výrobky se bude vztahovat záruka po zbytek původní záruční lhůty nebo
i (3) měsíce od data odeslání takového dílu nebo výrobku podle toho, která lhůta je delší. Nebude-li společnost Iomega schopna vadný
výrobek opravit nebo vyměnit, bude vaším výhradním alternativním opravným prostředkem vrácení původní kupní ceny.
Výše uvedené ustanovení představuje celý závazek společnosti Iomega vůči vám vyplývající z této záruky. SPOLEČNOST IOMEGA NEBUDE
V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ ODPOVĚDNÁ ZA JAKÉKOLI NEPŘÍMÉ, NÁHODNÉ, NÁSLEDNÉ NEBO ZVLÁŠTNÍ ŠKODY NEBO ZTRÁTY, VČETNĚ ZTRÁTY
DAT, MOŽNOSTI POUŽITÍ NEBO ZISKU, A TO I V PŘÍPADĚ, ŽE SPOLEČNOST IOMEGA BYLA NA MOŽNOST TAKOVÝCH ŠKOD UPOZORNĚNA.
Odpovědnost společnosti Iomega nebude v žádném případě vyšší než původní kupní cena jednotky nebo disku jako média. Některé
jurisdikce neumožňují výjimky z omezení náhodných nebo následných škod či jejich omezení, takže výše uvedená omezení nebo výjimky se
na vás nemusí vztahovat.
Nárok na záruční servis
Žádáte-li o záruční servis během záruční doby, musíte se obrátit na společnost Iomega. Z důvodu rozdílných technologických a tržních
podmínek se zásady a postup zákaznické podpory společnosti Iomega (včetně poplatků za služby) mohou měnit. Chcete-li získat aktuální
informace o sadách nebo záručních službách, navštivte naše webové stránky www.iomega.com/supportpolicy.html nebo napište na
adresu: Iomega Customer Service, 4059 South 1900 West, Roy, UT 84067. Kontaktní informace zákaznické podpory v Evropě najdete na
webových stránkách podpory www.iomega.com/europe/support. Bude-li uznán nárok na záruční servis výrobku, budete požádáni, abyste
výrobek zaslali společnosti Iomega společně s přesným názvem a autorizačním návratovým číslem, které naleznete na webových stránkách
nebo u obchodního zástupce společnosti Iomega, a dokladem o zakoupení. Společnost Iomega nebude během záručního servisu chránit,
obnovovat ani vracet vaše data, proto data před odesláním výrobku na opravu zálohujte.
Omezení
VÝŠE UVEDENÁ ZÁRUKA JE VÝHRADNÍ A NAHRAZUJE VŠECHNY OSTATNÍ VÝSLOVNÉ NEBO ODVOZENÉ ZÁRUKY. Společnost IOMEGA se v rozsahu
povoleném platnými zákony VÝSLOVNĚ ZŘÍKÁ VŠECH ODVOZENÝCH ZÁRUK VČETNĚ VŠECH ODVOZENÝCH ZÁRUK OBCHODOVATELNOSTI NEBO
VHODNOSTI PRO URČITÝ ÚČEL. Doba platnosti veškerých odvozených záruk vyžadovaných platnými zákony bude omezena na výslovnou dobu
platnosti záruky. Některé státy nebo jurisdikce neumožňují vyloučení odvozených záruk nebo omezení doby platnosti odvozených záruk,
takže výše uvedená omezení se na vás nemusí vztahovat. Tato záruka vám poskytuje určitá zákonná práva a můžete mít také další práva,
která se liší podle oblasti soudní příslušnosti. Případná žaloba na porušení záruky na váš výrobek musí být podána do jednoho (1) roku od
prvního dne, kdy mohla být taková žaloba podána.
Szybka instalacja
Przed zainstalowaniem nowego dysku twardego w urdzeniu Iomega sprawdź listę obsługiwanych dysków
twardych dostępną online pod adresem www.iomega.com/support, aby upewnić się, że dany dysk twardy się na
niej znajduje.
W przypadku zakupu bezdyskowego urządzenia NAS ix2-dl przed wykonaniem kolejnych kroków należy
zainstalować dysk twardy.
1. Użyj dołączonego przewodu sieciowego, aby podłączyć napęd do routera sieciowego.
2. Użyj dołączonego przewodu zasilającego, aby podłączyć urządzenie StorCenter ix2 do gniazdka
zapewniającego ochronę przed przepięciami.
3. Urządzenie zostanie uruchomione automatycznie.
4. Na komputerze podłączonym do sieci otwórz przeglądarkę internetową i przejdź do witryny www.myiomega.
com, aby skonfigurować urządzenie Iomega StorCenter ix2 do pracy w sieci.
Pod tym adresem dostępne są również inne opcje konfiguracji urządzenia StorCenter ix2. Użytkownik może
także zainstalować oprogramowanie opcjonalne takie jak Iomega Storage Manager umożliwiające wykrywanie
urządzenia w sieci. Treściami multimedialnymi można również zarządzać za pomocą rozwiązania Twonky™
Server i korzystać z funkcji tworzenia kopii zapasowych w programie QuickProtect. Pozostałe dostępne opcje
obejmują konfigurację chmury osobistej Iomega Personal Cloud i automatyczne uruchamianie interfejsu w celu
używania urządzenia StorCenter ix2.
UWAGA: Dodatkowe instrukcje zawarto w dokumencie Instrukcja konfiguracji chmury osobistej Iomega
Personal Cloud.
Używanie urządzenia StorCenter ix2
Wykrywanie urządzania za pomocą narzędzia Storage Manager
Iomega Storage Manager to oprogramowanie klienckie zapewniające obsługę wielu komputerów w urządzeniu
StorCenter ix2. Aby szybko wykryć urdzenie i przypisać mu literę dysku pozwalającą na przeglądanie jego
zawartości, należy zainstalować i uruchomić tę aplikację na wszystkich komputerach podłączonych do sieci.
24
UWAGA: Oprogramowanie Iomega Storage Manager jest dostępne w wersjach dla komputerów z systemami
Windows, Mac i Linux. Informacje dotyczące obsługiwanych systemów operacyjnych są dostępne na witrynie
internetowej.
Odłączanie urządzenia StorCenter ix2
Urządzenie StorCenter ix2 jest przystosowane do ciągłej pracy w sieci. Aby ponownie uruchomić urządzenie,
wystarczy je wyłączyć za pomocą przełącznika zasilania i włączyć ponownie. Urządzenie StorCenter ix2 jest
wykrywane w ciągu kilku sekund po włączeniu.
OSTRZEŻENIE: aby uniknąć utraty danych, tego urządzania ani innych podłączonych urządzeń
magazynujących nie można odłączać podczas przesyłania danych.
Wykonywanie kopii zapasowych z wykorzystaniem urządzenia
Firma Iomega zaleca okresowe wykonywanie kopii zapasowych systemu oraz częste wykonywanie kopii
zapasowych danych, aby zapewnić pełną ochronę najważniejszych danych. Aby uzyskać pełne instrukcje i więcej
informacji na temat strategii tworzenia kopii zapasowych, należy zapoznać się z plikami pomocy dostępnymi w
interfejsie w przeglądarce internetowej dotyczącymi zarządzania urządzeniem.
Instrukcja obsługi
Pod adresem www.iomega.com/support dostępna jest pełna instrukcja obsługi, dodatkowe instrukcje dotyczące
konfiguracji i najnowsze oprogramowanie do pobrania.
Informacje o bezpiecze stwie
Podczas używania napędu Iomega StorCenter należy zastosować się do poniższych wytycznych:
1. Wykonuj polecenia opisane na napędzie Iomega StorCenter i w dokumentacji.
2. Używaj tylko kabla zasilacza dostarczonego z urządzeniem Iomega StorCenter. Zawsze używaj odpowiedniego kabla zasilacza dla
danego kraju.
3. Przed czyszczeniem urządzenia odłącz je od zasilania. Nie używaj płynów ani środków czyszczących w aerozolu. Używaj tylko
wilgotnej tkaniny.
4. Nie używaj urdzenia Iomega StorCenter w pobliżu wody. Nie narażaj urządzenia Iomega StorCenter na działanie wody.
5. Nie umieszczaj urządzenia Iomega StorCenter na nierównej powierzchni.
6. Nie umieszczać urządzenia StorCenter w pobliżu grzejnika ani innych urządzeń grzewczych.
7. Należy zapewnić właściwą wentylację (odległość co najmniej 6 cali lub 127 mm) z przodu i z tyłu urdzenia StorCenter.
8. Nie deptaj przewodu zasilającego ani nie umieszczaj na nim żadnych przedmiotów.
9. Nieprawidłowa wymiana baterii może być przyczyną wybuchu.. Baterie należy wymieniać na takie same lub ich zamienniki zalecane
przez producenta urządzenia. Zużyte baterie należy utylizować zgodnie z lokalnymi, regionalnymi i krajowymi rozporządzeniami.
W przypadku wystąpienia każdej z poniższych sytuacji odłącz urdzenie Iomega StorCenter od gniazdka ściennego i skontaktuj się z
pomocą techniczną: przewód zasilacza lub wtyczka są uszkodzone, urządzenie Iomega StorCenter zostało narażone na kontakt z płynem,
urządzanie Iomega StorCenter nie działa prawidłowo, pomimo używania zgodnie z zaleceniami, urządzenie Iomega StorCenter zostało
upuszczone lub obudowa jest uszkodzona.
Omezená záruka
Společnost Iomega ručí za skutečnost, že tento produkt neobsahuje žádné vady materiálu či vady způsobené v procesu výroby, a to po celou
dobu platnosti záruční lhůty. Tato záruka je nepřenosná a je tedy platná pouze ve vztahu k prvnímu koncovému uživateli a kupci výrobku.
Záruční doba začíná dnem zakoupení výrobku a trvá po dobu jednoho (1) roku pro výrobky zakoupené v Americe, v jižní a jihovýchodní Asii,
devadesát (90) dní pro repasované výrobky Iomega zakoupené v uvedených zemích, nebo dva (2) roky pro výrobky zakoupené koncovým
uživatelem v Evropě, na Středním východě nebo v Africe. Zákazníci, kteří zaregistrují nové výrobky do 90 dnů od nákupu na webových
stránkách www.iomegareg.com, získají prodloužení záruční lhůty, takže jejich celková záruční lhůta bude trvat tři (3) roky, a to ve všech
oblastech.
POZNÁMKA: Registraci musíte provézt v jednom z dostupných jazyků. Repasované výrobky nemají nárok na prodloužení záruky.
Tato záruka se nevztahuje na: (a) softwarové produkty Iomega; (b) spotřební komponenty, např. pojistky nebo žárovky, nebo (c) produkty,
hardware nebo software třetích osob dodávaný s výrobky, na které je poskytována záruka. Iomega neposkytuje žádné záruky na tyto výrobky,
které – pokud tvoří součást dodávky - jsou poskytoványTAK, JAK JSOU”. Tato záruka také vylučuje poškození způsobené nehodou, chybným
použitím, nesprávnou aplikací, použitím médií, která společnost Iomega neschválila, vystavení médií nadměrnému působení magnetických
polí nebo vlivů vnějšího prostředí.
Vaším jediným a výhradním opravným prostředkem v případě závady, na kterou se vztahuje záruka, bude oprava nebo výměna vadného
výrobku dle výhradního uvážení společnosti Iomega a na její náklady (poštovné může být vyúčtováno). Společnost Iomega přitom může
použít nové i repasované díly nebo výrobky. Na vyměněné díly nebo výrobky se bude vztahovat záruka po zbytek původní záruční lhůty nebo
i (3) měsíce od data odeslání takového dílu nebo výrobku podle toho, která lhůta je delší. Nebude-li společnost Iomega schopna vadný
výrobek opravit nebo vyměnit, bude vaším výhradním alternativním opravným prostředkem vrácení původní kupní ceny.
Výše uvedené ustanovení představuje celý závazek společnosti Iomega vůči vám vyplývající z této záruky. SPOLEČNOST IOMEGA NEBUDE
V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ ODPOVĚDNÁ ZA JAKÉKOLI NEPŘÍMÉ, NÁHODNÉ, NÁSLEDNÉ NEBO ZVLÁŠTNÍ ŠKODY NEBO ZTRÁTY, VČETNĚ ZTRÁTY
DAT, MOŽNOSTI POUŽITÍ NEBO ZISKU, A TO I V PŘÍPADĚ, ŽE SPOLEČNOST IOMEGA BYLA NA MOŽNOST TAKOVÝCH ŠKOD UPOZORNĚNA.
Odpovědnost společnosti Iomega nebude v žádném případě vyšší než původní kupní cena jednotky nebo disku jako média. Některé
jurisdikce neumožňují výjimky z omezení náhodných nebo následných škod či jejich omezení, takže výše uvedená omezení nebo výjimky se
na vás nemusí vztahovat.
Nárok na záruční servis
25
Žádáte-li o záruční servis během záruční doby, musíte se obrátit na společnost Iomega. Z důvodu rozdílných technologických a tržních
podmínek se zásady a postup zákaznické podpory společnosti Iomega (včetně poplatků za služby) mohou měnit. Chcete-li získat aktuální
informace o sadách nebo záručních službách, navštivte naše webové stránky
www.iomega.com/supportpolicy.html nebo napište na adresu: Iomega Customer Service, 4059 South 1900 West, Roy, UT 84067. Kontaktní
informace zákaznické podpory v Evropě najdete na webových stránkách podpory www.iomega.com/europe/support. Bude-li uznán nárok na
záruční servis výrobku, budete požádáni, abyste výrobek zaslali společnosti Iomega společně s přesným názvem a autorizačním návratovým
číslem, které naleznete na webových stránkách nebo u obchodního zástupce společnosti Iomega, a dokladem o zakoupení. Společnost
Iomega nebude během záručního servisu chránit, obnovovat ani vracet vaše data, proto data před odesláním výrobku na opravu zálohujte.
Omezení
VÝŠE UVEDENÁ ZÁRUKA JE VÝHRADNÍ A NAHRAZUJE VŠECHNY OSTATNÍ VÝSLOVNÉ NEBO ODVOZENÉ ZÁRUKY. Společnost IOMEGA se v rozsahu
povoleném platnými zákony VÝSLOVNĚ ZŘÍKÁ VŠECH ODVOZENÝCH ZÁRUK VČETNĚ VŠECH ODVOZENÝCH ZÁRUK OBCHODOVATELNOSTI NEBO
VHODNOSTI PRO URČITÝ ÚČEL. Doba platnosti veškerých odvozených záruk vyžadovaných platnými zákony bude omezena na výslovnou dobu
platnosti záruky. Některé státy nebo jurisdikce neumožňují vyloučení odvozených záruk nebo omezení doby platnosti odvozených záruk,
takže výše uvedená omezení se na vás nemusí vztahovat. Tato záruka vám poskytuje určitá zákonná práva a můžete mít také další práva,
která se liší podle oblasti soudní příslušnosti. Případná žaloba na porušení záruky na váš výrobek musí být podána do jednoho (1) roku od
prvního dne, kdy mohla být taková žaloba podána.
Быстрая установка
Прежде чем установить новый жесткий диск в устройство Iomega, проверьте список совместимых жестких
дисков в Интернете по адресу www.iomega.com/support на предмет утвержденных и поддерживаемых
марок и моделей жестких дисков.
Если вы приобрели бездисковое устройство NAS ix2-dl, необходимо установить жесткий диск, перед тем
как приступить к выполнению следующих действий.
1. Для подключения жесткого диска к сетевому маршрутизатору используйте сетевой кабель из
комплекта поставки.
2. Для подключения StorCenter ix2 к защищенному от перенапряжений источнику электропитания
используйте прилагаемый кабель питания.
3. Питание устройства включится автоматически.
4. Для установки устройства Iomega StorCenter ix2 в сети откройте веб-браузер с компьютера в сети и
перейдите на веб-сайт www.myiomega.com.
Есть несколько способов установки и настройки устройства StorCenter ix2 с данной веб-страницы. Можно
установить дополнительные компоненты программного обеспечения, например, Iomega Storage Manager
для обнаружения устройства в сети. Также можно управлять мультимедийным содержимым при помощи
Twonky™ Server и пользоваться возможностями резервного копирования при помощи QuickProtect. В
число прочих функций входят установка Iomega Personal Cloud и автоматический запуск интерфейса
устройства для немедленного начала использования StorCenter ix2.
ПРИМЕЧАНИЕ. Для дальнейших инструкций ознакомьтесь с руководством по установке Iomega Personal
Cloud.
Использование StorCenter ix2
Обнаружение устройства при помощи Storage Manager
Iomega Storage Manager — это клиентская программа, позволяющая нескольким компьютерам
взаимодействовать с StorCenter ix2. Для быстрого обнаружения устройства и присвоения букв диска
общим папкам устройства установите и запустите данное приложение на каждом компьютере,
подключенном к сети.
ПРИМЕЧАНИЕ. На веб-сайте технической поддержки доступны отдельные версии Iomega Storage
Manager для компьютеров под управлением Windows, Mac и Linux. Проверьте на веб-сайте
совместимость с операционными системами.
Отсоединение устройства StorCenter ix2 Center
Устройство StorCenter ix2 разработано для постоянного использования в сети. Для перезагрузки данного
устройства просто выключите его, используя выключатель питания, а затем снова включите. Устройство
StorCenter ix2 будет обнаружено через несколько секунд после загрузки.
ОСТОРОЖНО! Для предотвращения потери данных не отключайте это устройство или любой
подключенный накопитель во время передачи данных.
Резервное копирование устройства
Компания Iomega рекомендует периодически выполнять полное резервное копирование устройства
и частое резервное копирование данных для обеспечения постоянной защиты важнейших данных.
Для получения подробных пошаговых инструкций и дополнительных сведений о стратегии резервного
копирования ознакомьтесь со справочными файлами по программному обеспечению в веб-интерфейсе
управления устройством.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36

Iomega StorCenter ix2 Rychlý návod

Typ
Rychlý návod
Tato příručka je také vhodná pro