Dymo LabelWriter 4XL, LabelWriter® 450 Rychlý návod

49
Stažení softwaru DYMO Label
Nejnovější verzi softwaru DYMO Label si můžete stáhnout ze
stránky support.dymo.com.
V nabídce Nápověda si můžete zobrazit následující:
Nápověda k aplikaci DYMO Label v.8
Uživatelský manuál k aplikaci DYMO Label v.8
Uživatelský manuál k tiskárně LabelWriter
Zaregistrujte se na stránce www.dymo.com/
register
Když poprvé otevřete software, zobrazí se vám výzva, abyste svůj produkt
zaregistrovali. Díky registraci získáte nové informace a aktualizace.
Během procesu registrace budete vyzváni, abyste zadali sériové číslo
své tiskárny štítků. Sériové číslo je umístěno na spodní straně tiskárny.
Kompletní informace o používání tiskárny LabelWriter najdete
v Uživatelském manuálu pro LabelWriter, kterou si můžete stáhnout
z následujících umístění:
support.dymo.com
Z nabídky
Nápověda
v softwaru
DYMO Label
Pomocí QR kódu pro stažení do vašeho mobilního zařízení
S/N 00000-0000000
Štítek se
sériovým
číslem
Stručný průvodce
50
Připojení tiskárny LabelWriter
Nepřipojujte tiskárnu k počítači, dokud se nedokončí instalace
softwaru.
Postup připojení k napájení
1 Připojte napájecí kabel k síťovému adaptéru.
2 Připojte síťový adaptér do konektoru napájení na spodní straně
tiskárny.
3 Druhý konec napájecí šňůry zapojte do síťové napájecí zásuvky.
4 Připojte USB kabel do USB portu na spodní straně tiskárny.
5 Protáhněte napájecí kabel a USB kabel drážkami kabelu a
zapněte tiskárnu.
6 Když je software kompletně nainstalován, připojte druhý konec
USB kabelu do volného USB portu na vašem počítači.
ťový adaptér
Napájecí kabel
USB
24VDC
Vypínač
USB
Drážka
kabelu
51
Vkládání štítků
Vložení role štítků
1 Nasuňte roli štítků na vřeteno tak, aby se štítky podávaly
zespodu a levá strana role štítků byla pevně přitisknuta ke
straně cívky.
2 Přitiskněte vodítko cívky pevně ke straně role štítků, aby mezi
rolí a cívkou nezůstala mezera.
3 Vložte cívku štítků do otvoru na krytu tak, aby se štítky odvíjely
spodní stranou role
.
4
Zarovnejte levý okraj štítku s levým okrajem otvoru pro podání
štítku a zasuňte štítek do otvoru.
5 Tiskárna automaticky podá štítek, přičemž se zastaví
na začátku prvního štítku.
DŮLEŽITÉ! Aby se štítky během tisku správně podávaly:
Přitiskněte vodítko cívky pevně ke straně role štítků,
aby mezi nimi nezůstala mezera.
Zaveďte štítek tak, aby jeho levý okraj lícoval s levým
okrajem otvoru pro podání štítku.
Vodítko cívky
Vřeteno cívky
Zarovnejte
štítky
klevému
okraji
52
2 roky záruky na váš DYMO výrobek
Váš elektronický DYMO výrobek je prodáván s 2-letou zárukou od data nákupu, vztahující se na materiálové a výrobní vady. DYMO vám opraví
nebo vymění váš přístroj zdarma za následujících podmínek:
1 Přístroje vrácené v rámci této záruky musí být doručeny spolu s popisem závady, dokladem o nákupu a kompletními údaji k zaslání přístroje
zpět: jménem, telefonem, úplnou adresou (ulice, číslo domu, PSČ, město, stát).
2 Přístroje zasílané zpět musí být adekvátně zabaleny. DYMO nepřebírá záruku za poškození nebo ztrátu zboží během přepravy od
zákazníka.
3 Přístroje musí být užívány výhradně podle návodu k použití dodávaného spolu s přístrojem. DYMO nepřebírá záruku za jakékoli závady
způsobené náhodou, nesprávným použitím, úpravou přístroje nebo nedbalostí.
4 Společnost DYMO se zříká veškeré odpovědnosti za jakékoli následné ztráty, škody nebo výdaje plynoucí z užívání zařízení a jejich
příslušenství s tím, že není vyloučena odpovědnost za úmrtí nebo poranění osob způsobená těmito výrobky.
5 Tiskárny DYMO jsou určeny pouze k používání se štítky značky DYMO. Tato záruka se nevztahuje na nesprávnou funkci nebo poškození, k
nimž došlo v důsledku používání štítků jiných dodavatelů.
6 Tato záruka nijak neomezuje vaše zákonná práva zákazníka.
Zaregistrujte se na 2+1 rok záruka
Registrujte Váš nový DYMO produkt a získejte 1 dodatečný rok záruky. Jako registrovaný uživatel budete mít rovněž nárok na:
Technickou podporu
Užitečné rady a tipy
Speciální nabídky a informace o nových produktech
Jestliže Váš produkt dnes zaregistrujete, obdržíte zakrátko certifikát prodloužené záruční doby. Navštivte www.dymo.com/register
Co dělat, když váš přístroj nefunguje?
DYMO nabízí následující možnosti:
DYMO webová stránka: Navštivte stránky www.dymo.com, na kterých naleznete potřebnou pomoc. Klikněte na sekci “Podpora”, kde
získáte informace o DYMO výrobcích - odpovědi na nejčastěji kladené dotazy a řešení známých problémů. Informace naleznete i v návodu
k použití.
DYMO Helpdesk: Můžete též kontaktovat naši společnost telefonicky, pracovníci našeho zákaznického servisu se vám budou snažit
pomoci určit druh problému a navrhnout řešení:
CZ 239 016 817 Intl +44 203 564 8356
Poprodejní servis: v případě poruchy štítkovače si tento můžete zaregistrovat na webových stránkách www.dymoservice.com, zde Vám
budou poskytnuty instrukce kterak poslat štítkovač na opravu.
/