52
2 roky záruky na váš DYMO výrobek
Váš elektronický DYMO výrobek je prodáván s 2-letou zárukou od data nákupu, vztahující se na materiálové a výrobní vady. DYMO vám opraví
nebo vymění váš přístroj zdarma za následujících podmínek:
1 Přístroje vrácené v rámci této záruky musí být doručeny spolu s popisem závady, dokladem o nákupu a kompletními údaji k zaslání přístroje
zpět: jménem, telefonem, úplnou adresou (ulice, číslo domu, PSČ, město, stát).
2 Přístroje zasílané zpět musí být adekvátně zabaleny. DYMO nepřebírá záruku za poškození nebo ztrátu zboží během přepravy od
zákazníka.
3 Přístroje musí být užívány výhradně podle návodu k použití dodávaného spolu s přístrojem. DYMO nepřebírá záruku za jakékoli závady
způsobené náhodou, nesprávným použitím, úpravou přístroje nebo nedbalostí.
4 Společnost DYMO se zříká veškeré odpovědnosti za jakékoli následné ztráty, škody nebo výdaje plynoucí z užívání zařízení a jejich
příslušenství s tím, že není vyloučena odpovědnost za úmrtí nebo poranění osob způsobená těmito výrobky.
5 Tiskárny DYMO jsou určeny pouze k používání se štítky značky DYMO. Tato záruka se nevztahuje na nesprávnou funkci nebo poškození, k
nimž došlo v důsledku používání štítků jiných dodavatelů.
6 Tato záruka nijak neomezuje vaše zákonná práva zákazníka.
Zaregistrujte se na 2+1 rok záruka
Registrujte Váš nový DYMO produkt a získejte 1 dodatečný rok záruky. Jako registrovaný uživatel budete mít rovněž nárok na:
Technickou podporu
Užitečné rady a tipy
Speciální nabídky a informace o nových produktech
Jestliže Váš produkt dnes zaregistrujete, obdržíte zakrátko certifikát prodloužené záruční doby. Navštivte www.dymo.com/register
Co dělat, když váš přístroj nefunguje?
DYMO nabízí následující možnosti:
DYMO webová stránka: Navštivte stránky www.dymo.com, na kterých naleznete potřebnou pomoc. Klikněte na sekci “Podpora”, kde
získáte informace o DYMO výrobcích - odpovědi na nejčastěji kladené dotazy a řešení známých problémů. Informace naleznete i v návodu
k použití.
DYMO Helpdesk: Můžete též kontaktovat naši společnost telefonicky, pracovníci našeho zákaznického servisu se vám budou snažit
pomoci určit druh problému a navrhnout řešení:
CZ 239 016 817 Intl +44 203 564 8356
Poprodejní servis: v případě poruchy štítkovače si tento můžete zaregistrovat na webových stránkách www.dymoservice.com, zde Vám
budou poskytnuty instrukce kterak poslat štítkovač na opravu.