Stokke
®
Steps
™
Chair User Guide
19
DŮLEŽITÉ! UCHOVEJTE
PRO DALŠÍ POUŽITÍ
VAROVÁNÍ!
• Tento výrobek nepoužívejte, pokud všechny
součásti dobře neupevníte.
• Po přibližně 1 měsíci použití znovu utáhněte
šrouby nožek. Pravidelně je poté přitahujte.
• Tento výrobek není hračka. Nenechte děti, aby si
hrály s tímto výrobkem nebo aby jej umísťovaly
do jakékoli polohy, kterou společnost Stokke
nedoporučuje.
• Žádnou součást tohoto výrobku (včetně tácu)
nikdy nemontujte, neseřizujte ani neměňte s
dítětem uvnitř.
• Nikdy neumísťujte horké jídlo či nápoje na tác.
• Nepoužívejte židličku jako stupátko.
• Tato židlička není určena pro dospělé. Max.
hmotnost: 85 kg.
• Dávejte pozor, aby se dítě nezavěsilo na houpací
lehátko nebo na tác a nepřeklopilo židličku.
• Riziko překlopení: Židličku vždy umístěte na
rovnou a stabilní plochu o odpovídající tvrdosti.
Nerovné nebo nestabilní povrchy, například
dlažděné plochy a koberce, které jsou měkké
nebo mají dlouhé volné konce, jsou obecně
nevhodné pro vysoké židličky. Vždy stůjte na
dosah rukou od svého dítěte.
• Dávejte pozor, aby se děti nezapřely nohama o
velký rám pod horní částí stolu a nepřevrátily
židličku dozadu. Židlička je vyrobena pro jídelní
stoly s výškou od 70 do 75 cm.
Informace o výrobku
Židlička je vyrobena ze masivního bukového dřeva. Lak neobsahuje žádné
škodlivé látky. Uvolňování formaldehydu z laku splňuje požadavky E1.
Čištění a údržba:
Otřete dřevěné součásti čistou, navlhčenou tkaninou a přebytečnou
vodu setřete suchou tkaninou. Vlhkost zanechá v mořidle praskliny.
Nedoporučujeme použít čisticí prostředky nebo tkaniny z mikrovlákna.
Plastové součásti očistěte teplou vodou a jemným mýdlem. Vystavíte-li
židličku slunci, může dojít ke změně barev.
Právo na reklamaci a rozšířená záruka
Platí po celém světě pro židličku Stokke® Steps Chair, dále označovanou
jako produkt.
PRÁVO NA REKLAMACI
Zákazník má právo na reklamaci v souladu s legislativou na ochranu
spotřebitele platnou v daném období; tato legislativa se může v jed-
notlivých zemích lišit.
Společnost STOKKE AS neposkytuje obecně žádná další práva rozšiřující
práva stanovená legislativou platnou v daném období, třebaže zde upozor-
ňujeme na „rozšířenou záruku“ popsanou dále. Kromě práv popsaných v
části „Rozšířená záruka“ platí práva zákazníka podle legislativy na ochranu
spotřebitele platné v daném období, která nejsou těmito ustanoveními
nijak dotčena
PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA SPOLEČNOSTI STOKKE
Společnost STOKKE AS se sídlem v norském Ålesundu, Parkgat 6, N-6003
N6, poskytuje rozšířenou záruku pro zákazníky, kteří registrují své produkty
v naší záruční databázi. Tuto registraci lze provést prostřednictvím našich
webových stránek www.stokkewarranty.com. Po dokončení registrace
vydáme záruční osvědčení a zašleme jej zákazníkovi v elektronické podobě
(e-mailem) nebo běžnou poštou.
Registrace do záruční databáze poskytuje vlastníkovi tuto „rozšířenou
záruku“:
•
3letá záruka na veškeré výrobní vady produktu.
„Rozšířená záruka“ se rovněž vztahuje na případy, kdy byl produkt
získán jako dar nebo zakoupen z druhé ruky. V důsledku toho může
nároky vyplývající z „rozšířené záruky“ uplatňovat každý vlastník pro-
duktu kdykoli během záruční doby, v souladu se záručním osvědčením
předloženým vlastníkem.
„Rozšířená záruka“ poskytnutá společností STOKKE je
podmíněna splněním těchto podmínek:
•
Běžné použití.
•
Produkt byl používán pouze k zamýšlenému účelu.
•
U produktu byla prováděna řádná údržba popsaná v návodu k použití.
•
Při uplatňování nároků vyplývajících z „rozšířené záruky“ musí být
předloženo záruční osvědčení spolu s originálním dokladem o koupi
s vyznačeným datem. To platí i pro druhého nebo dalšího majitele.
•
Produkt musí být v původním stavu; jediné díly, které mohou být u
produktu použity, musí být dodány společností STOKKE a musí být
určeny pro daný produkt. Jakékoliv odchylky vyžadují předchozí písemný
souhlas společnosti STOKKE.
•
Výrobní číslo produktu nesmí být odstraněno ani poškozeno.
„Rozšířená záruka“ poskytovaná společností STOKKE se
nevztahuje na tyto případy:
•
Problémy způsobené normálním opotřebením dílů, z nichž se produkt
skládá (například změny barvy a opotřebení).
•
Problémy způsobené drobnými odchylkami v materiálu (například
barevné rozdíly mezi díly).
•
Problémy způsobené extrémním vlivem vnějších faktorů – například
slunce / světlo, teploty, vlhkost, znečištění prostředí atd.
•
Poškození vzniklá z důvodu nahodilé události nebo nehody, např. náraz
předmětu do produktu nebo převrácení produktu při kolizi s osobou.
Toto se vztahuje také na případy, kdy byl produkt přetížen, např. na
základě hmotnosti zatížení.
•
Poškození produktu způsobené vnějšími vlivy například v případech,
kdy produkt byl zaslán jako zavazadlo.
•
Následné škody - například škody způsobené kteroukoli osobou nebo
jinými objekty.
•
Jestliže byl produkt vybaven jakýmikoli doplňky, které nebyly dodány
společností Stokke, „rozšířená záruka“ zaniká.
•
„Rozšířená záruka“ se nevztahuje na žádné příslušenství, které bylo
pořízeno nebo dodáno společně s produktem nebo později.
V souladu s „rozšířenou zárukou“ společnost STOKKE:
•
Vymění nebo – pokud tomu STOKKE dává přednost – opraví vadný
díl nebo případně celý produkt za předpokladu, že byl produkt dodán
prodejci.
•
Uhradí prodejci, od kterého byl produkt za-koupen, běžné
•
Náklady na dopravu jakéhokoli náhradního dílu / produktu společnosti
STOKKE. V souladu se záručními podmínkami nebudou kupujícímu
hrazeny žádné cestovní náklady vzniklé v souvislosti s dílem.
•
Si vyhrazuje právo vyměnit v době, kdy byly uplatněny nároky vyplývající
ze záruky, vadné díly za díly zhruba stejného designu.
•
Si vyhrazuje právo dodat náhradní produkt v případech, kdy se v době
uplatnění nároku vyplývajícího ze záruky, již příslušný produkt
nevyrábí. Takový produkt musí být odpovídající kvality a hodnoty.
Jak uplatnit nároky plynoucí z „rozšířené záruky“:
Veškeré požadavky související s „rozšířenou zárukou“ musí být obecně
uplatněny u pro-dejce, od kterého byl produkt zakoupen. Tyto požadavky
musí být předloženy co nejdříve po zjištění jakékoliv závady a musí být
provázeny záručním osvědčením a originálním dokladem o koupi.
Musí být předložena dokumentace / důkazy
o výrobní vadě, za normálních okolností musí být produkt předán nebo
jinak prezentován prodejci či obchodnímu zástupci společnosti STOKKE
kekontrole.
Závada bude opravena v souladu s výše uvedenými ustanoveními v
případech, kdy prodejce nebo obchodní zástupce společnosti STOKKE
rozhodne, že škoda byla způsobena výrobní vadou.
CZ