Stokke Steps Uživatelská příručka

Kategorie
Vysoké židle
Typ
Uživatelská příručka
Stokke
®
Steps
Chair User Guide
19
DŮLEŽITÉ! UCHOVEJTE
PRO DALŠÍ POUŽITÍ
VAROVÁ!
Tento výrobek nepoužívejte, pokud všechny
součásti dobře neupevníte.
Po přibližně 1 měsíci použití znovu utáhněte
šrouby nožek. Pravidelně je poté přitahujte.
Tento výrobek není hračka. Nenechte děti, aby si
hrály s tímto výrobkem nebo aby jej umísťovaly
do jakékoli polohy, kterou společnost Stokke
nedoporučuje.
Žádnou součást tohoto výrobku (včetně tácu)
nikdy nemontujte, neseřizujte ani neměňte s
dítětem uvnitř.
Nikdy neumísťujte horké jídlo či nápoje na tác.
Nepoužívejte židličku jako stupátko.
Tato židlička není určena pro dospělé. Max.
hmotnost: 85 kg.
Dávejte pozor, aby se dítě nezavěsilo na houpací
lehátko nebo na tác a nepřeklopilo židličku.
Riziko překlopení: Židličku vždy umístěte na
rovnou a stabilní plochu o odpovídající tvrdosti.
Nerovné nebo nestabilní povrchy, například
dlažděné plochy a koberce, které jsou měkké
nebo mají dlouhé volné konce, jsou obecně
nevhodné pro vysoké židličky. Vždy stůjte na
dosah rukou od svého dítěte.
Dávejte pozor, aby se děti nezapřely nohama o
velký rám pod horní částí stolu a nepřevrátily
židličku dozadu. Židlička je vyrobena pro jídelní
stoly s výškou od 70 do 75 cm.
Informace o výrobku
Židlička je vyrobena ze masivního bukového dřeva. Lak neobsahuje žádné
škodlivé látky. Uvolňování formaldehydu z laku splňuje požadavky E1.
Čištění a údržba:
Otřete dřevěné součásti čistou, navlhčenou tkaninou a přebytečnou
vodu seete suchou tkaninou. Vlhkost zanechá v mořidle praskliny.
Nedoporujeme použít čisticí prostředky nebo tkaniny z mikrovlákna.
Plastové součásti očistěte teplou vodou a jemným mýdlem. Vystavíte-li
židličku slunci, může dojít ke změně barev.
Právo na reklamaci a rozšířená záruka
Platí po celém světě pro židličku Stokke® Steps Chair, dále označovanou
jako produkt.
PRÁVO NA REKLAMACI
Zákazník má právo na reklamaci v souladu s legislativou na ochranu
spotřebitele platnou v daném období; tato legislativa se může v jed-
notlivých zemích lišit.
Společnost STOKKE AS neposkytuje obecně žádná další práva rozšiřující
práva stanovená legislativou platnou v daném období, třebaže zde upozor-
ňujeme na „rozšířenou záruku“ popsanou dále. Kromě práv popsaných v
části „Rozšířená záruka“ platí práva zákazníka podle legislativy na ochranu
spotřebitele platné v daném období, která nejsou těmito ustanoveními
nijak dotčena
PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA SPOLEČNOSTI STOKKE
Společnost STOKKE AS se sídlem v norském Ålesundu, Parkgat 6, N-6003
N6, poskytuje rozšířenou záruku pro zákazníky, kteří registrují své produkty
v naší záruční databázi. Tuto registraci lze provést prostřednictvím našich
webových stránek www.stokkewarranty.com. Po dokončení registrace
vydáme záruční osvědčení a zašleme jej zákazníkovi v elektronické podobě
(e-mailem) nebo běžnou poštou.
Registrace do záruční databáze poskytuje vlastníkovi tuto „rozšířenou
záruku“:
3letá záruka na veškeré výrobní vady produktu.
„Rozšířená záruka“ se rovněž vztahuje na případy, kdy byl produkt
získán jako dar nebo zakoupen z druhé ruky. V důsledku toho může
nároky vypvající z „rozšířené záruky“ uplatňovat každý vlastk pro-
duktu kdykoli během záruční doby, v souladu se zárním osvědčením
předloženým vlastníkem.
„Rozšířená záruka“ poskytnutá společností STOKKE je
podmíněna splněním těchto podmínek:
Běžné použití.
Produkt byl používán pouze k zamýšlenému účelu.
U produktu byla prováděna řádná údržba popsaná v návodu k použití.
Při uplatňování nároků vyplývajících z „rozšířené záruky“ musí být
předloženo zární osvědčení spolu s originálním dokladem o koupi
s vyznačeným datem. To platí i pro druhého nebo dalšího majitele.
Produkt musí být v původním stavu; jediné díly, které mohou být u
produktu použity, musí být dodány společností STOKKE a musí být
určeny pro daný produkt. Jakékoliv odchylky vyžadují předchozí písemný
souhlas společnosti STOKKE.
Výrobní číslo produktu nesmí být odstraněno ani poškozeno.
„Rozšířená záruka“ poskytovaná spolností STOKKE se
nevztahuje na tyto případy:
Problémy způsobené normálním opotřebením dílů, z nichž se produkt
skládá (například změny barvy a opotřebení).
Problémy způsobené drobnými odchylkami v materiálu (například
barevné rozdíly mezi díly).
Problémy způsobené extrémním vlivem vnějších faktorů – například
slunce / světlo, teploty, vlhkost, znečištění prostředí atd.
Poškození vzniklá z důvodu nahodilé události nebo nehody, např. náraz
předmětu do produktu nebo převrácení produktu při kolizi s osobou.
Toto se vztahuje také na případy, kdy byl produkt přetížen, např. na
základě hmotnosti zatížení.
Poškození produktu způsobené vnějšími vlivy například v případech,
kdy produkt byl zaslán jako zavazadlo.
Následné škody - například škody způsobené kteroukoli osobou nebo
jinými objekty.
Jestliže byl produkt vybaven jakýmikoli doplňky, které nebyly dodány
společností Stokke, „rozšířená záruka“ zaniká.
„Rozšířená záruka“ se nevztahuje na žádné příslušenství, které bylo
pořízeno nebo dodáno společně s produktem nebo později.
V souladu s „rozšířenou zárukou“ spolnost STOKKE:
Vymění nebo – pokud tomu STOKKE dává přednost – opraví vadný
l nebo případně celý produkt za předpokladu, že byl produkt dodán
prodejci.
Uhradí prodejci, od kterého byl produkt za-koupen, běžné
Náklady na dopravu jakéhokoli náhradho dílu / produktu společnosti
STOKKE. V souladu se záručními podmínkami nebudou kupujícímu
hrazeny žádné cestovní náklady vzniklé v souvislosti s dílem.
Si vyhrazuje právo vyměnit v době, kdy byly uplatněny nároky vyplývají
ze záruky, vadné díly za díly zhruba stejného designu.
Si vyhrazuje právo dodat náhradní produkt v případech, kdy se v době
uplatnění nároku vyplývajícího ze záruky, již příslušný produkt
nevyrábí. Takový produkt musí být odpovídající kvality a hodnoty.
Jak uplatnit nároky plynoucí z „rozšířené záruky“:
Veškeré požadavky související s „rozšířenou zárukou“ musí být obecně
uplatněny u pro-dejce, od kterého byl produkt zakoupen. Tyto požadavky
musí být předloženy co nejdříve po zjištění jakékoliv závady a musí být
provázeny záručním osvědčením a originálním dokladem o koupi.
Musí být předložena dokumentace / důkazy
o výrobní vadě, za normálních okolností musí být produkt předán nebo
jinak prezentován prodejci či obchodnímu zástupci společnosti STOKKE
kekontrole.
Závada bude opravena v souladu s výše uvedenými ustanoveními v
případech, kdy prodejce nebo obchodní zástupce společnosti STOKKE
rozhodne, že škoda byla způsobena výrobní vadou.
CZ
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46

Stokke Steps Uživatelská příručka

Kategorie
Vysoké židle
Typ
Uživatelská příručka