27
ESKY
PROBLÉMY S INSTALACÍ A KONFIGURACÍ
- Připojte svůj počítač ethernetovým kabelem ke směrovači.
- Otevřete webový prohlížeč a zadejte adresu „“
- Výchozí uživatelské jméno je „Admin“. Heslo by standardně mělo být prázdné.
- Jestliže jste heslo změnili a nepamatujete si jej, musíte směrovač vyresetovat, aby se heslo
opět vymazalo.
- Ujistěte se, že je směrovač zapnutý.
- Stiskněte a 10 sekund podržte resetovací tlačítko na spodní straně zařízení.
Obnovením továrního nastavení směrovače se vymaže aktuální nastavení
kongurace. Chcete-li nastavení znovu zkongurovat, přihlaste se ke směrovači
podle postupu uvedeného v otázce 1 a spusťte průvodce nastavením.
- Na každém PC, které je třeba bezdrátově připojit ke směrovači, musíte použít správný název
sítě Wi-Fi (SSID) a její heslo.
- Pomocí webového uživatelského rozhraní (viz otázka 1 výše) zkontrolujte a případně změňte
nastavení bezdrátové sítě.
- Nezapomeňte si tato nastavení zapsat, abyste je mohli zadat na každém bezdrátově připojeném
PC. Na zadní straně této příručky najdete místo pro poznamenání těchto důležitých informací.
Uživatelé ADSL by se měli obrátit na svého poskytovatele připojení k internetu a ujistit se, že
služba byla poskytovatelem povolena/zapojena a zda je správné uživatelské jméno a heslo.
Web: http://dlink.com
Telefon ČR: +420 211 151 640 nebo SK: +421 (0)692 147 110
Telefonická podpora je v provozu: PO - PÁ od 09:00 do 17:00
Volání je zpoplatněno dle příslušných tarifů Vašeho operátora.