cZ
SLUŽbA ObNOveNÍ dAT i ČeSKy 5
• Poškozený pevný disk se stane majetkem společnosti Toshiba aveškerá
data budou zničena. Jakmile budou zničena, nelze tato data obnovit.
• Kopie obnovených dat bude uložena na serveru společnosti Toshiba nebo
jejích servisních zastoupení po dobu deseti kalendářních dní po odeslání
pevného disku. Pokud od vás společnost Toshiba či její servisní zastoupení
neobdrží během této doby žádné oznámení, budou uložená data odstraněna
anásledně nebudou kdispozici.
NeNÍ-Li ObNOveNÍ dAT MOŽNÉ:
• Společnost Toshiba nebo její servisní zastoupení vám to oznámí. Od oznáme-
ní budete mít deset kalendářních dní na to, abyste si mohli vyžádat vrácení
poškozeného pevného disku. Žádost lze uplatnit prostřednictvím telefonické-
ho centra společnosti Toshiba.
• Pokud takto ovrácení nepožádáte, bude poškozený pevný disk zničen. Zni-
čená data nebude možné obnovit. Upozorňujeme, že nemáte právo požado-
vat za zničený pevný disk odškodné.
OMeZeNÍ AvyLOUČeNÍ SLUŽby
Tato služba není platná, pokud je závada pevného disku nebo součásti důsled-
kem zacházení, údržby nebo opravy provedené jiným subjektem, než je autorizo-
vaný prodejce nebo autorizované servisní zastoupení společnosti Toshiba, nebo
pokud jsou změněny nebo nejsou čitelné štítky či sériová čísla pevného disku.
Tato Služba obnovení dat nezahrnuje záchranu či obnovení softwarových progra-
mů. Společnost Toshiba neodpovídá za ušlý zisk ani následné ztráty, ztráty dat
asoftwaru ani za výdaje na rekonfiguraci softwaru.
Pokud by již médium nebo data byly ve zhoršeném stavu, budete se muset zříci
všech práv na požadování odškodnění za hodnotu uvedených položek. Násled-
ně společnost Toshiba ani její dodavatelé nenesou žádnou odpovědnost za další
škody, které mohou zmíněné položky utrpět vdůsledku pokusů oobnovení dat
auložení uvedených dat do nového zařízení.
Společnost Toshiba ani její dodavatelé neodpovídají za jakékoli škody, které
mohou média adata utrpět během doručení či přepravy. Zákazník uznává, že
jakékoli akce mají být směrovány na kurýrní službu.
Pokud kzávadě hardwaru došlo před zakoupením služby, tato služba se na
danou závadu nevztahuje.
ŽÁdNÁ ZÁRUKA – vyLOUČeNÍ OdPOvědNOSTi
Společnost Toshiba ajejí servisní zastoupení neuznávají žádnou odpovědnost,
výslovně uvedenou ani předpokládanou.
Společnost Toshiba či její servisní zastoupení nemohou být činěny odpovědnými
za jakékoli ztráty dat, tržeb nebo zisků ani za jakékoli zvláštní, náhodné nebo
následné škody, včetně ztráty dat (kromě jiného) během dopravy do nebo ze
společnosti Toshiba či jejích servisních zastoupení.
Je nutné zdůraznit, že utéto Služby obnovení dat existuje průvodní riziko po-
škození pevného disku adat, včetně (kromě jiných) rizik zničení či poškození
pevného disku adat anemožnosti obnovení dat nebo možnosti nesprávného či
neúplného obnovení dat. Společnost Toshiba či její servisní zastoupení nemohou
být činěny za takové škody nebo ztráty odpovědnými.
ObecNÉ iNfORMAce
Tato služba upgraduje záruku vašeho pevného disku Toshiba na Službu obno-
vení dat aprodlužuje standardní záruční dobu (je-li to relevantní). Tato služba
zahrnuje posouzení možnosti obnovení dat, apokud je to možné, obnovení ulo-
žených dat, uložení dat na nový pevný disk azpětnou dopravu pevného disku.
Tyto podmínky platí navíc kpodmínkám standardní záruky avpřípadě konfliktu
mají přednost.
Tato služba nemá vliv na vaše zákonná práva.
POPiS SLUŽby
Tuto službu je možné zakoupit pouze vtěchto zemích: Belgie, Bosna aHercego-
vina, Bulharsko, Černá Hora, Česká republika, Egypt, Estonsko, Francie, Chor-
vatsko, Irsko, Itálie, Izrael, Jihoafrická republika, Kuvajt, Kypr, Litva, Lotyšsko,
Lucembursko, Maďarsko, Makedonie, Malta, Německo, Nizozemsko, Polsko,
Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, Saúdská Arábie, Slovensko, Slo-
vinsko, Spojené arabské emiráty, Spojené království, Srbsko, Španělsko, Švý-
carsko aTurecko. Služba je kdispozici pouze vzemi, ve které byla zakoupena.
Kzískání této služby je nutné, aby byla vaše žádost registrována na následujícím
webu společnosti Toshiba:
www.toshiba.eu/option-claim
Při registraci je třeba, abyste měli přístup ke svému produktu Toshiba akinfor-
macím oproduktu, protože to bude nutné kdokončení procesu.
Při doručení nebo zaslání vadného produktu společnosti Toshiba přidejte zá-
chranné médium, protože toto médium je nezbytné kpřeinstalaci operačního
systému auložení obnovených dat na nový pevný disk.
Upozornění: Společnost Toshiba ani její servisní zastoupení nezaručují obnovení dat.
Využijete-li tuto nabízenou službu, opravňujete tím společnost Toshiba ajejí ser-
visní zastoupení kposouzení vašeho pevného disku za účelem zjištění povahy
poškození amožnosti obnovení dat. Při přístupu společnosti Toshiba ajejích ser-
visních zastoupení kdatům na pevném disku je největší důraz kladen na dodrže-
ní všech právních povinností vyplývajících zezákonných ustanovení na ochranu
dat. Společnost Toshiba ajejí servisní zastoupení se mimoto výslovně zavazují
kzachování absolutní důvěrnosti ohledně jakýchkoli dat, ke kterým budou muset
přistupovat vdůsledku plnění Služby obnovení dat. Data nebudou společností
Toshiba či jejími servisními zastoupeními použita kvlastním účelům ani kúče-
lům třetích stran. Veškerá data, ke kterým mohla mít společnost Toshiba či její
servisní zastoupení přístup, včetně kopií těchto informací, budou vrácena nebo
zničena do deseti kalendářních dní po dokončení Služby obnovení dat.
Vyžádáním Služby obnovení dat potvrzujete, že jakákoli aveškerá data na pev-
ném disku jsou výhradně ve vašem legálním vlastnictví.
Je-Li ObNOveNÍ dAT MOŽNÉ:
• Data budou obnovena auložena na server společnosti Toshiba nebo jejích
servisních zastoupení. Potom obdržíte nový pevný disk sobnovenými daty.
Na tento nový pevný disk se vztahuje záruční krytí po zbytek záruční doby
uvedené vdokumentaci standardní záruky pevného disku nebo po dobu tří
měsíců – podle toho, která doba je delší.
SLUŽbA ObNOveNÍ dAT SPOLeČNOSTi
TOShibA
PRO PevNÉ diSKy TOShibA
POdMÍNKy SLUŽby