47
6 ČIŠTĚNÍ A ÚDRŽBA
• Pozor!
Před čištěním elektrické lednice, odpojujte napájecí kabel ze zásuvky nebo z cigaretového zapalovače.
• Poznámka!
Model SHIVER 40 je vybaven systémem Battery Saver a display na čtení vnitřní teploty.
(Viz odstavec 5-B).
• Pozor!
Nikdy neponořujte lednici do tekoucí vody.
• K čištění nepoužívejte korozívní čistící prostředky nebo drsné předměty.
• Čistěte občas vnitřní a vnější část lednice vlhkým hadrem.
• Chraňte chladící víčko před pronikáním tekutin, písku nebo prachu.
7 ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ
Lednice nefunguje a chladící ventilátor se
netočí (pokud je připojena k cigaretovému
zapalovači).
Problém Možná příčina Možné řešení
Lednice nefunguje a chladící ventilátor
se netočí (pokud je připojena k domácí
síti 230V (pouze pro modely vybavené
napáječem).
Ventilátor se točí, ale lednice nechladí.
Během provozu vznikne voda v lednici.
Cigaretový zapalovač auta je bez napětí.
Chladící ventilátor je vadný.
Větrací otvory jsou částečně nebo úplně
ucpané.
Lednice je již dlouho v provozu a vznikne
kondenzace.
U mnohých vozidel je třeba zapnout
přístrojovou desku, aby fungoval cigareto-
vý zapalovač.
Pojistka cigaretového zapalovače je
spálená.
Napáječ je vadný.
Termoelektrický modul je vadný (Peltier).
Vyměňte pojistku (obr.3) za novou.
Přečtěte technické údaje na pojistce.
Pojistka vozidla je spálená.
Napájecí kabel střídavého proudu je vadný.
Vyměňte pojistku. Při výměně pojistky
dodržujte pokyny, které jsou uvedeny v
návody k použití.
Nahraďte kabel za nový, originální kabel.
Chladící ventilátor je vadný. Kontaktujte zákaznický servis (viz odst.
Záruka).
Kontaktujte zákaznický servis (viz odst.
Záruka).
Zkontrolujte vnitřní i vnější větrací otvory
.
Přemístěte lednici do místnosti, aby mohla
lépe větrat.
Odpojujte lednici a pak setřeste
nadbytečnou vodu hadrem.
Před novým zapnutím, vyčkejte několik
hodin.
Kontaktujte zákaznický servis (viz odst.
Záruka).
Kontaktujte zákaznický servis (viz odst.
Záruka).
8 ZÁRUKA
• Lednice je v záruce po dobu 24 měsíců ode dne nákupu a platí pouze pro výrobní vady, nezpůsobené nesprávným použitím..
• Pokud je výrobek vadný, prosíme Vás, abyste se obracel/a na zákaznický servis Gio’style na webových stránkách:
www.giostyle.com, anebo kontaktoval/a nejbližšího distributora (viz seznam na zadní straně příručky).
• Aby byly záruční podmínky platné, je třeba mít následující dokumentaci:
- 1x kopie faktury s datem nákupu výrobku.
- důvod k reklamaci nebo popis vady.
9 ODVOD ODPADU
Třiďte obalový materiál do příslušných popelnic, nikdy ho neodložte mimo ně.
Po vyřazení přístroje z provozu se informujte o příslušných předpisech týkajících se odvozu a likvidace v nejbližším
centru recyklace, nebo u svého specializovaného prodejce.
Společný systém pro správu OEEZ (odpad z elektrických a elektronických zařízení), složený z fi rem, které vyrábějí
a/nebo obchodují s elektrickými a elektronickými zařízeními různých typů a funkčností.