Péče a skladování
• Když Vaše sluchátka Jamz právě nepoužíváte, vždy je mějte v dodávaném
ochranném pouzdru. Poudro mějte vždy uzavřené a ukládejte je v čistém
a suchém prostředí.
• Chraňte před stykem s tekutinami, zabraňte velkým výkyvům teploty
a vysoké vlhkostí vzduchu.
• Nedávejte do pouzdra jiné předměty, protože by mohlo dojít k jeho
poškození nebo znečištění.
• Nikdy sluchátka Jamz neodpojujte od přehrávače tahem za kablík. Místo
kablíku uchopte konektor na jeho konci - a tahejte jen za něj.
„Záběh“ sluchátek Jamz
Podobně jako nové auto, i sluchátka procházejí obdobím, kdy se „zajíždějí“.
Co to znamená pro Vás? Že charakter reprodukce se bude časem poněkud měnit.
Ale změna bude pro Vás k lepšímu. Protože i když znějí dobře již nyní, jak se budou
poněkud „uvolňovat“, jejich zvuk bude stále lepší a lepší.
Ne
Ano
OMEZENÝ ZÁRUKA DO KONZUMENT
Společnost Monster, LLC., 7251 West Lake Mead Blvd., Las Vegas, NV 89128, USA, (415) 840-2000 („Monster“) pro vás rozšiřuje tuto
omezenou záruku. Zákonné nebo obecně platné předpisy Vám mohou poskytovat další dodatečná práva nebo náhrady, které
touto omezenou zárukou nejsou nijak dotčeny.
DEFINICE
„Odpovídající použití“ znamená použití Produktu (i) v domácnosti nebo obydlí, (ii) pro soukromé (v protikladu ke komerčním)
účely, (iii) v souladu se všemi platnými místními, státními nebo federálními zákony, vyhláškami nebo předpisy (kromě jiného
včetně zákonů týkající se budov nebo elektrických zařízení), (iv) v souladu s doporučeními výrobce nebo pokyny uvedenými v
materiálech a dokumentaci, které jsou k Produktu dodávány, a (v) se správným elektrickým uzemněním (pokud je to relevantní).
„Autorizovaným prodejcem“ se rozumí kterýkoliv distributor, velkoobchodník nebo maloobchodní prodejce, který (i) má řádné
oprávnění k obchodování v rámci jurisdikce státu, v němž Vám byl výrobek prodán, (ii) podle jurisdikce státu, kde jste si výrobek
zakoupili, je oprávněn výrobek prodávat a (iii) prodal vám výrobek jako nový a v originálním obalu.
„Ociální záruční reklamace“ znamená nárok uplatněný v souladu s kapitolou „Ociální uplatnění nároku na plnění ze záruky“ v
této příručce.
„Výrobek“ znamená výrobek, (i) který je uveden v tabulce specikací níže, (ii) který jste si zakoupili od autorizovaného prodejce
jakožto nový a v originálním obalu a (iii) jehož sériové číslo, pokud je má, nebylo odstraněno, změněno nebo učiněno nečitelným.
„Závada produktu“ znamená jakýkoli nedostatek Produktu, který se vyskytl v době, kdy jste obdrželi Produkt od Autorizovaného
dodavatele, a který způsobil, že Produkt nefunguje v souladu s dokumentací společnosti Monster, která byla k Produktu
přiložena, pokud taková závada nebyla způsobena zcela nebo částečně (a) jiným použitím, než je Odpovídající použití, (b)
přepravou, zanedbáním, zneužitím nebo nesprávným použitím jinou osobou než zaměstnanci společnosti Monster; (c) změnou,
neoprávněnou manipulací nebo modikací Produktu jinou osobou než zaměstnanci společnosti Monster; (d) nehodou (kromě
poruchy, kterou by bylo možné jinak označit za Závadu produktu); (e) údržbou nebo servisním zásahem na Produktu jinou osobou
než zaměstnanci společnosti Monster; (f) vystavením Produktu působení tepla, prudkého světla, slunečního záření, kapalin, písku
nebo jiných znečišťujících látek; nebo (g) jednáním, které je mimo kontrolu společnosti Monster, kromě jiného včetně zásahu Vyšší
moci, požárů, bouří, zemětřesení nebo záplav.
„Záruční lhůta“ znamená časový interval, během kterého musí společnost Monster obdržet vaši Formální reklamaci. Různé
Záruční lhůty týkající se Závad produktu jsou denovány v Tabulce specikací níže. Záruční lhůta začíná datem, kdy jste si
Produkt zakoupili nebo obdrželi (cokoliv nastane později) od Autorizovaného dodavatele, což je nutné doložit fakturou, pokladní
stvrzenou nebo balicím listem od Autorizovaného dodavatele. Pokud nemáte písemný doklad o datu zakoupení nebo příjmu,
pak Záruční lhůta začíná tři (3) měsíce po datu, kdy Produkt opustil výrobní závod nebo společnost Monster, což je dokladováno
záznamy společnosti Monster. Záruční lhůta končí uplynutím doby uvedené v Tabulce specikací nebo poté, co jste převedli
vlastnictví Produktu, co z toho nastane dříve. Musíte rovněž zavolat společnost Monster a obdržet Číslo oprávnění k vrácení
(popsáno v části „Jak podat formální reklamaci“), a to do dvou (2) měsíců poté, co zjistíte Závadu produktu (nebo od doby, kdy jste
ji objevit měli, pokud byla tato Závada produktu zjevná).
„Vy “ znamená první osobu (jednotlivce), která si zakoupila výrobek v původním obalu od autorizovaného prodejce. Tato omezená
záruka neplatí pro fyzické osoby nebo právnické osoby, které si zakoupily Produkt (i) v použitém nebo rozbaleném stavu, (ii) pro
opětovný prodej, pronájem nebo jiné komerční použití, nebo (iii) od někoho jiného, než od autorizovaného prodejce.