Při používání klávesnice, myši či trackballu můžete pociťovat občasné nepohodlí rukou, paží,
ramen, krku nebo jiných částí těla. Také můžete pocítit některé symptomy, jako je trvalé či vracející
se nepohodlí, bolest, pulzující bolest, brnění, necitlivost, pocit pálení nebo ztuhlost, i když zrovna
nepracujete s počítačem. NEIGNORUJTE TATO VAROVNÁ ZNAMENÍ. OKAMŽITĚ VYHLEDEJTE POMOC
KVALIFIKOVANÉHO ZDRAVOTNÍKA Tyto symptomy mohou být příznaky nemocí RSI, které trvale
postihují nervy, svaly, šlachy a ostatní části těla, jako jsou například syndrom karpálního tunelu, zánět
šlach, tenosynovitida a další.
Běžná řešení problémů
Pokud vaše klávesnice a/nebo myš nefungují správně, proveďte následující kroky, jeden po druhém, a zkuste
vaše zařízení znovu. Jakmile vaše zařízení začne fungovat správně, můžete přestat.
POZNÁMKA: Pokud vaše myš nefunguje správně, upozorňujeme, že funkci optického senzoru myši může
narušit světle bílý nebo skleněný povrch. Pokud to bude možné, použijte myš na jiném druhu povrchu.
1. Přijímač odpojte od počítače a znovu jej připojte.
2. Pokud má váš počítač další USB port, připojte jej do jiného USB portu.
3. Zařízení resetujte: U klávesnice vyjměte a znovu do ní vložte baterie. U myši posuňte jezdce vypínače do
polohy off (vypnuto) a potom opět zpět do polohy on (zapnuto).
4. Vypněte a znovu spusťte váš počítač.
5. Do klávesnice nebo do myši vložte nové baterie.
6. Pokud to bude možné, vyzkoušejte klávesnici nebo myš s jiným počítačem.
7. S USB přijímačem ve správné poloze a se zapnutou myší stiskněte na přijímači tlačítko „connect (připojit)“
a během 30 sekund stiskněte také tlačítko „connect“ na spodní straně myši nebo tlačítko „“connect“ na
spodní straně klávesnice. Nyní jste navázali nové připojení myši nebo klávesnice.
Pokud stále nefunguje, zkuste tyto kroky opakovat a držte přitom myš nebo klávesnici blíže k přijímači.
Tento krok může být vyžadován i 2-3 krát, aby došlo k plné synchronizaci myši nebo klávesnice.
Pokud je to nezbytné, opakujte tento postup i po výměně vybitých baterií.
Technická podpora
Technická podpora je k dispozici všem registrovaným uživatelům produktů společnosti Kensington. Tato
služba není zpoplatněna jinak než náklady na telefonní hovor. Informace o kontaktech na technickou
podporu můžete nalézt na zadní straně této příručky.
Podpora na webu
Odpově´d na svůj problém můžete nalézt v části Frequently Asked Questions (FAQ – často kladené
dotazy) stránek podpory společnosti Kensington. www.support.kensington.com.
Podpora po telefonu
Kromě případných poplatků za dálkové hovory nejsou za technickou podporu účtovány žádné poplatky.
Pracovní dobu oddělení podpory po telefonu zjistíte na stránkách
www.kensington.com. V Evropě je technická podpora k dispozici od pondělí do pátku
od 9:00 do 21:00 hod.
Když voláte na linku podpory, mějte na paměti následující:
• Zavolejteztelefonuzmísta,odkudmátepřístupkzařízení.
• Připravtesinásledujícíinformace:
– jméno, adresu a telefonní číslo,
– název produktu,
– značku a model vašeho počítače,
– operační systém a jeho verzi,
– symptomy problému a co k němu vedlo.
PROHLÁŠENÍ FEDERAL COMMUNICATIONS COMMISSION O VYSOKOFREKVENČNÍM RUŠENÍ
Poznámka: Toto zařízení bylo ověřeno a odpovídá omezením třídy B pro digitální zařízení podle části 15 předpisů FCC. Tyto limity jsou
stanoveny tak, aby byla dodržena dostatečná ochrana proti nebezpečným interferencím při domácí instalaci. Toto zařízení produkuje, využívá
a může vyzařovat vysokofrekvenční energii a, není-li instalováno a používáno v souladu s pokyny, může způsobit škodlivé interference
radiokomunikačním systémům.
Není ale zaručeno, že se tato interference nevyskytne při určité konkrétní instalaci. Zda toto zařízení způsobuje škodlivou interferenci příjmu
televizního nebo radiového signálu, můžete zjistit následovně:
• Přesměrujtenebopřemístětepřijímacíanténu.
• Zvyštevzdálenostmezizařízenímapřijímačem.
• Zapojtezařízenídoelektrickézásuvkyjinéhookruhu,nežjeten,kekterémujepřipojenpřijímač.
• Poraďtesesdealeremnebosezkušenýmrádio-TVtechnikem.
ÚPRAVY: Změny nebo úpravy, které nebyly výslovně schváleny společností Kensington, mají za následek neplatnost oprávnění k používání
přístroje podle omezení FCC a nesmí být prováděny.
STÍNĚNÉ KABELY: Má-li zařízení splňovat požadavky stanovené FCC, musí být všechna propojení se zařízením využívajícím vstupní zařízení
Kensington provedena výhradně pomocí dodávaných stíněných kabelů.
PROHLÁŠENÍ O SOULADU S PŘEDPISY FCC
Tento produkt odpovídá části 15 předpisů FCC. Provoz na základě dvou podmínek: (1) Zařízení nesmí způsobovat škodlivé interference a (2)
zařízení musí přijmout veškeré přijaté interference včetně těch, které mohou mít nežádoucí vliv. Podle části 2.909 předpisů FCC je stranou
odpovědnou za toto zařízení společnost Kensington Computer Products Group, 333 Twin Dolphin Drive, Redwood Shores, CA 94065, USA.
TECHNICKÝ ÚDAJ O VYSÍLÁNÍ
Rozsah provozní frekvence: 2,403GHz až 2,480GHz
Maximální výstupní výkon vysílání: 1,6W
PROHLÁŠENÍ O SOULADU S PŘEDPISY FCC TÝKAJÍCÍMI SE VYSTAVENÍ ZÁŘENÍ
Toto zařízení je v souladu s limity FCC týkajícími se vystavení záření, které jsou určeny pro nekontrolované prostředí. Koncoví uživatelé musí
postupovat podle specifických instrukcí, aby splnili požadavky na vystavení RF. Tento vysílač nesmí být umístěn nebo provozován s jinou
anténou nebo vysílačem.
UPOZORNĚNÍ: Toto zařízení není opravitelné uživatelem. Při používání ovládacích prvků, provádění
úprav nebo používání postupů jiných než těch, které jsou uvedeny v této příručce, můžete být
vystaveni nebezpečnému záření.
PROHLÁŠENÍ O SOULADU S PŘEDPISY CE
Společnost Kensington tímto prohlašuje, že tento výrobek odpovídá stanoveným požadavkům a jiným se vztahujícím ustanovením platných
směrnic ES.
Kopii tohoto Prohlášení o souladu s předpisy pro Evropu je možné získat po klepnutí na odkaz „Compliance Documentation“ (dokumenty o
souladu) na stránkách www.support.kensington.com.
BEZPEČNOSTNÍ POKYNY A POKYNY PRO POUŽÍVÁNÍ
1. Pokud zařízení nefunguje a pokusy o vyřešení potíží selhaly, vypněte zařízení a kontaktujte technickou podporu společnosti Kensington.
www.support.kensington.com.
2. Produkt nerozebírejte ani jej nevystavujte působení kapalin, vlhkosti nebo teplot mimo přípustné provozní
rozsahy 0 - 40 °C.
3. Pokud je produkt vystaven působení teplot mimo přípustný rozsah, vypněte jej a vyčkejte, dokud se teplota nevrátí
do přípustných hodnot.
INFORMACE PRO ČLENSKÉ STÁTY EU
Použití symbolu znamená, že produkt nelze likvidovat s běžným odpadem. Zajištěním správné likvidace výrobku pomůžete zabránit
možným negativním následkům pro životní prostředí a lidské zdraví, které by jinak mohly být způsobeny nevhodným nakládáním
při likvidaci tohoto výrobku. Máte-li zájem o podrobnější informace o recyklaci tohoto produktu, obraťte se na místní obecní úřad,
společnost zajišťující odvoz domácího odpadu nebo prodejnu, ve které jste produkt zakoupili.
Název a návrh Kensington a ACCO jsou registrované ochranné známky společnosti ACCO Brands. Kensington Promise je servisní značka
společnosti ACCO Brands. Pro Fit je ochranná známka společnosti ACCO Brands. Windows, Windows Vista a Windows jsou registrované
ochranné známky společnosti Microsoft ve Spojených státech a/nebo v dalších zemích. Všechny ostatní registrované i neregistrované
ochranné známky jsou majetkem příslušných vlastníků.
© 2009 Kensington Computer Products Group, divize společnosti ACCO Brands. Jakékoliv nepovolené kopírování, duplikování a jiná
reprodukce uvedeného obsahu je bez písemného souhlasu společnosti Kensington Computer Products Group zakázáno. Všechna práva
vyhrazena. 08/09