Toshiba EXH104EU-V Uživatelský manuál

Kategorie
Záruka
Typ
Uživatelský manuál

Tato příručka je také vhodná pro

PRODLOUŽENÍ ZÁRUKY I ČESKY 6
CZ
ZÍSKÁNÍ SLUŽBY
Chcete-li službu využít, kontaktujte místní autorizované servisní zastoupení
nebo středisko podpory společnosti Toshiba během pracovních dnů od
9 do 17 hodin místního času, s výjimkou státních svátků. Nejnovější kontaktní
informace lze získat na adrese:
toshiba-europe.com/asp-locator
Bude třeba, abyste agentům středisek podpory poskytli popis všech
zjištěných problémů, čímž jim umožníte nejúčinnějším způsobem určit závadu
a odpovídající součásti pro výměnu.
hem telefonického hovoru je nutné, abyste měli přístup ke svému zaříze
Toshiba a mohli poskytnout sériové číslo a číslo modelu, jež naleznete na
spodní části produktu Toshiba.
V případě, že středisko podpory společnosti Toshiba objeví jakékoli
hardwarové závady, bude všechny určené položky potřeba zaslat servisnímu
středisku. Pokud se na váš produkt vztahuje záruka s vyzvednutím
a vrácením, společnost Toshiba zařídí vyzvednutí vadné jednotky z místa, kde
se nacházíte, její opravu a vrácení. V tomto případě hradí veškeré náklady na
opravu, logistiku a pojištění společnost Toshiba.
Společnost Toshiba, její autorizovaní prodejci a servisní zastoupení si vyhrazují
právo před přijetím jakékoli žádosti týkací se služby požadovat doklad
o kupu (na. zaplacenou fakturu autorizovaného prodejce s datem), na
mž je uvedeno číslo modelu a sériové číslo.
POVINNOSTI ZÁKAZNÍKA
Před předáním produktu autorizovanému servisnímu zastoupení společnosti
Toshiba v souvislosti s uplatněním záruky zajistěte, aby všechna data ve
vašem produktu Toshiba byla plně zálohována. Odeberte veškerá důvěrná,
soukromá nebo osobní data a informace.
Společnost Toshiba neodpovídá za poškození nebo ztrátu jakýchkoli
programů, dat nebo vyměnitelných paměťových médií ani za obnovení nebo
přeinstalaci jakýchkoli programů či dat.
Společnost Toshiba neodpovídá za ušlý zisk ani následné ztráty, ztráty dat či
softwaru ani za výdaje na rekonfiguraci softwaru.
SOUČÁSTI A MATERIÁLY
Společnost Toshiba v průběhu celého období služby dle svého uváže
bezplatně opraví nebo vymění produkt nebo součásti, na které se vztahuje
standardní záruka, novými či renovovanými soástmi, s výjimkou baterií.
ruka na baterie je vzhledem k jejich přirozeným vlastnostem omezena na
1 rok, kromě případů, kdy zakoupená služba zahrnuje také službu výny
baterií. Podrobný popis naleznete v části Možnosti dalších služeb.
Na produkt nebo soást, které byly opraveny či vyměněny v mci této
služby, se vztahuje záruka po zbytek záruční doby platné pro daný produkt
či součást nebo po dobu tří měsíců – podle toho, která doba je delší.
Všechny produkty a součásti vyměněné v rámci záruky se stanou majetkem
společnosti Toshiba.
Pokud je nutná výměna klávesnice, budou poskytnuty pouze klávesnice
v angličtině nebo klávesnice v místním jazyce země, ve které je služba
poskytována, pokud jsou k dispozici.
POPIS SLUŽBY
Toto Prodloužení záruky vám umožňuje prodloužit standardní záruku na další
období v souladu s popisem uvedeným u zakoupené služby.
Tato služba se vztahuje na notebooky, všestranné počítače, netbooky
a tablety společnosti Toshiba (dále označované jako produkty). Další
informace o kompatibilitě produktů najdete na webu:
toshiba-czech.com/services
Během této prodloužené záruční doby můžete vadný produkt Toshiba přinést
nebo zaslat do autorizovaného servisního zastoupení společnosti Toshiba,
přičemž všechny náklady na součásti a práci, které jsou nutné k opravě produktu,
budou poskytnuty bezplatně, čímž je zajištěna široká ochrana vaší investice.
Tyto podmínky platí navíc k podmínkám standardní záruky a v případě
konfliktu mají přednost.
Tato služba je k dispozici pouze pro produkty zakoupené v Evropě.
Tato služba nemá vliv na vaše zákonná práva.
REGISTRACE A AKTIVACE SLUŽBY
Tato služba je platná pouze tehdy, pokud je zakoupena během 1 roku od
pořízení produktu Toshiba, a musí být aktivována do 30 dnů od zakoupení.
Chcete-li službu aktivovat, je nutné registrovat produkt na této internetové
webové stránce:
toshiba.eu/registration/cz
Při registraci je nutné poskytnout informace o této službě a vašem produktu
a údaje o ivateli. Pokud jste již službu aktivovali během nákupu v obchodě
Toshiba Store, není třeba ji znovu aktivovat na našem webu.
Po úspěšné registraci obdržíte e-mail s potvrzením, a získáte tak právo na tuto
službu.
Tato služba je platná pouze pro produkt Toshiba, pro který je registrována.
JEDNOTKY VYMĚNITELNÉ ZÁKAZNÍKEM (CRU)
Některé součásti jsou speciálně navrženy pro snadné odebrání a výměnu
kazníkem a jsou označovány jako CRU. Pokud během vzdáleho
odstraňování problémů a diagnostiky agent střediska podpory určí, že výměna
může být provedena zákazkem, bude vám společností Toshiba dodána
jak servisní součást, tak dokumentace potřebná pro její výměnu. Pokud to
společnost Toshiba požaduje, je třeba původní součást vrátit společnosti
Toshiba. V takovém případě je součást vrácena na náklady spolnosti Toshiba.
ZEMĚ, V NICHŽ JE SLUŽBA POSKYTOVÁNA
Pokud jste zakoupili prodloužení záruky pro Evropu, je tato služba dostupná
v celé Evropě ve všech zemích, v nichž má společnost Toshiba autorizované
servisní zastoupení.
Pokud jste zakoupili prodloužení mezinárodní záruky, je tato služba dostupná
ve všech zemích na celém světě, v nichž má spolnost Toshiba autorizova
servisní zastoupení.
PRODLOUŽENÍ ZÁRUKY SPOLEČNOSTI
TOSHIBA
ČEŠTINA PODMÍNKY SLUŽBY 2
PRODLOUŽENÍ ZÁRUKY I ČESKY 7
CZ
OMEZENÍ SLUŽBY
Tato služba pokrývá pouze soásti a práci a nevztahuje se na závady a poruchy
způsobené vnějšími příčinami, náhodným poškozením, nesprávným použitím,
přepravou, běžným opotřebením, viry, použitím součástí nebo softwaru
jiného výrobce než společnosti Toshiba, modifikacemi, úpravami, nesprávnou
instalací, nesprávnou údržbou, opravami softwaru nebo nedbalostí.
Tato služba se nevztahuje na naprosto žádný software. Pokud by oprava
výrobku souvisela s příčinou, na kterou se tato služba nevztahuje, spolnost
Toshiba si vyhrazuje právo účtovat vám součásti, práci a výlohy.
Tato služba a standardní záruka neplatí, pokud je závada produktu nebo
součásti důsledkem servisního zásahu, údržby nebo opravy provedené
jiným subjektem, než je autorizovaný prodejce nebo autorizované servis
zastoupení společnosti Toshiba, nebo pokud jsou změněny nebo nejsou
čitelné štítky či sériová čísla produktu nebo součásti.
Tato služba nepokrývá příslušenství. V případě jakékoli závady kontaktujte
místního prodejce produktů společnosti Toshiba.
Společnost Toshiba si vyhrazuje právo pověřit službami autorizované servisní
zastoupení společnosti Toshiba.
Vyloučení ze standardní záruky jsou platná i pro toto prodloužení záruky. Další
informace o vyloučeních záruky naleznete v podmínkách standardní záruky,
jež byly dodány s vaším produktem.
MOŽNOSTI DALŠÍCH SLUŽEB
V případě, že máte nárok na jednu či více z následujících možností dalších
služeb, jsou platné následující podmínky:
a) Ponechání pevného disku zákazníkovi
V závislosti na době trvání prodloužení záruky, v jejímž rámci jste zakoupili
službu ponechání pevho disku zákazníkovi, budete mít nárok na ponec
prvho vadného pevného disku, pokud jej bude nutné vyměnit v průběhu
období služby. Pevný disk zůstane vaším vlastnictvím, nebude však
předmětem žádné pokračující podpory. Všechny další produkty a součásti
vyměněné v rámci záruky, včetně dalších pevných disků, se stanou majetkem
společnosti Toshiba.
Pokud by pevný disk patřil mezi produkty stažené z oběhu, nebude se tato
služba na pevný disk vztahovat a pevný disk bude nutné vrátit společnosti
Toshiba.
b) Služba výměny baterií
V závislosti na době trvání prodloužení záruky, v jejímž rámci jste zakoupili
službu výměny baterií, bude odpovídajícím způsobem prodloužena záruka na
baterie.. Během této doby máte nárok požadovat jednu výnu baterií po
vypršení standardní záruky na baterie.
Tato služba je platná, pokud je kapacita baterií nižší než 50 %. Před uplatněním
záruky musíte stáhnout, nainstalovat a spustit diagnostický nástroj poskytnutý
společností Toshiba, aby bylo možné určit zbývající kapacitu baterie.
Autorizované servisní zastoupení společnosti Toshiba je oprávněno
zkontrolovat zbývající kapacitu baterie po přijetí produktu. Jestliže autorizované
servisní zastoupení zjistí, že kapacita baterií je vyšší než 50 %, vyhrazuje si
právo účtovat součásti, práci a výlohy.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49

Toshiba EXH104EU-V Uživatelský manuál

Kategorie
Záruka
Typ
Uživatelský manuál
Tato příručka je také vhodná pro