PRODLOUŽENÍ ZÁRUKY I ČESKY 6
CZ
ZÍSKÁNÍ SLUŽBY
Chcete-li službu využít, kontaktujte místní autorizované servisní zastoupení
nebo středisko podpory společnosti Toshiba během pracovních dnů od
9 do 17 hodin místního času, s výjimkou státních svátků. Nejnovější kontaktní
informace lze získat na adrese:
toshiba-europe.com/asp-locator
Bude třeba, abyste agentům středisek podpory poskytli popis všech
zjištěných problémů, čímž jim umožníte nejúčinnějším způsobem určit závadu
a odpovídající součásti pro výměnu.
Během telefonického hovoru je nutné, abyste měli přístup ke svému zařízení
Toshiba a mohli poskytnout sériové číslo a číslo modelu, jež naleznete na
spodní části produktu Toshiba.
V případě, že středisko podpory společnosti Toshiba objeví jakékoli
hardwarové závady, bude všechny určené položky potřeba zaslat servisnímu
středisku. Pokud se na váš produkt vztahuje záruka s vyzvednutím
a vrácením, společnost Toshiba zařídí vyzvednutí vadné jednotky z místa, kde
se nacházíte, její opravu a vrácení. V tomto případě hradí veškeré náklady na
opravu, logistiku a pojištění společnost Toshiba.
Společnost Toshiba, její autorizovaní prodejci a servisní zastoupení si vyhrazují
právo před přijetím jakékoli žádosti týkající se služby požadovat doklad
o nákupu (např. zaplacenou fakturu autorizovaného prodejce s datem), na
němž je uvedeno číslo modelu a sériové číslo.
POVINNOSTI ZÁKAZNÍKA
Před předáním produktu autorizovanému servisnímu zastoupení společnosti
Toshiba v souvislosti s uplatněním záruky zajistěte, aby všechna data ve
vašem produktu Toshiba byla plně zálohována. Odeberte veškerá důvěrná,
soukromá nebo osobní data a informace.
Společnost Toshiba neodpovídá za poškození nebo ztrátu jakýchkoli
programů, dat nebo vyměnitelných paměťových médií ani za obnovení nebo
přeinstalaci jakýchkoli programů či dat.
Společnost Toshiba neodpovídá za ušlý zisk ani následné ztráty, ztráty dat či
softwaru ani za výdaje na rekonfiguraci softwaru.
SOUČÁSTI A MATERIÁLY
Společnost Toshiba v průběhu celého období služby dle svého uvážení
bezplatně opraví nebo vymění produkt nebo součásti, na které se vztahuje
standardní záruka, novými či renovovanými součástmi, s výjimkou baterií.
Záruka na baterie je vzhledem k jejich přirozeným vlastnostem omezena na
1 rok, kromě případů, kdy zakoupená služba zahrnuje také službu výměny
baterií. Podrobný popis naleznete v části Možnosti dalších služeb.
Na produkt nebo součást, které byly opraveny či vyměněny v rámci této
služby, se vztahuje záruka po zbytek záruční doby platné pro daný produkt
či součást nebo po dobu tří měsíců – podle toho, která doba je delší.
Všechny produkty a součásti vyměněné v rámci záruky se stanou majetkem
společnosti Toshiba.
Pokud je nutná výměna klávesnice, budou poskytnuty pouze klávesnice
v angličtině nebo klávesnice v místním jazyce země, ve které je služba
poskytována, pokud jsou k dispozici.
POPIS SLUŽBY
Toto Prodloužení záruky vám umožňuje prodloužit standardní záruku na další
období v souladu s popisem uvedeným u zakoupené služby.
Tato služba se vztahuje na notebooky, všestranné počítače, netbooky
a tablety společnosti Toshiba (dále označované jako produkty). Další
informace o kompatibilitě produktů najdete na webu:
toshiba-czech.com/services
Během této prodloužené záruční doby můžete vadný produkt Toshiba přinést
nebo zaslat do autorizovaného servisního zastoupení společnosti Toshiba,
přičemž všechny náklady na součásti a práci, které jsou nutné k opravě produktu,
budou poskytnuty bezplatně, čímž je zajištěna široká ochrana vaší investice.
Tyto podmínky platí navíc k podmínkám standardní záruky a v případě
konfliktu mají přednost.
Tato služba je k dispozici pouze pro produkty zakoupené v Evropě.
Tato služba nemá vliv na vaše zákonná práva.
REGISTRACE A AKTIVACE SLUŽBY
Tato služba je platná pouze tehdy, pokud je zakoupena během 1 roku od
pořízení produktu Toshiba, a musí být aktivována do 30 dnů od zakoupení.
Chcete-li službu aktivovat, je nutné registrovat produkt na této internetové
webové stránce:
toshiba.eu/registration/cz
Při registraci je nutné poskytnout informace o této službě a vašem produktu
a údaje o uživateli. Pokud jste již službu aktivovali během nákupu v obchodě
Toshiba Store, není třeba ji znovu aktivovat na našem webu.
Po úspěšné registraci obdržíte e-mail s potvrzením, a získáte tak právo na tuto
službu.
Tato služba je platná pouze pro produkt Toshiba, pro který je registrována.
JEDNOTKY VYMĚNITELNÉ ZÁKAZNÍKEM (CRU)
Některé součásti jsou speciálně navrženy pro snadné odebrání a výměnu
zákazníkem a jsou označovány jako CRU. Pokud během vzdáleného
odstraňování problémů a diagnostiky agent střediska podpory určí, že výměna
může být provedena zákazníkem, bude vám společností Toshiba dodána
jak servisní součást, tak dokumentace potřebná pro její výměnu. Pokud to
společnost Toshiba požaduje, je třeba původní součást vrátit společnosti
Toshiba. V takovém případě je součást vrácena na náklady společnosti Toshiba.
ZEMĚ, V NICHŽ JE SLUŽBA POSKYTOVÁNA
Pokud jste zakoupili prodloužení záruky pro Evropu, je tato služba dostupná
v celé Evropě ve všech zemích, v nichž má společnost Toshiba autorizované
servisní zastoupení.
Pokud jste zakoupili prodloužení mezinárodní záruky, je tato služba dostupná
ve všech zemích na celém světě, v nichž má společnost Toshiba autorizované
servisní zastoupení.
PRODLOUŽENÍ ZÁRUKY SPOLEČNOSTI
TOSHIBA
ČEŠTINA PODMÍNKY SLUŽBY 2