Toshiba EXT203I-VED Uživatelský manuál

Kategorie
Záruka
Typ
Uživatelský manuál
PRODLOUŽENÍ ZÁRUKY I ČESKY 6
CZ
ZÍSKÁNÍ SLUŽBY
Chcete-li slbu vyít, kontaktujte místní autorizované servisní zastoupe
nebo středisko podpory společnosti Toshiba během pracovních dnů od
9 do 17 hodin místního času, s výjimkou státních svátků. Nejnověí kontaktní
informace lze získat na adrese:
toshiba-europe.com/asp-locator
Bude třeba, abyste agentům středisek podpory poskytli popis všech
zjištěných problémů, čímž jim umožníte nejúčinnějším způsobem určit závadu
a odpovídající součásti pro výměnu.
hem telefonického hovoru je nutné, abyste měli přístup ke svému zařízení
Toshiba a mohli poskytnout sériové číslo a číslo modelu, jež naleznete na
spodní části produktu Toshiba.
V případě, že středisko podpory spolnosti Toshiba objeví jakékoli
hardwarové závady, bude všechny určené položky potřeba zaslat servisnímu
středisku. Pokud se na váš produkt vztahuje záruka s vyzvednutím
a vrácem, spolnost Toshiba zařídí vyzvednutí vadné jednotky z místa, kde
se nacháte, její opravu a vcení. V tomto případě hradí vkeré náklady na
opravu, logistiku a pojištění společnost Toshiba.
Spolnost Toshiba, její autorizovaní prodejci a servisní zastoupení si vyhrazují
právo před přijetím jakoli žádosti týkající se služby požadovat doklad
o kupu (např. zaplacenou fakturu autorizovaho prodejce s datem), na
mž je uvedeno číslo modelu a sériové číslo.
POVINNOSTI ZÁKAZNÍKA
Před předáním produktu autorizovanému servisnímu zastoupení společnosti
Toshiba v souvislosti s uplatněm záruky zajistěte, aby všechna data ve
vašem produktu Toshiba byla plně zálohována. Odeberte veškerá důrná,
soukromá nebo osobní data a informace.
Spolnost Toshiba neodpovídá za poškození nebo ztrátu jakýchkoli
programů, dat nebo vynitelných paťových médií ani za obnovení nebo
přeinstalaci jakýchkoli programů či dat.
Spolnost Toshiba neodpovídá za ušlý zisk ani následné ztráty, ztráty dat či
softwaru ani za výdaje na rekonfiguraci softwaru.
SOUČÁSTI A MATERIÁLY
Spolnost Toshiba v průběhu celého období služby dle svého uvážení
bezplatně opraví nebo vymění produkt nebo součásti, na které se vztahuje
standardní záruka, novými či renovovami soástmi, s výjimkou baterií.
ruka na baterie je vzhledem k jejich přirozem vlastnostem omezena na
1 rok, kromě případů, kdy zakoupená služba zahrnuje také službu výměny
baterií. Podrobný popis naleznete v části Možnosti dalších služeb.
Na produkt nebo součást, které byly opraveny či vyněny v mci této
služby, se vztahuje záruka po zbytek záruční doby platné pro daný produkt
či součást nebo po dobu tří měsíců – podle toho, která doba je delší.
Všechny produkty a součásti vyměněné v rámci záruky se stanou majetkem
společnosti Toshiba.
Pokud je nutná výměna klávesnice, budou poskytnuty pouze klávesnice
v angličtině nebo klávesnice v místním jazyce země, ve které je služba
poskytována, pokud jsou k dispozici.
POPIS SLUŽBY
Toto Prodloužení záruky vám umožňuje prodloužit standardní záruku na další
období v souladu s popisem uvedeným u zakoupené služby.
Tato služba se vztahuje na notebooky, všestranné počítače, netbooky
a tablety spolnosti Toshiba (dále označované jako produkty). Daí
informace o kompatibilitě produktů najdete na webu:
toshiba-czech.com/services
Během této prodloužené záruční doby můžete vadný produkt Toshiba přinést
nebo zaslat do autorizovaného servisního zastoupení společnosti Toshiba,
přičemž všechny náklady na součásti a práci, které jsou nutné k opravě produktu,
budou poskytnuty bezplatně, čímž je zajištěna široká ochrana vaší investice.
Tyto podmínky platí navíc k podmínkám standardní záruky a v případě
konfliktu mají přednost.
Tato služba je k dispozici pouze pro produkty zakoupené v Evropě.
Tato slba nemá vliv na vaše zákonná práva.
REGISTRACE A AKTIVACE SLUŽBY
Tato slba je platná pouze tehdy, pokud je zakoupena během 1 roku od
pořízení produktu Toshiba, a musí být aktivována do 30 dnů od zakoupení.
Chcete-li slbu aktivovat, je nutné registrovat produkt na této internetové
webové stránce:
toshiba.eu/registration/cz
Při registraci je nutné poskytnout informace o této slbě a vašem produktu
a údaje o uživateli.
Po úsšné registraci obdržíte e-mail s potvrzením, a zíste tak právo na tuto
službu.
Tato služba je platná pouze pro produkt Toshiba, pro který je registrována.
JEDNOTKY VYMĚNITELNÉ ZÁKAZNÍKEM (CRU)
Některé součásti a příslušenství jsou speciálně navrženy pro snadné odebrání
a výnu zákazníkem a jsou oznovány jako CRU. Pokud během vzdáleného
odstraňování problémů a diagnostiky agent střediska podpory určí, že výměna
může být provedena zákazníkem, bude vám spolností Toshiba dodána
jak servisní součást, tak dokumentace potřebná pro její výměnu. Pokud to
společnost Toshiba požaduje, je třeba původní součást vrátit společnosti
Toshiba. V takovém případě je součást vrácena na náklady společnosti Toshiba.
ZEMĚ, V NICHŽ JE SLUŽBA POSKYTOVÁNA
Pokud jste zakoupili prodloužení záruky pro Evropu, je tato služba dostupná
v celé Evropě ve všech zemích, v nichž má společnost Toshiba autorizované
servisní zastoupení.
Pokud jste zakoupili prodloužení mezinárodní záruky, je tato služba dostupná
ve všech zemích na celém světě, v nichž má společnost Toshiba autorizova
servisní zastoupení.
PRODLOUŽENÍ ZÁRUKY SPOLEČNOSTI
TOSHIBA
ČEŠTINA PODMÍNKY SLUŽBY 2
PRODLOUŽENÍ ZÁRUKY I ČESKY 7
CZ
OMEZENÍ SLUŽBY
Tato slba pokrývá pouze součásti a pci a nevztahuje se na závady a poruchy
způsobené vnějšími příčinami, náhodným poškozením, nesprávným použitím,
přepravou, běžným opotřebením, viry, použitím součástí nebo softwaru
jiného výrobce než společnosti Toshiba, modifikacemi, úpravami, nesprávnou
instalací, nesprávnou údržbou, opravami softwaru nebo nedbalostí.
Tato slba se nevztahuje na naprosto žádný software. Pokud by oprava
výrobku souvisela s příčinou, na kterou se tato služba nevztahuje, společnost
Toshiba si vyhrazuje právo účtovat vám soásti, práci a výlohy.
Tato služba a standardní záruka neplatí, pokud je závada produktu nebo
součásti důsledkem servisního zásahu, údržby nebo opravy provedené
jiným subjektem, než je autorizovaný prodejce nebo autorizované servis
zastoupení spolnosti Toshiba, nebo pokud jsou zny nebo nejsou
čitelné štítky čiriová čísla produktu nebo součásti.
Tato slba nepokrývá příslušenství – pokud se ovšem vámi zakoupe
služba nevztahuje také na dokovací zízení spolnosti Toshiba. V takovém
případě se podívejte na další podmínky uvedené v části Možnosti dalších
služeb. V ípadě jakékoli závady kontaktujte místního prodejce produk
společnosti Toshiba.
Spolnost Toshiba si vyhrazuje právo pověřit službami autorizované servis
zastoupení společnosti Toshiba.
Vyloení ze standardní záruky jsou platná i pro toto prodloužení záruky. Další
informace o vyloučeních záruky naleznete v podmínkách standardní záruky,
jež byly dodány s vaším produktem.
MOŽNOSTI DALŠÍCH SLUŽEB
V případě, že máte nárok na jednu či více z následucích možností daích
služeb, jsou platné následující podmínky:
a) Ponechání pevného disku zákazníkovi
V závislosti na době trní prodloužení záruky, v jejímž rámci jste zakoupili službu
ponechání pevného disku zákazníkovi, budete mítrok na ponechání vadného
pevného disku, pokud jej bude nutné vyměnit v průběhu období služby. Pevný
disk zůstane vaším vlastnictvím, nebude však předmětem žádné pokračující
podpory. Všechny další produkty a součásti vyměněné v rámci záruky, včetně
dalších pevných disků, se stanou majetkem společnosti Toshiba.
Pokud by pevný disk patřil mezi produkty stažené z oběhu, nebude se tato slba
na pevný disk vztahovat a pevný disk bude nutné vrátit společnosti Toshiba.
b) Služba výměny baterií
V závislosti na době trní prodloužení záruky, v jejímž rámci jste zakoupili
službu výměny baterií, bude odpovídajícím způsobem prodloužena záruka
na baterie. Během této doby máte nárok požadovat jednu výnu baterií po
vypršení standardní záruky na baterie.
Tato služba je platná, pokud je kapacita baterií nižší než 50 %. Před uplatněním
záruky musíte stáhnout, nainstalovat a spustit diagnostický nástroj poskytnutý
spolností Toshiba, aby bylo možné určit zvací kapacitu baterie.
Autorizované servisní zastoupení společnosti Toshiba je oprávněno
zkontrolovat zbývající kapacitu baterie po přijetí produktu. Jestliže autorizované
servisní zastoupení zjistí, že kapacita baterií je vyšší než 50 %, vyhrazuje si
právo účtovat součásti, práci a výlohy.
c) Dokovací zařízení společnosti Toshiba
V závislosti na době trní prodloužení záruky, v jemž rámci jste zakoupili
službu pro dokovací zařízení, bude odpovídajícím způsobem prodloužena
záruka na dokovací zařízení.
Když bude dokovací zařízení uzno jako vadné, bude vám posno nové
nebo renovované dokovací zízení, jehož provozní vlastnosti jsou shodné
jako u nových produktů. Pokud to společnost Toshiba požaduje, je třeba
vadné dokovací zařízení vrátit společnosti Toshiba na její náklady. V případě,
že společnost Toshiba neobdrží vadné dokovací zařízení do patnácti (15)
pracovních dnů po vašem převzetí nového nebo renovovaného dokovacího
zařízení, bude vám naúčtována prodejní cena nahrazeného dokovacího zařízení.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55

Toshiba EXT203I-VED Uživatelský manuál

Kategorie
Záruka
Typ
Uživatelský manuál