OMEZENÁ SPOTŘEBITELSKÁ ZÁRUKA
Společnost Monster, LLC., 7251 West Lake Mead Blvd., Las Vegas, NV 89128, USA [POVŠIMNĚTE SI, ŽE SPOLEČNOST
MONSTER NEPŘIJÍMÁ PRODUKTY ZASÍLANÉ NA JEJÍ VLASTNÍ ADRESU – POSTUPUJTE PODLE POKYNŮ V ČÁSTI „JAK
PODAT FORMÁLNÍ REKLAMACI“ NÍŽE] (415) 840-2000 („Monster“) pro vás rozšiřuje tuto omezenou záruku. Zákonná
nebo jiná ustanovení vám mohou poskytovat další dodatečná práva nebo náhrady, které touto omezenou zárukou
nejsou nijak omezeny.
DEFINICE
”Odpovídající použití” znamená použití Produktu (i) v domácnosti nebo obydlí, (ii) pro soukromé (v protikladu ke
komerčním) účelům, (iii) v souladu se všemi platnými místními, státními nebo federálními zákony, vyhláškami nebo
předpisy (kromě jiného včetně zákonů týkající se budov nebo elektrických zařízení), (iv) v souladu s doporučeními
výrobce nebo pokyny uvedenými v materiálech a dokumentaci, které jsou k Produktu dodávány, a (v) se správným
elektrickým uzemněním (pokud je to vhodné).
”Autorizovaný dodavatel” znamená jakéhokoliv distributora, dealera nebo prodejce, který (i) má řádné oprávnění k
obchodování v rámci jurisdikce, kde vám byl Produkt prodán, (ii) je oprávněn prodávat Produkt podle zákonů dané
jurisdikce, kde jste si Produkt zakoupili a (iii) prodal vám Produkt nový v originálním obalu.
”Formální reklamace” znamená reklamaci podanou v souladu s částí „Formální reklamace“ dále v tomto dokumentu.
”Produkt” znamená Produkt, (i) který je uveden v tabulce specikací níže, (ii) který jste si zakoupili od Autorizovaného
dodavatele jako nový v originálním obalu a (iii) jehož sériové číslo, pokud je uvedeno, nebylo odstraněno, změněnou
nebo učiněno nečitelným.
”Závada produktu” znamená jakoukoliv neshodu Produktu, která se vyskytla v době, kdy jste obdrželi Produkt od
Autorizovaného dodavatele a která způsobila, že Produkt nepracuje v souladu s dokumentací společnosti Monster,
která byla k Produktu přiložena, pokud taková závada nebyla způsobena zcela nebo částečně (a) jakýmkoliv jiným
použitím, než Odpovídajícím použitím, (b) přepravou, zanedbáním, zneužitím nebo nesprávným použitím jinou
osobou, než zaměstnanci společnosti Monster; (c) změnou, neoprávněnou manipulací nebo modikací Produktu
jinou osobou, než zaměstnanci společnosti Monster; (d) nehodo (kromě poruchy, kterou by bylo možné jinak označit
za Závadu produktu); (e) údržbou nebo servisním zásahem na Produktu jinou osobou, než zaměstnanci společnosti
Monster; (f) vystavením Produktu působení tepla, prudkého světla, slunečního záření, kapalin, písku nebo jiných
znečišťujících látek; nebo (g) jednáním, které je mimo kontrolu společnosti Monster, kromě jiného včetně zásahu Vyšší
moci, požárů, bouří, zemětřesení nebo záplav.
”Záruční lhůta” znamená časový interval, během kterého musí společnost Monster obdržet vaši Formální reklamaci.
Různé Záruční lhůty týkající se Závad produktu jsou denovány v Tabulce specikací níže. Záruční lhůta začíná
datem, kdy jste si Produkt zakoupili nebo obdrželi (cokoliv nastane později) od Autorizovaného dodavatele, což
je nutné doložit fakturou, pokladní stvrzenou nebo balicím listem od Autorizovaného dodavatele. Pokud nemáte
písemný doklad o datu zakoupení nebo příjmu, pak Záruční lhůta začíná tři (3) měsíce po datu, kdy Produkt opustil
výrobní závod nebo společnost Monster, což je dokladováno záznamy společnosti Monster. Záruční lhůta končí po
125
ČESKY