• nyní můžete v připojeném televizoru například zobrazit fotografie (Photo), obraz z fotoaparátu
v zařízení (Camera), přehrávat hudbu (Music), video (Video), zobrazit internetové stránky (Web),
přehrávat Cloud videa (Cloud Video)
• zařízení, která podporují „Bezdrátový displej“ mohou zrcadlit obsah displeje (EZMirror)
• v záložce „Settings“ změníte nastavení zařízení (Rozlišení, Heslo pro připojení ke sticku, Jazyk,
Typ připojení, Aktualizace firmware)
Aktualizace firmware
Pokud je dostupná nová verze firmware pro váš EVOLVEO XtraCast stick, bude stáhnuta a
nainstalována po kliknutí na ikonu „Upgrade/Aktualizace“.
Nápovědu a řešení problémů pro jednotlivé platformy (angličtina) naleznete také na www.iezvu.com
záložka „Help“.
Řešení problémů
Zkontrolujte, zda je zařízení správně vloženo do HDMI portu nebo
zkontrolujte napájení.
Zařízení se restartuje nebo
se nesprávně zobrazuje
Nepoužívejte USB port Vaší televize k napájení, nemusí být
dostačující, zkontrolujte připojení 230 V napájecího zdroje. Odpojte
nabíječku a znovu připojte stick do HDMI portu.
Zkontrolujte nastavení hlasitosti ve Vaší televizi nebo připojením
zařízení.
Potřebujete radu i po přečtení tohoto návodu?
Nejprve si přečtěte „Často kladené otázky“ na stránkách www.evolveo.eu
nebo kontaktujte
technickou podporu EVOLVEO.
Tento produkt prochází neustálým vývojem a vylepšováním. Proto je možné, že aktuální design, funkce
nebo operace nebudou přesně odpovídat popisu v tomto uživatelském manuálu. Možný rozdíl není
chybou přístroje a není důvodem pro reklamaci.
Záruka se NEVZTAHUJE při:
• použití přístroje k jiným účelům
• instalaci jiného firmware než toho, který byl v EVOLVEO XtraCast stick nainstalován z výroby,
nebo toho, který je možno stáhnout automaticky z menu přístroje
• elektromechanickém nebo mechanickém poškození způsobeném nevhodným použitím