EMP Tek CS100, VILLA 12, VILLA 12 - 2009 Návod k obsluze

100
ČEŠTINA
CS
1 OBECNĚ
Tento symbol znamená VÝSTRAHU.
Nedodržení pokynů může vést k
vážnému zranění osob nebo k
poškození majetku.
Než spustíte stroj, přečtěte si pozorně
tento návod k použití a přiložený leták
„BEZPEČNOSTNÍ POKYNY“.
1.1 SYMBOLY
Na stroji jsou umístěny následující symboly.
Informují vás, kdy je při jeho používání a údržbě
třeba dbát zvýšené opatrnosti.
Symboly mají následující význam:
Výstraha!
Před použitím zařízení si přečtěte návod k
obsluze a bezpečnostní pokyny.
Výstraha!
Dávejte pozor na odhozené předměty.
Pracujte v dostatečné vzdálenosti od
přihlížejících lidí.
Výstraha!
Vždy používejte ochranná sluchátka.
Výstraha!
Tento stroj není určen k jízdě po
veřejných komunikacích.
Výstraha!
Stroj vybavený jakýmkoliv originálním
příslušenstvím nesmí pojíždět v žádném
směru po svahu se sklonem větším než 10
°.
Výstraha!
Nebezpečí popálení. Nedotýkejte se
tlumiče výfuku a katalyzátoru.
1.2 ODKAZY
1.2.1 Obrázky
Obrázky v tomto návodu k použití jsou číslovány
1, 2, 3 atd.
Součásti zobrazené na obrázcích jsou označovány
A, B, C atd.
Odkaz na součást C na obrázku 2 je uveden takto:
„Viz obr. 2:C“ nebo jednoduše „(2:C)“
1.2.2 Nadpisy
Nadpisy v tomto návodu k použití jsou číslovány
podle následujícího příkladu:
„1.3.1 Všeobecná kontrola bezpečnosti“ je dílčí
nadpis pod „1.3 Kontrola bezpečnosti“ a je uveden
pod tímto nadpisem.
Při odkazování na nadpisy se normálně uvádí
pouze číslo nadpisu, např. „Viz 1.3.1“.
2 POPIS
2.1 POHON
Strojpohon čtyř kol.
Nástroje instalované vpředu jsou poháněny
hnacími řemeny.
2.2 ŘÍZE
Strojřízení zadních kol. Řízení zadních kol
znamená, že stroj se může snadno otáčet kolem
stromů a dalších překážek. Řízení je ovládáno
lankem.
2.3 BEZPEČNOSTNÍ SYSTÉM
Stroj je vybaven elektrickým bezpečnostním
systémem. Bezpečnostní systém přerušuje určité
činnosti, které mohou způsobit ohrožení při
nesprávném manévrování.
Např. motor lze nastartovat pouze pokud je
sešlápnutý pedál spojky - brzdy.
Pokaždé před použitím se mu
zkontrolovat činnost bezpečnostního
systému.
2.4 OVLÁDACÍ PRVKY
2.4.1 Nástrojový zvedák, mechanický
(1:A)
Chcete-li přepnout z pracovní do přepravní
polohy:
1. Úplně sešlápněte pedál.
2. Pomalu pouštějte pedál.
2.4.2 Nožní brzda a spojka/parkova
brzda (1:B)
Pedál kombinující funkci brzdy a spojky. Má 3
polohy:
1. Pedál je volný – pohon
dopředného pohybu je zapojen.
Je-li zařazena rychlost, stroj se
bude pohybovat. Nožní brzda
není aktivována.
2. Poloviční sešlápnutí pedálu –
pohon dopředného pohybu je odpojen, lze přeřadit
rychlost. Nožní brzda není aktivována.
3. Úplné sešlápnutí pedálu – pohon dopředného
pohybu je odpojen. Nožní brzda je plně
aktivována.
UPOZORNĚNÍ! Nikdy nesmíte přeřazovat
provozní rychlost pouhým pohybem spojky. K
nastavení správné rychlosti používejte vhodný
převodový stupeň.
101
ČEŠTINA
CS
2.4.3 Blokovací zařízení parkovací brzdy
(1:C)
Blokovací zařízení slouží k zajiště
pedálu spojky - parkovací brzdy v
sešlápnuté poloze. Této funkce lze použít
k zajištění stroje ve svazích, při přepravě
apod., když neběží motor.
Během provozu musí být parkovací
brzda vždy v uvolněné poloze.
Zajištění:
1. Úplně sešlápněte pedál (1:B).
2. Přesuňte nástroj (1:C) doprava.
3. Uvolněte pedál.
4. Uvolněte blokovací zařízení.
Uvolnění:
Sešlápněte a uvolněte pedál.
2.4.4 Ovladač plynu a sytiče (2:H)
Ovladač nastavování rychlosti a sytiče pro studený
start motoru.
Pokud motor běží nerovnoměrně, je
možné, že ovládací páka plynu je
posunuta příliš dopředu a je tak
zapnutý sytič. Tím se poškozuje motor,
zvyšuje spotřeba paliva a produkce
látek škodlivých životnímu prostředí.
1. Sytič – ke spouštění studeného motoru.
Sytič je umístěn v přední části ovládacího
pa
nelu.
Tuto polohu nepoužívejte, je-li motor
teplý.
2. Plný plyn – při provozu stroje by měl
být vždy nastaven plný plyn.
Poloha plného plynu je přibližně 2 cm za
polohou sytiče.
3. Chod naprázdno
2.4.5 Zámek zapalování/světlomet (2:F)
Zámek zapalování se používá ke spouštění a
zastavování motoru.
Nenechávejte stroj s klíčkem v poloze 2
nebo 3. Hrozí riziko požáru, palivo
může vytéci přes karburátor do motoru
a hrozí riziko vybití a poškození baterie.
Čtyři polohy:
1. Poloha stop – motor je zkratován.
Klíček lze vyjmout.
2. Provozní poloha.
3. Provozní poloha.
4. Startovací poloha – elektrické spuště
motoru se aktivuje po otočení klíčkem do
startovací polohy opatřené pružinou.
Jakmile se motor spustí, umožněte návrat
klíčku do provozní polohy 3.
2.4.6 Řadicí páka (2:J)
Řadicí páka umožňuje volbu jedné z pěti rychlostí
(1 -2 -3 -4 -5), neutrálu (N) nebo couvání (R).
Při řazení rychlostí musí být pedál spojky
sešlápnutý.
UPOZORNĚNÍ! Při přeřazování z couvání na
pohyb vpřed a naopak musíte zajistit, aby byl stroj
zcela nehybný. Jestliže se převody okamžitě
nepřepnou, uvolněte pedál spojky a znovu jej
sešlápnět
e. Zopakujte řazení. Nikdy se
nepokoušejte řadit silou.
2.4.7 Vedlejší pohon (2:E)
Pokud je přední nástroj v přepravní
poloze, nikdy neaktivujte vedlejší
pohon. Poškodily by se řemenové
pohony.
Páka připojování a odpojování vedlejšího pohonu
pro ovládání sekací plošiny a jiných přídavných
zařízení instalovaných v přední části stroje. Dvě
polohy:
1.Přední poloha – vedlejší pohon je
odpojen.
2. Zadní poloha – vedlejší pohon je
připojen.
2.4.8 Sedadlo (4:L)
Sedadlo lze skládat a posunovat dopředu a
dozadu. Polohu sedadla vpředu/vzadu lze
aretovat pomocí šroubů s kulovou hlavou
(4:M).
Sedadlo je vybaveno bezpečnostním spínačem,
který je připojen k bezpečnostnímu systému stroje.
To znamená, že určité činnosti, které by mohly
způsobit nebezpečí, nelze provádět, když nikdo
nesedí v sedadle. Viz také 4.3.2.
2.4.9 Motorová skříň (viz obr. 5)
Za účelem doplnění paliva a provedení kontroly či
údržby motoru a akumulátoru, otevřete motorovou
skříň.
Je-li motorová skříň otevřena, motor
ne
smí běžet.
102
ČEŠTINA
CS
2.4.9.1 Otevření skříně
1. Zkontrolujte, zda jsou ovládací páky v přední
poloze.
2. Zdvihněte aretaci sedadla (4:N) a sedadlo
sklopte vpřed.
3. Uchopte přední stranu krytu motorové skříně a
kryt vyklopte.
2.4.9.2 Zavření skříně
Uchopte přední stranu krytu motorové skříně a
kryt zaklopte.
Stroj se nesmí používat s otevřeným
krytem motorové skříně. Hrozí
nebezpečí popálení a poranění.
3 OBLASTI POUŽITÍ
Stroj se smí používat pouze s originálním příslu-
šenstvím STIGA, např.:
Maximální svislá zátěž vlečného závěsu nesmí
překročit 100 N.
Celková maximální zátěž vlečného závěsu
vlečenými přídavnými zařízeními nesmí překročit
500 N.
UPOZORNĚNÍ! Před použitím přívěsu
kontaktujte svoji pojiš˙ovnu.
UPOZORNĚNÍ! Tento stroj není určen k jízdě po
veřejných komunikacích.
4 SPUŠTĚNÍ A PROVOZ
Stroj se nesmí používat bez zavřené a
zajištěné motorové skříně. Hrozí
nebezpečí popálení a poranění.
4.1 DOPLŇOVÁNÍ PALIVA
Používejte výhradně bezolovnatý benzín. Nikdy
nesmíte používat benzín pro dvoutaktní motory s
olejem.
UPOZORNĚNÍ! Běžný bezolovnatý benzín
podléhá zkáze a nesmí se skladovat déle než 30
dnů.
Lze používat benzín šetrný k prostředí, tj.
alkylátový benzín. Složení benzínu tohoto typu je
méně škodlivé pro lidi a přírodu.
Benzín je vysoce hořlavý. Palivo vždy
skladujte v kanystrech, které jsou k
tomuto účelu speciálně vyrobeny.
Nádrž plňte benzínem výhradně venku
a nikdy při této činnosti nekuřte. Palivo
doplňujte před spuštěním motoru.
Nikdy neodstraňujte víčko nádrže a
nedoplňujte benzín, pokud je motor v
chodu nebo je dosud horký.
Palivovou nádrž nikdy úplně nenaplňujte.
Ponechte v nádrži volný prostor (minimálně na
délku trubice plnicího zařízení plus 1 - 2 cm), aby
benzín nepřetekl, když se při zvýšení teploty zvětší
jeho objem. Viz obr. 6.
4.2 KONTROLA HLADINY
MOTOROVÉHO OLEJE
Stroj se dodává s motorovou skříní naplněnou
olejem SAE 10W-30.
Viz obr. 7.
Před každým použitím stroje zkontrolujte, zda
je hladina oleje správná. Při kontrole musí stroj
stát na vodorovném povrchu.
Čistým hadříkem otřete povrch kolem
olejové měrky. Odšroubujte měrku a
vytáhněte ji. Olejovou měrku otřete.
Zasuňte olejovou měrku úplně dovnitř a utáhněte
ji.
Znovu vytáhněte olejovou měrku. Zkontrolujte
hladinu oleje. Pokud je hladina oleje pod značkou
„FULL“, doplňte ji až po tuto značku.
Hladina oleje nesmí nikdy překročit značku
„FULL“. To by vedlo k přehřívání motoru. Pokud
hladina oleje překročí značku „FULL“, olej se
musí vypouštět, dokud nebude dosaženo správné
hladiny.
4.3 KONTROLA BEZPEČNOSTI
Při zkoušení určitého stroje zkontrolujte, zda bylo
dosaženo níže uvedených výsledků bezpečnostní
kontroly.
Bezpečnostní kontrola se musí provádět
vždy před každým použitím.
Není-li dosaženo kteréhokoliv z níže
uvedených výsledků, stroj se nesmí
používat! Předejte jej servisní dílně k
opravě.
Práce Přídavná zařízení, originální
zařízení STIGA
Sekání trávy Pomocí sekacích plošin 85 C
Zametání Použití smetacího zařízení.
Doporučuje se protiprachový
chránič.
Odklízení sněhu Pomocí sněhové radlice nebo
sněhometu. Doporučuje se
používat sněhové řetězy a zátěže
rámu.
Zastřihování trávy
a sbírání listí
Pomocí vlečného sběrače 30"
nebo 42".
Přeprava trávy a
lis
Pomocí vyklápěcího vozíku
Combi.
103
ČEŠTINA
CS
4.3.1 Všeobecná kontrola bezpečnosti
4.3.2 Kontrola elektrické bezpečnosti
Pokaždé před použitím se musí
zkontrolovat činnost bezpečnostního
systému.
4.4 SPUŠTĚNÍ MOTORU
1. Viz obr. 8. Otevřete palivový kohout uvnitř
krytu na levé zadstraně.
2. Zkontrolujte, zda jsou na zapalovacích svíčkách
nainstalovány kabely.
3. Přesvědčete se, že je odpojen vedlejší pohon.
4. Nenechávejte chodidlo na pedálu pohonu.
5. Spouštění studeného motoru – čku plynu
nastavte do polohy sytiče.
Spouštění teplého motoru – nastavte páčku
plynu na plný plyn (přibl. 2 cm za polohu
sytiče).
6. Úplně sešlápněte pedál spojky - brzdy.
7. Otočte klíčkem zapalování a nastartujte motor.
8 Jakmile se motor nastartuje a pokud jste použili
sytič, postupně přesunujte páčku plynu do
polohy plného plynu (přibl. 2 cm za polohu
sytiče).
9. Po spuště studeného motoru neuplatňujte
okamžitě pracovnítěž, ale nechejte motor
několik minut běžet bez zátěže. To umožní, aby
se zahřál olej.
Za provozu stroje by měl být vždy nastaven plný
plyn.
4.5 RADY PRO POUŽITÍ STROJE
Vždy zkontrolujte, zda je v motoru správný objem
oleje. To je důležité zejména při jízdě po svazích.
Viz 4.2.
Při jízdě po svazích buďte opatrní. Při
jízdě do svahu nebo ze svahu se prudce
nerozjíždějte ani nezastavujte. Nikdy
nejezděte napříč svahem. Po svahu se
pohybujte shora dolů nebo zdola
nahoru.
Stroj nesmí v žádném směru pojíždět
po svahu se sklonem větším než 10 °.
Na svazích a při ostrých otočch snižte
rychlost, abyste si udrželi kontrolu a
snížili riziko převrácení.
Máte-li zařazen nejvyšší rychlostní
stupeň a jedete na plný plyn, neotáčejte
volantem až na doraz. Stroj by se mohl
snadno převrátit.
Ruce a prsty mějte v dostateč
vzdálenosti od kloubu hřídele volantu a
konzoly sedadla. Hrozí nebezpečí
vážných poranění. Nikdy neřiďte stroj s
otevřeným krytem motorové skříně.
Se strojem nepojíždějte, pokud je
připojená plošina v přepravní poloze.
Došlo by k poškození hnacího řemene.
4.6 VYPNUTÍ STROJE
Vy pn ěte vedlejší pohon. Použijte parkovací brzdu.
Přibližně 1 až 2 minuty nechte motor běžet
naprázdno. Vypněte motor otočením klíčku
zapalování.
Zavřete palivový kohout. Toto je velmi důležité,
pokud hodláte stroj převážet například na vlečm
voze.
Pokud chcete nechat sekačku bez
dozoru, odpojte kabel (kabely) od
zapalovací sčky (svíček). Ta
vyjměte klíč ze zapalování
Motor může být bezprostředně po
vypnutí velmi horký. Nedotýkejte se
tlumiče, válce ani chladicích žeber.
Mohli byste se spálit.
PředmětVýsledek
Rozvod paliva a
připojení.
Žádný únik.
Elektrické kabely. Veškerá izolace v
neporušeném stavu.
Žádné mechanické poškození.
Systém výfuku. Žádné úniky ve spojích.
Všechny šrouby utažené.
Rozvod oleje Žádný únik. Žádné poškození.
Zkušební jízda Žádné abnormální vibrace.
Žádný abnormální zvuk.
Stav Činnost Výsledek
Není sešlápnutý
pedál spojky -
brzdy.
Není aktivován
vedlejší pohon.
Pokuste se
nastartovat.
Motor se
nespustí.
Je sešlápnutý pedál
spojky - brzdy.
Je aktivován
vedlejší pohon.
Pokuste se
nastartovat.
Motor se
nespustí.
Běžící motor. Je
aktivován vedlejší
pohon.
Řidič se zvedne ze
sedadla.
Motor se
zastaví.
Běžící motor. Vyjměte 20A
po
jistku.
Motor se
zastaví.
104
ČEŠTINA
CS
4.7 ČIŠTĚ
Abyste omezili nebezpečí vzniku
požáru, pravidelně čistěte motor, tlumič
výfuku, akumulátor a palivovou nád
od trávy, listí a oleje.
Abyste omezili nebezpečí vzniku
požáru, pravidelně kontrolujte, zda ze
stroje neuniká olej nebo palivo.
Vyčistěte stroj po každém použití. K čištění se
vztahují následující pokyny:
•Při omývání stroje vodou pod tlakem
nesměrujte proud vody přímo na těsně
náprav, elektrické součásti nebo hydraulické
ventily.
•Nestříkejte vodu přímo na motor.
•Vyčistěte motor kartáčem a/nebo stlačeným
vzduchem.
•Vyčistěte sací otvor chladicího vzduchu motoru
5 ÚDRŽBA
5.1 SERVISNÍ PROGRAM
Aby byl stroj udržován v dobrém stavu z hlediska
jeho spolehlivosti a provozní bezpečnosti, jakož i s
ohledem na ochranu životního prostředí, je nutno
dodržovat servisní program STIGA.
Obsah tohoto programu lze nalézt v přiloženém
servisním deníku.
Základní servis
musí vždy provádět autorizovaná
dílna.
První servis a průběžný servis
musí provádět
autorizovaná dílna, ale může být proveden ta
uživatelem. Jeho obsah najdete v servisním deníku
a činnosti jsou popsány v oddílu „4“ a také níže.
Servis prováděný v autorizované dílně zaručuje
profesionální práci s použitím originálních
náhradních dílů.
Každý základní a průběžný servis provedený v
autorizované dílně bude v servisním deníku
označen razítkem. Servisní deník se záznamy o
těchto servisních pracích je cenným dokumentem
zvyšujícím hodnotu stroje při jeho následném
prodeji.
5.2 PŘÍPRAVA
Veškerý servis a údržba se musí provádět na
stojícím stroji s vypnutým motorem.
Proti pohybu stroj vždy zajistěte
parkovací brzdou.
Abyste předešli neúmyslnému spuště
motoru, odpojte kabely od
zapalovacích svíček a vytáhněte klíček
ze zapalování.
5.3 TLAK V PNEUMATIKÁCH
Upravte tlak v pneumatikách následujícím
způsobem:
Přední: 0,4 bar (6 psi).
Zadní: 1,2 bar (17 psi).
5.4 VÝMĚNA MOTOROVÉHO
OLEJE
První výměnu motorového oleje proveďte po 5
hodinách provozu a potom jej vyměňujte vždy po
50 hodinách provozu nebo jednou za sezónu.
Pokud stroj pracuje ve ztížených podmínkách nebo
při vysokých teplotách prostředí, měňte olej častěji
(po 25 hodinách provozu nebo jednou za sezónu).
Po 100 hodinách provozu se musí vyměnit olejový
filtr.
Používejte olej zvolený podle následující tabulky.
Používejte olej bez aditiv.
Olej nepřeplňujte. Mohlo by dojít k přehřátí
motoru.
Olej vyměňujte, když je motor teplý.
Pokud se olej vypouští bezprostředně
po vypnutí motoru, může být velmi
horký. Proto několik minut počkejte,
aby motor zchladl, a teprve potom
začněte olej vypouštět.
1. Odšroubujte zátku na vypouštění oleje (Viz obr.
9).
2. Dbejte na to, aby olej vytékal do sběrné nádoby.
Vyjetý olej potom odevzdejte v recyklač
sběrně. Zabraňte rozlití oleje na hnařemeny.
3. Zašroubujte zátku na vypouštění oleje.
4. Odstraňte olejovou měrku a dolijte čerstvý olej.
Množství oleje: 1,2 l
5. Po doplněoleje spus˙te motor a nechejte jej
30 sekund běžet naprázdno.
6. Zkontrolujte, zda olej neuniká.
7. Vypněte motor. Počkejte 30 sekund a potom
zk
ontrolujte hladinu oleje podle 4.2.
5.5 PALIVOVÝ FILTR (7:Q)
Každou sezónu vyměňte palivový filtr. Jakmile
nainstalujte nový filtr, zkontrolujte, zda neuniká
palivo.
5.6 ŘEMENOVÉ POHONY
Po pěti hodinách provozu zkontrolujte, zda jsou
všechny řemeny celé a nepoškozené.
5.7 ŘÍZENÍ
Řízení se musí zkontrolovat/seřídit po pěti
hodinách provozu a potom po každých 25
hodinách provozu.
Olej SAE 10W-30
Výkonnostní třída API SJ nebo vyšší
105
ČEŠTINA
CS
5.7.1 Kontrola
Krátce otočte volantem dozadu a dopředu. V řízení
nesmí být žádná mechanická vůle.
5.7.2 Seřízení
Podle potřeby seřiďte lanka řízení následujícím
způsobem:
Utažením matice napněte lanka řízení (viz obr. 10).
Důležité! Šrouby na konci lanka je nutno během
nastavování držet pevně, aby se lanko nekroutilo.
Pomocí nastavovacího kče nebo podobného
nástroje uchopte šrouby na konci lanka.
Utahujte lanka řízení do úplného odstranění vůle.
Nepřepínejte lanka řízení. Řízení by pak bylo
obtížné a lanka by se rychle opotřebovávala.
5.8 AKUMULÁTOR
Nikdy nepřebíjejte akumulátor.
Přebíjení může poškodit akumulátor.
Nezkratujte vývody akumulátoru. Při
zkratu dochází k jiskření, které by
mohlo způsobit vznícení. Nenoste
kovové ozdoby, které by se mohly
dotknout vývodů akumulátoru.
Pokud dojde k poškození krytu akumulátoru,
jeho víka či vývodů nebo k interferenci s
páskem pokrývajícím ventily, je nutno
akumulátor vyměnit.
Typ akumulátoru: akumulátor regulovaný
ventilem o jmenovitém napětí 12 V. Elektrolyt
akumulátoru není třeba kontrolovat ani doplňovat.
Akumulátor je nutno dobíjet pouze v případě
potřeby, například po dlouhodobém uskladně
stroje.
Před prvním použitím musí být
akumulátor plně nabitý. Skladujte jej
ve stavu plného nabití. Uskladněním
vybitého akumulátoru může dojít k
jeho vážnému poškození.
5.8.1 Nabíjení pomocí motoru
Akumulátor lze nabíjet pomocí generátoru motoru.
Postupujte následovně:
1. Podle následujícího obrázku nainstalujte
akumulátor.
2. Stroj postavte ven nebo namontujte zařízení na
odvádění výfukových plynů.
3. Nastartujte motor podle pokynů v uživatelské
příručce.
4. Nechte motor běžet nepřetržitě 45 minut.
5. Vypněte motor. Akumulátor je nyní zcela
nabitý.
5.8.2 Nabíjení akumulátoru pomocí
nabíječky
Při n
abíjení akumulátoru pomocí nabíječky se
musí používat nabíječka s konstantním napětím.
Koupi vhodné nabíječky s konstantním napětím
konzultujte se svým prodejcem.
Při použití standardní nabíječky může dojít k
poškození akumulátoru.
5.8.3 Demontáž/montáž
Akumulátor je umístěn pod motorovou skříní. Viz
obr. 11. Při montáži a demontáži akumulátoru je
třeba dodržovat následující pravidla pro
připojování a odpojování kabelů:
•Při demontáži Nejprve odpojte černý kabel od
záporného pólu akumulátoru (-). Poté odpojte
červený kabel od kladného pólu akumulátoru
(+).
•Při montáži Nejprve připojte červený kabel ke
kladnému pólu akumulátoru (+). Poté připojte
černý kabel k zápornému pólu akumulátoru (-).
Zapojením či odpojením kabelů
nesprávným postupem může dojít ke
zkratování a poškození akumulátoru.
Opačným zapojením kabelů by došlo k
poškození generátoru a akumulátoru.
Dobře připevněte kabely. Uvolně
kabely mohou způsobit vznícení.
Nikdy nespouštějte motor bez řádně
připojeného akumulátoru. Mohlo by
dojít k vážnému poškození generátoru
a celého elektrického systému.
5.8.4 Č
tě
Zoxidované vývody akumulátoru je nutno očistit.
Vývody akumulátoru očistěte drátěným karčem
a namažte je mazivem na kontakty.
5.9 VZDUCHOVÝ FILTR
Předfiltr (pěnový filtr) (12:S) se musí vyčistit/
vyměnit po 25 hodinách provozu.
Vzduchový filtr (papírový filtr) (12:T) se musí
vyčistit/vyměnit po 100 hodinách provozu.
UPOZORNĚNÍ! Pokud stroj pracuje v prašném
prostředí, čistěte/vyměňujte filtry častěji.
Vzduchové filtry vyjímejte/instalujte následujícím
způsobem:
1. Pečlivě vyčistěte okolí krytu vzduchového
filtru (7:R).
2. Demontujte kryt vzduchového filtru tak, že
odstraníte dvě svorky.
3. Demontujte sestavu filtru. Předfiltr je uložen na
vzduchovém filtru. Dbejte, aby se do
karburátoru nedostaly žádné nečistoty. Očistěte
kryt filtru.
4. Vyčistěte papírový filtr lehkým poklepáním na
rovném povrchu. Pokud je filtr velmi znečištěn,
vyměňte jej.
5. Vyčistěte předfiltr. Pokud je filtr velmi
znečtěn, vyměňte jej.
106
ČEŠTINA
CS
6. Montáž proveďte v opačném pořadí.
K čištění papírové vložky filtru nepoužívejte
stlačený vzduch nebo benzínové čisticí prostředky,
například petrolej. Došlo by k poškození filtru.
K čištění papírové vložky filtru nepoužívejte
stlačený vzduch. Na papírovou vložku filtru nesmí
nakapat olej.
5.10 ZAPALOVACÍ SVÍČKA
Zapalovací svíčky se musí měnit každých 200
hodin provozu (tj. při každém dalším základním
servisu).
Použijte dodaný klíč na zapalovací svíčky.
Než odpojíte zapalovací svíčku, očistěte její okolí.
Zapalovací svíčka
: Champion RC12YC nebo
ekvivalentní typ.
Vzdálenost elektrod
: 0,75 mm.
5.11 PŘÍVOD VZDUCHU
Motor je chlazen vzduchem. Zablokovaný systém
chlazení může motor poškodit. Přívod vzduchu do
motoru čistěte po 50 hodinách provozu. Při
každém základním servisu se provádí pečlivější
čištění chladicího systému.
5.12 MAZÁNÍ
Po každých 25 hodinách provozu a po každém
mytí se musí namazat všechny mazací body podle
následující tabulky.
5.13 POJISTKA
V případě elektrické závady zkontrolujte/vyměňte
pojistku 20 A.
Pokud závada přetrvá, kontaktujte autorizovanou
dílnu kvůli opravě.
Pojistky jsou umístěny u akumulátoru pod
motorovou skříní.
6 PATENT – REGISTRACE
KONSTRUKCE
Tento stroj a jeho díly jsou chráněny následujícími
patenty a registracemi konstrukce:
9900627-2 (SE), SE00/00250 (PCT), 9901091-0
(SE), SE00/00577 (PCT), 9901730-3 (SE), SE00/
00895 (PCT), 9401745-6 (SE), SE95/00525
(PCT), 595 7497 (US), 95920332.4 (EPC).
99 1095 (SE), 499 11 740.9 (DE), M1990 000734
(IT), 577 251-253 (FR), 115325 (US).
Společnost GGP si vyhrazuje právo provádět
změny produktu bez předchozího upozornění.
Předmět Činnost Obrá
zek
Ložisko
kola
3 maznice. (13:V)
Použijte mazací lis naplně
univerzálním mazivem.
Čerpejte, dokud vychází
mazivo.
13
Lanka
řízení
Vyčistěte lanka drátěm
kartáčem.
Namažte je univerzálním
mazivem na řetězy ve spreji.
-
Napínací
ramena
Namažte nosné body
olejničkou při aktivaci
každého ovládacího prvku.
Ideální je pracovat ve dvou
lidech.
14
Ovládací
lanka
Namažte konce lanka
olejničkou při aktivaci
každého ovládacího prvku.
Musí se provádět ve dvou
lidech.
15
/