Toshiba GONH103EU-V Uživatelský manuál

Kategorie
Záruka
Typ
Uživatelský manuál

Tato příručka je také vhodná pro

SERVIS U ZÁKAZNÍKA I ČESKY 7
CZ
ÚROVEŇ SLUŽBY
V závislosti na typu zakoupené služby provedení opravy u zákazníka máte
nárok na některou z následujících služeb.
a) Servis u zákazníka úrovně Silver
Pokud jste zakoupili servis u zákazníka s odezvou do druho pracovního dne
úrovně Silver, bude autorizovaný technik společnosti Toshiba odeslán k opravě
vadného produktu u zákazníka pouze tehdy, pokud opravu nemůže provést
kazník sám v rámci procesu CRU (jednotky vynitelné zákazníkem).
b) Servis u zákazníka úrovně Gold
Pokud jste zakoupili servis u zákazníka s odezvou do druho pracovního dne
úrovně Gold, můžete odmítnout návrh na odeslání náhradní součásti a středisko
podpory společnosti Toshiba vyšle autorizovaného technika společnosti
Toshiba, který provede opravu vadného produktu u zákazníka.
ZEMĚ, V NICHŽ JE SLUŽBA POSKYTOVÁNA
Pokud jste zakoupili místní službu provedení opravy u zákazka, je slba
dostupná pouze v zemi, ve které byla zakoupena.
Pokud jste zakoupili evropskou službu provedení opravy u zákazníka, je
služba k dispozici v Belgii, České republice, Dánsku, Finsku, Francii, Irsku,
Itálii, Lucembursku, Německu, Nizozemsku, Norsku, Polsku, Portugalsku,
Rakousku, Řecku, Spojeném království, Špalsku, Švédsku a Švýcarsku.
Pokud jste zakoupili mezinárodní službu provedení opravy u zákazníka, je
služba k dispozici ve všech zemích uvedených na následujícím webu:
ios.toshiba.com
Služba je poskytována pro produkty Toshiba v okruhu 100 km od velkých
měst. Bude-li vygenerována žádost o opravu produktu nacházejícího se mimo
okruh 100 km, bude služba poskytnuta, jak to bude možné.
Společnost Toshiba si vyhrazuje právo pověřit službami autorizované servisní
zastoupení společnosti Toshiba.
ZÍSKÁNÍ SLUŽBY
Chcete-li službu získat, kontaktujte středisko podpory společnosti Toshiba na
čísle 00800-TOSHCARE:
00800-86742273*
* Toto číslo není v některých zech funkční. Pro následující země použijte
níže uvedená čísla:
•Českárepublika800142421
•Řecko0080049129117
•Polsko008004911380
•Švédsko020795153
POPIS SLUŽBY
Tento servis u zákazka s odezvou do druho pracovního dne je pouze
službou provedení opravy hardwaru a její součástí je telefonická diagnostika,
která určí závadu vašeho hardwaru Toshiba. Bude-li nutná oprava, vle k vám
společnost Toshiba obvykle do konce následujícího pracovního dne (v závislosti
na dostupnosti součástí) svého autorizovaného technika.
Doba reakce do druhého pracovho dne je definována jako doba od oznáme
problému středisku podpory do příjezdu autorizovaného technika společnosti
Toshiba k zákazníkovi. Aby v případě problému vznikl nárok na opravu do
druhého pracovho dne, musí být žádost týkající se slby zaznamenána ve
střediskupodporyspolečnostiToshibapřed15:00místhočasu.
Tato služba se vztahuje na počítače Toshiba Satellite Pro, Tecra, Portégé
a vybrané pracovní tablety spolnosti Toshiba (dále označované jako
produkty). Další informace o kompatibilitě produktů najdete na webu:
toshiba-czech.com/services
Tato služba upgraduje standardní záruku vašeho produktu Toshiba ohledně určené
doby trvání, úrovně reakce služby nebo náplně služby. Tyto podmínky proto
platí navíc k podmínkám standardní záruky a v případě konfliktu mají přednost.
Tato služba je k dispozici pouze pro produkty Toshiba zakoupené v Evropě.
Tato služba nemá vliv na vaše zákonná práva.
REGISTRACE A AKTIVACE SLUŽBY
Tatoslužbajeplatnápouzetehdy,pokudjezakoupenado90dnůodpořízení
produktu Toshiba, a musí být aktivována do 30 dnů od zakoupení. Chcete-li
službu aktivovat, je nutné registrovat produkt na této internetové webové stránce:
toshiba.eu/registration/cz
Při registraci je nutné poskytnout informace o této slbě a vašem produktu
a údaje o uživateli. Pokud jste již slbu aktivovali během nákupu v obchodě
Toshiba Store, není třeba ji znovu aktivovat na našem webu.
Pokud kontaktujete středisko podpory společnosti Toshiba s žádostí týkající
se služby, a produkt dosud není zaregistrován, služba provedení opravy
u zákazníka s odezvou do druhého pracovho dne nemusí být poskytnuta.
Po úsšné registraci obdržíte e-mail s potvrzem, a získáte tak právo na
tuto službu.
Tato služba je platná pouze pro produkt Toshiba, pro který je registrována.
JEDNOTKY VYMĚNITELNÉ ZÁKAZNÍKEM (CRU)
Některé součásti jsou speciálně navrženy pro snadné odebrání a výměnu
kazníkem a jsou označovány jako CRU. Pokud během vzdáleho
odstraňování problémů a diagnostiky agent střediska podpory určí, že výměna
může být provedena zákazníkem, bude vám společností Toshiba dodána
jak servisní součást, tak dokumentace potřebná pro její výměnu. Pokud to
společnost Toshiba požaduje, je třeba původní součást vrátit společnosti
Toshiba. V takovém případě je součást vrácena na náklady společnosti Toshiba.
SERVIS SPOLEČNOSTI TOSHIBA
U ZÁKAZNÍKA S ODEZVOU DO
DRUHÉHO PRACOVNÍHO DNE
ČEŠTINA PODMÍNKY SLUŽBY 2
SERVIS U ZÁKAZNÍKA I ČESKY 8
CZ
Potřebujete-li podporu mimo Evropu, řiďte se pokyny na tomto webu:
ios.toshiba.com
Středisko podpory společnosti Toshiba je k dispozici během pracovních dní
od9do17hodinmístníhočasu,svýjimkoustátníchsvátků.
Agenti nich středisek podpory jsou vkoleni a certifikováni, aby dozali
diagnostikovat jakýkoli hardwarový problém s produktem Toshiba a poskytli
vám nejrychlejší zsob jeho opravy. Bude třeba, abyste agentům středisek
podpory poskytli popis všech zjištěných problémů, čímž jim umožníte
nejúčinnějším způsobem určit závadu a odpovídající součásti pro výměnu.
hem telefonického hovoru je nutné, abyste měli přístup ke svému zíze
Toshiba a mohli poskytnout sériové číslo a číslo modelu, jež naleznete na
spodní části produktu Toshiba.
Služba provedení opravy u zákazníka nemusí být využita, pokud lze problém
vyřešit pomocí vzdálené diagnostiky.
Bude-li nutná oprava u zákazka, vyšle k vám společnost Toshiba obvykle
do konce následujícího pracovního dne (v závislosti na dostupnosti součástí)
svého autorizovaho technika. Úrovně služby jsou plánované doby odezvy,
mohou se lišit v závislosti na místě a nelze je zaručit.
Společnost Toshiba, její autorizovaní prodejci a servisní zastoupení si vyhrazují
právo před přijetím jakékoli žádosti týkající se slby požadovat doklad
o kupu (na. zaplacenou fakturu autorizovaného prodejce s datem), na
mž je uvedeno číslo modelu a sériové číslo.
POVINNOSTI ZÁKAZNÍKA
Před provedením opravy u zákazníka nebo před předáním produktu
autorizovanému servisnímu zastoupení společnosti Toshiba v souvislosti
s uplatněním záruky zajistěte, aby všechna data v produktu Toshiba byla
plně zálohována. Odeberte veškerá důvěrná, soukromá nebo osobní data
a informace.
Společnost Toshiba neodpovídá za poškození nebo ztrátu jakýchkoli
programů, dat nebo vynitelných paťových médií ani za obnovení nebo
přeinstalaci jakýchkoli programů či dat. Autorizovaný technik společnosti
Toshiba přeinstaluje operační systém pouze v případě, že můžete poskytnout
záchranné médium, jež bylo dodáno s produktem.
Společnost Toshiba neodpovídá za ušlý zisk ani následné ztráty, ztráty dat či
softwaru ani za výdaje na rekonfiguraci softwaru.
Společnost Toshiba si vyhrazuje právo účtovat vám logistické náklady, pokud
jste v dohodnutém termínu opravy nebyli na dohodnutém místě dosažitelní.
SOUČÁSTI A MATERIÁLY
Společnost Toshiba v průběhu ceho období slby dle svého uváže
bezplatně opraví nebo vymění produkt nebo součásti, na které se vztahuje
standardní záruka, novými či renovovanými součástmi, s výjimkou baterií.
ruka na baterie je vzhledem k jejich přirozeným vlastnostem omezena na
1 rok, kromě případů, kdy zakoupená služba zahrnuje také službu výny
baterií. Podrobný popis naleznete v části Možnosti dalších služeb.
Na produkt nebo součást, které byly opraveny či vyměněny v mci této
služby, se vztahuje záruka po zbytek záruční doby platné pro daný produkt
či součást nebo po dobu tří měsíců – podle toho, která doba je delší.
Všechny produkty a součásti vyměněné v rámci záruky se stanou majetkem
společnosti Toshiba.
Pokud je nutná výměna klávesnice, budou poskytnuty pouze klávesnice
v angličtině nebo kvesnice v stním jazyce země, ve které je služba
poskytována, pokud jsou k dispozici.
OMEZENÍ SLUŽBY
Tato služba pokrývá pouze součásti a práci a nevztahuje se na závady a
poruchy způsobené vnějšími příčinami, náhodným poškozením, nesprávným
použitím, přepravou, běžným opotřebením, viry, použitím součástí nebo
softwaru jiného výrobce než společnosti Toshiba, modifikacemi, úpravami,
nesprávnou instalací, nesprávnou údržbou, opravami softwaru nebo
nedbalostí.
Tato služba se nevztahuje na naprosto žádný software. Pokud by oprava
výrobku souvisela s příčinou, na kterou se tato služba nevztahuje, spolnost
Toshiba si vyhrazuje právo účtovat vám soásti, práci a výlohy.
Tato služba a standardní záruka neplatí, pokud je závada produktu nebo
součásti důsledkem servisního zásahu, údržby nebo opravy provedené
jiným subjektem, než je autorizovaný prodejce nebo autorizované servis
zastoupení spolnosti Toshiba, nebo pokud jsou zny nebo nejsou
čitelné štítky či sériová čísla produktu nebo součásti.
Pokud k poruše hardwaru došlo již před zakoupem služby, nebude se tato
služba na tuto poruchu vztahovat.
Tato služba nepokrývá příslušenství. V ípadě jakékoli závady kontaktujte
místního prodejce produktů společnosti Toshiba.
Vyloučení ze standardní záruky jsou platná i pro toto prodloužení záruky. Další
informace o vyloučeních záruky naleznete v podmínkách standardní záruky,
jež byly dodány s vaším produktem.
MOŽNOSTI DALŠÍCH SLUŽEB
V případě, že máte nárok na jednu či více z následujících možností dalších
služeb, jsou platné následující podmínky:
a) Ponechání pevného disku zákazníkovi
V závislosti na době trní prodloužení záruky, v jejímž rámci jste zakoupili
službu ponecní pevného disku zákazníkovi, budete mít nárok na ponechá
prvho vadného pevho disku, pokud jej bude nutné vynit v phu
období služby. Pevný disk zůstane vaším vlastnictvím, nebude však
předmětem žádné pokračující podpory. Všechny další produkty a součásti
vyměněné v rámci záruky, včetně dalších pevných disků, se stanou majetkem
společnosti Toshiba.
Pokud by pevný disk patřil mezi produkty stené z ohu, nebude se tato
služba na pevný disk vztahovat a pevný disk bude nutné vrátit společnosti
Toshiba.
b) Služba výměny baterií
V závislosti na době trní prodloužení záruky, v jejímž rámci jste zakoupili
službu výměny baterií, bude odpovídajícím způsobem prodloužena záruka
na baterie. Během této doby máte nárok požadovat jednu výměnu baterií po
vypení standardní záruky na baterie.
Tatoslužbajeplatná,pokudjekapacitabateriínižšínež50%.Předuplatněním
záruky musíte stáhnout, nainstalovat a spustit diagnostický nástroj poskytnutý
společností Toshiba, aby bylo možné určit zbývající kapacitu baterie.
Autorizované servisní zastoupení společnosti Toshiba je oprávněno
zkontrolovat zbývající kapacitu baterie po přijetí produktu. Jestliže autorizované
servisnízastoupenízjistí,žekapacitabateriíjevšínež50%,vyhrazujesi
právo účtovat součásti, práci a výlohy.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55
  • Page 56 56
  • Page 57 57
  • Page 58 58
  • Page 59 59
  • Page 60 60
  • Page 61 61

Toshiba GONH103EU-V Uživatelský manuál

Kategorie
Záruka
Typ
Uživatelský manuál
Tato příručka je také vhodná pro