Svítí-li indikátor akumulátoru s napětím 12 V, je možné vybrat hodnotu
CCA 300, 400, 500, 600, 700, 800, 900 a 1000.
Každou změnu hodnoty CCA signalizuje tester krátkým pípnutím.
5. Po připojení svorek tester zobrazí stav nabití akumulátoru. V případě,
že stav nabití je nižší než 12 V (pro akumulátor s napětím 12 V)
nebo 6 V (pro akumulátor s napětím 6 V), akumulátor je třeba před
zátěžovým testem nabít. Pokud dobíjení nemůže zvýšit napětí na
hodnotu vyšší než 12 V (pro akumulátor s napětím 12 V) nebo 6 V
(pro akumulátor s napětím 6 V), je akumulátor vadný. Pokud displej
zůstane prázdný, zkontrolujte, zda nedošlo k uvolnění svorky, a
zkontrolujte dodržení správné polarity. Pokud je vše tak, jak má být, a
přesto displej zůstane prázdný, akumulátor je vadný.
6. Pro provedení zátěžového testu stiskněte a uvolněte tlačítko „LOAD“
(zatížení). Tester vydá zvukový signál a začne provádět zátěžový test.
(Zátěžový test bude trvat 10 sekund.)
Pokud provádíte zátěžový test na akumulátoru, jehož stav nabití
je nižší než 12 V (pro akumulátor s napětím 12 V) nebo 6 V
(pro akumulátor s napětím 6 V), na displeji se zobrazí údaj „- L -“.
To znamená, že byste měli akumulátor dobít a přejít ke kroku 5.
Pokud provádíte zátěžový test na akumulátoru, jehož stav nabití je
vyšší než 18 V (pro akumulátor s napětím 12 V) nebo 9 V (pro
akumulátor s napětím 6 V), na displeji se zobrazí údaj „- H -“. To
znamená, že je napětí akumulátoru příliš vysoké a zátěžový test
nebude proveden.
7. Po zátěžovém testu trvajícím 10 sekund tester vydá zvukový signál
oznamující jeho dokončení. Během zátěžového testu si můžete na
displeji přečíst napětí při zatížení a LED indikátory „GOOD“ (v
pořádku), „WEAK“ (slabý) nebo „BAD“ (špatný) rozsvícením
ukazují stav akumulátoru. (LED indikátory zůstanou rozsvícené až
do stisknutí tlačítka nebo odpojení svorky z akumulátoru.)
8. Po přečtení napětí při zatížení a LED indikátorů si přečtěte část
Analýza zátěžového testu akumulátoru.
Poznámka:
1. Pokud se na displeji během zátěžového testu zobrazí údaj „Err“,
znamená to, že tester je vadný nebo je napětí akumulátoru příliš
nízké.
NU-E200407_0715.indd 69 9/7/2015 10:45:46 AM