CZ
- 54 -
•
Po vytečení starého oleje přístroj postavte
zpět do normální polohy.
•
Motorový olej doplňte podle znázornění na
obrázku 8a/b.
•
Použitý olej musí být zlikvidován podle plat-
ných předpisů.
Údržba vzduchového fi ltru
Znečištěné vzduchové fi ltry snižují výkon motoru
sníženým přívodem vzduchu do karburátoru. Pra-
videlná kontrola je proto nevyhnutelná. Vzducho-
vý fi ltr by měl být kontrolován každých 50 provoz-
ních hodin a v případě potřeby vyčištěn. V případě
velmi prašného prostředí je třeba vzduchový fi ltr
kontrolovat častěji.
•
Vzduchový filtr demontovat tak, jak je
znázorněno na obr. 13a/13b.
•
Vzduchový filtr čistit pouze stlačeným vz-
duchem nebo vyklepáním.
•
Montáž se provádí v opačném pořadí.
Varování! Vzduchový fi ltr nikdy nečistit benzínem
nebo hořlavými rozpouštědly.
Údržba/výměna zapalovací svíčky
Svíčku poprvé zkontrolujte po 10 provozních ho-
dinách, zda není znečištěna, a v případě potřeby
ji vyčistěte pomocí měděného drátěného kartáče.
Poté provádět údržbu každých 50 provozních
hodin.
•
Otáčením sundejte kabelovou koncovku za-
palovací svíčky (obr. 12a).
•
Zapalovací svíčku odstraňte klíčem na zapa-
lovací svíčky (obr. 12b).
•
Montáž se provádí v opačném pořadí.
Výměna válce (viz obr. 11a-11d)
Bezpodmínečně noste rukavice!
Používejte pouze originální válce, v jiném případě
nelze zaručit funkci a bezpečnost.
Odstraňte oba inbusové šrouby (obr. 11a/pol. A).
Válec na tomto konci nadzvedněte a vytáhněte
ho ve směru šipky ven (obr. 11b). Nový válec
nasuňte ve směru šipky (obr. 11d) na hnací
čtyřhran (obr. 11c/pol. A) a poté jej vtiskněte do
držáku (obr. 11d). Válec opět upevněte oběma
inbusovými šrouby (obr. 11a/pol. A).
Hnací čtyřhran čas od času namažte, aby byla
zabezpečena snadná výměna válce.
Při nevhodné poloze nožového válce může být
vnější nůž (obr. 11b/pol. A) zablokován krytem
přístroje. V takovém případě otočte válec o půl
otáčky dál!
7.3 Příprava k uložení přístroje
Nebezpečí! Neodstraňujte benzín v uzavřených
místnostech, v blízkosti ohně nebo při kouření.
Výpary plynu mohou způsobit výbuch nebo požár.
1. Vyprázdněte palivovou nádrž pomocí sacího
čerpadla na benzín.
2. Spusťte motor a nechte ho běžet tak dlouho,
až se spotřebuje zbylý benzín.
3. Po každé sezóně proveďte výměnu oleje.
Odstraňte použitý motorový olej z teplého
motoru a naplňte nový.
4. Odstraňte zapalovací svíčku z hlavy válce.
Do válce nalijte cca 20 ml oleje pomocí konve
na olej. Zatáhněte pomalu za rukojeť startéru
tak, aby olej uvnitř chránil válec. Zapalovací
svíčku opět našroubujte.
5. Vyčistěte chladicí žebra válce a kryt.
6. Vyčistěte celý přístroj, abyste ochránili lako-
vou barvu.
7. Skladujte přístroj a jeho příslušenství na
dobře větraném, tmavém, suchém a nezam-
rzajícím místě a mimo dosah dětí.
8. Pro úsporu místa při skladování je rukojeť
vybavena parkovací polohou (obr. 6). Pro
nastavení rukojeti do této polohy je třeba
povolit rychloupínací páčku o cca 3 otáčky,
protože pro parkovací polohu je určena vyšší
aretace. V této poloze může být vertikutátor
úsporně uložen do rohu (obr. 10). Při nasta-
vování zpět do pracovní polohy nezapomeňte
rychloupínací páčku opět o 3 otáčky utáhn-
out!
7.4 Příprava přístroje na transport
1. Vyprázdněte palivovou nádrž pomocí sacího
čerpadla na benzín.
2. Nechte motor běžet tak dlouho, až se
spotřebuje zbylý benzín.
3. Vyprázdněte motorový olej z teplého motoru.
4. Odstraňte kabelovou koncovku zapalovací
svíčky ze zapalovací svíčky.
5. Vyčistěte chladicí žebra válce a kryt.
6. V případě potřeby demontujte vodicí rukojeti.
7.5 Objednání náhradních dílů:
Při objednávce náhradních dílů je třeba uvést
následující údaje:
•
Typ přístroje
•
Číslo artiklu přístroje
•
Identifikační číslo přístroje
•
Číslo požadovaného náhradního dílu
Aktuální ceny a informace naleznete na
www.isc-gmbh.info
Anl_GE_SA_1335_P_SPK7.indb 54Anl_GE_SA_1335_P_SPK7.indb 54 16.09.2016 09:36:2416.09.2016 09:36:24