210
ČEŠTINA
CS
Překlad původního návodu k používání
3. Vložením kolíku a závlačky zajistěte rám ve
vzpřímené poloze.
4. Utažením šroubu (11:T3) odstraňte mrtvý chod.
3.4.4.6 Elektrická zásuvka pro přívěs (1:R)
Sedmikolíková zásuvka pro přívěs.
3.4.4.7 Víčko palivové nádrže (3:A)
Ústí palivové nádrže, kam se doplňuje nafta, je za
sedačkou.
3.4.4.8 Páka odpojení pohonu (5, 6:F)
Páka k vypínání převodovky. Umožňuje pohybo-
vat strojem ručně.
Páka odpojení pohonu nesmí být nikdy
mezi vnější nebo vnitřní polohou. Tím
se zahřívá a poškozuje převodovka.
Stroj nesmí být nikdy vlečen. Je-li tře-
ba, smí se pouze přesouvat na přívěs
nebo z přívěsu. Vlečení stroje poškozuje
převodovku.
Páka má následující dvě polohy:
Vnitřní poloha
:
Hydraulické čerpadlo je aktivováno pro běžné
použití.
Vnější poloha
:
Hydraulický olej může protékat systémem mimo
hydraulické čerpadlo, které tak neblokuje jeho
průtok. Strojem tak lze pohybovat. Průtok je však
omezen, a proto je k uvedení stroje do pohybu tře-
ba relativně velké síly.
3.4.4.9 Ruční čerpadlo (5:J) (540)
Pokud palivové čerpadlo nasálo vzduch, například
došlo-li palivo, motor není schopen čerpat doplně-
né palivo sám. Palivo se proto musí před startová-
ním motoru načerpat ručním čerpadlem.
3.5 INDIKÁTORY
3.5.1 Měrka paliva (1:I1)
Měrka paliva ukazuje hladinu paliva v nádrži.
3.5.2 Indikátor závěsu sedadla (1:I2)
Ukazuje nastavení závěsu sedadla. Viz 3.4.1.2.
3.5.3 Kontrolka brzd (1:I3)
Pokud svítí kontrolka brzd, nikdy nepoužívejte
stroj. Poškodila by se pomocná a parkovací brz-
da.
Kontrolka brzd upozorňuje, že je aktivo-
vána parkovací brzda (1:B6).
Viz 3.4.2.6.
3.5.4 Kontrolka dobíjení akumulátoru (1:I4)
Pokud svítí kontrolka dobíjení akumulátoru,
nikdy nenechte motor běžet. Akumulátor by se
vybil.
Kontrolka dobíjení akumulátoru je aktivní
pouze tehdy, pokud je klíček zapalování v
provozní poloze.
Kontrolka dobíjení akumulátoru upozorňuje, že
alternátor motoru přestal dobíjet akumulátor.
Pokud je motor v klidu, kontrolka by měla svítit,
protože alternátor negeneruje proud.
Pokud motor běží, kontrolka by neměla svítit.
Pokud kontrolka svítí při provozu, akumulátor se
vybíjí a motor nelze nastartovat. Předejte stroj
k opravě do autorizované servisní dílny.
3.5.5 Kontrolka teploty hydraulického ole-
je (1:I5)
Pokud svítí kontrolka teploty, motor se
nikdy nesmí nastartovat či nechat
běžet. Hrozí nebezpečí vážného poško-
zení motoru.
Kontrolka tlaku hydraulického oleje je
aktivní pouze tehdy, pokud je klíček zapa-
lování v provozní poloze.
Kontrolka teploty hydraulického oleje upozorňuje,
že teplota hydraulického oleje překročila nebez-
pečnou úroveň.
Pokud motor běží, kontrolka by neměla svítit.
Pokud se kontrolka rozsvítí při provozu, postupuj-
te následovně:
• Ovladač plynu nastavte na volnoběh. Nevypí-
nejte motor.
• Odstraňte veškeré listí, trávu či jiné předměty
z vnější strany chladiče oleje. Viz 5.12.
• Nechte motor běžet na volnoběžné otáčky
,
dokud teplota neklesne a kontrolka nezhasne.
Poté lze stroj opět normálně používat.
• Pokud teplota neklesne do pěti minut, vypněte
motor a stroj předejte do opravy v autorizované
dílně.
3.5.6 Kontrolka teploty motoru (1:I6)
Je-li teplota motoru příliš vysoká, rozsvítí se kont-
rolka a zároveň se ozve zvukový signál.
Pokud se rozsvítí kontrolka teploty
motoru nebo pokud se ozve zvukový
signál, motor se nesmí zatěžovat a smí
běžet pouze na volnoběžné otáčky. Hro-
zí nebezpečí vážného poškození moto-
ru.
Kontrolka teploty motoru je aktivní pouze
tehdy, pokud je klíček zapalování v pro-
vozní poloze.
Kontrolka teploty motoru a zvukový signál upo-
zorňují, že teplota motoru překročila nebezpečnou
úroveň.
Pokud motor běží, kontrolka by neměla svítit a
zvukový signál by se neměl ozývat. Pokud se při
provozu rozsvítí kontrolka nebo zazní zvukový
signál, postupujte následovně: