Monster Clarity HD Model One High, CLARITYHD model one, MSP CLY MTR-DK EU Specifikace

Garantia 113
Fazer o download do manual completo em:
monstercable.com/products/clarityhd
εγγύηση 117
κατεβάστε το πλήρες εγχειρίδιο από τη διεύθυνση:
monstercable.com/products/clarityhd
Garanti 121
Kılavuzun tamamını aşağıdaki adresten yükleyebilirsiniz:
monstercable.com/products/clarityhd
záruka 125
Stáhnout celou příručku na adrese:
monstercable.com/products/clarityhd
záruka 129
stiahnite si celú príručku zo stránky:
monstercable.com/products/clarityhd
гарантия 133
загрузить полное руководство по эксплуатации на сайте:
monstercable.com/products/clarityhd
OMEZENÁ SPOTŘEBITELSKÁ ZÁRUKA
Společnost Monster, LLC., 7251 West Lake Mead Blvd., Las Vegas, NV 89128, USA [POVŠIMNĚTE SI, ŽE SPOLEČNOST
MONSTER NEPŘIJÍMÁ PRODUKTY ZASÍLANÉ NA JEJÍ VLASTNÍ ADRESU – POSTUPUJTE PODLE POKYNŮ V ČÁSTI „JAK
PODAT FORMÁLNÍ REKLAMACI“ NÍŽE] (415) 840-2000 („Monster“) pro vás rozšiřuje tuto omezenou záruku. Zákonná
nebo jiná ustanovení vám mohou poskytovat další dodatečná práva nebo náhrady, které touto omezenou zárukou
nejsou nijak omezeny.
DEFINICE
”Odpovídající použití” znamená použití Produktu (i) v domácnosti nebo obydlí, (ii) pro soukromé (v protikladu ke
komerčním) účelům, (iii) v souladu se všemi platnými místními, státními nebo federálními zákony, vyhláškami nebo
předpisy (kromě jiného včetně zákonů týkající se budov nebo elektrických zařízení), (iv) v souladu s doporučeními
výrobce nebo pokyny uvedenými v materiálech a dokumentaci, které jsou k Produktu dodávány, a (v) se správným
elektrickým uzemněním (pokud je to vhodné).
Autorizovaný dodavatel” znamená jakéhokoliv distributora, dealera nebo prodejce, který (i) má řádné oprávnění k
obchodování v rámci jurisdikce, kde vám byl Produkt prodán, (ii) je oprávněn prodávat Produkt podle zákonů dané
jurisdikce, kde jste si Produkt zakoupili a (iii) prodal vám Produkt nový v originálním obalu.
”Formální reklamaceznamená reklamaci podanou v souladu s částí „Formální reklamace“ dále v tomto dokumentu.
”Produkt” znamená Produkt, (i) který je uveden v tabulce specikací níže, (ii) který jste si zakoupili od Autorizovaného
dodavatele jako nový v originálním obalu a (iii) jehož sériové číslo, pokud je uvedeno, nebylo odstraněno, změněnou
nebo učiněno nečitelným.
”Závada produktu znamená jakoukoliv neshodu Produktu, která se vyskytla v době, kdy jste obdrželi Produkt od
Autorizovaného dodavatele a která způsobila, že Produkt nepracuje v souladu s dokumentací společnosti Monster,
která byla k Produktu přiložena, pokud taková závada nebyla způsobena zcela nebo částečně (a) jakýmkoliv jiným
použitím, než Odpovídajícím použitím, (b) přepravou, zanedbáním, zneužitím nebo nesprávným použitím jinou
osobou, než zaměstnanci společnosti Monster; (c) změnou, neoprávněnou manipulací nebo modikací Produktu
jinou osobou, než zaměstnanci společnosti Monster; (d) nehodo (kromě poruchy, kterou by bylo možné jinak označit
za Závadu produktu); (e) údržbou nebo servisním zásahem na Produktu jinou osobou, než zaměstnanci společnosti
Monster; (f) vystavením Produktu působení tepla, prudkého světla, slunečního záření, kapalin, písku nebo jiných
znečišťujících látek; nebo (g) jednáním, které je mimo kontrolu společnosti Monster, kromě jiného včetně zásahu Vyšší
moci, požárů, bouří, zemětřesení nebo záplav.
”Záruční lhůta” znamená časový interval, během kterého musí společnost Monster obdržet vaši Formální reklamaci.
Různé Záruční lhůty týkající se Závad produktu jsou denovány v Tabulce specikací níže. Záruční lhůta začíná
datem, kdy jste si Produkt zakoupili nebo obdrželi (cokoliv nastane později) od Autorizovaného dodavatele, což
je nutné doložit fakturou, pokladní stvrzenou nebo balicím listem od Autorizovaného dodavatele. Pokud nemáte
písemný doklad o datu zakoupení nebo příjmu, pak Záruční lhůta začíná tři (3) měsíce po datu, kdy Produkt opustil
výrobní závod nebo společnost Monster, což je dokladováno záznamy společnosti Monster. Záruční lhůta končí po
125
ČESKY
uplynutí doby uvedené v Tabulce specikací nebo poté, co jste převedli vlastnictví Produktu, cokoliv nastane dříve.
Musíte rovněž zavolat společnost Monster a obdržet Číslo oprávnění k vrácení (popsáno v části „Jak podat formální
reklamaci“) a to do dvou (2) měsíců poté, co zjistíte Závadu produktu (nebo od doby, kdy jste ji objevit měli, pokud
byla tato Závada produktu zjevná).
” Vy ” znamená první osoba (jednotlivec), která si zakoupila Produkt v původním obalu od Autorizovaného dodavatele.
Tato Omezená záruka neplatí pro fyzické osoby nebo právnické osoby, které si zakoupily Produkt (i) v použitém nebo
rozbaleném stavu, (ii) pro opětovný prodej, pronájem nebo jiné komerční použití, nebo (iii) od někoho jiného, než od
Autorizovaného dodavatele.
ROZSAH TÉTO OMEZENÉ ZÁRUKY
PRODUKTY. Pokud Produkt vykazoval Závadu produktu, když jste si jej zakoupili od Autorizovaného dodavatele a
společnost Monster od vás obdrží Formální reklamaci do dvou (2) měsíců od chvíle, kdy jste takovou Závadu produktu
objevili (nebo od doby, kdy jste ji objevit měli, pokud byla tato Závada produktu zjevná) a před ukončením Záruční
lhůty na Závady produktu, platné pro dotyčný Produkt, pak vám společnost Monster poskytne jednu z následujících
náhrad: společnost Monster (1) opraví, nebo podle vlastního rozhodnutí vymění Produkt, nebo (2) vám vrátí částku
kupní ceny zaplacenou Autorizovanému dodavateli za dotyčný Produkt, pokud není oprava nebo výměna obchodně
proveditelná nebo nemůže být provedena včas. POZNÁMKA: SPOLEČNOST MONSTER V RÁMCI TO ZÁRUKY
NEPŘEJÍMÁ ŽÁDNOU ODPOVĚDNOST ZA ŽÁDNÉ NÁHODNÉ, NÁSLEDNÉ NEBO NEPŘÍMÉ ŠKODY.
OBECNÁ USTANOVENÍ
VOLBA ZÁKONA/JURISDIKCE. Tato Omezená záruka a všechny neshody vzešlé ve spojení s touto Omezenou zárukou
(”Neshody”) se řídí zákony státu Kalifornie, USA, kromě střetů se zákonnými principy a kromě Mezinárodní úmluvy o
prodeji zboží. Nad všemi Neshodami budou mít výhradní jurisdikci soudy sídlící ve státu Kalifornie, USA.
DALŠÍ PRÁVA. TATO OMEZENÁ ZÁRUKA VÁM POSKYTUJE SPECIFICKÉ ZÁKONNÁ PRÁVA A MŮŽETE MÍT TAKÉ DALŠÍ
PRÁVA, COŽ SE LIŠÍ PODLE JEDNOTLIVÝCH STÁTŮ A JURISDIKCÍ. TOTO NENÍ NIJAK OVLIVNĚNO TOUTO OMEZENOU
ZÁRUKOU. TATO ZÁRUKA SE TÝKÁ POUZE VÁS A NEMŮŽE BÝT PŘEVÁDĚNA NEBO PŘIDĚLOVÁNA. Pokud některé
ustanovení této Omezené záruky bude shledáno nezákonným, neplatným nebo nevynutitelným, bude toto
ustanovení považováno za oddělitelné a nijak neovlivní zbývající ustanovení. V případě neshody mezi anglickou verzi
a všemi dalšími verzemi této Omezené záruky má platnost verze anglická.
REGISTRACE. Zaregistrujte svůj Produkt na adrese www.beatsbydre.com/register. Pokud se však nezaregistrujete, nijak
to neomezuje vaše práva na záruku.
TABULKA SPECIFIKACÍ
Model produktu Záruční lhůta pro tento produkt
MSP CLY MTR-DK EU Dva (2) roky
126
ČESKY
FORMÁLNÍ REKLAMACE
JAK PODAT FORMÁLNÍ REKLAMACI. V případě, že došlo k poškození Produktů, musíte postupovat podle následujících
kroků: (1) Zavolejte společnost Monster do dvou (2) měsíců poté, co jste objevili Závadu produktu (nebo od doby, kdy
jste ji objevit měli, pokud byla tato Závada produktu zjevná); (2) Poskytněte podrobné vysvětlené o způsobu vzniku
poškození; (3) Získejte Číslo oprávnění k vrácení; (4) Po přijetí reklamačního formuláře (který vám může být zaslán po
vyplnění Formální reklamace), vyplňte úplně reklamační formulář; (5) Vraťte Produkty, s vámi vyplaceným poštovným
(bude vám uhrazeno, pokud bude shledáno, že máte nárok na náhradu podle Rozsahu této Omezené záruky),
společnosti Monster pro ověření poškození, a to společně s kopií vašeho originálního kupního dokladu a pokladní
stvrzenky (štítek UPC nebo balicí list) pro tyto Produkty, dále vyplněný reklamační formulář a vytištěné Číslo oprávnění
k vrácení, uvedené na obalu vraceného balíku (reklamační formulář obsahuje pokyny pro vrácení).
TELEFONNÍ ČÍSLA: USA, Pacická oblast Asie a Latinská Amerika: 1 877 800 -8989 nebo 415-840-2000, Kanada
866-348-4171, Irsko 353 65 68 69 354, Rakousko 0800-296-482, Belgie 0800-79201, Česká republika 800-142471,
Dánsko 8088-2128, Finsko 800-112768, Francie 0800-918201, Německo 0800-1819388, Řecko 800-353-12008, Itálie
900-982-909, Nizozemí 0800-0228919, Norsko 800-10906, Rusko 810-800-20051353, Španělsko 900-982-909, Švédsko
020-792650, Švýcarsko 0800-834659, Velká Británie 0800-0569520
DALŠÍ POSTUP. Společnost Monster stanoví, zda se skutečně vyskytuje Závada produktu. Společnost Monster vám
může podle svého uvážení vydat pokyny pro získání odhadu nákladů na opravu v servisním středisku. Pokud se tento
odhad nákladů na opravu vyžaduje, budou vám předány pokyny pro řádné předání odhadu nákladů na opravu a
příslušné faktury k proplacení společností Monster. Všechny poplatky za opravy mohou být vyjednány
společností Monster.
ČASOVÝ ROZVRH. Pokud vznesete Formální reklamaci a zcela splníte všechny podmínky této Omezené záruky,
společnost Monster vynaloží veškeré úsilí, aby vám poskytla náhradu do třiceti (30) dní po přijetí vaší Formální
reklamace (pokud sídlíte v USA – čtyřicet pět (45) dní, pokud sídlíte v jiném státě), pokud se v procesu nevyskytnout
překážky mimo kontrolu společnosti Monster.
Ver.062706 – US ©2010 Monster, LLC
127
ČESKY
“Monster“, logo Monster, “Clarity HD, logo Clarity HD, produkt a obal jsou obchodními známkami nebo
registrovanými obchodními známkami společnosti Monster Cable Products, Inc. nebo jejích poboček ve
Spojených státech amerických nebo jiných zemích. “ iPod a iPhone jsou ochranné známky společnosti Apple
Inc., registrované v USA a dalších zemích. Společnost Apple není odpovědná za funkci tohoto výrobku nebo
jeho shodu s bezpečnostními a předpisovými standardy.
128
ČESKY
/