Tato kapitola uvádí seznam nejčastějších dotazů týkajících se dětské chůvy Philips. Pokud se vám
nepodaří najít odpověď na svoji otázku, obraťte se na Středisko péče o zákazníky ve své zemi.
Otázka Odpověď
Proč se mi nedaří
připojit se?
Je možné, že jsou jednotky nastavené na různé kanály. Nastavte obě
jednotky na stejný kanál a počkejte 1 – 30 sekund, než se vytvoří spojení.
Je možné, že je dětská jednotka mimo dosah jednotky pro rodiče nebo
že je mezi jednotkami příliš mnoho zdí nebo stropů. Zkuste umístit
jednotky jinam nebo snížit vzdálenost mezi nimi.
Proč opakovaně
dochází k přerušení
spojení?
Je možné, že je dětská jednotka mimo dosah jednotky pro rodiče nebo
že je mezi jednotkami příliš mnoho zdí nebo stropů. Zkuste umístit
jednotky jinam nebo snížit vzdálenost mezi nimi.
Proč je slyšet šum
nebo praskání?
Je možné, že dochází k rušení jiným přístrojem nebo dětskou chůvou.
Přepněte obě jednotky na jiný kanál. Zkontrolujte, zda jsou obě jednotky
nastavené na stejný kanál.
Je možné, že se jednotka pro rodiče nachází příliš blízko okna a přijímá
signály z jiného přístroje nebo dětské chůvy. Umístěte jednotku dále od
okna.
Je možné, že je dětská jednotka mimo dosah jednotky pro rodiče nebo
že je mezi jednotkami příliš mnoho zdí nebo stropů. Zkuste umístit
jednotky jinam nebo snížit vzdálenost mezi nimi.
Je možné, že docházejí baterie. Zkontrolujte baterie, a je-li to nutné,
vyměňte je.
Proč dětská chůva
nefunguje v uvedeném
dosahu 150 metrů?
Uváděný dosah 150 metrů platí pouze v exteriéru. V interiéru je dosah
omezen počtem a typem zdí a stropů mezi oběma jednotkami. Chcete-li
dosah optimalizovat, zkuste změnit polohu jedné nebo obou jednotek.
Co se stane při
výpadku napájení?
Používáte-li napájení ze sítě a nemáte v jednotkách baterie, při výpadku
napájení dojde ke ztrátě spojení. Jsou-li v obou jednotkách baterie,
v případě výpadku napájení jednotky automaticky přepnou na napájení
bateriemi a spojení se nepřeruší.
17