CZ
127
Zanesený filtr způsobuje problémy při
startování a snižuje výkon motoru. Chcete-li filtr
vyčistit, vyjměte jej z plnícího otvoru palivové
nádrže a propláchněte v čistém palivu; je-li příliš
znečistěný, vyměňte jej (obr. 10).
MOTOR
Žebrování válce pravidelně čistěte štětcem nebo
stlačeným vzduchem. Nahromaděním nečistot
na válci může dojít k přehřátí, které je
nebezpečné pro chod motoru.
SVÍČKA
Doporučujeme pravidelné čištění svíčky a
kontrolu vzdálenosti elektrod (obr. 12).
Používejte svíčky NGK CMR7H nebo jinou
značku odpovídající tepelné hodnoty.
SPOJKA PRO PŘIPEVNĚNÍ APLIKACÍ
Pro zajištění stabilního a plynulého chodu stroje
je nutné každých 30 hodin práce aplikaci (D, obr.
4) demontovat, promazat hnací hřídel uvnitř
spojky (E, obr. 4) a hnací hřídel na konci aplikace
(D, obr. 4). Používejte kvalitní mazivo s
molybdendisulfidem. Při každé výměně aplikace
zkontrolujte namazání spojky.
KARBURÁTOR
Před seřízením karburátoru vyčistěte vzduchový
filtr (C, obr. 11) a zahřejte motor. Deze motor is
ontworpen in overeenstemming met de
toepassing van de verordeningen (EU)
2016/1628. Karburátor (Obr. 9) je navržen tak,
že umožňuje seřízení šroubů L a H pouze v
rozsahu 1/4 otáčky. Možné seřízení šroubů L a
H v rozsahu ±1/8 otáčky bylo stanoveno
výrobcem a není možné je změnit.
UPOZORNĚNÍ! - Nesnažte se šrouby
seřídit mimo povolený rozsah násilím!
Šroub volnoběhu T je seřízený tak, aby zajišťoval
bezpečnou hranici mezi volnoběhem motoru a
režimem sepnutí spojky.
Šroub L musí být seřízen tak, aby motor správně
a rychle reagoval na přidání plynu a pracoval
dobře na volnoběh.
Šroub H musí být seřízen tak, aby motor během
řezání dával plný výkon.
UPOZORNĚNÍ! Pokud běží motor na
volnoběh (2800-3000 ot/min), kotouč se
nesmí otáčet. Doporučujeme vám nechat
provést veškerá seřízení spalování u
prodejce nebo ve specializované opravně.
UPOZORNĚNÍ! Na chod motoru mohou
mít vliv změny počasí a nadmořské výšky.
SHODA PLYNNÝCH EMISÍ S PŘEDPISY
Tento motor, včetně systému regulace emisí,
musí být řízen, používán a udržován v souladu s
pokyny uvedenými v uživatelské příručce k
udržení emisí v rámci právních požadavků
platných pro nesilniční pojízdné stroje.
Systém regulace emisí motoru se nesmí
neoprávněně upravovat ani používat
nesprávným způsobem.
Nesprávný provoz, použití nebo údržba motoru
nebo stroje by mohly vést k možnému selhání
systému regulace do takové míry, kdy již nejsou
splněny platné právní požadavky; v tomto
případě je třeba podniknout okamžité kroky k
nápravě poruch systému a k obnovení plnění
platných požadavků.
Příklady, mimo jiné, jsou nesprávný provoz,
použití nebo údržba:
- násilné otevření nebo poškození zařízení k
dávkování paliva;
- použití paliva a / nebo motorového oleje,
které nesplňují charakteristiky uvedené v
kapitole SPUŠTĚNÍ / PALIVO;
- používání neoriginálních náhradních dílů,
jako jsou svíčky apod.;
- žádná nebo nedostatečná údržba
výfukového systému včetně nesprávných
intervalů údržby výfuku, zapalovací svíčky,
vzduchového filtru apod.
POZOR - Neoprávněný zásah do tohoto
motoru má za následek ztrátu platnosti
osvědčení EU o emisích.
Úroveň CO2 tohoto motoru naleznete na
webové stránce společnosti Emak (www.
myemak.com) v části “The Outdoor Power
Equipment World”.
VZDUCHOVÝ FILTR obr. 11
Každých 8-10 provozních hodin odklopte (popř.
sejměte) kryt (A) a vyjměte filtr (C).
Čistěte odmašťovadlem značky Emak kód
001101009A, umyjte vodou a profoukněte z
určité vzdálenosti stlačeným vzduchem směrem
zevnitř ven.
Je-li zanesený nebo poškozený, vyměňte jej. Při
nasazování filtru zpět dbejte na to, aby těsně
přiléhal k držáku filtru. Poškozený filtr vždy
vyměňte. Pokud je vzduchový filtr zanesen,
motor má nižší výkon a vyšší spotřebu.
FILTR PALIVA
Pravidelně kontrolujte stav filtru paliva.