136
CZ
· Když cítíte první takty motoru, zvedněte páčku
sytiče (B, obr.12) do horizontální polohy, až
zaznamenáte klapnutí (obr.11).
· Zatáhněte ještě jednou pro nastartování
motoru. Otáčky motoru udržujte na volnoběhu
alespoň jednu minutu, než přidáte na
maximum.
Startování teplého motoru
· Stiskněte hluboce ale pomalu 10 krát baňku
paliva (A, obr.12).
· Zvedněte páčku sytiče (B, obr.12), až ucítíte
klapnutí.
· Zkontrolujte, za je přepínač (2, obr.13) v poloze
„1“ (zapnuto).
· Položte levou ruku na kryt motoru a levou
nohu na rám, aby se zabránilo pohybu stroje.
· Pravou rukou pomalu zatáhněte za rukojeť (4,
obr.1), až ucítíte lehký odpor. Aniž byste lanko
uvolnili, zatáhněte krátkým a rozhodným
tahem, protože při příliš slabém zatažení by se
motor mohl přesytit.
· Když se motor rozjede, udržujte otáčky na
volnoběhu alespoň jednu minutu, než přidáte
na maximum.
Postup v případě zaplaveného motoru
· Dodaným klíčem vyšroubujte zapalovací svíčku
(3, obr.1), očistěte a osušte ji.
· Zkontrolujte, zda je páčka sytiče B ve
vodorovné poloze, jak je znázorněno na obr.11.
· Zatáhněte za rukojeť startéru (4, obr.1)
nejméně 20 krát.
· Zašroubujte svíčku; páčku pevného plynu (4,
obr.13) přesuňte na maximální otáčky.
· Nastartujte motor.
V případě, že motor nenaskočí, postupujte
následovně:
· Dodaným klíčem vyšroubujte zapalovací
svíčku, očistěte a osušte ji.
· Motor obraťte, až je otvore zapalovací svíčky
otočený směrem dolů.
· Zatáhněte za startovací rukojeť (4, obr.1)
alespoň 20 krát a sledujte, jestli z otvoru
zapalovací svíčky vystupuje směs paliva.
· Osušte prostor kolem sedla zapalovací svíčky.
· Zašroubujte zpět svíčku a postup opakujte s
páčkou plynu (1, obr.13) na maximu a páčkou
sytiče (B) ve vodorovné poloze, jak je
znázorněno na obr.11.
2. Palivovou zátku pomalu povolte.
3. Směs paliva pozorně nalijte do nádrže. Dejte
pozor, abyste ji nerozlili.
4. Před vložením a zašroubováním zátky
zkontrolujte a očistěte těsnění zátky.
5. Palivovou zátku ihned vložte do nalévacího
hrdla a dotáhněte rukou. Případné rozlité
palivo odstraňte.
POZOR: zkontrolujte, jestli nedochází k
úniku paliva, případné netěsnosti opravte
před používáním stroje. Pokud je to nutné,
spojte se servisním střediskem prodejce.
POSTUP PŘI STARTOVÁNÍ
Ovládání fukaru - rukojeť (obr.13)
· Pro zrychlení je třeba stisknout páčku (1).
· Pro nastartování motoru se musí spínač (2)
nastavit na „1“.
· Pokud chcete pracovat s motorem s pevně
nastavenými otáčkami, přesuňte páčku (3)
směrem ke značce „+“ až na požadované
otáčky motoru. Pro vypnutí pevné rychlosti
posuňte páčku zase na značku „-“.
· Chcete-li zastavit motor, přepněte spínač (2) do
polohy „0“.
Startování
Před startováním:
· Stroj položte na zem na rovném místě.
· Zkontrolujte, za přepínač (2, obr.13) není v
poloze „0“ (vypnuto).
· Ujistěte se, že nikdo není v blízkosti stroje a/
nebo před výfukovou trubicí.
Startování studeného motoru (nebo
vypnutého déle než 30 minut)
· Stiskněte hluboce a pomalu 10 krát baňku
paliva (A, obr.12).
· Posuňte dolů páčku sytiče (B, obr.12), až cítíte
klapnutí.
· Zkontrolujte, za je přepínač (2, obr.13) v poloze
„1“ (zapnuto).
· Položte levou ruku na kryt motoru a levou
nohu na rám, aby se zabránilo pohybu stroje.
· Pravou rukou pomalu zatáhněte za rukojeť (4,
obr.1), až ucítíte lehký odpor. Aniž byste lanko
uvolnili, zatáhněte krátkým a rozhodným
tahem, protože při příliš slabém zatažení by se
motor mohl přesytit.